Pagina 13 van 36 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 892 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat heeft juist weer zn charme.....waarom zijn anders de Ray Harryhausen films nog steeds populair?
    Mooi voorbeeld: Clash of the Titans....en de flop-remake.
    Skeletons!
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #302
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat heeft juist weer zn charme.....waarom zijn anders de Ray Harryhausen films nog steeds populair?
    Mooi voorbeeld: Clash of the Titans....en de flop-remake.
    Helemaal mee eens.
    Maar charme is natuurlijk niet meer dan een ander woord voor sentiment. Zeg maar roze bril. Ik kan me goed herrineren dat zeker een oude film als Clash of the Titans, beperkter in beeld werd gebracht dan mijn eigen fantasie dat kon. Ik vond dat toen zwaar irritant. Dat is iets wat pas met CGI een keerpunt had. Nu onstijgen de beelden mijn eigen rijke fantasie. En dat is ook wel wat ik wil bij dit soort films. Visueel verbaasd worden. Ik heb de nieuwe overigens nog niet gezien dus ik weet niet hoe slecht die is. Maar kan me niet voorstellen dat de effects slechter uitpakken dan het origineel. Het verhaal staat daar even los van.


    Bij Star Wars heb ik dat gevoel wel veel minder. Dat geeft al aan hoe baanbrekend ze bezig waren. Maar ze waren er wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #303

    Standaard

    Ik had even een tussendoor vraag. Ik weet wat met alle Star Wars Titels word bedoelt, maar wat word er bedoelt met The Phantom Manace, wie is de Phantom nou eigenlijk?

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik had even een tussendoor vraag. Ik weet wat met alle Star Wars Titels word bedoelt, maar wat word er bedoelt met The Phantom Manace, wie is de Phantom nou eigenlijk?
    Check deze link maar even:

    Star Wars Wiki Episode_I:_The_Phantom_Menace

    Daar halen ze verschillende betekenissen/theorieën aan. Maar dit is een beetje hun conclusie:

    However, while all these theories are possible, they are also likely too literal for such base interpretation. The "Phantom Menace" is most likely a simple allusion to future dark events that are unclear. Until the time of Episode I the Galaxy has been largely at peace. The events of Episode I trigger a cascade of events that will put the Galaxy under Sith rule for decades.
    Therefore, the best interpretation is that "The Phantom Menace" does not refer to a single entity or event, but rather to the notion of impending evil that nobody can truly foresee. In fact, Obi-Wan even makes an allusion to it right at the beginning of the movie.
    .
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  5. #305

    Standaard

    Heeft iemand de volgende film gezien:

    Wiki: Re-edited version called Episode 1: The Phantom Edit

    http://fanedit.org/49/

    En heeft iemand deze toevallig?
    .
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 23-08-2010 om 09:18
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Heeft iemand de volgende film gezien:

    Wiki: Re-edited version called Episode 1: The Phantom Edit

    http://fanedit.org/49/

    En heeft iemand deze toevallig?
    .
    Is/was via torrents te downloaden. Is niet officieel uitgebracht (logisch, ivm auteursrechten)

  7. #307
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik vind kijken naar de prequels als het spelen van een 8 jaren oud videospel. (Ik heb het meerbepaald nu over Episode I(.II), net gekeken).

    De gameplay blijft mss wel overeind, maar de vormgeving doet pijn aan de ogen.
    Sommige scene's komen nu als leeg en beroofd van detail over. Wat uiteraard bij het uitkomen van de film niet zo was.
    En dat gevoel is enkel in heel kleine mate aanwezig bij de originele trilogie.

    De interactie tussen Qui-Gon Jinn en eender welke cgi (achtergrond of voorgrond) is belachelijk houterig en onovertuigend.

    De scene in de bijgevoegde jpeg vond ik echt wel een ogen opener. Ook al is het een print screen, je ziet wel wat ik bedoel. In mijn gedachten was het nooit zo erg.
    Laatst aangepast door Jaded : 25-08-2010 om 19:45

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Ik vind kijken naar de prequels als het spelen van een 8 jaren oud videospel. (Ik heb het meerbepaald nu over Episode I(.II), net gekeken).

    De gameplay blijft mss wel overeind, maar de vormgeving doet pijn aan de ogen.
    Sommige scene's komen nu als leeg en beroofd van detail over. Wat uiteraard bij het uitkomen van de film niet zo was.
    En dat gevoel is enkel in heel kleine mate aanwezig bij de originele trilogie.

    De interactie tussen Qui-Gon Jinn en eender welke cgi (achtergrond of voorgrond) is belachelijk houterig en onovertuigend.

    De scene in de bijgevoegde jpeg vond ik echt wel een ogen opener. Ook al is het een print screen, je ziet wel wat ik bedoel. In mijn gedachten was het nooit zo erg.
    Het rauwe, echte, 'realistische' van de originele trilogie is er niet meer. Ik vind die veldslag echt vreselijk. Ik weet nog steeds niet wat het nu is. Het komt volledig uit de computer en zit dan ook nog vol met vage niet overtuigende 'poppetjes' en machines die het leuk kunnen doen als speelgoed. Is het nu een speelgoed reclame, een tech demo, wat? Battles in LOTR komen ook uit de computer, maar daar zit wel nog een bepaald realisme in. Denk ook aan the Hoth battle. Oneindig veel beter en niet omdat dat niet uit de computer komt (ok er worden wel special effects gebruikt, maar dat is anders), maar omdat een AT-AT veel overtuigender is dan één of ander robotje(?) in iets wat voor een tank moet doorgaan. De design afdeling had duidelijk een slechte dag.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #309

    Standaard

    Vandaag en gisteren ouderwets genoten.

    De komende tijd komen er weer een zwik interviews online; oa met Mark Dodson en Niki Botelho.

    Bij Dodson heb ik echt enorm genoten van zijn verhalen. Hij weet nog kleine details die zijn vehalen enorm leuk maken. Verder zijn er 3 dingen 'onthuld' die voorzover ik weet (buiten enkele hoge crewleden) niemand (meer) wist.
    Die man heeft een plezierige stem (moet ook wel; want hij is voice over) en je kan uren naar zijn verhalen luisteren,

    Botelho....wat een geweldige vrouw. Ze speelde Teek in Battle For Endor toen ze pas 16 was. Ze neemt echt allesbehalve een blad voor de mond, want enkele opmerkelijke verhalen opleverde. Haar laatste Star Wars interview volgens haar al meer dan 20 jaar geleden (ten tijde van de film dus).
    Een uur lang gesproken....maar (vooral naderhand) meer over randzaken gehad .

    De komende weken mik ik nog eea online wat ik al klaar heb liggen; daarna ga ik weer een reeks (oa Dodson) uitwerken.

  10. #310

  11. #311

    Standaard

    He's a former classmate of George Lucas, produced the movie Dragonslayer, wrote the script of Spielbergs The Sugarland Express, was featured in Close Encounters of the Third Kind and worked at LucasArts...I'm talking about Hal Barwood, who has designed many games for LucasArts including Yoda Stories, Rebel Assault II and Indy & the Fate of Atlantis....his interview is now online at www.StarWarsInterviews.blogspot.com



    Hal Barwood | Star Wars | Interview

  12. #312

  13. #313

  14. #314

    Standaard

    In the third Star Wars movie a kowakian lizard-monkey was introduced: Salacious Crumb. Salacious was voiced by American voice actor Mark Dodson, whose career counts dozens of remarkable moments.
    For instance: who can say they worked on the Skywalker Ranch, auditioned for a certain alien that wanted to phone home, annoyed C-3PO and can't be fed after midnight?
    All of these things relate to the things Mark has done in his career and everything is discussed in the following interview I had with him in August 2010.

    Mark Dodson | Star Wars | Interview

  15. #315

    Standaard

    Ge-wel-dig!..

    Deze mensen verdienen een full feature...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #316

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    http://www.amazon.co.uk/Jedi-Path-Ma...5714065&sr=1-1

    Dit ziet er zo gaaf uit! Maar is het het geld waard?
    Ziet er idd geweldig uit, dus ik zou zeggen kopen als je het graag wilt hebben. Gelukkig koop ik alleen films en maakt me de verpakking of merchandise niet uit, maar anders had ik deze zeker gekocht
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    http://www.amazon.co.uk/Jedi-Path-Ma...5714065&sr=1-1

    Dit ziet er zo gaaf uit! Maar is het het geld waard?
    Tis een gimmick van een 'in universe' geschreven boek.

    All Six STAR WARS Films to Be Re-Released in 3D Theaters Starting in 2012
    http://theforce.net/latestnews/story..._3D_134078.asp

  19. #319

    Standaard

    George Lucas gaat zijn Star Wars films nog maar eens proberen uit te melken...

    Wie had er dit nu verwacht...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  20. #320

    Question

    Misschien is het al te voorbarig dat ik het nu vraag, immers het boek komt pas 12 oktober uit, maar is iets bekend van dit boek.

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/1845135555

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    George Lucas gaat zijn Star Wars films nog maar eens proberen uit te melken...

    Wie had er dit nu verwacht...
    Iedereen die een reactie als die van jou ook allang aan zagen komen, waarschijnlijk. Beetje jammer dat er altijd op Lucas gezeikt wordt, terwijl er anderen zijn die veel en veel erger zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #322

    Standaard

    Ik denk dat er een groot verschil is tussen Lucas en de rest. Lucas heeft zijn eigen firma en volgens mij zitten alle Star Wars rechten bij hem. Alles wordt dus uitgegeven door hem. Hij krijgt ook een groter deel van de koek daardoor. Hij beslist wat er wordt uitgebracht en wanneer.

    Terwijl bij zoveel andere films die rechten bij de filmmaatschappijen zelf zitten. Dus iemand die film x gemaakt/geproduceert heeft zal allicht niet de macht hebben om te voorkomen dat hun film x aantal keer kan uitgebracht worden.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Misschien is het al te voorbarig dat ik het nu vraag, immers het boek komt pas 12 oktober uit, maar is iets bekend van dit boek.

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/1845135555
    Genoeg! Wat wil je weten?
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=64484&page=6
    In deze draad is er al eea over gezegd.

    PS: 'pas' 12 oktober? Das al over 2 weken!
    Ik wacht hier al op sinds de officiele aankondiging (ik meen januari dit jaar)

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    George Lucas gaat zijn Star Wars films nog maar eens proberen uit te melken...

    Wie had er dit nu verwacht...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Iedereen die een reactie als die van jou ook allang aan zagen komen, waarschijnlijk. Beetje jammer dat er altijd op Lucas gezeikt wordt, terwijl er anderen zijn die veel en veel erger zijn.
    Gelukkig iemand die hetzelfde denkt als ik

    Tot op heden zijn er bv meer DVD versies van -pak em beet- LotR en Evil Dead.
    Sterker: LotR wordt op BR opnieuw uitgemolken door eerst de theatrical versies uit te brengen en niet gelijk de EE's.
    Hoor ik ooit iemand over Jackson en Raimi? Dacht t niet.....

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Ik denk dat er een groot verschil is tussen Lucas en de rest. Lucas heeft zijn eigen firma en volgens mij zitten alle Star Wars rechten bij hem. Alles wordt dus uitgegeven door hem. Hij krijgt ook een groter deel van de koek daardoor. Hij beslist wat er wordt uitgebracht en wanneer.

    Terwijl bij zoveel andere films die rechten bij de filmmaatschappijen zelf zitten. Dus iemand die film x gemaakt/geproduceert heeft zal allicht niet de macht hebben om te voorkomen dat hun film x aantal keer kan uitgebracht worden.
    Klopt; Lucasfilm is van hem. Dit is wel iets waar hij echt álles voor heeft gegeven.
    Ik zou zeggen: "well done" ipv te miepen.

    Verder:
    http://www.cinemablend.com/new/Georg...ion-20019.html
    Lees dit maar eens....

Pagina 13 van 36 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •