Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.

Discussie: welke hardware ?

  1. #26

    Standaard

    Aardig aangeboden maar Zetten licht al snel een uurtje rijden van Schiedam [Rotterdam] en dat alleen maar om ff te luisteren .
    Ik vertrouw op jouw gehoor en ik hoor een heleboel goeds over deze set dus deze keuze staat wel vast.................thanks.

    Tin

  2. #27

    Standaard Onkyo

    Ik denk dat het een goede keus is.

    Op http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...55#post1523455 staan mijn eerste indrukken, vandaag krijg ik de digitale kabels binnen. Besteld bij www.kabelhuis.nl, Is ook al weer een goedkoop internetbedrijfje.

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat Roger het meeste al goed en duidelijk verwoord heeft!

    Echter op het moment dat je alles tegelijk kunt kopen kan je vaak een flinke korting bedingen.
    Probeer altijd af te dingen, zeker als je meerdere apparaten tegelijk koopt!
    Je zal je verbazen wat er nog mogelijk is qua prijs!

    In z'n algemeenheid kan je ook wel stellen dat als je een recent product koopt, je bijna geen buil kan vallen.
    Ik ben een plasmaman, maar de LCD staat zeker niet stil!
    Ik was erg onder de indruk van de laatste Samsung LED LCD modellen!

    Onkyo bied ook al jarenlang kwaliteit

    Succes met je keuzes
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    Het is al weer een poosje geleden.
    Die 9100THX set van Onkyo is niet meer te koop misschien dat Onkyo met een nieuwe set komt ........
    Ik heb ondertussen wel veel gelezen op verschillende forums en twijfel nu om gewoon de 606 of de 507 te kopen...........wat zijn jullie ideeën ?
    Wat is verstandiger een sattelietsysteem of toch losse speakers te kopen.
    Mijn gevoel zegt losse speakers alleen wil het vrouwtje liever niet van die grote speakers.

    De keuze voor het scherm word een Samsung LE46A656 of 856 dat ligt een beetje aan hoe ik met de prijs uitkomt van de speakers.

    Waarschijnlijk ga ik deze spullen in mei / juni kopen [ ik hoop eerder ] wanneer de badkamer klaar is en het vakantiegeld binnen is

    TIN
    Laatst aangepast door tin : 06-04-2009 om 14:52

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tin Bekijk bericht
    Ik heb ondertussen wel veel gelezen op verschillende forums en twijfel nu om gewoon de 606 of de 507 te kopen...........wat zijn jullie ideeën ?
    Wat is verstandiger een sattelietsysteem of toch losse speakers te kopen.
    Mijn gevoel zegt losse speakers alleen wil het vrouwtje liever niet van die grote speakers.

    De keuze voor het scherm word een Samsung LE46A656 of 856 dat ligt een beetje aan hoe ik met de prijs uitkomt van de speakers.

    Waarschijnlijk ga ik deze spullen in mei / juni kopen [ ik hoop eerder ] wanneer de badkamer klaar is en het vakantiegeld binnen is

    TIN
    De grootste verschillen tussen de 606 en de 507 zitten in de aansluitmogelijkheden. De 507 heeft bvb 2 eindtrappen minder en daardoor geen mogelijkheid om te bi-ampen of een 7.1 opstelling te maken. Daarnaast heeft de 606 ook de mogelijkheid om een SACD speler of een andere toestel met een meerkanaals analoge audio uitgang aan te sluiten. De 507 heeft wel een poort waar je bvb een dock voor de Ipod of externe DAB ontvangen aan kunt sluiten en zal waarschijnlijk wel wat goedkoper zijn.

    Je kunt ook voor beide kiezen door satelieten als centre en surround te gebruiken en een stel bookshelfs als front. Op deze manier combineer je het beste van stereo en surround.

    Of zijn bookshelfs ook te groot?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #31

    Standaard

    Het word een 5.1 opstelling......meer ruimte hebben we niet.
    Als ik je goed begrijp is de 606 de beste keuze ?
    De 606 zal wel in prijs gaan zakken in verband met de nieuwe 7 serie ?

    Nee , bookshelfs moet wel lukken [met een beetje overredingskracht hahaha].
    Sorry , ik begrijp je niet ?
    Je kunt ook voor beide kiezen door satelieten als centre en surround te gebruiken en een stel bookshelfs als front. Op deze manier combineer je het beste van stereo en surround.

  7. #32

    Standaard

    De TX-SR606 van Onkyo is nog redelijk prijzig Als je via Kieskeurig zoekt, zal je hem waarschijnlijk vinden op zijn goedkoopst voor 499 (zwarte versie, de zilvere is 429 op het goedkoopst).

    Ik heb onlangs ook een TX-SR606 gekocht bij de Mediamarkt in Breda. Hier was de prijs 599. Ik had hem echter bij Correct in Rotterdam voor 399 zien staan (staat hij overigens nog steeds, in de koopjeskelder moet je dan eventjes kijken) en dat vermeld bij de MM. Ook gezegd dat ik hem dan uiteraard elders zou kopen.

    De beste man ging eventjes praten met zijn baas, en kwam 5 minuutjes later terug met de mededeling dat ik hem voor 399 mee kon krijgen. Het betrof hier wel een demo model, met wat kleine krasjes op het schermpje, maar daar is niet veel van te zien. Hij draait overigens perfect verder!

    Misschien het proberen waard? Wie niet waagt, wie niet wint :wink:

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tin Bekijk bericht
    Het word een 5.1 opstelling......meer ruimte hebben we niet.
    Als ik je goed begrijp is de 606 de beste keuze ?
    De 606 zal wel in prijs gaan zakken in verband met de nieuwe 7 serie ?

    Nee , bookshelfs moet wel lukken [met een beetje overredingskracht hahaha].
    Sorry , ik begrijp je niet ?
    Voor een goede weergave van surround heb je 5 of meer luidsprekers nodig die klankmatig (en techinisch) hetzelfde zijn en bvk een aktieve subwoofer zoals bij de meeste systemen het geval is. Voor een goede weergave van muziek heb je minstens boekenplank-formaat luidsprekers nodig. Wanneer je boekenplank-formaat luidsprekers combineert met sateliet luidsprekers en de subwoofer van een systeem, heb je een goede weergave van stereo en surround. Door de wat grotere front luidsprekers klinken de muziek en de geluidseffekten voller en krachtiger dan wanneer je sateliet-formaat
    luidsprekers als front zou gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  9. #34

    Standaard

    Goedendag! Ik ben van plan de Samsung Wave aan te schaffen, maar heeft iemand een idee over het streamen van films daarnaar toe? Kunnen alle bestandstypen afgespeeld worden? En is het ook nog van belang welke provider je hebt (qua snelheid enzo...)

  10. #35

    Standaard

    ongeëvenaarde full HD kijkervaring op een smartphone beeld van 3,3inch.... Waarom zou je dit willen?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #36

    Standaard

    Het is wel erg stupid om een Smartphone te gebruiken voor het bekijken van YuoTube filmpjes in HD-kwaliteit. Het GSM-netwerk is daar nl. niet voor bedoeld en daarnaast kost het vaak meer geld, omdat je bij data-verkeer vaak ook voor het aantal MB's moet betalen.

    Thuis bekijken is dus het goedkoopst, makkelijkst en mooist.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  12. #37

    Standaard

    en laten wel wel wezen. full hd op een 3.3 inch schermpje......ahum...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Het is wel erg stupid om een Smartphone te gebruiken voor het bekijken van YuoTube filmpjes in HD-kwaliteit. Het GSM-netwerk is daar nl. niet voor bedoeld en daarnaast kost het vaak meer geld, omdat je bij data-verkeer vaak ook voor het aantal MB's moet betalen.

    Thuis bekijken is dus het goedkoopst, makkelijkst en mooist.
    Daarom gaat het ook over het met HDSPA opgewaardeerde UMTS netwerk, wat wel bedoelt is voor data verkeer met een redelijk hoge snelheid.
    Data verkeer is meestal fair-use en als je toch een limiet hebt of er overheen gaat, wordt daarna vaak de snelheid verlaagd.

    In het buitenland wil je dit wel heel erg graag uitzetten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    HD is wat veel voor zo'n klein scherm.
    Maar met mijn onbeperkte internet blox, doe ik echt letterlijk alles met mijn HD2.
    Alleen in het buitenland kan je je een beroerte schrikken, daarom zijn ze tegenwoordig verplicht om een datalimiet te hanteren. Boven de 50 euro wordt de data verbinding resoluut uitgezet.
    Je dient dit zelf dit limiet op te heffen bij je provider.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    HD is wat veel voor zo'n klein scherm.
    Maar met mijn onbeperkte internet blox, doe ik echt letterlijk alles met mijn HD2.
    Alleen in het buitenland kan je je een beroerte schrikken, daarom zijn ze tegenwoordig verplicht om een datalimiet te hanteren. Boven de 50 euro wordt de data verbinding resoluut uitgezet.
    Je dient dit zelf dit limiet op te heffen bij je provider.
    Was dat niet een data limiet van €50,-- per dag (drink ik toch liever een paar biertjes dan dat ik dat tijdens m'n vakantie zou verklooien met gekloot met een mobieltjeroost: )

    Heb hier ook een onbeperkte internet toegang(ja ook op m'n mobieltje), zou in de grensstreken ook maar uitkijken, voordat je het in de gaten hebt zit je in het web van een inhalige buitenlandse provider

    Hier kost het je de kop niet meer, al gaan enkele inhalige providers er mee stoppen, teveel mensen die constant met hun mobieltje op het internet zitten. Net als TV kijken, doe ik ook het internetten toch liever op de huisapparatuur en niet op zo'n achtelijke smartphone (heb Galaxy I9000)
    Have fun and enjoy your collection

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Het is wel erg stupid om een Smartphone te gebruiken voor het bekijken van YuoTube filmpjes in HD-kwaliteit. Het GSM-netwerk is daar nl. niet voor bedoeld en daarnaast kost het vaak meer geld, omdat je bij data-verkeer vaak ook voor het aantal MB's moet betalen.

    Thuis bekijken is dus het goedkoopst, makkelijkst en mooist.
    Met een beetje slim abbo betaal je zelfs helemaal niets voor je internet toegang op je smartphone...... het is gewoon gratis. Smart, dat is slim en gratis is mooi

    Zelf doe ik het liever ook thuis.......
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42

    Standaard

    Helemaal mee eens DVDPF.

    Alleen gebruiken om snel even wat informatie op te zoeken en niet om bvb je profiel-site bij te houden. Anders ben je gewoon te stupid om een smart-phone te gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  18. #43
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zelf doe ik het liever ook thuis.......

    Uiteraard, maar soms ben ik meer weg dan thuis
    Stel je bent op een heel saai feestje , hup ff naar dvd.nl, of één van de andere talrijke opties.
    Mijn woonkamer pc zit aan mijn Pio, en als vrouwtje foute tv zit te kijken, hup weer ff internet op. Ben meestal namelijk te lui om naar boven te lopen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John778 Bekijk bericht
    Goedendag! Ik ben van plan de Samsung Wave aan te schaffen, maar heeft iemand een idee over het streamen van films daarnaar toe? Kunnen alle bestandstypen afgespeeld worden? En is het ook nog van belang welke provider je hebt (qua snelheid enzo...)
    Volgens mij snapt niemand hier heel goed wat je bedoelt... Is het gelukt allemaal? Heb ongeveer dezelfde 'vraag'. Ik kijk vaak films online via stream op mn pc, maar dit wil ik in de trein bijvoorbeeld ook kunnen doen op mn telefoon... MET ONBEPERKT INTERNET!!! Alles afkraken is ook zo makkelijk hè heren?!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanTheUnit Bekijk bericht
    Volgens mij snapt niemand hier heel goed wat je bedoelt... Is het gelukt allemaal? Heb ongeveer dezelfde 'vraag'. Ik kijk vaak films online via stream op mn pc, maar dit wil ik in de trein bijvoorbeeld ook kunnen doen op mn telefoon... MET ONBEPERKT INTERNET!!! Alles afkraken is ook zo makkelijk hè heren?!
    Jammer dat ze hier niet zo slim zijn hè en dan nog lid worden ook om ze dat lekker in te wrijven Nou ook welkom hier

    Natuurlijk is het mogelijk om met een beetje smartphone te streamen, je kan You Tube filmpjes kijken, TV kijken etc, eigenlijk is "alles" wel zo'n beetje mogelijk met de juiste software.

    MAAR, alles heeft zo zijn beperkingen, dat heeft oa te maken met de snelheid van je abo, maar ook de software op je Smartphone. Je kan op je vingers natellen dat je heus niet alles kan afspelen, dat kunnen zelfs speciaal daarvoor gebouwde multimediaspelers niet

    Tijdens de treinreis wat kijken om de reis te verkorten is natuurlijk leuk, zeker als je weet dat er niet alles mogelijk is, maar alles dat het wel doet leuk meegenomen is. Je kan natuurlijk ook je smartphone thuis volgooien met materiaal(speelbaar voor je smartphone) dat je al op je PC hebt verzameld...... niet zo spannend als streamen natuurlijk, maar je krijgt dan tenminste wel wat je erop gezet hebt.....

    Thuis kijken blijft natuurlijk het mooist, zo'n smartphone is een leuke gadget, maar het is natuurlijk ontzettend behelpen met zo'n klein k*tscherm, al begrijpen we daar natuurlijk hier helemaal niets van
    Have fun and enjoy your collection

  21. #46

    Standaard

    Onbeperkt internet wil zeggen dat je het zo vaak kunt gebruiken als je wilt en dat je dus niet voor de hoeveelheid data hoeft te betalen die je verzend en ontvangt. Het is dus niet de bedoeling dat je het gebruikt voor grote hoeveelheden data zoals het streamen films.

    Daarnaast is een telefoon bedoeld om mee te bellen en berichten te versturen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  22. #47
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het heeft ook meer te maken met je bereik. Wil je goed kunnen streamen zul je hdspa (3.5G) bereik moeten hebben, en niet 3G. Dat is te langzaam. En laat dat nou niet overal even bereikbaar zijn. zeker als je beweegt of ergens binnen zit met allerlei stoorzenders zoals in de trein.

    Maar het kan wel.

    Bellen met een telefoon..., nou dat is ongeveer 5% van wat ik doe met mijn telefoon.
    Meer XDA hobbieën, Winmo flashen, CHTediten, diverse android builds uitproberen/fine tunen. E-mailen, forummen en dan de duizende soms extreem handige, soms extreem overbodige apps proberen en zo. Dat je met een telefoon alleen maar moet bellen vind ik zo 2000...
    Nee die tijd is echt geweest..., Welcome to the 21th century...

    Aan de andere kant..., films kijken doe ik liever thuis..., trailers daarintegen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #48

    Standaard

    Oh man, ik ben zo blij dat die mobieltjes ook uit kunnen
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #49

    Standaard

    Bold 9700 komt er vandaag of morgen aan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Jammer dat ze hier niet zo slim zijn hè en dan nog lid worden ook om ze dat lekker in te wrijven Nou ook welkom hier

    Natuurlijk is het mogelijk om met een beetje smartphone te streamen, je kan You Tube filmpjes kijken, TV kijken etc, eigenlijk is "alles" wel zo'n beetje mogelijk met de juiste software.

    MAAR, alles heeft zo zijn beperkingen, dat heeft oa te maken met de snelheid van je abo, maar ook de software op je Smartphone. Je kan op je vingers natellen dat je heus niet alles kan afspelen, dat kunnen zelfs speciaal daarvoor gebouwde multimediaspelers niet

    Tijdens de treinreis wat kijken om de reis te verkorten is natuurlijk leuk, zeker als je weet dat er niet alles mogelijk is, maar alles dat het wel doet leuk meegenomen is. Je kan natuurlijk ook je smartphone thuis volgooien met materiaal(speelbaar voor je smartphone) dat je al op je PC hebt verzameld...... niet zo spannend als streamen natuurlijk, maar je krijgt dan tenminste wel wat je erop gezet hebt.....

    Thuis kijken blijft natuurlijk het mooist, zo'n smartphone is een leuke gadget, maar het is natuurlijk ontzettend behelpen met zo'n klein k*tscherm, al begrijpen we daar natuurlijk hier helemaal niets van
    Haha, sportief! Maar bedankt iig!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •