De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: 3 blu ray prijzen

  1. #1

    Standaard 3 blu ray prijzen

    Ik ben hier vrij nieuw op dit forum of hier al een topic over is ik heb geen idee.
    Ik had een vraagje over 3 blu ray blockbuster films.

    The Rock
    Con air
    The Island

    Deze zou ik graag op blu ray willen zien maar wel voor de goedkoopste prijzen ik weet niet of dit al op een speciaal prijzen topic staat?

  2. #2

    Standaard

    Daar hebben we de pricewatch subfora voor.
    Klik hier voor 't Blu-ray pricewatch subforum http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=58
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  3. #3

    Standaard

    Probeer te zoeken in de pricewatch via Zoek > Zoek uitgebreid.

    Titel invullen, BR/HD pricewatch. En dan zul je ze wel vinden
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  4. #4

    Standaard

    Alles is al gezegd lijkt me, we hebben hier een speciaal forumonderdeel voor.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •