De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Lijstjes van 2008

  1. #1

    Standaard Lijstjes van 2008

    Altijd leuk....lijstjes....hierbij enkele sites en hun jaarlijstjes:

    DVDbeaver 2008

    DVDtimes top 10 dvd

    DVDtimes top 10 film

    DVDtalk top 20 releases

    Vul aan, discussieer!!


  2. #2

    Standaard

    Misschien een idee om ook alle lijstjes-topics van dit forum hier te zetten (met alle voordelen vandien)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Misschien een idee om ook alle lijstjes-topics van dit forum hier te zetten (met alle voordelen vandien)
    Waarom, de meesten hebben niks specifiek met 2008 te maken.
    Laatst aangepast door intexor : 04-01-2009 om 15:43

  4. #4

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid, er bestaat al een topic over de beste en slechtste films van 2008 in het subforum filmdiscussies.
    Gezien de inhoud van de openingspost en de plaatsing in DVD Discussies ga ik ervan uit dat we het hier gaan hebben over DVD en blu-ray uitgaves.
    Discussies die alleen over de film gaan graag in het eerstgenoemde topic.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Ah okay, dan verwijder ik die link in m'n vorige post want die heeft niets met DVD/Blu-ray releases te maken.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Waarom, de meesten hebben niks specifiek met 2008 te maken.
    Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat het sowieso wel handig zou zijn om slechts 1 topic te hebben met daarin de links van alle voorkomende lijstjes. Op die manier blijft het forum wat schoner en overzichtelijker lijkt me. Het is maar een idee natuurlijk, of *** ik nu slap?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat het sowieso wel handig zou zijn om slechts 1 topic te hebben met daarin de links van alle voorkomende lijstjes. Op die manier blijft het forum wat schoner en overzichtelijker lijkt me. Het is maar een idee natuurlijk, of *** ik nu slap?
    Nee daar heb je wel gelijk in, dat mag er wel eens komen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •