De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard de gevolgen van 1080/720 i.p.v. 480???

    Hallo voor dat ik wat uit probeer. Zal ik maar even vragen of iemand dat weet?

    Ben in het bezit van een beamer die 480p kan afspelen maar nu heb ik een blu-ray speler gekocht daar kan je ook de resolutie uit kiezen van 720 en uiteraard 1080.
    Maar als ik dit doe kan dat gevaar opleveren aan mijn beamer???

  2. #2

    Standaard

    nee hoor geen gevaar je beamer zal het gewoon in 480 afspelen.
    Dus je kan net zo goed een dvd speler op je beamer aansluiten.
    Want op deze manier heb je nix aan je blu-ray speler

  3. #3

    Standaard

    Nou ik vraag dit ivm dat ik geen HD geluid krijg uit mijn sony-350B in combinatie met een denon avr-1909.
    Als geprobeerd maar niets werkt, volgen de gebruiksaanwijzing ingesteld maar helaas.
    Heb nogmaals de sony-350 door gelezen en nu staat er achterin een paar regels die naar mijn mening bij de audio-instellingen/video-instellingen horen te staan.
    Als de beeld instelling op 480/576 i of p staat, zal die altijd het geluid Dolby-True & DTS-HD Master als LPCM, Dolby & DTS door sturen.Ondanks dat je de BD audio instelling op rechtstreeks heb staan zo als het moet (bitstream).

    Mijn probleem is opgelost er is HD geluid uit de Denon heb de beamer component aangesloten en zo ingesteld dat die 1080i moet afspelen. Het beeld is nu kleiner maar dat lost zich vanzelf op als we een HD beamer hebben.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •