Pagina 161 van 161 EersteEerste ... 61111151157158159160161
De resultaten 4.001 tot 4.015 van 4015 worden weergegeven.
  1. #4001

    Standaard

    Aparte transfer, zeker de keuze voor Feyenoord had ik niet verwacht gezien de interesse van Twente (en PSV?). Munsterman zal wel balen nu, die dacht Cisse al binnen te hebben! Net goed voor die Munsterman.

  2. #4002

    Standaard

    Munsterman vond 'm te duur. 2,5 miljoen ofzo. Dezelfde mongool die klaagt dat Ajax Twente als inferieure partij behandelt en HSV beticht van koopjesjagersgedrag.

    Wat een grapjas.

  3. #4003

    Standaard

    We halen ook meteen weer even de "aparte" oefenuitslagen uit de kast, om te beginnen met:

    ADO Den Haag-Team VVCS 0-4

  4. #4004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Feyenoord versterkt zich met Roda-aanvaller Cissé

    30/06/2009 21:44
    EXCLUSIEF - Sekou Cissé speelt vanaf komend seizoen voor Feyenoord. De Rotterdammers bereikten een akkoord met Roda JC en de aanvaller over een directe overgang. Feyenoord-trainer Mario Been liet weten dat de transfer dinsdag is afgerond.

    'Ik ben heel blij dat we Cissé binnen hebben', aldus Been tegen Voetbal International. 'Sekou is een hele talentvolle speler, die op meerdere posities uit de voeten kan. We moesten ons voorin versterken en dat is gelukt. Ik verwacht hem snel te verwelkomen op de training.'

    Cissé speelde sinds 2004 bij Roda JC, in 133 competitieduels scoorde de Ivoriaan 24 keer. De 23-jarige aanvaller wilde graag hogerop en leek dicht bij een transfer naar FC Twente. Bij de club uit Kerkrade stond de zevenvoudig international nog tot medio 2011 onder contract.

    Hier ben ik dus niet al te blij mee. aardige voetballer maar zijn grote talent moet er nog uitkomen. Ik verwacht niet dat dat er allemaal uit gaat komen. Ik hoop het wel natuurlijk. Met de afrika cup voor de deur zou het wel eens positief uit kunnen pakken. Misschien dat hij goed uit de verf komt en er onverwachts een leuk bedrag wordt geboden. Jammer dat Falcao nu definitief niet gaat komen.

  5. #4005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Munsterman vond 'm te duur. 2,5 miljoen ofzo. Dezelfde mongool die klaagt dat Ajax Twente als inferieure partij behandelt en HSV beticht van koopjesjagersgedrag.

    Wat een grapjas.
    Ik vond em de laatste wedstrijden sterk spelen maar de seizoenen ervoor viel hij mij alleen op door opzichtig gepruts, dus het is afwachten maar dat ze veel in hem zien lijkt me duidelijk kijkende naar het gedoe eromheen.

    Maar het is wel zo dat die misselijke Munsterman ervoor heeft gezorgd dat ik iedere speler die Twente wil hebben en die ze niet krijgen toe juich. Continu meten met 2 maten en duidelijk achterbaks gedrag vertonen (Arnautovic - Feyenoord en nu Inter, Eliah - HSV/Ajax, Cisse) en zelf wel voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten.

    Hij doet met z'n ploeg een paar jaar goed mee bovenin en voelt zich meteen het heertje maar voorlopig hebben de traditionele top 3 nog altijd de voorkeur, in ieder geval qua uitstraling. Zelfs Feyenoord.

    Tot zover mijn walging over Munsterman

  6. #4006

    Standaard

    Amen.

  7. #4007

    Standaard

    RKSV Mierlo-Hout - PSV: 0-10

    En ik was erbij (helaas)......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #4008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Munsterman vond 'm te duur. 2,5 miljoen ofzo. Dezelfde mongool die klaagt dat Ajax Twente als inferieure partij behandelt en HSV beticht van koopjesjagersgedrag.

    Wat een grapjas.
    Nog een keer quoten.

    2,5 vonden zowel Feyenoord als Twente prima maar Van Geel wilde het onderste uit de kan.

    En nu lees ik op internet en zie ik op het sportjournaal dat de prijs tussen de 2,8 en 3 miljoen ligt. Heeft Van Geel ons natuurlijk gematst vanwege de laatste speeldag

  9. #4009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    En nu lees ik op internet en zie ik op het sportjournaal dat de prijs tussen de 2,8 en 3 miljoen ligt. Heeft Van Geel ons natuurlijk gematst vanwege de laatste speeldag
    Of de deal was voor de laatste speeldag al rond

  10. #4010

    Standaard

    Die uitleg is nog beter. Beetje Munsterman zitten pesten de afgelopen tijd

  11. #4011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Nou, ik weet 't zo net nog niet. Mathijssen maakt op mij een prima indruk de laatste tijd in het NL Elftal en ook bij HSV. Als ik dan hoor dat Boulah amper vertrouwen krijgt en slecht speelt als ie mag, lijkt Mathijssen me wel een degelijkere optie eigenlijk. Mathijssen-Alderweireld of Mathijssen-Vertonghen vind ik helemaal niet verkeerd.
    Ik zie dat niet zo zitten met Mathijssen. Toch een speler die kwetsbaar is als er ruimte achter zijn rug is, ik denk dat hij beter past in het Duitse voetbal waar hij toch wat meer mannetjes om hem heen heeft. Ik ben met hem een beetje bang voor een nieuwe Frank Verlaat.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #4012
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik zie dat niet zo zitten met Mathijssen. Toch een speler die kwetsbaar is als er ruimte achter zijn rug is, ik denk dat hij beter past in het Duitse voetbal waar hij toch wat meer mannetjes om hem heen heeft. Ik ben met hem een beetje bang voor een nieuwe Frank Verlaat.
    Ben het helemaal met je eens

    Een speler weg laten gaan die op cruciale momenten wel eens een steekje laat vallen vervangen door iemand met dezelfde zwakke plek, lijkt mij verre van ideaal.

    Ik zie ook veel liever Boula staan!
    Iemand met uitstraling waar je als aanvaller, maar ook medeverdediger toch best tegen op kijkt!
    Maar als MvB hem al niet kon overtuigen (Liet hem toch debuteren en daarmee doorbreken), lijkt het me sterk dat het nu wel lukt!
    Maar goed, Jol en Boula kennen elkaar ook al langer van RKC!

    En waarom nu spelers voor de hoofdprijs halen als het nog tot eind Augustus kan!
    Meestal gaat er dan ook nog wat op het laatste moment weg, dus bouwen kun je toch al niet echt!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-07-2009 om 00:20
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #4013

    Standaard

    The saga continues:

    Voorzitter Munsterman: 'Cissé wil naar FC Twente'

    Tell-a-Friendprint nieuwsartikel

    Home > Nieuws > Voetbalnieuws

    - Datum: 1-jul-2009 09:52

    De transfersaga rond Roda JC-spits Sekou Cissé (foto, rechts) neemt bizarre vormen aan. Zowel Feyenoord als Roda JC liet dinsdag weten dat de clubs eruit zijn, maar volgens voorzitter Joop Munsterman wil de Ivoriaan nog steeds naar FC Twente.

    ‘Ik heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil’, aldus Munsterman in de Twentsche Courant Tubantia. ‘Of hij ook echt naar Twente komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat.’ (MA)

    FC Twente geeft de hoop op Cissé nog niet op

    01/07/2009 09:24
    Hoewel Feyenoord-trainer Mario Been bekend heeft gemaakt dat Sekou Cissé dit seizoen in Rotterdam speelt, leeft FC Twente in de veronderstelling dat de Ivoriaan naar Enschede komt.

    'Ik heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil', zegt voorzitter Joop Munsterman in TC/Tubantia. 'Of hij ook echt komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat.'

    De verbazing van Munsterman lijkt gerechtvaardigd gezien de woorden die Cissé begin juni tegenover Voetbal International sprak. 'Ik heb mijn keuze gemaakt: ik wil naar FC Twente. Dat heb ik ook laten weten aan Mario Been van Feyenoord.'

    Twente liet eerder weten dat Cissé een voorcontract had getekend in Enschede. De Tukkers werden het echter niet eens met Roda JC over een transfersom. De Limburgse club verlangde zes miljoen euro voor de Ivoriaanse international, een prijs die Twente niet wilde betalen.

    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 01-07-2009 om 09:53

  14. #4014

    Standaard

    In other news:

    Seedorf slaat aanbod van Ajax-trainer Jol af

    01/07/2009 10:30
    EXCLUSIEF - Ajax-trainer Martin Jol heeft vorige week tevergeefs geprobeerd Clarence Seedorf terug te halen naar Amsterdam. De oefenmeester zag in hem de ideale leider voor zijn selectie, maar de middenvelder van AC Milan heeft bedankt voor een rentree.

    'We hebben een groep met veel jonge spelers', legt Jol uit in de nieuwe Voetbal International. 'Seedorf heeft enorm veel ervaring en voetbalkwaliteit. En met zijn positieve houding zou hij een hoop kunnen betekenen voor mijn jeugdige ploeg.'

    Jol stuurde Seedorf eerst een sms'je waarin hij vroeg of hij openstond voor een terugkeer bij Ajax. Later had de Haagse coach nog een telefonisch onderhoud met de 33-jarige Amsterdammer. 'Dat was een prettig gesprek, maar Clarence maakte me duidelijk dat hij nog niet klaar is in het buitenland. Jammer maar helaas.'

    Het is alweer veertien jaar geleden dat Seedorf de club verliet waar hij de jeugdopleiding doorliep en op zestienjarige leeftijd als jongste speler uit de geschiedenis zijn debuut in de hoofdmacht maakte. In 1995, na de winst van de Champions League, vertrok Seedorf naar Sampdoria, om via Real Madrid en Internazionale in 2003 bij AC Milan neer te strijken.

    'Ajax zal altijd een speciale club voor me blijven', reageert Seedorf. 'Maar ik ben al heel lang weg uit Nederland en heb nog niet het gevoel dat ik klaar ben in het buitenland. Mijn contract bij Milan loopt nog twee jaar door. Aan Martin Jol ligt het niet, hij lijkt me een zeer interessante trainer om onder te werken.'

    'Ik gun hem en Ajax het beste', vervolgt Seedorf. 'We hebben afgesproken dat we contact met elkaar blijven houden. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen.'

  15. #4015

    Standaard

    Aangezien de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen inmiddels begonnen zijn, gaat deze op slot en komt er een nieuw topic!

Pagina 161 van 161 EersteEerste ... 61111151157158159160161

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •