Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Balen joh en onbegrijpelijk dat dit anno 2010 bij een bedrijf als TNT kan voorkomen. De verkoper zelf heeft er ook flink de pest in en is volgens mij nog druk in onderhandeling met TNT.

    Hopenlijk komt er spoedig een goede oplossing!


    Sander.

  2. #52

    Standaard

    Ik heb het volste vertrouwen in de verkoper. Die gast doet echt zijn uiterste best om TNT wakker te houden over deze zaak. Heb hem daar ook al verschillende keren voor bedankt. Uiteraard is dit helemaal zijn schuld niet.

    Ik heb ook nog nooit geweten dat zo'n pakjesdienst een pakket verliest. Op mijn werk versturen we honderden pakjes per dag via dergelijke firma's. Nog nooit een probleem mee gehad...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  3. #53
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Had je verhaal ook reeds gelezen bij één van de "buren" en had er toen al geen
    woorden voor, nu eigenlijk ook niet meteen.

    Dit is gewoon zoals ze bij ons zeggen "om de muren op te rijden", zwaar balen dus.

    Hoop dat alles nog in orde komt, toestel nog onvangen lijkt haast uitgesloten nu
    maar dat je toch een groot stuk van je investering kan terughebben zou al wat zijn.


    Een mens zou haast schrik hebben om nog iets te verzenden. Als het niet gigantisch
    ver is lever 'k altijd zonder problemen zelf de spullen af.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #54

    Standaard

    Enorm balen zeg!

    Wellicht een beetje mostert na de maaltijd, maar het is altijd verstandig om pakketjes in te pakken in bruin inpakpapier (dat speciale lelijke bruine gerecycle papier voor pakketten), dan kan je aan de buitenkant in iedergeval niet zien wat het is en voorkom je dat kwaadwillende die graag zo'n 'kado'tje' willen, het pakket ontdoen van hun stickers met dit soort ellende als resultaat. Misschien een tip voor anderen die dit lezen...
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timmio Bekijk bericht
    Enorm balen zeg!

    Wellicht een beetje mostert na de maaltijd, maar het is altijd verstandig om pakketjes in te pakken in bruin inpakpapier (dat speciale lelijke bruine gerecycle papier voor pakketten), dan kan je aan de buitenkant in iedergeval niet zien wat het is en voorkom je dat kwaadwillende die graag zo'n 'kado'tje' willen, het pakket ontdoen van hun stickers met dit soort ellende als resultaat. Misschien een tip voor anderen die dit lezen...
    Laten we wel zijn, het personeel dat bij een verzendbedrijf werkt dient betrouwbaar te zijn en aan de verleiding van al die mooie pakketjes te kunnen weerstaan, kunnen ze dat niet dan horen ze er niet te werken

    Juist betrouwbaar personeel, van goede wil, zal voorzichtiger met een pakket omgaan waar kwetsbare apparatuur inzit dan met net zo'n zwaar pakket waarin een aambeeld zit om zomaar wat te noemen.

    Trac en trace of hoe ze het ook noemen, is voor zo'n bedrijf om te volgen waar de pakketten blijven en de ontvanger mag meekijken. Het bedrijf dient zijn zaakjes voor elkaar te hebben, de tussenontvangers zijn verantwoordelijk, raakt een pakket ergens zoek dan is het aan de falende schakel om te vergoeden.....

    Al met al helpt het Sphinkx niet om zijn apparaat terug te krijgen al hoop ik wel dat hij volledig gecompenseerd zal worden....

    Ben benieuwd.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56

    Standaard

    Dat is mijn idee ook van verzendbedrijven die met track & trace werken. Het heeft vertrouwen aan de klant en je denkt dat alles goed zal gaan. DVD dat met gewone post verstuurd wordt kan verloren gaan. Accepteer ik nog steeds niet maar het gebeurd heel soms. Maar dergelijke tracking service, zelfde voor aangetekende zendingen, dit mag gewoon niet.

    Jammer genoeg is dit dus niet het geval... Minste wat ik dan ook kan aanvaarden is volledige terugbetaling. Nu hopen dat het ook lukt

    BTW Timmio: Ik gebruik ook soms zo'n bruin inpakpapier. Alleen is dit voor dergelijke dozen niet simpel vermits die nogal groot zijn...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Dat is mijn idee ook van verzendbedrijven die met track & trace werken. Het heeft vertrouwen aan de klant en je denkt dat alles goed zal gaan. DVD dat met gewone post verstuurd wordt kan verloren gaan. Accepteer ik nog steeds niet maar het gebeurd heel soms. Maar dergelijke tracking service, zelfde voor aangetekende zendingen, dit mag gewoon niet.

    Jammer genoeg is dit dus niet het geval... Minste wat ik dan ook kan aanvaarden is volledige terugbetaling. Nu hopen dat het ook lukt

    BTW Timmio: Ik gebruik ook soms zo'n bruin inpakpapier. Alleen is dit voor dergelijke dozen niet simpel vermits die nogal groot zijn...
    Mmmm, ze pakken hier hele huizen in in het oranje, dus met bruin moet het ook lukken
    Have fun and enjoy your collection

  8. #58

    Standaard

    lool. Dat is waar
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  9. #59

    Standaard

    Het is al weer even stil, zit er al schot in de zaak
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard

    Nope. Helemaal niet. Dossier is ingediend om het geld terug te krijgen. Nu hopen dat dit lukt...

    De AV8003 komt er dus verlopig niet. In het najaar ga ik wel eens kijken om een AV8003 te kopen. Het is ook mogelijk dat ik voor de nieuwe AV7005 zal gaan. Die komt normaal uit in de herfst en ik wacht de eerste testen af om dan te vergelijken met de AV8003 die dan wel in prijs zal zakken allicht.

    Combi SR8002 - MM8003 bied niet zoveel meer vind ik persoonlijk dan toen ik enkel speelde met de SR8002. Dus ik wil sowieso een PRE kopen zodat ik meer effect heb van de eindversterker.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  11. #61

    Standaard

    Jammer dat je zo lang moet wachten, denk je dat je het mooi voorelkaar hebt gaat er één of andere vogel met losse jatjes met je spullen vandoor

    Hoop dat je geduld beloond wordt
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Standaard

    We zijn nu een kwart jaar verder, het is heel stil in jouw hoek, wat is nu de status?
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    Net terug van 3 weken vakantie in Thailand... Terug met beide voeten op de grond want was echt een fantastische vakantie en daardoor is het HT gevoel een beetje verdwenen.

    Maar dit zal allicht wel snel terug komen want in September heb ik de Marantz AV8003 besteld. Die zal normaal in Oktober maar allicht pas November geleverd worden. Zal eens contact moeten opnemen met de shop voor de juiste datum.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  14. #64

    Standaard

    Nieuwe aanwinst..

    Laatst aangepast door Sphinkx : 07-11-2010 om 13:42
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  15. #65

    Standaard

    Wauw

    Dat glimt je tegemoet, ziet er fraai uit, als het net zo goed gaat klinken als het eruit ziet moet het wel haast uitstekent worden

    Ben benieuwd naar je ervaringen, hij is je in ieder geval van harte gegund, je hebt er lang genoeg op moeten wachten

    Denk dat je nog wel een commentaar krijgt op de grootte van je plaatje, is bijna net zo zwaar als dat apparaat
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    Even een iets kleinere resolutie er op gezet...

    Eerst in druk was eigenlijk wel waaw. Ik hoorde veel meer detail. Detail dat ik daarvoor nog nooit gehoord had... Verbaasde mij eigenlijk wel want mijn SR8002 is nu ook niet de minste. Maar ik denk dat ik u vooral meer het effect heb van voor + eindversterker.

    Zal straks mijn beginpost ook eens aanpassen met enkele nieuwe foto's.

    Eerste in druk van de doos was wel teleurstelling... Normaal zit bij Marantz je versterker altijd in een dubbele doos. Dat was nu dus niet het geval. Dus ik denk dat ze daar op bespaart hebben. Ofwel doen ze dit niet met een voor versterker omdat die toch een stuk lichter zijn dan een versterker of een receiver.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  17. #67

    Standaard

    Openingspost aangepast met allemaal nieuwe foto's van mijn installatie.

    Het upgraden ga ik nu op een laag pitje zetten en terug keren naar de basis. Dus effectief naar films en dergelijke kijken ipv constant nieuwe apparatuur te kopen...

    Heb nog veel te veel achterstand...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  18. #68
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Lekkere upgrade dit, zit er heel goed uit Sphinkx en ze passen ook nog eens goed
    samen die 8002 en 7005

    Nu volop genieten geblazen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •