Pagina 24 van 36 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 892 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Nog wat pix:
    Angy Birds/Nerds


    I've spotted Imperial Walkers....


    Lego


    Tony Daniels' (one) man show


    Meer afbeeldingen van de Rebels TV serie








    My catch of the day

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 28-07-2013 om 09:47

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Heb je nog wat gehoord over de 3 films die Disney eventueel gaat doen?
    Over Episode VII mochten geen vragen worden gesteld; dit werd bij Kathleen Kennedy en Carrie Fisher vooraf duidelijk gemaakt (je kon vragen via Twitter sturen en Warwick maakte hier een selectie van).

    Kennedy zei (naast de bekendmaking van John Williams) wél dat ze de nadruk op het verhaal willen leggen en ouderwets op echte locaties willen filmen. Maw: geen overdaad aan FX en greenscreen locaties.

    Overigens was Warwick openlijk aan het solliciteren naar een rol in de nieuwe reeks. #hebhetgevoeldatwarwickwelinepisode7zalzitten

    Mbt Rebels: aan Filoni werd gevraagd wanneer de serie zich afspeelt. Ja, tussen III en IV....maar hoeveel jaar voor IV?
    Dat mocht hij dus helaas niet zeggen......wel gaf hij een semi-cryptisch antwoord op de vraag of er personages uit Clone Wars in Rebels zullen zitten waaruit ik opmaakte dat dat het geval zal zijn.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 28-07-2013 om 09:47

  3. #578

    Standaard

    Nog snel even 2 videos (ik ben helaas niet zo'n goede cameraman als mn stadsgenoot Jan de Bont):
    De introductie van Warwick Davis


    Warwick Davis en Carrie Fisher spelen hun scene uit ROTJ na

  4. #579

    Standaard

    Duke, je weet denk ik al dat er een star wars game aankomt in April 2014?! Waarschijnlijk weer eentje in de Battlefront series. Kan niet wachten.

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nog snel even 2 videos (ik ben helaas niet zo'n goede cameraman als mn stadsgenoot Jan de Bont):
    De introductie van Warwick Davis


    Warwick Davis en Carrie Fisher spelen hun scene uit ROTJ na

    LOL, erg grappig.

  6. #581

    Standaard Hoe zijn Mark en Carrie in het echt??

    Ik heb sommige filmpjes op internet bekeken van de convention,
    dawn, ziet er toch wel verrekte mooi uit dit moet echt wel een hele belevenis zijn geweest,

    vraagje voor de ThinwhiteDuke: hoe zijn Mark Hamill en Carrie Fisher zo :"in the flesh" als ik zo de filmpjes zie dan vind ik ze er wel wat oud en " uitgezakt " uit zien, sorry dat ik het moet zeggen
    Denk je echt dat we hun nog op een mooie en waardige manier zouden kunnen terugzien in Episode VII?
    En dan bedoel ik natuurlijk zoals Alec Guinness er tijdens de originele trilogie uitzag, oud maar toch geloofwaardig dat deze man nog wel de degens sorry, lichtzwaard(en) kon hanteren.

    Harrison Ford zou volgens mij nog net kunnen ,gezien z'n laatste Indy en zijn nog enigzins actieve filmcarrierre
    Maar willen we echt carrie Fisher nog op een digitaal gigantisch scherm als Leia Organa zien??
    ditzelfde geld voor mark Hamill met z'n bierbuikje

    Doet dit niet afbreuk aan ons jeugdideaal?


    Zo even genoeg vijanden gemaakt, laat de haat mails maar komen.

    Even nog een ander punt,hoe was Attack of the Clones 3D?????

    Volgens de filmpjes op youtube was alles ,interviews enz, in het engels, heb je ook de buitenlucht voorstelling van Return of the Jedi gezien?

    ik weet niet hoe goed je duits is, maar ik zou graag eens een discussie met en duitser aan gaan die ook engels spreekt en uitleggen hoeveel duizend maal beter een film in het engels is tegenover nasychronisatie in het duits zowel als in het nederlands
    alle disney vertalingen in het nederlands zijn voor mij ook als The dark side
    iets waar je nooit aan moet beginnen

    vertalingen in het nederlands kunnen ook nooit tippen aan de originele stem acteurs van de Pixar films en de Disney tekenfilms

  7. #582

    Standaard

    dubbelpost. edit.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 07-08-2013 om 19:22 Reden: dubbelpost

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht


    vraagje voor de ThinwhiteDuke:

    Hamill en Fisher zijn oud geworden ja. Fisher was vergeleken met 2006 op London Film & Comic Con een behoorlijk verschil….Ze zullen in vorm moeten komen en veel moeten trainen.
    Overigens zijn beide een stuk jonger dan Ford.
    Doet het afbreuk? Mits het script goed is komt het wel goed. En afgaande op de woorden van Kathleen Kennedy heb ik daar vertrouwen in; ze zei letterlijk dat zonder een goed script je niks aan een zwik effecten hebt én men wil op echte locaties gaan filmen.
    De Star Trek cast was in de jaren 80 ook al ‘op leeftijd’ en in de laatste 2 films deed Nimoy ook gewoon mee…en de fans vinden het top. Het kan dus gewoon, al is de situatie van mn voorbeeld wat anders dan bij Star Wars.
    Mn filmpje van Davis en Fisher was vorige week trouwens een paar dagen een hit: in een week tijd 50.000 keer bekeken (oa David Collins van Lucasfilm had het geplugd; dat scheelt )

    AOTC heb ik daar niet gezien. Bot gezegd: 3D boeit me niet (+ het was tegelijk met talks/panels die ik liever wilde bijwonen).

    Wat is er mis met vertalingen als Dass Imperium schlägt zurück en Angriff der Klonkrieger? :P
    Ik denk dat dat in sommige landen zo is ingebakken dat het ze niet eens boeit. Maar ik ben het met je eens dat nasynchronisatie een film vernaggelt.

    Als laatste: na een lange inactiviteit ga ik mn site weer oppakken; het eerste interview is al bijna gereed; die met Christopher “Zev Senesca” Malcolm. Altijd de vraag of en wanneer er meer volgen, maar ik ben volop bezig.....wel alvast dit filmpje:

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 07-08-2013 om 22:13

  9. #584

    Standaard

    Echo Base... this is Rogue Two. I found them. Repeat, I found them.” Every Star Wars fan knows this line was spoken by rebel pilot Zev Senesca, who was played by Scottish actor Christopher Malcolm. In his career (which spans 5 decades) he has worked on various big projects with some big names: from Jim Henson’s Labyrinth to Ragtime with James Cagney and from TV’s Absolutely Fabulous to producing the musical Flashdance and starring as Brad Majors in the Rocky Horror Show. In August 2013 he did the following interview exclusively for the Star Wars Interviews website.

    http://starwarsinterviews1.blogspot....esca-star.html

  10. #585

    Standaard

    Versch van de persch........interview met Dave Barclay van afgelopen week.
    Muppeteer Barclay is o.a. bekend van de Muppets, de Freggels, Dark Crystal, Labyrinth, Storyteller en....juistem: Star Wars, waarin hij Yoda speelde (eerst als assistent van Frank Oz, later was hij chief puppeteer) en in Jabba the Hutt zat als puppeteer.

    http://starwarsinterviews1.blogspot....star-wars.html

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Versch van de persch........interview met Dave Barclay van afgelopen week.
    Muppeteer Barclay is o.a. bekend van de Muppets, de Freggels, Dark Crystal, Labyrinth, Storyteller en....juistem: Star Wars, waarin hij Yoda speelde (eerst als assistent van Frank Oz, later was hij chief puppeteer) en in Jabba the Hutt zat als puppeteer.

    http://starwarsinterviews1.blogspot....star-wars.html

    Mooi interview, Duke!

  12. #587

    Standaard

    Interview nummer 119 is alweer online!
    Corey Dee Williams (ja, de zoon van....)
    http://starwarsinterviews1.blogspot....atu-lando.html
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 08-09-2013 om 17:03

  13. #588

    Standaard

    Jay Rasulo, de hoogste financiële baas van Disney, heeft tijdens een bijeenkomt voor investeerders de spin off-films die tussen de trilogie-films uitkomen 'origin-stories' genoemd.

    Als dat betekent dat we de jonge jaren van Yoda en Han Solo te zien krijgen, dan is het niet bepaald de meest creatieve benadering -ook al zegt dat dan weer niet veel over de mogelijke kwaliteit van die films.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Jay Rasulo, de hoogste financiële baas van Disney, heeft tijdens een bijeenkomt voor investeerders de spin off-films die tussen de trilogie-films uitkomen 'origin-stories' genoemd.

    Als dat betekent dat we de jonge jaren van Yoda en Han Solo te zien krijgen, dan is het niet bepaald de meest creatieve benadering -ook al zegt dat dan weer niet veel over de mogelijke kwaliteit van die films.
    Volgens mij heeft hij het over "one film or origin-story". Dus dat kun je ook lezen als dat er geen meerdere origin-storieS zijn maar 1, die dan in 2015 uitkomt. Als dat origin-gebeuren idd op 1 film slaat, kan het ook zijn dat die origins betrekking hebben op de andere 2 films en niet zozeer op de oude trilogie. Dit HOOP ik dan. Maar men zal wel weer op safe spelen en voor een Han Solo-verhaal gaan oid.

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Jay Rasulo, de hoogste financiële baas van Disney, heeft tijdens een bijeenkomt voor investeerders de spin off-films die tussen de trilogie-films uitkomen 'origin-stories' genoemd.

    Als dat betekent dat we de jonge jaren van Yoda en Han Solo te zien krijgen, dan is het niet bepaald de meest creatieve benadering -ook al zegt dat dan weer niet veel over de mogelijke kwaliteit van die films.
    Als dit dan gewoon degelijke films worden,dan heb ik daar geen probleem mee.

    Het slechte voorbeeld is hoe zij met de Star Wars games zijn omgesprongen,kwaliteit van lik me vestje.

    Maar dat ze hun energie eerst maar eens in de nieuw film steken,want als die niet goed is dan heb ik een stuk minder zin in een spin-off.

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Volgens mij heeft hij het over "one film or origin-story". Dus dat kun je ook lezen als dat er geen meerdere origin-storieS zijn maar 1, die dan in 2015 uitkomt.
    Nee, zo kun je het niet lezen. Het gaat om een trilogie-film of een origin-film "on the release schedule each year".
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #592

  18. #593

    Standaard

    Laserdisc gevonden met nog nooit uitgegeven clips uit Ep VI:

    http://news.cnet.com/8301-17938_105-...&tag=feed&subj=

    https://www.facebook.com/rotjeditdroid

    Op de Facebook pagina kun je al een paar filmpjes kijken, het plan is om er meer vrij te geven. Er schijnen 50 filmpjes op te staan.
    De laserdisc is door Lucas gebruikt als opslagmedia en is op Ebay gekocht voor $ 699,00.
    Laatst aangepast door Onkyo : 28-10-2013 om 14:18

  19. #594

  20. #595

    Standaard

    Omdat het hier meer past dan in de Ep7 draad:
    Fascinating information comes via Slash Film as possible details of the non-starter Star Wars Underworld series come to light via one if its writers.
    When Disney bought Lucasfilm, those scripts, hours and hours of new Star Wars content, were part of the package. Unfortunately, we don’t know exactly what Disney has planned for television (besides Rebels). Odds are, this show will never happen. The biggest clue is one of the writers, who is now part of an ambitious Indiana Jones Kickstarter project, has actually talked about the show on record. His name is Stephen Scaia and he explained that some of the stories were key elements of Han Solo‘s backstory. They explored events such as Han Solo meeting Chewbacca, Solo winning the Millennium Falcon from Lando Calrissian, and more.

  21. #596

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Full size X-Wing

    Dat ziet er goed uit!

  23. #598

    Standaard

    Zo.
    Enige tijd geleden kreeg ik een uitnodiging voor de site www.obiwantstoknowme.com; een site van Lucasfilm waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden. Vanavond kreeg ik bericht dat eea is goedgekeurd en ik nu lid ben
    Doel van de site is de fans dichter bij het bedrijf te betrekken en ze als soort van adviseurs te gebruiken dmv surveys en discussies.
    Zeer benieuwd wat dit allemaal gaat brengen! We gaan het meemaken......

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zo.
    Enige tijd geleden kreeg ik een uitnodiging voor de site www.obiwantstoknowme.com; een site van Lucasfilm waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden. Vanavond kreeg ik bericht dat eea is goedgekeurd en ik nu lid ben
    Doel van de site is de fans dichter bij het bedrijf te betrekken en ze als soort van adviseurs te gebruiken dmv surveys en discussies.
    Zeer benieuwd wat dit allemaal gaat brengen! We gaan het meemaken......
    Gefeliciteerd Duke!

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Doel van de site is de fans dichter bij het bedrijf te betrekken en ze als soort van adviseurs te gebruiken dmv surveys en discussies.
    Please have Jar Jar killed. Thank you.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 24 van 36 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •