Pagina 1 van 161 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 4015 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal Seizoen 2008-2009 (Deel - 2)

    Zo, net voor de winterstop is het tijd geworden om na 204 bladzijdes verder te discusieren in een mooi schoon topic voor de 2e seizoenshelft.

    Hier is het vorige deel te vinden.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Hehe, ff winterstop...
    Meen je dat nou?


  3. #3

    Standaard

    Zag net de samenvatting van Liverpool, 1-5 is nog een magere score, had er ook zo 10 kunnen zijn
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Goede dag gehad! Want? Dario scoorde driemaal!
    Altijd al geweten dat die jongen het in huis had. Topscorer van de Argentijnse competitie wordt je niet zomaar.

    Alleen jammer dat Pelle het plezier nog effe moest vergallen met dat attente intikkertje...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #5

    Standaard

    Nieuw topic ?
    Had ik het toch goed
    Oh, uhm voetbal, uhm, ja...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #6

    Standaard

    Jezus wat een ouwehoer ben je ook

  7. #7

    Standaard

    Ben benieuwd of Scheringa daadwerkelijk ''niemand weg laat gaan'' in de winterstop. De belangstelling voor El H. zal toch toenemen de komende weken..

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ben benieuwd of Scheringa daadwerkelijk ''niemand weg laat gaan'' in de winterstop. De belangstelling voor El H. zal toch toenemen de komende weken..
    Voor mijn manager spel zou ik hem ook graag behouden Maar denk niet dat die jongen te houden is met deze belangstelling. Zal mij vooral benieuwen of we hier Berg nog in Groningen hebben na de winterstop.

  9. #9

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=6EXPMHDs7qE

    haha, Fuller van Stoke slaat zijn eigen back, rood! Domkop!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Ze hebben intussen een brede selectie in Alkmaar. Dembele is ook weer terug nu.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  11. #11

    Standaard

    Steven Gerrard gearresteerd na vechtpartij

    gepubliceerd op 29 december 2008 13:06, bijgewerkt op 29 december 2008 13:14

    SOUTHPORT - Steven Gerrard heeft zondag de nacht doorgebracht in de cel. De aanvoerder van Liverpool werd samen met vijf anderen opgepakt wegens betrokkenheid bij een vechtpartij in Southport.

    Daarbij liep een 34-jarige man verwondingen op aan zijn gezicht. Gerrard verbleef ook maandagochtend nog op het politiebureau voor ondervraging.
    Gerrard speelde eerder zondag met twee treffers nog een sleutelrol in de met 5-1 gewonnen uitwedstrijd tegen Newcastle United. Het volgende competitieduel, uit tegen Stoke City, is pas op 10 januari. Zaterdag staat wel de bekerwedstrijd tegen Preston North End op het programma.

  12. #12

    Standaard

    Aanklager gaat het vingertje van Jans onderzoeken.
    Ik vind het belachelijk, het was gewoon een opwelling door emotie ingegeven en hij zei dat later ook nog eens.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Aanklager gaat het vingertje van Jans onderzoeken.
    Ik vind het belachelijk, het was gewoon een opwelling door emotie ingegeven en hij zei dat later ook nog eens.
    Ben het helemaal met je eens. Middelvinger is misschien niet goed van een coach, maar hij heeft gelijk gezegd dat het een opwelling was en min of meer zijn excuses aangeboden. Frustratie ligt altijd op de loer bij sport, daar moet toch ook begrip voor zijn tot zekere hoogte. Zo kun je elk lullig dingetje wel gaan onderzoeken.

  14. #14

    Standaard

    Halverwege, winterstop, dus tijd voor voorspellingen (altijd leuk)

    Kampioenschap: Het wordt een nek-aan-nek-race, Van Basten heeft Ajax aardig op de rails, en de ploeg heeft de beste aanval, maar ik denk dat AZ het iets betere, iets evenwichtiger elftal heeft. Vraag wordt wel hoe men in Alkmaar met de druk omgaat. Het Excelsior-trauma gaat nog opspelen. PSV ligt in balans met Twente voor plaats drie. Ik gun het Twente van harte, maar ik denk dat PSV uiteindelijk Twente (ruim) voorbijsteekt. NEC wordt vijfde (Mario Been wordt uigenodigd voor een reeks gastcolleges aan de universiteit van Nijmegen).

    1. AZ
    2. Ajax
    3. PSV
    4. Twente
    5. NEC

    Degradatie: Volendam en De Graafschap sluiten de rij, daar heb ik niet veel twijfels over (tenzij Verhoeven zo'n slordige veertig pond afvalt en ballen gaat stoppen). Interessant wordt de strijd om plaats 16 (te ontwijken). Het zal gaan tussen ADO, Sparta en Roda (wat is die ploeg achteruit gekacheld!). Ik denk dat ADO de sigaar zal zijn.

    16. ADO
    17. De Graafschap
    18. Volendam
    Laatst aangepast door scherpschutter : 29-12-2008 om 20:21

  15. #15

    Standaard

    1. AZ
    2. Ajax
    3. Twente
    4. PSV

    16. Heracles
    17. De Graafschap
    18. Volendam

  16. #16

    Standaard

    1. AZ
    2. Ajax
    3. Twente
    4. PSV

    16. Sparta
    17. De Graafschap
    18. Volendam
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #17

    Standaard

    1. Ajax
    2. AZ
    3. Twente

    16. Vitesse
    17. ADO
    18. Volendam

    Topscorer : Berg (dankzij penalties)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #18

    Standaard

    1. Ajax
    2. AZ
    3. Twente
    4. PSV
    ...
    16. ADO
    17. De Graafschap
    18. Volendam
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #19

    Standaard

    1. az
    2. ajax
    3. psv

    16. ADO
    17. Graafschap
    18. Volendam

    Nu maar hopen dat mijn mannen in het geel en zwart (niet zijnde RODA) hun best blijven doen na de winterstop
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    een beetje tegen beter weten in, maar toch...

    1. Ajax
    2. AZ
    3. PSV

    Volendam degradeert
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #21

    Standaard

    Wat is Voetbal International toch een irritant programma, van der Gijp, Kraay Jr. én Derksen in één studio, teveel van het goede, echt een kippenhok.

  22. #22

    Standaard

    Idd, het is niet echt leuk meer omdat het ook altijd dezelfde grapjes zijn. Altijd die bruggetjes tussen Genee en Derksen, waar de eerste zichzelf altijd erg grappig vind. Iemand die lacht om zn eigen grappen deugt sowieso niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

    Standaard

    Gelukkig heb ik Voetbal International dit seizoen nog niet gezien. Met Van Hanegem erbij ergerde ik me ook mateloos.

    Mijn voorspelling:

    1. Ajax
    2. AZ
    3. PSV
    4. FC Twente
    5. NEC

    16. ADO Den Haag
    17. FC Volendam
    18. De Graafschap
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  24. #24

    Standaard

    Ik vind Jan Mulder op zondagavond ook behoorlijk irritant worden.
    Altijd roepen, nooit luisteren. Het gebeurt om de haverklap dat iemand (Borst, de gast) iets interessants dreigt te gaan zeggen (je gaat recht zitten, spitst je oren) en WHAM oud wijf Mulder begint te schreeuwen. Einde verhaal.

  25. #25

    Standaard

    1. AZ
    2. Ajax
    3. PSV
    4. Twente
    5. Groningen

    16. Sparta
    17. De Graafschap
    18. Volendam

Pagina 1 van 161 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •