De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie zou je willen zijn???

    Ik ben wel benieuwd naar wie jullie voor één dag zouden
    willen zijn..!
    Persoonlijk zou ik wel een dag Wendy van Dijk willen zijn, dan zou ik op een zondagochtend namelijk wakker worden naast

    XANDER DE BUISONJÉ!!!

    ooow... lekker hôr

    your turn....

    groetjesss
    Hanna
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  2. #2

    Standaard

    Ik zou wel een keer Matthew Bellamy willen zijn.

    Dat is de frontman van Muse, ik zou willen dat ik zo gitaar zou kunnen spelen en zo'n stem, das gewoon ongelovelijk. En na zo'n concert natuurlijk flink veel mushrooms en vrouwen

  3. #3

    Standaard

    Ik zou wel eens een dagje Claire Forlani willen zijn ofzo.
    Niet omdat ik nu van die transsexuele neigingen heb, maar gewoon een keer meemaken hoe het is.

    En Claire Forlani is natuurlijk een mooie vrouw, dus dan heb ik nog een leuke dag ook. (Klinkt heel sexistisch, I know )

    Second choice: een dagje de vriend van Claire Forlani zijn, dat lijkt me eigenlijk nog beter...

  4. #4

    Standaard

    we zijn allemaal wel erg blij met onszelf he????

    kom op, je kunt me niet wijsmaken dat jullie niet iemand
    heel graag zouden willen zijn (zo, die zin is erg krom )
    kom op, niet zo lullig: jullie kijken wel maar typen niet!!!

    WRITE IT DOWN!!!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  5. #5

    Standaard

    Ik zou wel een keer P. Diddy willen zijn, gewoon lekker veel geld op je bankrekening, J. Lo aan je zij (laten we er even van uitgaan dat ze weer terug is bij hem) en gewoon chillen in 1 van je villa's.
    En overal schijt aan hebben, zoals Nas en P. Diddy een nummer maakte: You can hate me now (but you can't stop me now)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    Ik zou wel een keer P. Diddy willen zijn
    Dan ga ik hier toch weer voor de naam USHER! Vind hem gewoon geweldig zingen en dansen! Super!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    , J. Lo aan je zij
    Of die zou ik natuurlijk ook een dag kunnen zijn, denk dat dat ook wel master zou zijn,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  8. #8

    Standaard

    Een dagje George W. Bush; ik zou mezelf ontslaan en er voor zorgen dat ik "morgen" vermoord word!
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  9. #9

    Standaard

    Ik zou wel een dagje mezelf willen zijn. De laatste tijd heb ik daar geen tijd meer voor gehad door school en dvd.

    Ik zou eigenlijk eens een hele vrije dag moeten nemen en de hele dag in de tuin moeten gaan zitten met eventueel een goed boek.

    FF niets aan de kop.

    ps. Als ik een beroemd iemand zou moeten zijn, dan een topsporter die bezig is zijn 'ultieme wedstrijd' te winnen. Dus Ronaldo vandaag, of Zidane 4 jaar geleden. Of..enzovoorts

  10. #10

    Standaard

    Wie ik zou willen zijn?

    Kweenie zoveel denk gewoon een bekend iemand een dj ofzo .....
    ja Mauro Picotto.
    beetje feesten gelduitgeven en 's avond ff lekker een paar uurtje muziek draaien, nog ff naar de afterparty.

    Jaja lijkt me wel wat .
    Life is lame, get over it.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th
    Een dagje George W. Bush; ik zou mezelf ontslaan en er voor zorgen dat ik "morgen" vermoord word!
    O wacht deze had ik nog niet gezien, dan zou ik wel dat wijf van Within Temptation willen zijn . Wat heb ik een hekel aan die muziek.
    Life is lame, get over it.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renzo Verschoor
    O wacht deze had ik nog niet gezien, dan zou ik wel dat wijf van Within Temptation willen zijn . Wat heb ik een hekel aan die muziek.
    Da's jouw probleem... Ik heb er vorige week nog een DVD'tje van gekocht... Prachtige combinatie van rock en "klassiek-klinkende" zang...

    En wie ik zou willen zijn?
    Hmmmmm..... denk... denk... Dit is minstens zo moeilijk als één wens mogen doen...
    Waarschijnlijk zou ik mezelf willen zijn... maar dan 26 jaar jonger, zodat ik nog één keertje met mijn opa kan praten over het leven, de mensheid en de natuur... Hij was de belangrijkste man in mijn leven.. belangrijker dan mijn vader.... en helaas veel te onverwacht overleden...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th
    Een dagje George W. Bush; ik zou mezelf ontslaan en er voor zorgen dat ik "morgen" vermoord word!
    Dat "morgen" kan nog misgaan. Voor de zekerheid moet je het zelf doen. Je kunt ook als Saddam ook een kogel door je kop jagen, of Sharon, Arafat, Volkert G. en andere terroristen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Da's jouw probleem... Ik heb er vorige week nog een DVD'tje van gekocht... Prachtige combinatie van rock en "klassiek-klinkende" zang...
    Ja je zal wel gelijk hebben, er zijn wel meer mensen die het goed vinden. Om die mensen dan maar niet teleur te stellen toch maar Mauro Picotto .

    Daarmee bedenk ik me dat ik nog een muziekie moet opzetten.
    Life is lame, get over it.

  15. #15

    Standaard

    Ik zou wel een dagje Bill Gates willen zijn; dan kon ik mn rekening ff spekken en de volgende dag als mezelf gaan rentenieren.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik zou wel eens een dagje Claire Forlani willen zijn ofzo.
    Niet omdat ik nu van die transsexuele neigingen heb, maar gewoon een keer meemaken hoe het is.

    En Claire Forlani is natuurlijk een mooie vrouw, dus dan heb ik nog een leuke dag ook. (Klinkt heel sexistisch, I know )

    Second choice: een dagje de vriend van Claire Forlani zijn, dat lijkt me eigenlijk nog beter...
    claire forlani is mijn droomvrouw by the way, op gebied van looks in ieder geval, heb ze eens horen babbelen bij jay leno en kwam nt veel boeiends uit, was dan wel iets minder

  17. #17
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Om eens mee te doen aan lekker fantaseren :

    Shaggy van Scooby Doo

    Beter kan je dan niet leven denk ik

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dat "morgen" kan nog misgaan. Voor de zekerheid moet je het zelf doen. Je kunt ook als Saddam ook een kogel door je kop jagen, of Sharon, Arafat, Volkert G. en andere terroristen.
    Maar wanneer je zo'n multi-persoonlijkheid hebt (schizofreen toch?) kan je er maar 1 vermoorden, want daarna doet je lichaam het niet meer!
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dat "morgen" kan nog misgaan. Voor de zekerheid moet je het zelf doen.
    Maar dan ga je dood...
    Je kunt beter 1 seconde voor 12 uur ´s nachts van een hoog gebouw afspringen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Maar dan ga je dood...
    Je kunt beter 1 seconde voor 12 uur ´s nachts van een hoog gebouw afspringen.
    Je hebt er echt over nagedacht, scary
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th
    Je hebt er echt over nagedacht, scary
    Weet je wat pas scary is, als je horloge twee minuten achterloopt.

  22. #22

    Standaard

    Wie ik zou willen zijn? Maar een persoon! en dat is:
    Dexter Holland van The offspring omdat hij mijn idool is en genoeg geld heeft en voor de rest ook niet slecht bezig is!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •