De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Discussie: Mijn Thuisbioscoop

  1. #1

    Standaard Mijn Thuisbioscoop

    Ik ben nu sinds 2 jaar bezig met een eigen thuisbioscoop te maken. Ik woon nog bij me ouders (20 jaar) dus alle ruimte heb ik nog niet echt.
    Maar dit is wat ik voorlopig heb:




    Receiver: Yamaha RX-V663
    Blu-ray: Yamaha BD-s1065
    Versterker: Marantz PM7003
    CD-Speler: Marantz CD5003
    Fronts: Klipsch RF-63
    Center: Klipsch RC-62
    Sub: Klipsch RW-12
    Rear speakers: Klipsch RS-25
    X-box 360
    Samsung 40 inch Full HD scherm. (typenummer ben ik jullie even schuldig)
    Monster kabel HTS 1000

    Rear speakers:
    http://img194.imageshack.us/i/img0607gt.jpg/

    Sweetspot:
    http://img704.imageshack.us/i/img0608c.jpg/

    De laatste 2 foto's kreeg ik alleen heel groot om het forum. Dus dan maar even met een omweg
    Laatst aangepast door Ronald.W : 12-10-2010 om 18:54

  2. #2

    Standaard

    Wauw, mooi hoor, zeker voor een 20 jarige. Maar eh zit je in een ruimte die niet vast zit aan de rest v/h huis van je ouders en evt buren, want dat zal flink tekeer kunnen gaan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wauw, mooi hoor, zeker voor een 20 jarige. Maar eh zit je in een ruimte die niet vast zit aan de rest v/h huis van je ouders en evt buren, want dat zal flink tekeer kunnen gaan
    Ja, klopt. Gelukkig zijn me buren doof en stokoud en mijn ouders vinden het niet heel erg. Ze zijn best relaxt als het om film kijken of muziek luisteren gaat. Het erge is nog dat mijn broer, die hier ook lid van het forum is, net zo hard meedoet met zijn HT.

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Inderdaad een hele mooie set Ronald. Die Klipsch schreeuwen wel om zonder doek
    te gebruiken, ze zien er dan nog indrukwekkender uit
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Inderdaad een hele mooie set Ronald. Die Klipsch schreeuwen wel om zonder doek
    te gebruiken, ze zien er dan nog indrukwekkender uit
    Ja misschien wel ja, Ik vind het alleen wat patserig staan. Maar dat is persoonlijk. Ik heb nog wel een foto zonder doeken ervoor.


  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Natuurlijk ieder zijn smaak, doeken zitten bij mijn speakers er ook gewoon netjes op.
    Maar vind die kleuren van de Klipsch conussen gewoon mooi, is eens wat anders dan
    het over het algemeen zwarte/grijze conussen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Vind het een erg mooi speakerset jammer dat ik ze niet kwijt kan daar is mijn ruimte een beetje te klein voor! En dan zouden de buren helemaal gek worden heb er nu al last van.
    En zonder de doeken ervoor ziet het er echt heel tof uit maar, met toch net wat netter.
    Laatst aangepast door Jer1987 : 17-10-2010 om 08:56
    Tv Panasonic Txp 65 vt 20 (3D ) Reciever Onkyo Tx-sr 608 Blu-ray speler Panasonic Dmp-bdt 300 (3D) 4 Gb sdhc Gameconsole's Nintendo Wii 8 Gb sdhc / Microsoft Xbox 360 Slim (250 Gb ) / Sony Playstation 3 Slim (320 Gb) Speakers Jbl Scs 260.5 Hardeschijf recording tv prog Lacie 320 Gb Kabels Moster hdmi 1.4a x 4 / Component Wii / Cat 7 Utp

  8. #8

    Standaard

    Heel mooi spul, zeker voor een twintig jarige
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Net bij Correct in Rotterdam langsgeweest. Enorm slecht behandeld. Ik kreeg maar een speaker mee omdat ze er van overtuigs waren dat er 2 speakers in een doos zaten. Vervolgens kreeg ik de 2de speaker zowat naar me kop geslingerd. Ook als je vragen hebt over de speakers kan je ze maar beter op internet of fora opzoeken want ook dat is een drama.

    Maar na veel ergenis uiteindelijk toch nieuwe achterspeakers die matchen bij de rest van mijn set:

    Klipsch RS-52



    Ik zal binnenkort een foto plaatsen hoe deze erbij staat.

  10. #10

    Standaard

    Ah, was ik maar weer 20.....

    Mooi hoor, alleen vind ik die tv niet lekker staan en alles uit balans trekken als ik eerlijk ben...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ah, was ik maar weer 20.....

    Mooi hoor, alleen vind ik die tv niet lekker staan en alles uit balans trekken als ik eerlijk ben...

    Hoe bedoel je met alles uit balans trekken?

    De foto is wel wat schuin genomen waardoor het lijkt alsof de TV teveel naar links hangt. Maar dat is absoluut niet het geval.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald.W Bekijk bericht
    Hoe bedoel je met alles uit balans trekken?

    De foto is wel wat schuin genomen waardoor het lijkt alsof de TV teveel naar links hangt. Maar dat is absoluut niet het geval.

    Je zou me zomaar voor de gek kunnen houden.....

    Toch lijkt je TV tov de speakers wat meer aan de linker kant te hangen.

    Misschien een mooie nieuwe foto met wat minder van die verstorende kabeltjes in het zicht om ons te overtuigen van ons ongelijk
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald.W Bekijk bericht
    Met uit balans bedoel ik dat alles te vierkant is neergezet, wellicht omdat dit niet anders kan vanwege je kamer oppervlakte, maar het zou mooier ogen als er meer lucht tussen alle componenten zou komen. Dat komt de kijk en luisterervaring ook ten goede. Als de tv en center iets kunnen dalen (wellicht ander meubel), waardoor ze echt tussen de fronts komen en de fronts iets breder kunnen staan zou het al veel schelen.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Met uit balans bedoel ik dat alles te vierkant is neergezet, wellicht omdat dit niet anders kan vanwege je kamer oppervlakte, maar het zou mooier ogen als er meer lucht tussen alle componenten zou komen. Dat komt de kijk en luisterervaring ook ten goede. Als de tv en center iets kunnen dalen (wellicht ander meubel), waardoor ze echt tussen de fronts komen en de fronts iets breder kunnen staan zou het al veel schelen.
    Ja uiteraard klopt als ik meer ruimte zou hebben. Ik kan mijn frontluidsprekers niet meer uit elkaar zetten. Aan de linkerkant zit mijn kledingkast in de weg en aan derechterkant zit mijn deur. Dus het is een beetje wikken en wegen. Maar ja, als ik op mezelf woon wordt alles wel wat breder en heb ik meer ruimte. Gelukkig vind mijn aanstaande vrouw het niet erg om zulke luidsprekers te hebben. Godzijdank

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald.W Bekijk bericht
    Ja uiteraard klopt als ik meer ruimte zou hebben. Ik kan mijn frontluidsprekers niet meer uit elkaar zetten. Aan de linkerkant zit mijn kledingkast in de weg en aan derechterkant zit mijn deur. Dus het is een beetje wikken en wegen. Maar ja, als ik op mezelf woon wordt alles wel wat breder en heb ik meer ruimte. Gelukkig vind mijn aanstaande vrouw het niet erg om zulke luidsprekers te hebben. Godzijdank

    Wacht maar tot je ja hebt gezegd
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald.W Bekijk bericht
    Gelukkig vind mijn aanstaande vrouw het niet erg om zulke luidsprekers te hebben. Godzijdank
    De basis van elk goed huwelijk...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •