Pagina 11 van 36 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 892 worden weergegeven.
  1. #251

  2. #252

  3. #253

  4. #254

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik vond deze toch wel grappig.

    http://www.youtube.com/watch?v=z0z_TU4Gw5o
    Funny. Hoe veel werk heeft dit wel niet gekost. Fantastisch.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  6. #256

  7. #257

    Standaard

    28 (!) jaar na dato is eindelijk de deleted 'lightsaber construction' scene uit ROTJ vertoond.
    Tot op heden waren er nooit beelden of foto's van gepubliceerd!!

    Het storyboard:


    En de scene: http://www.youtube.com/watch?v=UdJ0E...layer_embedded

  8. #258

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    28 (!) jaar na dato is eindelijk de deleted 'lightsaber construction' scene uit ROTJ vertoond.
    Tot op heden waren er nooit beelden of foto's van gepubliceerd!!

    Het storyboard:


    En de scene: http://www.youtube.com/watch?v=UdJ0E...layer_embedded
    Die zal er dan wel in komen als de films op Blu-Ray worden uitgebracht.
    Net als al die andere deleted scenes. Waarom halen ze dit er toch uit. Dit was toch cool geweest. Van A New Hope snap ik het. Al die Tatooine scenes zitten alleen maar het verhaal in de weg, maar deze scene was wel leuk geweest.

    Nu we hier toch bezig zijn. Iets wat ik altijd al heb willen weten en wat ik volgens mij nog niet gevraagd heb hier. Heb ik het wel al gevraagd, dan ben ik het blijkbaar vergeten, in dat geval alvast mijn excuses.

    Ik heb hier een boek (van de Bruna) van Return of the Jedi uit 1983. Naast het verhaal staan er ook ontzettend veel foto's in. Eén van die foto's laat Luke zien terwijl hij aan het traliehek hangt in de Rancor pit. Er wordt ook verteld, dat hij op springt naar het traliehek, maar dat hij weer naar beneden valt als Jabba's guards/gangsters op zijn vingers trappen, die het traliehek proberen vast te grijpen.

    Waar is die scene, ik heb altijd gedacht, dat ik die in 1983 ook in de bioscoop heb gezien. Maar het kan ook zo zijn, dat het geheugen van een negen-jarig jongetje op hol slaat na het lezen van het boek en die scene op die manier in mijn geheugen in de film terecht is gekomen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #260

    Standaard

    Ik denk dat dat laatste het geval is geweest
    Hetzelfde was jaren geleden het geval met diverse fans die beweerden dan ze de 'Biggs/Tosche Station' scenes uit ANH in de bios gezien hadden....deze scenes hebben nooit in de film gezeten. Omdat er foto's van in een boek stonden dacht men deze als kind gezien te hebben.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 16-08-2010 om 05:46

  11. #261

    Standaard

    Luke Hamill kan zich niet herinneren de scene ooit gefilmd te hebben...

    http://www.worstpreviews.com/headlin...=18676&count=0

  12. #262

    Standaard

    Hmm apart, overigens toen ik de scene voor het eerst zag dacht ik eerst dat het Palpatine was.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #263
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja dat had ik ook..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #264

    Standaard

    Dit zei hij afgelopen weekend:
    Actor Mark Hamill came out to describe the scene, remarking that once again his original introduction in a Star Wars film was cut out (his Anchorhead introduction was, of course, cut from A New Hope). Luke's intro is purposely played as ominous, with his face cowled in shadows and his intentions unclear."I had the black cloak, the glove, and I thought, wow, this time around I get to be the antagonist. Little did I know I was predicting the path of the prequels," said Hamill, noting the similarities to Luke in this scene and Anakin Skywalker's appearance.



    Toen ik Howard Kazanjian interviewde en hem vroeg naar de (deleted) zandstorm scene uit ROTJ wist hij in 1e instantie ook niet wat ik bedoelde.
    Toen ik hem een foto liet zien herinnerde hij zich de scene onmiddellijk. Wellicht was het bij Hamill ook zo.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik denk dat dat laatste het geval is geweest
    Hetzelfde was jaren geleden het geval met diverse fans die beweerden dan ze de 'Biggs/Tosche Station' scenes uit ANH in de bios gezien hadden....deze scenes hebben nooit in de film gezeten. Omdat er foto's van in een boek stonden dacht men deze als kind gezien te hebben.
    Dikke kans, dat het alsnog op de Blu-Rays te zien is, want er bestaan foto's van. Wat me meteen aan het denken zet. Iedereen (ok, misschien niet iedereen) kent de bekende scenes: Tosche station, moisture farm, Biggs on Yavin, sticker on the door, sand storm, etc. Maar ik ben, door deze lightsaber contruction scene, wel erg benieuwd naar wat er allemaal nog meer niet in de bioscoop te zien is geweest.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #266

    Standaard

    Ik kreeg bij de nieuwe Empire een gratis boekje met foto's van achter de schermen van The Empire Strikes Back, hier te zien.

    De foto's komen uit het te verschijnen boek "The Making of The Empire Strikes Back" dat geloof ik in oktober moet verschijnen. Vraagje voor de kenners, zal dit boek de moeite waard zijn en zijn er voor de andere delen ook van deze boeken?

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik kreeg bij de nieuwe Empire een gratis boekje met foto's van achter de schermen van The Empire Strikes Back, hier te zien.

    De foto's komen uit het te verschijnen boek "The Making of The Empire Strikes Back" dat geloof ik in oktober moet verschijnen. Vraagje voor de kenners, zal dit boek de moeite waard zijn en zijn er voor de andere delen ook van deze boeken?
    AW 1: JA!
    AW 2: in 2007 is The Making of Star Wars verschenen.
    Tip: neem de hardcover (mits je hem besteld)

    Zie ook de SW boeken draad in de boekensectie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=64484&page=6
    halverwege de pagina

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 18-08-2010 om 16:10

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    AW 1: JA!
    AW 2: in 2007 is The Making of Star Wars verschenen.
    Tip: neem de hardcover (mits je hem besteld)

    Zie ook de SW boeken draad in de boekensectie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=64484&page=6
    halverwege de pagina

    Tsja en welke kies je dan? Zo te zien zijn er meer hard covers verkrijgbaar.

    http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekr...299/index.html
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 18-08-2010 om 19:57
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  19. #269

    Standaard

    Deze vertoonde deleted scene is erg gaaf, maar hij mag van mij uit de uiteindelijke film blijven.
    De introductie van Skywalker in ROTJ, is in de huidige film een stuk mysterieuzer. Wanneer een man met een cape het paleis van Jabba binnenstapte, was het voor mij niet in één keer duidelijk wie het was. Het kon Luke zijn, maar ook iemand anders.
    Pas wanneer Bib Fortuna hem aansprak, werd het duidelijk.

    Ik mag hopen dat ze met BD-release die vreselijke saber-kleurcorrecties gaan herzien. Zowel in de Falcon in EP4, als met het gevecht tussen Vader en Luke voor de Keizer.
    En zouden ze die vreselijke vernieuwde scene van de Max Rebo Band weer terugzetten zoals die oorspronkelijk was? Het liedje is niet om aan te horen, en de animaties doen het hem ook al niet.

    Nu ik erover nadenk, ROTJ was toch wel het grootste slachtoffer van de Special Editions. Terwijl het voor ANH weer een hoop voordelen met zich meebracht.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Deze vertoonde deleted scene is erg gaaf, maar hij mag van mij uit de uiteindelijke film blijven.
    De introductie van Skywalker in ROTJ, is in de huidige film een stuk mysterieuzer. Wanneer een man met een cape het paleis van Jabba binnenstapte, was het voor mij niet in één keer duidelijk wie het was. Het kon Luke zijn, maar ook iemand anders.
    Pas wanneer Bib Fortuna hem aansprak, werd het duidelijk.

    Ik mag hopen dat ze met BD-release die vreselijke saber-kleurcorrecties gaan herzien. Zowel in de Falcon in EP4, als met het gevecht tussen Vader en Luke voor de Keizer.
    En zouden ze die vreselijke vernieuwde scene van de Max Rebo Band weer terugzetten zoals die oorspronkelijk was? Het liedje is niet om aan te horen, en de animaties doen het hem ook al niet.

    Nu ik erover nadenk, ROTJ was toch wel het grootste slachtoffer van de Special Editions. Terwijl het voor ANH weer een hoop voordelen met zich meebracht.
    Laten we hopen, dat het niet slechter wordt. Stel je voor, dat heel de OT opnieuw bewerkt wordt. Zie je ineens overal dingen door de lucht vliegen, wordt alles ineens veel kleuriger, zijn er 80 AT-AT's te zien, bestaat elke planeet uit een complete stad, zitten er overal ineens komische (lees: puberaal komische) scenes in. Hey, nou heb ik het door. Waarom zijn de prequels niet zo best? Veel te veel flauwe grappen. Die had de OT niet. Die was wat serieuzer volgens mij. Han was de cynische persoon, die dus cynische grappen maakte. Dat is heel anders dan bijv. droids die over elkaar heen struikelen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Tsja en welke kies je dan? Zo te zien zijn er meer hard covers verkrijgbaar.

    http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekr...299/index.html
    Vaag.
    Er zijn maar 2 versies (HC en SC) maar hier staan ze beide 2x...met verschillende prijzen
    Ik zou dan de goedkoopste HC nemen...denk ik. (heb geen ervaringen met bol.com; ik haal alles bij amazon.com)

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vaag.
    Er zijn maar 2 versies (HC en SC) maar hier staan ze beide 2x...met verschillende prijzen
    Ik zou dan de goedkoopste HC nemen...denk ik. (heb geen ervaringen met bol.com; ik haal alles bij amazon.com)
    Ik normaal ook, maar ik dacht Bol.com is het dichst bij om even te checken. Op Bruna.nl stonden ook meerdere versies. Interessant detail, volgens Amazon.co.uk heeft de hardcover ruim honderd pagina's minder.

    En hier nog even iets om over na te denken?
    "One thought that does stick with me however - if Star Wars was never expected to be such a success how come its making was so heavily documented at the time?"
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 19-08-2010 om 08:59
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #273

    Standaard

    als men een echte ultieme box maakt, blijf ik hopen op een editie met alle versies
    zoals bij de Alien-box via seamless syncing
    op die manier kan je ook deleted scenes in de film steken, zoals bij X-Men 1.5

  24. #274

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vaag.
    Er zijn maar 2 versies (HC en SC) maar hier staan ze beide 2x...met verschillende prijzen
    Ik zou dan de goedkoopste HC nemen...denk ik. (heb geen ervaringen met bol.com; ik haal alles bij amazon.com)
    Ook bij Selexyz staan er twee, namelijk één van 50 euries en één van 86 euries....
    Ze hebben ook verschillende ISBN nummers. Ik heb die van 50 euro maar besteld, scheelt niet veel met de Amazon prijs. Volgens de site heeft die 372 pagina's, klopt dat?

Pagina 11 van 36 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •