Pagina 26 van 36 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 892 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Diverse posts op deze pagina gaan hierover, nav je post bovenaan die pagina: http://dvd.nl/forum/showthread.php?6...oit-kon!/page8
    Jeetje...je verwijst naar een bericht uit mei 2010....ruim vier jaar geleden! Sorry, maar je verwacht toch niet dat ik dat allemaal onthoud? Wat ik in welke thread gedurende al die jaren heb geschreven?
    Anyway, ik heb het terug gelezen en het ging toen meer over interviews met onherkenbare figuranten in pakken. Niet over die hoge bedragen van handtekeningen.

    Maar iedereen moet natuurlijk doen wat hij/zij wilt. Zolang er mensen zijn die van die bedragen willen neertellen, zal het blijven bestaan.

  2. #627

    Standaard

    Jouw mening is dat handtekeningen niks bijzonders zijn, op de foto gaan met een acteur lijkt je wel leuk. Zo heb je genoeg mensen die dat juist andersom vinden. Die sparen handtekeningen en zijn helemaal blij als ze er weer één gescoord hebben. Juist op dit soort gelegenheden kan je ook namelijk makkelijk iets meenemen om te laten signeren, als je een ster op straat tegenkomt heb je dit meestal niet bij je. Ook maken ze het persoonlijk door er een quote op te zetten of zelfs je naam. Zo hebben veel mensen iets heel persoonlijks van hun helden en hebben hier graag geld voor over.
    Dat ze het niet gratis doen, vind ik niet meer dan logisch. Als bepaalde mensen gratis handtekeningen scoren op zo'n evenement, staan deze dezelfde dag nog op Ebay voor een hoop geld. En dat lijkt me nou ook niet de bedoeling. Het verschil in prijzen is wel redelijk hoog, maar de meeste liggen echt wel rond de 15-20 euro, althans op FACTS.

    Dutch Comiccon moeten we trouwens inderdaad maar afwachten, maar geef ze maar het voordeel van de twijfel voorlopig. Even afwachten wie er allemaal komen.

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ben ik de enige die dit echt zwaar triest vind? Een handtekening geef je aan je fans of niet. Om daar geld voor te vragen vind ik echt bespottelijk.
    Vind ik ook belachelijk. Dat er echt mensen zijn die 50 euro neerleggen voor een handtekening van Carrie Fisher.............wonderbaarlijk

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Jeetje...je verwijst naar een bericht uit mei 2010....ruim vier jaar geleden! Sorry, maar je verwacht toch niet dat ik dat allemaal onthoud? Wat ik in welke thread gedurende al die jaren heb geschreven?
    Anyway, ik heb het terug gelezen en het ging toen meer over interviews met onherkenbare figuranten in pakken. Niet over die hoge bedragen van handtekeningen.

    Maar iedereen moet natuurlijk doen wat hij/zij wilt. Zolang er mensen zijn die van die bedragen willen neertellen, zal het blijven bestaan.
    Tuurlijk verwacht ik dat wel. Bij de les blijven!!! (ik wist dat 1 van de keren in deze draad was.....stond ook te kijken dat het al 4,5 jaar geleden was)
    Elders op dit forum (kan het zo snel niet terugvinden) is het meer over bedragen gegaan. Bij deze ter verduidelijking nog eens:

    Een evenement wil acteur X boeken. Deze acteur heeft interesse en wil komen. Hiervoor moet wel wat tegenover staan. Met dit soort deals kan men alle kanten op: hotel+vlucht kan bv vergoed worden en met het signeergeld kan men ook alle kanten op. De ene keer mag de acteur alles houden, de andere keer krijgt de organisatie een bepaald % van het signeergeld. Op deze manier verdiend men (deels) de gemaakte kosten terug en kan men winst maken (winst is tenslotte het doel van de organisator van een evenement als DutchStarCon, Weekend of Horrors etc)
    In feite kun je dus zeggen: geen signeergeld = geen (gasten op) conventies
    (tenzij er acteurs zijn die het leuk vinden om zelf een vliegticket te kopen, zelf in de auto/bus/taxi naar de conventie te rijden, zelf een hotel te boeken/betalen om vervolgens een weekend lang kostenloos te gaan signeren.
    Als je die kunt vinden hoor ik het graag
    Bij premieres (waar A-sterren als Depp en Cruise aanwezig zijn) signeert men volop voor de aanwezige fans. Kostenloos. Maar goed, dat is het in feite part of the job daar men aanwezig is om de film te promoten (wat hun weer geld oplevert)

    En ja: sommige prijzen liggen hoog. In 2006 sprak ik in Londen op de ComicCon een van de mannen van Autographica. Buzz Aldrin (ja, de bekende astronaut) signeerde voor naar ik meen 100GBP (toen iets van € 150 volgens mij).
    Op mijn vraag of dat bedrag niet veel mensen zou afschrikken was het antwoord dat er vele rijen zouden staan voor hem en dat als ze Neil Armstrong (1e man op de maan) zouden hebben ze nog meer konden vragen/het nog drukker zou zijn.
    Maw: zolang de vraag ondanks hoge prijzen nog steeds dermate hoog is zullen de prijzen niet dalen.

    Een andere reden zijn handelaren.
    Stel dat een hele bekende acteur tig gratis krabbels zet. Een fan die daar niet bij kon zijn maar hem toch zou willen is bereid geld te betalen. Een slimme handelaar gaat op de gratis signeersessie af, komt met een berg gesigneerd spul terug en kan gaan cashen.
    Om die reden zijn er acteurs die:
    -veel geld vragen (om de handelaren tegen te houden)
    -alleen 'To ..... (vul naam in)' signeren

    Heel eerlijk: ik zou zelf ook nooit zoveel betalen* Waar ik me wél aan kan storen is dat er (regelmatig) geroepen wordt dat het belachelijk is etc.....zonder dat men de exacte redenen kent.
    Vind je het daarna nog steeds stom of wat dan ook: prima.

    *voor de duidelijkheid: ik doel dan op bedragen boven de € 50.....al heb ik dat lang geleden wel voor Mark Hamill gedaan
    Sinds 2006 heb ik niemand meer betaald (toevallig was Carrie Fisher de laatste ) en is/was alles free of charge.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het moet natuurlijk niet zo zijn dat de reden waarom ineens de mening van iemand zou moeten gaan bijstellen. Al weet men waarom men dit doet, dan kan je het nog steeds vreemd oid vinden. Het valt me wel op dat je als non/minder-SW fan in dit soort draadjes niet zo welkom bent. Je hebt dat eerder in een soortgelijk SW-draadje ook direct aangegeven, en dat vind ik wel vreemd. Niet iedereen is zo'n giga fan als jij, dus ga niet zo fel tekeer als men een iets andere mening heeft dan jij.
    Mbt dat laatste zou het ook fijn zijn als jij wat minder denigrerend/betweterig zou zijn. (geldt niet alleen voor deze draad overigens)

    Ben overigens benieuwd waar ik gezegd zou hebben dat iemand in een draad niet welkom is?
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 16-10-2014 om 13:26

  5. #630

    Standaard

    Weet je wat ik belachelijk vind ? Die mensen die een handtekening kopen dat zijn juist de mensen waardoor bv. Stallone groot is geworden en uit dankbaarheid moeten ze voor een handtekening betalen ?
    En dat iemand als Carrie Fisher dat doet vind ik helemaal belachelijk........alleen de star wars fans kennen haar.

  6. #631

    Standaard

    Mbt dat laatste zou het ook fijn zijn als jij wat minder denigrerend/betweterig zou zijn. (geldt niet alleen voor deze draad overigens)
    Ik denk dat eerder het probleem is dat jij je wat snel voelt aangevallen ipv dat andere mensen denigrerend/betweterig zijn. Maar goed, zo heeft ieder zn interpretatie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Bij de les blijven!!!
    ....

    Ben overigens benieuwd waar ik gezegd zou hebben dat iemand in een draad niet welkom is?
    Over bij de les blijven gesproken.... http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...1#post1978258:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Prima. Lekker wegblijven uit deze draad dan als je het toch niks vind.
    NEXT!

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik denk dat eerder het probleem is dat jij je wat snel voelt aangevallen ipv dat andere mensen denigrerend/betweterig zijn. Maar goed, zo heeft ieder zn interpretatie.
    Nee, idd.....niet betweterig: http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...se-merchandise!
    Nog steeds interesse?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Over bij de les blijven gesproken.... http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...1#post1978258:
    Ach ja.....dat. Dat was een reactie op zijn zoveelste negatieve post.
    Guilty as charged, hier heb je gelijk in.

    Maar goed, ik ga deze draad niet verder vervuilen. Succes verder.

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nee, idd.....niet betweterig: http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...se-merchandise!
    Nog steeds interesse?
    Je kan me betweterig noemen, maar buiten mij heeft verder niemand interesse getoond in dat topic. Maar ik heb zeker nog interesse, alleen niet voor die prijs.

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Jouw mening is dat handtekeningen niks bijzonders zijn, op de foto gaan met een acteur lijkt je wel leuk. Zo heb je genoeg mensen die dat juist andersom vinden. Die sparen handtekeningen en zijn helemaal blij als ze er weer één gescoord hebben.
    Uiteraard, ieder zijn voorkeur. Het gaat me eigenlijk meer om die bedragen. Dan is het niet iets spontaans maar wordt het gewoon handel. Als een bekende artiest bv in het Amstel Hotel slaapt, staan er ook fans bij de hekken om een glimp op te vangen van hun idool. Als je mazzel hebt, KRIJG je een hantekening of kun je een foto maken. Ook dat zal ik persoonlijk nooit doen maar dat heeft voor mij iets spontaners. De artiest in kwestie neemt even de tijd voor zijn fans voor een praatje/handtekening/foto etc. Het gebeurt ook dat fanmail wordt beantwoord met bv een foto met handtekening. Zal door het management worden verstuurd maar heeft ook iets sympathieks. Maar ieders punts in duidelijk nu...

  10. #635

    Standaard

    Star Wars zit vol met slechte acteerprestaties. De acteercarriere van Mark Hamill bv. Gelukkig is de man een begaafd stemacteur, want van acteren had ie weinig kaas gegeten. Het zelfde geldt voor Carrie Fisher, vandaar dat ze voornamelijk achter de schermen bezig is geweest. Sylvester Stallone heeft meer acteertalent in zijn pink dan die twee bij elkaar. Star Wars is niet groot geworden door de acteerprestaties, maar door het feit dat het een geloofwaardige sci-fi wereld wist te creëren, iets wat in die tijd nog niet tot nauwelijks was voorgekomen. Was Star Wars tien jaar later gemaakt, dan had het zeer waarschijnlijk nooit de impact gehad die het toen had.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 16-10-2014 om 15:26

  11. #636
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk zelfs dat Star Wars groot is geworden door de lucratieve merchandisingdeal van Lucas. In die zin is het ook helemaal niet gek dat bepaalde prijzen gevraagd worden. Het blijft de markt van vraag en aanbod die de prijs bepaald. In dit geval best veel vraag en marginaal aanbod. Of ik het persoonlijk te duur vindt is zoals gezegd, persoonlijk. Maar gek vind ik het niet...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #637

  13. #638

    Standaard

    Bedankt Frank, ik had eens nood aan eens goed te lachen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #639

    Standaard

    Twee video's. In de eerste krijgt een 7-jarig jongetje een reactie van George Lucas op een brief die hij geschreven heeft waarin hij aangaf graag een Jedi te willen worden, maar later ook graag wil trouwen. De brieven zijn hier te vinden: http://geekdad.com/2015/04/jedi-marry/. In de tweede een R2-D2 vliegtuig die in het najaar gaat vliegen tussen Japan en de Verenigde Staten.



    Laatst aangepast door Frank : 17-04-2015 om 09:01

  15. #640

    Standaard

    Disney to Build Two Star Wars-Themed Parks

    Star WarsWalt Disney CEO Bob Iger announced today that two Star Wars-themed parks will be built at Disney World in Orlando, Florida, and Disneyland in Anaheim, California. The announcement was made at the annual Disney D23 Expo.

    Currently, it is unknown when the two parks will be open to the public.

    According to the Disney Parks blog, Iger Said: "I am thrilled to announce the next chapter in the long and exciting history between Disney Parks and Star Wars. We are creating a jaw-dropping new world that represents our largest single themed land expansion ever. These new lands at Disneyland and Walt Disney World will transport guests to a whole new Star Wars planet, including an epic Star Wars adventure that puts you in the middle of a climactic battle between the First Order and the Resistance."

    Disney also announced today that writer-director Colin Trevorrow will direct Star Wars: Episode IX. Currently, the film is set to open in theaters across the nation in 2019.







    Bron: www.blu-ray.com.

  16. #641

    Standaard

    Ai ai ai, het typische Disney melken begint...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #642

    Standaard

    Ik ben vorige maand in Disney World (en de beide Universal parken) in Orlando geweest en van mij mogen ze zo snel mogelijk beginnen met het bouwen van deze uitbreiding. Geweldige parken vond ik het!

  18. #643

    Standaard

    Waarom uitmelken? Dit is juist supervet, zowel voor de jonge fans als de oudere die alle films meegekregen hebben. Er was al veel Star Wars te vinden in de Disney parken en dit lijkt me een logische stap. Ik hoor niemand over uitmelken als Madame Tussaud in Londen een complete Star Wars afdeling opent.
    Ik had sowieso al plannen om weer een keer naar Orlando te gaan als de kleine man wat ouder is, nu alleen maar meer zin in.

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ai ai ai, het typische Disney melken begint...
    Dit kun je toch geen melken noemen.Dit is iets moois bouwen voor het publiek.

  20. #645

    Standaard

    Mjah, ik vrees voor overexposure, zoals ze nu ook met Marvel doen. Plots liggen de winkels vol kinderspeelgoed en dat heeft dan zijn weerslag op het feit dat de films zelf verkleuterd worden en niet meer dat donkere randje dat ze vroeger hadden... en dan heb ik het bijvoorbeeld ook niet gehad over de oneindige reeks minderwaardige crapques die Disney op het publiek loslaat. Kwaliteit moet gedoseerd worden, Disney heeft er een handje van weg om van elke dollar er minstens twee trachten te maken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #646

    Standaard

    Verschillende Star Wars draadjes dus ik zet hem hier maar in:

    Het lijkt erop dat Disney de orginele, niet aangepaste edities van de oude trilogie gaat uitbrengen op blu-ray:

    http://comicbook.com/2015/09/19/disn...l-star-wars-t/
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Verschillende Star Wars draadjes dus ik zet hem hier maar in:

    Het lijkt erop dat Disney de orginele, niet aangepaste edities van de oude trilogie gaat uitbrengen op blu-ray:

    http://comicbook.com/2015/09/19/disn...l-star-wars-t/
    Dan zal er toch eerst een overeenstemming tussen 20th century Fox en Disney moeten komen, zie onderstaande quote van Filmtotaal
    De rechten voor distributie van de films liggen nog een aantal jaar bij Fox en van de eerste film heeft Fox zelfs de eeuwige rechten:

    Collider.com


    Ik snap ook niet waarom iedereen zo gefocused is op de originele trilogy op blu ray

    Ik vind de aanval op de death Star in Star wars IV veel beter in de special edition dan de originele versie (VHS)
    ja ik stoor me ook de volgende aanpassingen: Han did not shoot first remixes/ Boba Fett heeft dezelfde stem als Jango Fett/ Darth Vader's :nooooo in Return

    Jabba in A New Hope vind ik ook niet vervelend.
    De aanpassing in Empire vind ik ook heel goed, met name Cloud City, Wampa creature is ook beter en gewoon de gehele aanpassingen qua beeld/geluid

  23. #648

    Standaard

    De aanpassingen vind ik echt verschrikkelijk. De toegevoegde CGI-effecten zijn zo slecht gedaan en steken gewoon teveel eruit. Zoals de speeder in ANH, de Dewbacks, wezens in Mos Eisley en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kijk ze daarom ook niet meer en kijk alleen nog Harmy's cuts. Iets mindere kwaliteit, 720p, maar de vele ergernissen heb ik dan niet en dus allemaal waard.

  24. #649

    Standaard

    Star Wars heeft sinds 1977 vele aanpassingen doorstaan en de vraag is waarom er wel +4 verschillende versies moeten zijn terwijl er niets mis is met het origineel. Althans dat komende van iemand die de film na de release nog 2x in originele vorm in de bios heeft gezien.

    Hieronder een paar van de vele links met vergelijken, waarbij er geen 1 volledig compleet is...

    Tekst en plaatjes
    http://www.dvdactive.com/editorial/a...-part-one.html

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=2601599

    Video met splitscreen verschillen
    http://io9.com/these-videos-show-all...tar-1720386363

    Overigeens zorgt het constant sleutelen er ook voor dat SW niet in de beste kwaliteit te beschikbaar is,
    omdat de kwaliteit vastlegt door de beperkingen van het digitale knutselen uit 1995/1996.

    Dus geen 4K scan (of hoger) tenzij het digitaal geknutsel wordt weggelaten of totaal opnieuw wordt gedaan.
    Laatst aangepast door Hombre : 21-09-2015 om 21:17
    "A man's got to know his limitations", ...

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    De aanpassingen vind ik echt verschrikkelijk. De toegevoegde CGI-effecten zijn zo slecht gedaan en steken gewoon teveel eruit. Zoals de speeder in ANH, de Dewbacks, wezens in Mos Eisley en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kijk ze daarom ook niet meer en kijk alleen nog Harmy's cuts. Iets mindere kwaliteit, 720p, maar de vele ergernissen heb ik dan niet en dus allemaal waard.
    Hier hetzelfde.
    De enige versies die ik kijk zijn de R2/JPN non-anamorphic bonus disc's van de oude trilogie (NTSC, dus geen PAL speed up) en de Dispecialized Editions van Harmy met DD 5.1.
    De "verbeteringen" kunnen me gestolen worden.

    Overigens heb ik begrepen dat DD5.1 ook een verbetering is omdat in 1977 de film in 6-track stereo in de bioscoop draaide maar dat wil ik mezelf dan wel vergeven...

    Ben van 1970 en heb alleen ROTJ onaangepast in de bioscoop gezien. Magisch!
    In de jaren 90 nog de aangepaste versies in de bios gezien. Zou leuk zijn als ik de orginele edities nog een keer op het grote doek zou kunnen zien. Misschien bij een blu-ray release?
    Laatst aangepast door Onkyo : 21-09-2015 om 17:01
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



Pagina 26 van 36 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •