De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.ca

  1. #1

    Standaard Amazon.ca

    Enkele aardig geprijsde blu-rays. Prijzen in CDN exclusief verzendkosten.

    Kill Bill 1: 9,95
    Kill Bill 2: 9,95
    Firefly: 29,95
    Sin City 12,95
    Terminator 2: 9,95
    Total Recall 9,95
    Stargate 9,95

    Inclusief verzendkosten (4,18 euro) is 1 blu-ray van 9,95 CND = 10,15 euro
    Bij twee blu-rays zijn de verzendkosten iets van 5,68 euro.
    Firefly is omgerekend 22,14 euro inclusief verzenden.
    Let wel op de regiocodering! (van bijvoorbeeld de goedkoop geprijsde james bond boxen)
    Laatst aangepast door Edwin V : 31-12-2008 om 10:29
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #2

    Standaard

    De Billen besteld, worden midden Februari verstuurd.

  3. #3

    Standaard

    aardige sale, geen idee welke locked zijn though (of mag je stellen dat de Ca versie locked is als de USA versie dit ook is) ?

    http://www.amazon.ca/gp/feature.html...cId=1000388191
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    aardige sale, geen idee welke locked zijn though (of mag je stellen dat de Ca versie locked is als de USA versie dit ook is) ?
    Nee, niet zomaar. Blijf dus sites als http://bluray.liesinc.net/index.php gebruiken om te kijken of een titel region locked zijn of niet.

  5. #5

    Standaard

    Paar mooie titels voor C$7,99

    - Gosford Park
    - Cold Mountain
    - The Others
    - The Constant Gardener
    - 21 Grams(UK variant is ook erg goed en is erg goedkoop bij amazon.co.uk
    - Requim for a Dream)
    - Eternal Sunshine of the Spotless Mind

    Voor C$14,99

    - Seven Digibook


    En nog wat meer lage prijzen, zie http://ca.blu-ray.com/deals/?sortby=price&covers=7
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    C$4,49 per bestelling en C$2,49 per item, iets meer dan de US variant dus.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Iemand ervaring met levertijden? Amazon.ca geeft een levertijd van 30 tot 40 weken voor nederland aan!

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Iemand ervaring met levertijden? Amazon.ca geeft een levertijd van 30 tot 40 weken voor nederland aan!
    Dat is natuurlijk een foutje. 2 tot 4 week meestal. Hangt ook van de Douane af.

  10. #10

    Standaard

    De ervaringen die ik van anderen hier op het forum heb gelezen is dat het met een paar dagen al binnen is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Ik had de steelbook The Departed besteld. Volgens de site kon het tot 40 weken duren en de indicatie was half mei. De steelbook werd vandaag (5 dagen na bestellen, 2 dagen na verzendbericht) al geleverd door DHL.

  12. #12

    Standaard

    Dit is eigenlijk niet het juiste topic Scorpius, dit soort info kun je beter vermelden onder het subforum "Informatie over (internet)winkels"

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dit is eigenlijk niet het juiste topic Scorpius, dit soort info kun je beter vermelden onder het subforum "Informatie over (internet)winkels"
    Weet ik, maar hierboven was er een vraag over gesteld en die heb ik zo beantwoord

  14. #14

    Standaard

    Ja, maar dat was een vraag van eind december, niet echt relevant meer dus en reeds beantwoord door Pepijn

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •