Pagina 2 van 161 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 4015 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Gelukkig heb ik Voetbal International dit seizoen nog niet gezien. Met Van Hanegem erbij ergerde ik me ook mateloos.
    Die zal je daar niet snel meer zien denk ik na de betogen van Derksen over hem.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Meen je dat nou?

    Ja
    Even rust voor de jongens uit Rotterdam-Zuid zal ze goed doen.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Steven Gerrard gearresteerd na vechtpartij
    Is inmiddels op borgtocht vrij maar kon het in eerste instantie niet geloven toen ik het op teletekst las.
    Normaal hoor je geen randzaken rond hem en is een modelprof dacht ik altijd dus verwacht je dit totaal niet.
    Zou wel 's 5 jaar in de bak kunnen zitten las ik, maar verwacht het niet eigenlijk.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #29

    Standaard

    vechtpartij met verwondingen in t gezicht levert je 5 jaar gevangenis op ?????
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #30

    Standaard

    Vitesse zet Westerhof op straat
    Geschreven op dinsdag, 30 december om 15:16

    Vitesse gaat op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. De kwakkelende Arnhemmers spraken dinsdag over coach Hans Westerhof en concludeerden dat het beter was dat beide partijen uit elkaar zouden gaan. "Er was geen basis om met elkaar verder te gaan", reageerde algemeen directeur Paul van der Kraan in De Telegraaf.



    Het ontslag van de trainer komt niet uit de lucht vallen. Vitesse presteert dit seizoen beneden alle verwachtingen en maandag kondigde Van der Kraan al een evaluatiegesprek aan. In dit gesprek concludeerde de clubleiding dat Westerhof het veld moest ruimen. De oefenmeester had al niet meer het vertrouwen van de spelersgroep.

    Westerhof begon in de zomer aan de klus in het Gelredome als opvolger van Aad de Mos. De coach kreeg Vitesse echter niet aan het draaien en halverwege het seizoen verkeert de ploeg in serieus degradatiegevaar. De Gelderlanders staan op de vijftiende plek van de ranglijst en hebben een voorsprong van slechts vier punten op FC Volendam.

    Sinds de ’openmicrofoonaffaire’ kwam Westerhof serieus onder druk te liggen. Na de thuiswedstrijd tegen AZ (1-1) vertelde de coach aan Louis van Gaal dat hij zijn centrale verdedigers Sébastien Sansoni en Civard Sprockel ‘dramatisch voor dit niveau’ vond; niet wetende dat er nog een microfoon openstond die de uitspraak opnam. Het voorval werd uitgesproken, maar de rust keerde nimmer terug in de selectie.

    Technisch directeur Marc van Hintum, die Westerhof deze zomer binnenhaalde, reageerde in De Telegraaf teleurgesteld. “In juli zijn wij vol verwachting en vertrouwen begonnen aan het nieuwe seizoen, dat in het teken stond van de wederopbouw van Vitesse. Dat proces is in de eerste zes maanden niet zo gelopen als wij hadden verwacht. Intern hebben wij getracht de vinger op de zere plekken te leggen. Daarbij is gebleken dat de mening van Hans over de oorzaken van de tegenvallende prestaties en hoe het tij te keren verschilt met die van ons.”
    En Van Hintum blijft gewoon zitten ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

    Standaard

    Mwah, weet niet of ik rouwig ben. Een aardige man en vast wel capabel, maar dit zooitje ongeregeld heeft iemand met een harde hand nodig...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    En Van Hintum blijft gewoon zitten ?
    Hij maakt zichzelf wel belachelijk en compleet ongeloofwaardig zo...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #33

    Standaard

    Van Hintum heeft er al 2 geslachtofferd, De Mos moest ook weg omdat ze niet door 1 deur konden...voor de rest doet hij het wel aardig volgens mij...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #34

    Standaard

    Maar hij heeft het in zijn verklaring steeds over "wij", lijkt me dat je dan ook zelf je conclusie moet trekken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #35

    Standaard

    Dat maakt de weg vrij voor Theo Bos?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  11. #36

    Standaard

    Misschien hanteert Van Hintum het koninklijke meervoud
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Dat maakt de weg vrij voor Theo Bos?
    laten we het hopen

    Doet goed werk bij Den Bosch (goed voetbal) en kent de club(cultuur)...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #38

    Standaard

    Volgens mij stond ooit interview met hem in de VI dat hij graag ooit hoofdtrainer werd van zijn Vitesse.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    laten we het hopen

    Doet goed werk bij Den Bosch (goed voetbal) en kent de club(cultuur)...
    Derksen had het geloof ik over van der Brom.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Derksen had het geloof ik over van der Brom.
    mhm,

    die is toch de laan uitgestuurd bij de jeugd van Ajax? Is nu volgens mij coach van AGOVV oid...mwah, wordt niet direct warm van binnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #41

    Standaard

    Dan zal van Vossen wel meekomen gok ik
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #42

    Standaard

    Menzo!
    Z'n contract loopt tot het einde van dit seizoen, hmm, jammer
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Dan zal van Vossen wel meekomen gok ik
    Ben er ook bang voor! Die heeft al zo goed gepresteerd bij ons in het verleden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Van Hintum heeft er al 2 geslachtofferd, De Mos moest ook weg omdat ze niet door 1 deur konden...voor de rest doet hij het wel aardig volgens mij...
    Aardig haha, Vitesse staat bijna onderaan. Ik heb ze tegen Fc Utrecht gezien, nou stelt niks voor. Alleen voor Pietje V heb ik een zwak goede keeper maar die verdediging.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    mhm,

    die is toch de laan uitgestuurd bij de jeugd van Ajax? Is nu volgens mij coach van AGOVV oid...mwah, wordt niet direct warm van binnen
    Ik dacht niet weggestuurd, maar gewoon weggegaan. Maar hij was toch ook vrij lang aanvoerder bij Vitesse geweest?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Aardig haha, Vitesse staat bijna onderaan. Ik heb ze tegen Fc Utrecht gezien, nou stelt niks voor. Alleen voor Pietje V heb ik een zwak goede keeper maar die verdediging.
    Tsja,

    Molhoek, Jenner, Kolk, Van Wolfswinkel, Verhaegh, Hofs misstaan toch niet echt in de eredivisie hoor

    Ik zie ze overigens iets vaker dan jij, dus wellicht kan ik een wat objectiever oordeel vellen dan over slechts één (uit)wedstrijd.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Tsja,

    Molhoek, Jenner, Kolk, Van Wolfswinkel, Verhaegh, Hofs misstaan toch niet echt in de eredivisie hoor

    Ik zie ze overigens iets vaker dan jij, dus wellicht kan ik een wat objectiever oordeel vellen dan over slechts één (uit)wedstrijd.
    Ik had Vitesse ook zeker hoger ingeschat, dan de huidige positie.
    Mede door de goede resultaten in de voorbereiding en de spelers die je noemt.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Tsja,

    Molhoek, Jenner, Kolk, Van Wolfswinkel, Verhaegh, Hofs misstaan toch niet echt in de eredivisie hoor

    Ik zie ze overigens iets vaker dan jij, dus wellicht kan ik een wat objectiever oordeel vellen dan over slechts één (uit)wedstrijd.
    Vergeet Claudemir niet, Coen. Groot talent op het middenveld! :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #49

    Standaard

    Als Vitesse wat betere centrale verdedigers haalt kunnen ze een heel eind komen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Vergeet Claudemir niet, Coen. Groot talent op het middenveld! :wink:
    D'oh! Hoe kan ik onze beste speler vergeten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 2 van 161 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •