Pagina 25 van 36 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 892 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Please have Jar Jar killed. Thank you.
    Hmm, the dark side is strong in this one....

  2. #602

  3. #603

    Standaard



    Echt tof gedaan. De hele film nagespeeld, getekend en geknutseld door fans.

  4. #604

    Standaard

    Kijk toch wel op van die oren:


  5. #605
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ze wouden haar eerst een mannelijke stormtrooper-outfit aansmeren, maar dat gaf op bepaalde punten onvoorziene moeilijkheden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Grappig dat er nu (SW fora, FB) vanalles te doen is omtrent dit boek. Zeker omdat er 9 jaar geleden een soortgelijk boek verscheen: http://starwars.wikia.com/wiki/The_S...rs_Poster_Book
    imo was deze al perfect.

    Voor de liefhebbers: komend weekend vind het jaarlijkse evenement FACTS weer plaats in Gent (België) www.Facts.be
    Naast Carice van Houten, Lou 'Hulk' Ferrigno, Adam 'Ori in the Hobbit' Brown en nog wat anderen is ook Carrie 'Princess Leia' Fisher aanwezig op zondag.

  7. #607

    Standaard

    En Robert Knepper, dat is de reden dat ik ga! Zal Carrie Fisher wel van dichtbij kunnen zien, maar een handtekening/ foto kost €50, neen bedankt. €20 voor Robert Knepper (T-Bag van Prison Break) wil ik nog net wel betalen.

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    En Robert Knepper, dat is de reden dat ik ga! Zal Carrie Fisher wel van dichtbij kunnen zien, maar een handtekening/ foto kost €50, neen bedankt. €20 voor Robert Knepper (T-Bag van Prison Break) wil ik nog net wel betalen.
    Op Celebration Europe was haar handtekening nog € 70 (maar goed; toen was OfficialPix in charge......) en een foto ook € 70.

    Tijden veranderen: in 2006 liet ik haar 4 dingen signeren in Londen (25 GBP p/s meen ik) en ben ik na afloop nog langsgeweest voor een serie gratis fotos.

  9. #609

    Standaard

    FACTS beweerd een lage prijs te hebben onderhandeld, dus waarschijnlijk is ze normaal nog duurder. Ik zal dit jaar niet gaan, want ik vind het aantal gasten te laag en bovendien weinig aansprekende voor mij. Ik zal in maart wel gaan kijken bij Dutch Comiccon, hopelijk komen daar leukere gasten.

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    FACTS beweerd een lage prijs te hebben onderhandeld, dus waarschijnlijk is ze normaal nog duurder. Ik zal dit jaar niet gaan, want ik vind het aantal gasten te laag en bovendien weinig aansprekende voor mij. Ik zal in maart wel gaan kijken bij Dutch Comiccon, hopelijk komen daar leukere gasten.
    Zoals ik hierboven al postte is het normaal (rond de) € 70.
    Overigens ben ik alle keren dat ik op FACTS was niet specifiek voor de gasten geweest; dat is daar bijzaak.
    DutchComicCon valt voor mij in de categorie 'eerst geloven....'.

  11. #611

    Standaard

    Voor de liefhebbers: komend weekend vind het jaarlijkse evenement FACTS weer plaats in Gent (België) www.Facts.be
    Ik zal in maart wel gaan kijken bij Dutch Comicco...
    Thx voor de tips, dat Facts ziet er gaaf uit.
    En zowaar een Nederlandse Dutchcomiccon? Dat's een maand voor de Elfia in Haarzuilens. Oeps, ik weet niet of ik mijn costuum dan al klaar heb.

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Op Celebration Europe was haar handtekening nog € 70 (maar goed; toen was OfficialPix in charge......) en een foto ook € 70.
    Ben ik de enige die dit echt zwaar triest vind? Een handtekening geef je aan je fans of niet. Om daar geld voor te vragen vind ik echt bespottelijk.

    Ik snap ook echt niet dat mensen dat ervoor betalen. Waar hebben we het over? Een naam op een stukje papier of foto......goh.....

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ben ik de enige die dit echt zwaar triest vind? Een handtekening geef je aan je fans of niet. Om daar geld voor te vragen vind ik echt bespottelijk.

    Ik snap ook echt niet dat mensen dat ervoor betalen. Waar hebben we het over? Een naam op een stukje papier of foto......goh.....
    Nee, dat ben je niet
    Misschien dat het wel is om de reis, verblijf en/of tijd te vergoeden dat ze hier zijn, maar die bedragen, pfuuuh.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ben ik de enige die dit echt zwaar triest vind? Een handtekening geef je aan je fans of niet. Om daar geld voor te vragen vind ik echt bespottelijk.

    Ik snap ook echt niet dat mensen dat ervoor betalen. Waar hebben we het over? Een naam op een stukje papier of foto......goh.....
    Dit (de reden dat men niet gratis signeert) heb ik al meerdere keren (op dit forum) uitgelegd.....ook aan jou, dus waarom je er maar over door blijft zagen is me een raadsel.

    Hier op dit forum lopen er rond die perse een slipcover willen, of 30 uitgaves van Reservoir Dogs hebben......is ook bespottelijk zeker?
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 15-10-2014 om 17:16

  15. #615
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zeg "Sheev" en daarmee bedoel ik ....? Is vandaag bekend geworden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #616

    Standaard

    Vind die bedragen ook bespottelijk, maar net zoals bij alle collectables: tis wat de gek ervoor geeft. Maar dat zo'n derderangs actrice als een Fisher er zoveel voor vraagt zegt wel iets over haar integriteit. Maar aan de andere kant, nu mag ze haar eer in Ep VII dan ook echt hoog houden want de verwachtingen zijn giga. Nu dus nog inlossen, en daar ben ik wel benieuwd naar.

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik zeg "Sheev" en daarmee bedoel ik ....? Is vandaag bekend geworden.
    Dit: http://www.starwarsunderworld.com/20...-revealed.html

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vind die bedragen ook bespottelijk, maar net zoals bij alle collectables: tis wat de gek ervoor geeft. Maar dat zo'n derderangs actrice als een Fisher er zoveel voor vraagt zegt wel iets over haar integriteit.
    Het is nog altijd een schijntje vergeleken met wat deze botox-man vraagt: 395 dollar
    http://gawker.com/sylvester-stallone...com-1444650120

    Verder vind ik '3e rangs' niets zeggen.
    Fisher heeft nl de vrouwelijke hoofdrol in dé meest populaire filmreeks allertijden. Dáárom kan ze er zoveel voor vragen.
    Sterker: zelfs de figuranten kunnen pakweg € 15 vragen!

    Maarre......als je ze buiten de signeersessies om om een sig vraagt signeren ze gewoon gratis.....althans, dat is mijn ervaring. Enkelen hebben na (telefonische) interviews zelfs uitzichzelf mn adres gevraagd en een tijd later lag er een pakket in de bus......zo ook met Rick McCallum die zijn baas G.Lucas ook had laten signeren.
    Toch leuk :P
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 15-10-2014 om 18:11

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het is nog altijd een schijntje vergeleken met wat deze botox-man vraagt: 395 dollar
    http://gawker.com/sylvester-stallone...com-1444650120
    Klopt, maar Stallone heeft in al die jaren wel heel wat meer voor de filmwereld betekent dan deze herintreedster.

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, maar Stallone heeft in al die jaren wel heel wat meer voor de filmwereld betekent dan deze herintreedster.
    Dat mag jouw mening zijn, maar het is zeker niet de mijne.
    Persoonlijk heb ik helemaal niets met Stallone. Zijn bijdrage aan de filmwereld had me gestolen kunnen worden. Ik heb welgeteld 0 films van hem op DVD/BR.

    Maar goed; we gaan nu echt ENORM offtopic.....dus om toch ON topic te eindigen (namelijk in Star Wars stijl): een quote van Alec G. AKA Obi-Wan: "Luke,......ehhh....Rogier, you're going to find that many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

  21. #621

  22. #622

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dit (de reden dat men niet gratis signeert) heb ik al meerdere keren (op dit forum) uitgelegd.....ook aan jou, dus waarom je er maar over door blijft zagen is me een raadsel.

    Hier op dit forum lopen er rond die perse een slipcover willen, of 30 uitgaves van Reservoir Dogs hebben......is ook bespottelijk zeker?
    Pardon? Ik kijk niet dagelijks in dit draadje en ik kan me echt niet herinneren dat je dit aan mij hebt uitgelegd. Maar ik raak een teer punt, begrijp ik?

    Ik verbaas me er echt zeer over. En op een forum mag ik die verbazing toch uiten? Een limited edition (slipcover, speciale verpakking etc) kan ik veel beter begrijpen. Maar een handtekening snap ik echt niet. Het is geinig als je er eentje krijgt omdat je bv een beroemd persoon ergens spontaan tegenkomt. Een leuk souvenir (alhoewel ik dat eerder kinderen zie doen, dan volwassen mensen). Iemand die achter een tafeltje gaat zitten en aan de lopende band fans belachelijk grote bedragen afhandig maakt voor een geschreven naam (want dat is het) op een papiertje op foto of whatever, vind ik echt bizar.

    Het lijkt me persoonlijk leuker om met een filmacteur op de foto te gaan. Dat kan ik beter begrijpen. Maar een handtekening?? Ik denk dat acteurs die zich voornamelijk bezig houden met acteren, zich niet verlagen tot dit soort praktijken.

    Maar een Carrie Fischer, die 25 jaar na dato nog teert op oude successen, moet blijkbaar op andere manieren een zakcentje verdienen. Als ze het doet voor haar fans, dan doet zo'n iemand dat toch gewoon belangeloos?
    Dan heb ik erg echt gene problemen mee, als daar mensen blij mee gemaakt worden. Maar die bizar grote bedragen....

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Pardon? Ik kijk niet dagelijks in dit draadje en ik kan me echt niet herinneren dat je dit aan mij hebt uitgelegd.
    Diverse posts op deze pagina gaan hierover, nav je post bovenaan die pagina: http://dvd.nl/forum/showthread.php?6...oit-kon!/page8

  25. #625

    Standaard

    Het moet natuurlijk niet zo zijn dat de reden waarom ineens de mening van iemand zou moeten gaan bijstellen. Al weet men waarom men dit doet, dan kan je het nog steeds vreemd oid vinden. Het valt me wel op dat je als non/minder-SW fan in dit soort draadjes niet zo welkom bent. Je hebt dat eerder in een soortgelijk SW-draadje ook direct aangegeven, en dat vind ik wel vreemd. Niet iedereen is zo'n giga fan als jij, dus ga niet zo fel tekeer als men een iets andere mening heeft dan jij.

Pagina 25 van 36 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •