De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Adventures of Baron Munchausen, The [Blu-ray Disc]

    Adventures of Baron Munchausen, The

    Terry Gilliam’s verfilming van de sprookjesachtige avonturen van de Baron van Münchausen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    is deze ook gereleased als R2-DVD??
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  3. #3

    Standaard

    Blij dat er ook bij deze Gilliam-film weer een uitgebreide making of zit. Die zijn bij hem om de een of andere reden interessanter dan de film zelf, lijkt het wel .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    is deze ook gereleased als R2-DVD??
    De film is al langere tijd - vanaf 1999 - op dvd beschikbaar.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 05-01-2009 om 17:07
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Ik denk dat hij deze Special Edition uitgave bedoelt .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    Qua DVD-uitgave kan je perfect de "2 Disc Spectacular" (R2UK) aanschaffen, zelfde cover, extra's en dezelfde geremasterde transfer... Deze bevat namelijk ook NL subs. Ik ben er al enkele maandjes tevreden over, heb 'm destijds voordelig aangeschaft via Playtrade.

  7. #7

    Standaard

    De UK blu-ray uitgave heeft volgens mij ook NL subs en is bv bij thehut.com te koop voor € 11,93.
    Laatst aangepast door Wim S. : 07-01-2009 om 12:23

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    De UK blu-ray uitgave heeft volgens mij ook NL subs en is bv bij thehut.com te koop voor € 11,93.
    is dit een betrouwbare shop? want ze hebben wel zeer lage prijzen + gratis levering

  9. #9

    Standaard

    thehut is een zeer goede shop! Verzending naar NL is overigens 1 pond per titel!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    thehut is een zeer goede shop! Verzending naar NL is overigens 1 pond per titel!
    Klopt en zelfs inc de verzendkosten van 1 pond zijn ze nog goedkoper met sommige blu-rays en dvd's dan Play.com.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •