Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 106 worden weergegeven.

Discussie: Saw 6

  1. #76

    Standaard

    Met het grote verschil dat het geweld in oorlogsfilms doorgaans bedoeld is om mensen bewust te maken van de gruwelijkheden die anderen voor onze vrijheid hebben moeten doorstaan (kwestie van zaken niet mooier voorstellen dan dat ze waren), terwijl het in horrorfilms als puur entertainment is bedoeld.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #77

    Standaard Saw 6

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Mee eens, deel 4 of 5..die k laasts had gezien was rond-uit slecht. Het ging er meer om het zien van meer gore;maar dan meer in beeld gebracht. De plot lijkt nu inmiddels wel een melk koe,het verhaal zou eig in 2 delen al gewoon verteld kunnen zijn..:S

    HOI HEB JE SAW 6 AL GEZIEN EN ZO JA WAAR KAN IK HEM DOUWNLOADEN
    GROETJES ANGELA

  3. #78

    Standaard

    Nee deze heb ik nog niet gezien, en aan downloaden doe ik niet Wacht gewoon af totdat deze uit op dvd kom of de bioscoop.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door angelagoossens Bekijk bericht
    HOI HEB JE SAW 6 AL GEZIEN EN ZO JA WAAR KAN IK HEM DOUWNLOADEN
    GROETJES ANGELA
    IK HEB HEM AL GEZIEN MAAR WAS IN BIOSCOOP ALS PREVIEW VERTONING OMDAT HET HALLOWEEN AVOND WAS.

    GROETJES
    BD (1243) What i Watch

  5. #80

    Standaard

    Hahaha,lekker he die Caps lock
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chelsea Bekijk bericht
    Hahaha,lekker he die Caps lock
    Inderdaad
    BD (1243) What i Watch

  7. #82

    Standaard

    Maar hoe vond/vind je deel VI in verhouding met de andere delen

    Ik vind alle delen tot nu toe gewoon gaaf om te zien! Dus ben benieuwd waar jij deel VI plaatst. Deel 1 vond ik het beste!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Maar hoe vond/vind je deel VI in verhouding met de andere delen

    Ik vind alle delen tot nu toe gewoon gaaf om te zien! Dus ben benieuwd waar jij deel VI plaatst. Deel 1 vond ik het beste!
    Moet eerlijk bekennen dat ik ze blijf zien in de bioscoop omdat dat altijd met Halloween avond is en het is vanaf de 4de een beetje een jaarlijke traditie geworden, maar had die Halloween avond er niet geweest zou ik ze waarschijnlijk niet meer zien in de bioscoop want ze worden in mijn ogen minder en minder en is eigelijk altijd hetzelfde dat je ziet maar met nieuwe scenes van bestaande scenes bekeken uit een ander perspectief en dat vind ik spijtig. Saw I vond ik goed, Saw II de beste voor mij, Saw III al stukken minder maar waardige afsluiter had dit bij een trilogy gebleven en over Saw IV, V & VI zal ik maar geen woorden aan vuil maken want die trekken toch op niet veel.
    BD (1243) What i Watch

  9. #84

    Standaard

    Kijk erg uit naar deze voor in de bios... Heb laatst deel vijf weer gekeken, was niet erg goed, maar zeker geen slechte film, heb wel slechtere films gezien.
    Maar het nieuws over deel zeven en de mogelijke deel acht gaat me daar aan tenen wel iets te ver...

  10. #85

    Standaard

    Ik kijk uit naar elke Saw film.
    Deel 6 schijnt weer goed te zijn, heb eigenlijk alleen maar positieve recensies gelezen.

  11. #86

  12. #87

    Standaard

    Vond VI niet echt spectaculair. Manier waarop mensen doodgaan is wel weer ranzig maar het verhaal gaat nergens meer over.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini Bekijk bericht
    Vond VI niet echt spectaculair. Manier waarop mensen doodgaan is wel weer ranzig maar het verhaal gaat nergens meer over.
    Kijk, daar hebben we iets meer aan dan alleen maar 'bagger'

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Kijk, daar hebben we iets meer aan dan alleen maar 'bagger'
    Dit soort films verdienen niet meer woorden dan 'bagger' 'vreselijk' 'onzinnig' 'tijdverspilling' of iets van die strekking.

    Dat jij rommel wilt analyseren wil niet zeggen dat de rest dat ook moet doen. Aan mijn 'bagger' had iedereen genoeg. Je weet dan meteen wat ik van de film vind. Niet mekkeren dus.

  15. #90

    Standaard

    Ik bedoelde het niet zo serieus hoor. Daarom de smiley.........
    Wat een reactie van jouw kant zeg, lighten up

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik bedoelde het niet zo serieus hoor. Daarom de smiley.........
    Wat een reactie van jouw kant zeg, lighten up
    Er lopen hier genoeg self-proclaimed masters of the movie world rond die van ieder lid eisen dat er een uitgebreide analyse komt. Het lijkt soms wel alsof iedereen hier een maatschappelijk werker is ofzo. Hoe komt dat dan? Waarom dit? Zie je dat wel goed? Heb je wel begrepen wat de regisseur en bla bla bla....

    Blijkbaar hoor jij daar gelukkig niet bij. Kudos voor jou

    NB: Blijft een baggerfilm

  17. #92

    Standaard

    Ik ben stiekem er wel een beetje benieuwd naar, verbaasde mij dat hij op 31 December pas uitkomt, is wel erg laat namelijk (al is het natuurlijk wel een stukje eerder dan de vorige die in januari uitkwam).
    Ikran is not horse!

  18. #93

    Standaard

    Het verhaal is inderdaad op zo'n krampachtige manier geintegreerd in de vorige vijf delen dat het alleen nog maar irriteert. De kennissenkring van Jigsaw wordt alsmaar groter en dat wordt een beetje lachwekkend. De gore is aanwezig maar boeit niet echt meer, het is vooral veel van hetzelfde.
    Maar het meest ergerlijke aspect van deze, ooit zo verfrissende reeks, is toch (naar mijn mening) wel het complete gebrek aan acteertalent van Costas Mandylor.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  19. #94

    Standaard

    Marc T.

    Je had gelijk. Gisteren deel 6 gekeken en het is gewoon complete bagger. Veruit het slechtste deel tot nu toe. Het acteerwerk is bedroevend en het verhaal zit zo slecht en ongeloofwaardig in elkaar, niet normaal meer.

    Van mij mogen ze stoppen.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Marc T.

    Je had gelijk. Gisteren deel 6 gekeken en het is gewoon complete bagger. Veruit het slechtste deel tot nu toe. Het acteerwerk is bedroevend en het verhaal zit zo slecht en ongeloofwaardig in elkaar, niet normaal meer.

    Van mij mogen ze stoppen.
    Mooi dat we op 1 lijn zitten man. Wel jammer dat we beide 1,5 uur in de goot hebben gesmeten. Die tijd krijgen we nooit meer terug....

    cry cry cry

    Van mij mogen ze ook stoppen. Ik heb me alleen vermaakt bij deel 1 en 3 of 4.

  21. #96

    Standaard

    Is deel 6 nu het einde of gaan ze met deze crap nog door tot deel 9?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #97

    Standaard

    Deel 7 en 8 zijn aangekondigd en als die het goed doen komt er zeker nog een deeltje 9...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #98

    Standaard

    pffffffffffff van mij mogen ze stoppen met deze films. Deel 1 staat als een huis maar de delen daarna werden alleen maar zwakker. Jammer dat ze ermee doorgaan. Beter steken ze hun energie, tijd en geld aan een totaal nieuwe film

  24. #99
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    damm dit deze serie wordt echt uitgemolken net zoals scary movie en hellraiser. Toch jammer was een origineel concept deel 1 en 2

  25. #100

    Standaard

    na deel 2 had ik het wel een beetje gezien .

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •