Pagina 36 van 36 EersteEerste ... 263233343536
De resultaten 876 tot 892 van 892 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    Nice1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #877

    Standaard

    Toch mooi als je zolang je tijd en energie kan steken in iets wat je zo leuk vindt (en anderen ook).

    En ja, als de Star Wars van nu je niet meer interessant vindt, dan heb je gelijk dat het een keer klaar is., gelijk heb je.

  3. #878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toch mooi als je zolang je tijd en energie kan steken in iets wat je zo leuk vindt (en anderen ook).

    En ja, als de Star Wars van nu je niet meer interessant vindt, dan heb je gelijk dat het een keer klaar is., gelijk heb je.
    Andor, Obi-Wan, Bad Batch..... allemaal niet gezien. BoBF 1 aflevering.
    Wie had dat ooit kunnen bedenken

    Op OT (en alles daar omheen) gebied is de spoeling ook enorm dun geworden qua wat ik nog kon doen.
    Veel zijn inmiddels overleden, anderen kon ik niet bereiken, sommigen hadden geen interesse of gaven zelfs aan zich amper wat te herinneren.

    Afgelopen najaar heb ik daarom nog één keer vol gas gegeven en alle contactinfo die ik nog had er doorheen gejaagd, wat me nog 10 interviews opleverde (o.a. twee personen waar ik al jaren achteraan zat....Bellis en Eklund)

    Nog één keer spammen : Terri Hardin (Imagineer) - Star Wars Interviews
    De allerlaatste (van vorige week) had gek genoeg niet superveel met Star Wars te maken maar was wel een van de leukste; dik een uur lang de verhalen van een ex-imagineer mogen aanhoren die -naast de Star Tours attractie- ook aan o.a. Ghostbusters, Dune en Captain EO (van FF Coppola en met Michael Jackson) heeft gewerkt.

  4. #879

    Standaard

    Aan alles komt een einde.
    Heel mooi werk theThinWhiteDuke/Dennis.

    Ik snap je volledig dat je niet meer achter staat mbt Disney Star Wars. Niet alleen met content voor D+. Zelfs op Twitter gaan ze ver. O.a. bepaalde dingen beschuldigen aan zogenaamde giftige Star Wars fans. Het verschil tussen giftig en gewoon kritisch kan bij LucasFilm niet onderscheiden worden. Dat bedrijf onder leiding van Kathleen Kennedy heeft Star Wars de grond ingeboord. Het merk Star Wars is niet meer wat het geweest was.

  5. #880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je hebt goed werk gedaan Dennis.
    Thnx!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Aan alles komt een einde.
    Heel mooi werk theThinWhiteDuke/Dennis.

    Ik snap je volledig dat je niet meer achter staat mbt Disney Star Wars. Niet alleen met content voor D+. Zelfs op Twitter gaan ze ver. O.a. bepaalde dingen beschuldigen aan zogenaamde giftige Star Wars fans. Het verschil tussen giftig en gewoon kritisch kan bij LucasFilm niet onderscheiden worden. Dat bedrijf onder leiding van Kathleen Kennedy heeft Star Wars de grond ingeboord. Het merk Star Wars is niet meer wat het geweest was.
    Thnx!
    En jup; Disney is "lekker bezig". O, wat had ik goede hoop toen ze het overnamen.... maar nu voelt het als Galadriel in de proloog van LotR: "but they were all of them deceived...."

  6. #881

    Standaard

    Trailer voor seizoen 2 van Visions ziet er veelbelovend uit, dit keer door studio’s van over heel de wereld.



    Seizoen 3 van The Bad Batch aangekondigd, wordt het slotseizoen.

  7. #882

    Standaard

    Nee ik kan hier niet meer blij van worden.

  8. #883

    Standaard

    Wat zijn momenteel de beste complete blu-ray/4K box of uitgave's van Star Wars?
    Liefst met Nederlandse subs....

  9. #884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Wat zijn momenteel de beste complete blu-ray/4K box of uitgave's van Star Wars?
    Liefst met Nederlandse subs....
    Je hebt de Skywalker Saga op bluray met NL subs, dat is deze:

    https://www.bol.com/nl/nl/p/star-war...9.ProductTitle

    De 4K UHD box is in NL niet uitgekomen, maar dat is de meest complete box, maar dn mis je wel de spin-offs Rogue One en Solo (ook bij de BD box trouwens).

    Dat is deze: https://www.blu-ray.com/movies/Star-...lu-ray/259357/

  10. #885

    Standaard

    Ik heb zelf de star wars complete saga, deze heeft de jonge en oudere skywalker op de frontcover ook 9 discs. Jammer dat de 4K box hier niet is uitgekomen maar blu-ray is ook mooi!

  11. #886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb zelf de star wars complete saga, deze heeft de jonge en oudere skywalker op de frontcover ook 9 discs. Jammer dat de 4K box hier niet is uitgekomen maar blu-ray is ook mooi!
    Die heb ik ook in bezit.Voor mij persoonlijk is een 4K versie van deze films niet nodig.

  12. #887

    Standaard

    ik zag dit bericht op internet, volgens het artikel is de re release in US en Uk maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet wereldwijd zal zijn?

    RETURN OF THE JEDI Is Coming to Theaters for 40th Anniversary - Nerdist


    het lijkt me echt fantastich om Return of the Jedi weer eens in de bios te zien, het liefst natuurlijk in Imax
    dit zal natuurlijk vanzelfsprekend de special edition version zijn, niet de originele versie
    Laatst aangepast door Xenomorph : 16-04-2023 om 12:50

  13. #888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik zag dit bericht op internet, volgens het artikel is de re release in US en Uk maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet wereldwijd zal zijn?

    RETURN OF THE JEDI Is Coming to Theaters for 40th Anniversary - Nerdist


    het lijkt me echt fantastich om Return of the Jedi weer eens in de bios te zien, het liefst natuurlijk in Imax
    dit zal natuurlijk vanzelfsprekend de special edition version zijn, niet de originele versie
    Naast de VS en UK zal de film in een aantal andere landen te zien zijn. Hoeveel en welke is nog niet bekend.
    Aangezien de grote ketens (zoals Pathé) nog van niets weten en het over minder dan 2 weken al zover is zou ik niet teveel hopen.

  14. #889

    Standaard

    Update:
    ROTJ zal in Brussel, Antwerpen en Gent te zien zijn.

  15. #890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Trailer voor seizoen 2 van Visions ziet er veelbelovend uit, dit keer door studio’s van over heel de wereld.



    Seizoen 3 van The Bad Batch aangekondigd, wordt het slotseizoen.
    Net de eerste nieuwe aflevering gekeken, Sith, van een Spaanse studio. Wow, wat zag dat er spectaculair uit. Benieuwd naar de andere 8 afleveringen, waaronder één van Aardman, de studio van Wallace & Gromit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Update:
    ROTJ zal in Brussel, Antwerpen en Gent te zien zijn.
    En in Pathé Amsterdam Noord.

    https://pers.pathe.nl/eenmalige-vert...ord-op-27-mei/

  16. #891

    Standaard

    Investering van naar verluidt 2 miljard (!) die na 1,5 jaar al sluit.......

    https://nos.nl/artikel/2475737-hoogg...tar-wars-hotel

  17. #892

Pagina 36 van 36 EersteEerste ... 263233343536

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •