Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 68 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb mijn oog laten vallen op het volgende audio meubel.



    Het grote nadeel is echter dat ik mijn center daar nergens in kwijt kan behalve als ik dit op de grote plank leg en daar dan bovenop mijn plasma scherm.

    Kan zoiets kwaad? Ik denk dan vooral aan het gewicht van het scherm en het trillen van de box als het geluid te hard staat

    Andere mogelijkheid is de box ervoor te leggen en het scherm erachter. Ik moet dan het scherm op een plank zetten omdat ik anders mijn box er een klein stukje voor ligt maar ik ben dan natuurlijk van het ander probleem vanaf.

    3de optie is natuurlijk verder zoeken naar een ander audiomeubel...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  2. #27

    Standaard

    Er zijn onwijs veel mooie meubels te vinden als je gewoon eens een meubelboulevard bezoekt, gewoon eens doen en je zult zien dat er veel verkrijgbaar is.

  3. #28

    Standaard

    wordt het wel tijd dat je ook aan de 360 gaat (ook een zwarte lijkt me, die past dan mooi bij de rest)
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  4. #29

    Standaard

    Die is eigenlijk al in jaren niet meer gebruikt voor te gamen. Mijn Wii heb ik onlangs ook van de hand gedaan omdat ik hem al half jaar niet meer heb gebruikt... Xbox krijg je uiteraard nooit meer verkocht daarom blijft het daar maar gewoon staan.

    Maar is idd de bedoeling dat alles zwart wordt. Alleen mijn DVD speler zal nog even de grijze muis blijven vrees ik... Maar die zal ik dan wel eens op een meer aparte plaats zetten waardoor het niet zo hard opvalt
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  5. #30

    Standaard

    Nieuwe banaanstekkers en pluggen gekocht.






    Verder heb ik ook een bestelling gedaan om eindelijk een TV meubel te hebben. Dit wordt echter op maat gemaakt en zal ongeveer 8 weken duren voor het klaar is.

    Eens dit geinstalleerd is komen er uiteraard nieuwe foto's van de set-up...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  6. #31

    Standaard

    wel érg grote foto's voor een paar van die kleine stekkertjes he?

    ben benieuwd naar het meubel.

  7. #32

    Standaard

    Heb ze een beetje verkleint. Dacht dat het forum dit automatisch ging doen..

    Ik ben eigenlijk ook beniewd. Besteld bij 1 van de sponsers bij de collega's van het HTforum. Dat worden nog 8 lange weken wachten.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Heb ze een beetje verkleint. Dacht dat het forum dit automatisch ging doen..

    Ik ben eigenlijk ook beniewd. Besteld bij 1 van de sponsers bij de collega's van het HTforum. Dat worden nog 8 lange weken wachten.
    Die functioneren prima hoor: heb deze ook op mijn kabels.

    Sander.

  9. #34

    Standaard

    Ik heb van Hielco een foto ontvangen van mijn afgewerkt meubel. Helaas kan het pas afgehaald worden eind februari dus ik zal nog even moeten wachten

    Eerste foto dus. Later deze maand, begin volgende, volgen er nog enkele meer...

    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  10. #35

    Standaard

    Nieuwe hardware binnen. Een Dune BD Prime 3.0 gekocht via 1DayFly. Deze BR speler/Mediacenter kan regiovrij gemaakt worden dus vanaf nu kan ik ook mijn BR's uit andere regio's kopen. Mijn Panasonic BD55 zal ik ook gewoon behouden denk ik. Maar dat is afhankelijk hoe de Dune presteert.

    Waarschijnlijk morgen of ten laatste volgende week wordt ook mijn nieuw meubel geleverd. Dus zodra dit geleverd en geplaatst is zal ik nieuwe foto's trekken van het geheel.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Nieuwe hardware binnen. Een Dune BD Prime 3.0 gekocht via 1DayFly. Deze BR speler/Mediacenter kan regiovrij gemaakt worden dus vanaf nu kan ik ook mijn BR's uit andere regio's kopen. Mijn Panasonic BD55 zal ik ook gewoon behouden denk ik. Maar dat is afhankelijk hoe de Dune presteert.

    Waarschijnlijk morgen of ten laatste volgende week wordt ook mijn nieuw meubel geleverd. Dus zodra dit geleverd en geplaatst is zal ik nieuwe foto's trekken van het geheel.
    Top, die Dune is een mooie apparaat, speelt vanalles en die regio truc is erg simpel. Heb hem zelf uitgeprobeerd, merk wel dat hij wat traag is met een Blu-ray disc en wat lawaai maakt bij het laden/draaien.

  12. #37

    Standaard

    De regiofree truk heb ik nog niet geprobeerd. Kameraad van mij wel en die vond dat het verschrikkelijk traag ging. Maar hij is wel een PS3 gewoon als BR speler...

    Ik heb verlopig ook geen BR uit een andere regio dus kan het verlopig ook niet testen. Maar als ik een mooie BR uit regio A vind zal ik niet twijfelen.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  13. #38

    Standaard

    Ik heb een paartje B&W 601 S3 op de kop kunnen tikken en ga dus binnenkort upgraden naar een 7.1 set-up.

    Deze boxen moet ik wel nog gaan halen en nadien installeren. Wanneer alles klaar is komen er nieuwe foto's. Dit wordt dan 2 in 1 slag want ik heb nog steeds geen foto's getrokken van mijn nieuw meubel ook...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  14. #39

    Standaard

    Door de vulkaanuitbarsting heb ik een tijdje vast gezeten in het buitenland. Helaas ben ik er daardoor nog niet in geslaagd mijn 7.1 in installeren.

    Ik heb echter wel een nieuwe koop gedaan. Binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een Marantz MM8003 + AV8003. Dat was de droomcombi dat ik reeds wou sinds hij uitkwam maar was over mijn budget dat ik er wou aan uitgeven. Nu heb ik deze set voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken en volgende week is het normaal gezien in mijn bezit.

    Dus nogmaals de belofte om daarvan foto's te maken wanneer alles geinstalleerd is. Maar dat zal dus pas ten vroegste midden mei zijn.


    De SR8002 gaat dan uiteraard in de verkoop. Deze is van de herfst 2009 en heeft dus nog garantie.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  15. #40

    Standaard

    Ben ook benieuwd naar de plaatjes.

    Lijkt me een schitterende combo, daar moet je het dak wel los mee kunnen krijgen
    Have fun and enjoy your collection

  16. #41

    Standaard

    De MM staat al sinds afgelopen weekend te pronken in mijn meubel. Helaas is er een foutje gebeurd met het opsturen van de AV en zit die momenteel in de USA ipv Belgie.. Foutje bij TNT

    Dus hier zal ik dus nog een weekje op moeten wachten vrees ik

    6de en 7de box zijn reeds aangesloten op de MM maar omdat ik wacht op mijn AV heb ik de set up nog niet gedaan. Ik vind het een beetje nuteloos werk om de MM nu te linken met mijn SR8002 als ik een week later toch opnieuw moet beginnen met alles in te stellen...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    De MM staat al sinds afgelopen weekend te pronken in mijn meubel. Helaas is er een foutje gebeurd met het opsturen van de AV en zit die momenteel in de USA ipv Belgie.. Foutje bij TNT

    Dus hier zal ik dus nog een weekje op moeten wachten vrees ik

    6de en 7de box zijn reeds aangesloten op de MM maar omdat ik wacht op mijn AV heb ik de set up nog niet gedaan. Ik vind het een beetje nuteloos werk om de MM nu te linken met mijn SR8002 als ik een week later toch opnieuw moet beginnen met alles in te stellen...
    Hoe krijgen ze dat voor elkaar Het is toch een set die je eigenlijk als 1 geheel kunt beschouwen.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #43

    Standaard

    Is niet gekocht bij 1 iemand...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Is niet gekocht bij 1 iemand...
    Oh....dat verklaart een hoop. laten we hopen dat als ze samengevoegd worden wel gebroederlijk als 1 team gaan functioneren, ik ben benieuwd
    Have fun and enjoy your collection

  20. #45

    Standaard

    Vermits de AV allicht nog even zal duren.

    Enkele nieuwe verlopige foto's van het meubel. De MM8003 is reeds aanwezig maar nog niet aangesloten..





    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  21. #46

    Standaard

    MMMmmm..., dit ziet er toch al weer een heel stuk feestelijker uit, ook je TV lijkt nu wel beter uit te komen.

    Jammer dat je nog steeds moet wachten op de andere helft van je duo

    Het meubel ziet er keurig uit......maar passen die spelers niet in het meubel
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47

    Standaard

    Dank u!

    Ik ben een beetje aan het spellen met de plaatsing van de apparatuur momenteel. Door de huidige set-up zie ik ook de vele kabels niet... Buiten de overduidelijke kabels nog bij de MM onderaan. Maar die staan dus klaar om aan te sluiten als ik de AV in huis heb.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Dank u!

    Ik ben een beetje aan het spellen met de plaatsing van de apparatuur momenteel. Door de huidige set-up zie ik ook de vele kabels niet... Buiten de overduidelijke kabels nog bij de MM onderaan. Maar die staan dus klaar om aan te sluiten als ik de AV in huis heb.
    Een tijdje......

    Ik maar weer eens je draadje opgezocht, had er ondertussen toch al moeten zijn

    Problemen?
    Have fun and enjoy your collection

  24. #49

    Standaard

    Is dus nooit aangekomen...

    TNT heeft hem kwijt gespeeld. De verhalen dat ze vertellen gaat van kwaad naar erger...

    Einde mei is de AV8003 naar mij opgestuurd door iemand van het HT Forum.

    Wanneer ik toen het traceer nr controleerde viel mij op dat daar als bestemming USA opstond. Ik heb toen de verkoper aangesproken om dit te melden. Hij heeft toen TNT gecontacteerd voor meer info. Daar moesten ze dan toegeven dat dit blijkbaar naar een verkeerd adres is opgestuurd. Ze gingen een formulier opsturen dat hij dan moest invullen om dit te corrigeren. Terwijl had hij ook gepolst of dit verzekerd was voor de volledige waarde. Het antwoord was ja... Ook als staat op internet een max van 500 euro.

    Toen dit formulier toekwam heeft hij dit onmiddellijk ingevuld en opgestuurd. Na een weekje belt hij eens terug voor te polsen. Daar kreeg hij de leuke melding dat zo'n formulieren maar pas na 10 werkdagen behandeld worden. Maw veel te laat als je weet dat het naar een verkeerd adres is opgestuurd. Terwijl vraagt hij nog eens naar de verzekering. Toen beweren ze dat max bedrag dat uitbetaald wordt 500 euro is...

    Al veel slechter nieuws dus...

    Terug maar wachten dus en hopen dat ze het pakket kunnen traceren.

    Een week later nog maar eens contact opnemen. De verantwoordelijke van de USA was niet op kantoor. Moest terug bellen.

    Half uur later telefoon terug. Pakket is verloren. Weken wordt er gezegd dat ze alles kunnen traceren en dit opgelost geraakt. Dan ineens beweren ze in een half uur tijd het tegendeel.

    Daarom maar eens een uitgebreide mail gestuurd met wat er allemaal gezegd en beloofd was. Allemaal mooi gedateerd + hun reacties wat ze telkens gegeven hebben.

    Week terug antwoord. Ze geven nu hun fout toe. Ze beweren zelfs nu dat ze de afgelopen weken enkel maar verhaaltjes verteld hebben die niet waar zijn...

    Het nieuwe verhaal dat we krijgen is: Pakket is opgestuurd naar Schiphol. Allicht om naar de USA te versturen. Maar kan ook naar Belgie zijn. Probleem is dat in de verzending naar Schiphol het ticket van het pakket met bestemmingsadres + traceercode verloren is gegaan. Dus die klever is er als bij wonder af gegaan.

    Resultaat. Pakket wordt naar Den Haag gestuurd waar verloren pakketjes naar toe gaan. Daar vinden ze dergelijk pakket echter niet terug. Vind ik sowieso al moeilijk te geloven want veel van die bruine dozen met in grote letters Marantz AV 8003 kunnen er toch niet staan?

    Nu wordt er wel toegegeven dat er veel fouten bij hun gebeurd zijn en dat deze zaak naar commissie zal gaan. Daar zal dan geoordeeld worden of er meer dan 500e zal terug betaald worden.

    Uiteraard wordt je daar alles behalve happy van.. De persoon van wie ik dit gekocht heeft dus al die telefoontjes en mails gedaan naar TNT want hij vind uiteraard ook niet dat zoiets kan. Maar wat het resultaat zal zijn is nog een groot vraagteken.

    Ik kan uiteraard niet geloven dat een pakket met tracking wordt zomaar verloren kan gaan. Ik kan nog minder geloven dat de sticker met tracking nummer en bestemmingsadres verloren kan gaan. Die plakkers krijg je daar gewoon niet af als het probeert.

    Mijn vermoeden is dus dat dit pakket gewoon gestolen is maar dat zullen zij uiteraard niet willen toegeven. Pakket opgestuurd naar de USA kan ik moeilijk geloven. Want dan moet het pakket ergens toekomen en kan aan de hand daarvan iets getraceerd worden.

    We zijn nu bijna 2 maand verder en het liefste van al zou ik de AV8003 alsnog ontvangen. Maar ik zou al heel tevreden zijn moest ik mijn centjes terug zien.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  25. #50

    Standaard

    MMmm, ik voel met je mee, ik kan begrijpen dat je van deze toestand niet vrolijk wordt, ook de verzender niet.

    Hoop voor je dat ze tot een goede oplossing komen en dat ze een volledige vergoeding geven, of nog liever dat ze het apparaat in goede toestand alsnog vinden en aan je kunnen leveren.

    Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, ik hoop goed, want ook mijn vertrouwen in de post zou beschaamd worden....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •