Pagina 3 van 161 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 4015 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Als Vitesse wat betere centrale verdedigers haalt kunnen ze een heel eind komen.
    Sansoni vind ik ook meer een verdedigende middenvelder. Sprockel en VD Struyk zijn op papier niet slecht. Jeugdinternationals geweest...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Sprockel en VD Struyk zijn op papier niet slecht.
    Helaas voor hen wordt het spelletje op gras gespeeld...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Tsja,

    Molhoek, Jenner, Kolk, Van Wolfswinkel, Verhaegh, Hofs misstaan toch niet echt in de eredivisie hoor

    Ik zie ze overigens iets vaker dan jij, dus wellicht kan ik een wat objectiever oordeel vellen dan over slechts één (uit)wedstrijd.

    Jenner valt mij zwaar tegen. heeft een paar keer een leuke wedstrijd gespeeld maar verder laat ie niks zien

  4. #54
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #55

    Standaard

    Vitesse stelt Bos aan als hoofdtrainer

    Theo Bos is met onmiddellijke ingang aangesteld als hoofdtrainer van Vitesse. De eredivisieclub uit Arnhem maakte zaterdag de opvolger van de ontslagen Hans Westerhof bekend.
    Bos heeft een contract getekend voor anderhalf jaar. Hij komt over van eerstedivisieclub FC Den Bosch.

    De 43-jarige Bos keert terug naar de club waar hij vijftien seizoenen voetbalde en daarna jeugdtrainer en assisent-coach werd. De trainer was bezig aan zijn vierde seizoen bij FC Den Bosch, waarmee hij afgelopen najaar de eerste periodetitel won. Hij treedt meteen in dienst bij Vitesse en vliegt zondag mee met de selectie naar het Turkse Antalya, waar de club een trainingskamp heeft belegd.

    Vitesse zette dinsdag Westerhof aan de kant. De teleurstellende resultaten in de eerste seizoenshelft waren voor de clubleiding reden om de oefenmeester op non-actief te stellen. Vitesse staat vijftiende in de eredivisie, met slechts vier punten meer dan hekkensluiter FC Volendam. Westerhof was pas een half jaar werkzaam in Arnhem. Hij volgde in de zomer Aad de Mos op.


    Het zal me benieuwen of hij wel wat kan met het zooitje ongeregeld. Ik heb Vitesse dit jaar vaak gezien en het is soms niet om aan te zien. Vooral Jenner en Hofs zijn drama, ben ook nooit gecharmeerd geweest van beiden. Die Claudimir vind ik dan wel weer een mooie voetballer met mooie acties. We zullen het zien in 2009, als ze Ajax maar laten winnen in het gelredome


  6. #56

    Standaard

    Logische keuze,
    en als ik t internet zo lees, zijn de Bossche supporters niet erg rouwig bij een vertrek.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Vitesse stelt Bos aan als hoofdtrainer
    (...) We zullen het zien in 2009, als ze Ajax maar laten winnen in het gelredome
    Kijk, dat bedoel ik nou: met zo'n instelling wordt het niks

    Jenner en Hofs niks? Ik zie Vitesse natuurlijk alleen maar in samenvatting, maar dit verbaast me toch een beetje. Dit zou natuurlijk wel een deel van de verklaring kunnen zijn dat Vitesse zo teleurstelt met wat velen een 'goeie selectie' noemen. Die kwalificatie is natuurlijk gebaseerd op spelers als bovenstaande twee.

  8. #58

    Standaard

    Coen is tevreden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #59

    Standaard

    Huntelaar begint zodadelijk door de afwezigheid van Higuaín meteen in de basis bij Madrid. Hopelijk heeft hij een mooi debuut en bekroont hij dat met een doelpunt (of meer) :razz:
    Ook de tweede Diarra, 'Lass', staat meteen in de basis ten koste van Guti, evenals Sneijder en Robben trouwens. Van der Vaart weer niet.

    Edit: 1-0 voor Madrid bij de rust na een prachtige treffer van Robben, die weer eens ongrijpbaar is. Huntelaar kreeg een dikke kans die hij had moeten scoren, maar miste, en kreeg ook nog eens geel.
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 04-01-2009 om 16:53
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #60

    Standaard

    Real Madrid - Villarreal 1-0 gebleven en dus weer een belangrijke overwinning tegen een directe concurrent. De verdediging oogt wat stabieler onder Ramos, alleen laten we nog te veel kansen onbenut. Zo hadden Sneijder en Drenthe wel mogen scoren. Aan de andere kant had Casillas ook weer een paar fantastische reddingen. Huntelaar werd na 55 minuten gewisseld. Robben was weer man van de wedstrijd. Als hij nou eens een tijd fit zou kunnen blijven...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  11. #61

    Standaard

    Mooie goal van Robben zeg!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  12. #62

    Standaard

    idd prachtig!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #63

    Standaard

    Niet zo'n goed begin van The Hunter, maar hoop dat hij daar wel gaat slagen.

  14. #64

    Standaard

    'Ajax meldt zich opnieuw voor Wielaert'
    Ajax heeft zich opnieuw bij FC Twente gemeld voor verdediger Rob Wielaert. De Amsterdammers willen de aanvoerder van de Tukkers nog altijd graag overnemen, weet Voetbal International.

    Ook gedurende de zomermaanden spraken de twee clubs met elkaar over een overgang van Wielaert naar Amsterdam. Tot een akkoord kwam het toen niet. Ajax vond de vraagprijs van FC Twente te hoog.

    Wielaert, die onlangs zijn contract bij FC Twente verlengde, heeft in zijn nieuwe verbintenis een gelimiteerde afkoopsom laten opnemen. Deze zou Ajax uitkomst bieden, zo menen de Amsterdammers. Volgens VI is er tot op heden nog geen sprake van een akkoord.

    In Amsterdam moet Wielaert de defensie van Ajax versterken. De Spanjaard Oleguer, die afgelopen zomer overkwam van FC Barcelona als opvolger van de naar Atlético Madrid vertrokken John Heitinga, kan nog niet overtuigen in de hoofdstad.
    Goede aankoop nummer 1

    Pinchhitter Kanu moet Huntelaar vervangen

    Ajax wil Nwankwo Kanu terug laten keren naar Amsterdam. Dat meldt het Nigeriaanse radiostation Brila FM. De spits van Portsmouth staat naar verluidt ook in de belangstelling van Fiorentina.
    De Amsterdammers zouden bereid zijn 2,7 miljoen euro te bieden voor de bankzitter van de Engelsen. Dat is 1,6 miljoen euro meer dan dat Fiorentina wil bieden.

    Ajax ziet in de ervaren Nigeriaan (32) volgens het Afrikaanse medium de vervanger van de naar Real Madrid vertrokken Klaas-Jan Huntelaar. Waarschijnlijk is Kanu in beeld als back-up voor de Argentijn Dario Cvitanich.

    Kanu speelde tussen 1993 en 1996 al 54 competitiewedstrijden (25 goals) voor Ajax. De Nigeriaan maakte ook de Champions League-winst in 1995 mee. Daarna kwam hij onder meer uit voor Internazionale en Arsenal.
    Goede aankoop nummer 2

    'Ajax doet schepje bovenop eerder bod op Elia'

    Ajax onderneemt een tweede poging om Eljero Elia in de winterstop aan de selectie toe te voegen. De Amsterdammers hebben zondag bij monde van technisch directeur Danny Blind het eerste bod verhoogd. Dat schrijft De Telegraaf.

    Het eerste bod van vijf miljoen euro werd door FC Twente-voorzitter Joop Munsterman nog afgeschilderd als een belediging. Ook over het huidige bod van 6,5 miljoen euro wil de preses niet praten.
    Naar verluidt hebben de Tukkers ingezet op een transfersom van zeker twaalf miljoen euro.
    Elia liet eerder weten graag de overstap naar Amsterdam te willen maken.
    En tja, Goede aankoop nummer 3.

    Benieuwd of hier ook maar iets van gaat komen. Wielaert zie ik heel graag komen, evenals Kanu. Elia is mij te duur, naar verluidt 12 miljoen :shocking: Dan liever wachten tot de zomer!
    Laatst aangepast door Daan de G. : 06-01-2009 om 10:59


  15. #65

    Standaard

    Ik snap Kanu niet zo, haal dan die Fall uit Denemarken (of wat is het )

  16. #66

    Standaard

    Kanu als pinchhitter lijkt me geweldig! Altijd al een groot fan van de man geweest en hij heeft nooit zijn liefde voor Amsterdam onder stoelen of banken gestoken dus laat maar komen


  17. #67

    Standaard

    Ben nooit zo'n fan van oud-spelers terughalen op een uitzondering nagelaten. Vaak valt dat alleen maar tegen, juist als je zo'n fan was van de man.

    Wielaert is ook maar een gewone verdediger, niks bijzonders maar die zijn zelfs al zo schaars dat ik wel snap dat ze die willen.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ben nooit zo'n fan van oud-spelers terughalen op een uitzondering nagelaten. Vaak valt dat alleen maar tegen, juist als je zo'n fan was van de man.
    Helemaal mee eens. Vaak komen ze terug als ze over hun top heen zijn en dan heb je er weinig meer aan. Enige uitzondering die me zo te binnen schiet is Frank Rijkaard.

    Wielaert zou ik er wel graag bij hebben. Is zeker goed genoeg voor de Nederlandse top. Ik zag hem laatst ook weer met Twente bij PSV moeiteloos overeind blijven. Zou een mooi duo kunnen vormen met Jan Vertonghen. Dan heb je twee goede voetballende verdedigers die om beurten kunnen inschuiven. Nu zet de tegenstander een man op Vertonghen en zie je dat Ajax meteen moeite heeft om het spel te maken.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  19. #69

    Standaard

    Wielaert en Kanu zijn zeker welkom, Elia hoeft van mij niet zo. Betaal je - net als voor Sulejmani - veel te veel voor op het moment.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  20. #70

    Standaard

    Laat ze eens kappen met het wegkopen van spelers van de concurrent. Laat ze lekker in het buitenland gaan zoeken. Lijkt chelsea wel.....

    Ik zou het trouwens niet snappen van spelers als Elia en Wielaert als ze daadwerkelijk de overstap zouden maken naar Ajax. Lijkt me momenteel namelijk niet echt een stap vooruit.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #71

    Standaard

    Wat een onzin is dat toch. Je gaat er alleen financieel al een dikke stap op vooruit. Ook speel je bij een topclub i.p.v. bij een (voorlopig tijdelijk) opgebloeide provincieclub. En ook sportief gezien is Ajax momenteel de bovenliggende partij, aangezien ze meestrijden om de titel, en Twente daar voorlopig niet bij aan lijkt te kunnen haken.

    Er is nog altijd een GROOT verschil tussen Twente en Ajax. Er is meer dan alleen een ranglijst.

    Maar verder ben ik het wel met je eens. Vind ook dat Ajax moet stoppen met dure spelers van subtoppers halen. Zie ze liever zelf scouten en opleiden dan geld verkwisten aan risicofactoren.

  22. #72

    Standaard

    Ik kon het niet beter verwoorden..


  23. #73

    Standaard

    Eliah mag van mij in Twente blijven, Wielaert zou wel een nuttige aankoop zijn denk ik, mag Oleguer terug naar Espana.
    Kanu, zou leuk zijn om het terug te zien, maar of hij nou werkelijk wat kan betekenen dat is nog maar te bezien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #74

    Standaard

    Messi: Van Bronckhorst beste linksback ter wereld

    06/01/2009 15:01
    Lionel Messi heeft op de site van de UEFA zijn favoriete elftal van 2008 bekend gemaakt. In zijn ploeg is er plaats voor één Nederlander: Giovanni van Bronckhorst als linksback. Opvallende afwezige in het team is de man die de Gouden Bal voor zijn neus wegkaapte, Cristiano Ronaldo.

    'Ik ken hem van zijn tijd bij Barcelona', zegt de dribbelaar over Van Bronckhorst. 'Hij is vurig, vastberaden en draagt aanvallend veel bij. Hij heeft een goed seizoen gehad bij Feyenoord.'

    Het beste team van 2008 volgens Messi:
    Doel Petr Cech (Chelsea);
    Verdediging Maicon (Internazionale), Rio Ferdinand (Manchester United), Carles Puyol (Barcelona) en Van Bronckhorst (Feyenoord);
    Middenveld Javier Zanetti (Internazionale), Xavi (Barcelona), Cesc Fàbregas (Arsenal) en Andres Iniesta (Barcelona);
    Aanval Sergio Agüero (Atlético Madrid) en Wayne Rooney (Manchester United).

    Als beste coach koos de Argentijn de manager van Manchester United, Alex Ferguson.



    2 opties: Of Messi heeft er kijk op, of - en dat is waarschijnlijker - hij zit aan de coke

  25. #75

    Standaard

    Eén ding is zeker: hij kijkt niet naar de Eredivisie.

Pagina 3 van 161 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •