De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Beste 5.1/DTS film

  1. #1

    Standaard Beste 5.1/DTS film

    Hallo iedereen,

    Misschien is dit onderwerp al aan bod gekomen maar ik waag het er toch maar op.

    Wat is jullie beste/favoriete film waarmee je optimaal kan genieten van 5.1 geluid?

    Ikzelf krijg kippevel van de 'Michel Vaillant' DVD uit 2003. Het verhaal is klote maar de beelden, en vooral het geluid geeft je het gevoel alsof je er midden in zit. Echt een demo voor je 5.1.

    Wat zijn jullie aanraders?

    Koen

  2. #2

    Standaard

    Voor dvd zijn er hier idd al heel wat topics van geweest. Dat onderwerp is eigenlijk een beetje passé omdat er nu vooral naar HD vergelijkingen wordt gekeken, en daar zijn ook al heel wat topics van
    Anyway, voor DVD zijn mijn favo's toch wel Armageddon full-bitrate DTS, Cutthroat Island full-bitrate DTS, The Haunting full-bitrate DTS, Blade DTS en Cast Away full-bitrate DTS.
    Voor HD zijn het Borune 3 HD DVD en TDK BD.

    PS: ik zie nu dat je nieuw bent: welkom op het forum!

  3. #3

    Standaard

    Qua DVD kom ik toch weer bij de DTS-track van U571.
    Op HD klinken eigenlijk vrijwel alle lossless audiotracks geweldig, vooral natuurlijk die van grote blockbusters met veel actie. Troy is bijvoorbeeld heel mooi om een voorbeeld te noemen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Hier is geen enkele twijfel bij mij;

    Master & Commander

    Absoluut de beste DTS track. Met de kleine kraakjes en piepjes op het schip tot aan de bulderende kanonnen en de kolkende zee. Zelfs beter dan die van U571 naar mijn mening.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    master & commander is inderdaad ontzettend goed U571 moet ik nog een keer kijken dus daar weet ik het nog niet.

  7. #7

    Standaard beste dts dvd

    GLADIATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Daar kon je indruk mee maken.

  8. #8

    Standaard

    gladiator idd, en U571 en ook apollo13 dan the launch draaien!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #9

    Standaard

    apoll13 en de launch inderdaad nu je het zegt. alles trilt van de planken dan ook

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Der Untergang EE full bitrate DTS, is anders ook niet misselijk.
    En de Transformers (2007) heeft ook een hele goede 5.1 track.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Hier is geen enkele twijfel bij mij;

    Master & Commander

    Absoluut de beste DTS track. Met de kleine kraakjes en piepjes op het schip tot aan de bulderende kanonnen en de kolkende zee. Zelfs beter dan die van U571 naar mijn mening.

    Heb deze afgelopen week nog eens gekeken.
    Is ook mijn favoriet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •