Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 892 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb persoonlijk niet zo veel moeite met de S.E.'s. Op twee punten na:
    1. Dat beest dat per se door het beeld moet lopen als Ben en Luke Mos Eisley binnen 'zweven' en staande worden gehouden door de Stormtroopers.
    2. Die nieuwe Sarlacc, vreselijk.

    Verder vind ik het wel ok. Ik heb ook de originele versies op DVD gekocht en ik moet eerlijk zeggen, dat ik die eigenlijk alleen maar even de stukjes bekeken heb die waren veranderd.

    En de vergelijking tussen LOTR en Star Wars gaan niet helemaal op denk ik. De EE is gewoon de echte versie, die voor de bioscoop werd ingekort. Star Wars heeft nieuwe scenes gekregen. Of ze nu wel al bestonden in het script of het hoofd van George Lucas weet ik niet, maar feit is wel, dat een hoop dingen in 1976 nog niet mogelijk waren of door tijdsdruk niet meer gerealiseerd konden worden.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #52

    Standaard

    Anchor Bay is inderdaad net zo erg met heruitbrengen als George Lucas. De vergelijking met LOTR gaat niet helemaal op, aangezien dat maar drie heruitgaven betreft, die wezenlijk verschillen van elkaar.
    Ook is LOTR EE niet de echte versie, dat heeft Peter Jackson zelf toegegeven. Het zijn langere versies met extra scenes voor de fans, Jackson's voorkeur gaat nog steeds naar de originele versies uit. Lucas heeft inderdaad door tijdsdruk een hoop niet kunnen doen, lees The Making of Star Wars maar, echt een aanrader. Overigens vind ik George Lucas een goede regisseur (kijk THX 1138 en American Graffiti maar eens) en mag hij zich van mij met het regisseren van totaal andere films bezighouden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #53
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Veel star wars geleuter, waar blijft het LOTR draadje?
    Heb je bij deze je roeping gevonden
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #54
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Aye captain

    Wat ik opvallend vind:
    Lucas poetst SW digitaal op en brengt 3 versies uit (de originele, de SE, en de DVD versies). Gevolg: velen schieten hem af.

    Ene P. Jackson en S. Raimi brengen LotR en Evil Dead ook tig keer uit op DVD...en niemand die er wat van zegt.
    Ook: op BluRay worden films digitaal opgepoetst en dit wordt toegejuicht. Als GL het doet.......then here's hell to pay.

    En dat ben ik ook helemaal met je eens!
    Maareh, wij kunnen natuurlijk niet neutraal oordelen!

    Als het Starwars is , is het voor mij al snel goed!
    Wil ik meer diepgang of noem maar op......, gooi ik er wel een ander filmpje in
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heb je bij deze je roeping gevonden
    Die zijn er al een tijd hoor, zelfs al een deel 2 moeten maken omdat de eerste te groot werd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Ik heb persoonlijk niet zo veel moeite met de S.E.'s. Op twee punten na:
    1. Dat beest dat per se door het beeld moet lopen als Ben en Luke Mos Eisley binnen 'zweven' en staande worden gehouden door de Stormtroopers.
    2. Die nieuwe Sarlacc, vreselijk.

    Verder vind ik het wel ok. Ik heb ook de originele versies op DVD gekocht en ik moet eerlijk zeggen, dat ik die eigenlijk alleen maar even de stukjes bekeken heb die waren veranderd.

    En de vergelijking tussen LOTR en Star Wars gaan niet helemaal op denk ik. De EE is gewoon de echte versie, die voor de bioscoop werd ingekort. Star Wars heeft nieuwe scenes gekregen. Of ze nu wel al bestonden in het script of het hoofd van George Lucas weet ik niet, maar feit is wel, dat een hoop dingen in 1976 nog niet mogelijk waren of door tijdsdruk niet meer gerealiseerd konden worden.

    Ben het met beide punten met je eens!
    Zeker wat betreft de Sarlac pitt, Dat negeer ik gewoon.


    En wat betreft de EE's ook.
    Dat was gewoon niet te doen in de bios, z'n lange versie!

    Wat dat betreft ban ik de originele versies, en wil alleen de EE's
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #57
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Die zijn er al een tijd hoor, zelfs al een deel 2 moeten maken omdat de eerste te groot werd.
    Ha, dat dacht ik wel!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    je bedoelt één met beeldje en één zonder die tegelijkertijd gereleased werden....oftewel je argument slaat een beetje dood.
    Nee, ik bedoelde deze:

    De boekversies......

    en deze:

    De LE's
    Maw: imo 2x dezelfde film releasen met iets andere extra's.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Star Wars heeft nieuwe scenes gekregen. Of ze nu wel al bestonden in het script of het hoofd van George Lucas weet ik niet, maar feit is wel, dat een hoop dingen in 1976 nog niet mogelijk waren of door tijdsdruk niet meer gerealiseerd konden worden.
    Een aantal nieuwe scenes in A New Hope bestonden al: Luke en Biggs op Yavin-4 net voor de Death Star aanval was gefilmd in 76 maar destijds weggelaten. De Jabba scene was er ook al; maar dan zonder de CGI Jabba en zonder Boba Fett.

    Maar goed.....op mn fanbase post (SW en Trek hebben de trouwste fanbases) is niemand teruggekomen? Zwijgen is instemmen?

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Episode 4 is ook door Lucas geregisseerd.

    Mark Hamill op Imdb.com: http://www.imdb.com/name/nm0000434/
    Hij heeft niet stil gezeten.
    Klopt, de andere 2 niet, namelijk door Irvin Kershner. Het deel 5 wordt gezien als beste deel van de 3, dus wel door een andere regisseur.

    Wat heeft Hamill buiten star wars in Europa voor elkaar gekregen? Ford en met name Guinness hebben en hadden al meer gepresteerd.

    Begrijp me niet verkeerd, star wars is een geweldige saga maar daarna heb je van de meesten tenminste in Europa totaal niets meer gehoord! Als je als groot zijnde bestempeld wilt worden, zul je toch ook wereldwijd wat moeten laten zien. Zoals gezegd, na star wars hebben we van de meesten niets meer gehoord of gezien. Hetzelfde gebeurd nu een beetje met Christensen, na star wars hoor je daar ook totaal niets meer van, zit dus niet in internationale grote producties! Dat je in de USA leuk bezig bent zegt ons hier niet zoveel.

    Nee, dan heeft Ford het al een stuk beter gedaan! Die heeft na star wars ook vele andere grote internationale producties op zijn naam staan...

    Nu heeft Lucas wel als doel nog onbekende acteurs te gebruiken maar soms kun je daar je vraagtekens bij zetten! ( na star wars gebeurd er om hen weinig meer!)
    Laatst aangepast door hstadman : 11-01-2009 om 18:20

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Klopt, de andere 2 niet, namelijk door Irvin Kershner. Het deel 5 wordt gezien als beste deel vand e 3, dus wel door een andere regisseur.

    Wat heeft Hamill buiten star wars in Europa voor elkaar gekregen? Ford en met name guinness hebben en hadden al meer gepresteerd.
    Kershner heeft alleen ESB gedaan he!
    RotJ is van Richard Marquand.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Kershner heeft alleen ESB gedaan he!
    RotJ is van Richard Marquand.
    Staat er wat ongelukkig maar de andere 2 in ieder geval niet door lucas!

    Net weer even genoten van the empire strikes back SE!

    Ik zie er weinig in wat mij doet verlangen naar de originelen in ieder geval. Nu heeft die film geloof ik ook de minste aanpassingen gehad?!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Klopt, de andere 2 niet, namelijk door Irvin Kershner. Het deel 5 wordt gezien als beste deel vand e 3, dus wel door een andere regisseur.

    Wat heeft Hamill buiten star wars in Europa voor elkaar gekregen? Ford en met name guinness hebben en hadden al meer gepresteerd.

    begrijp me niet verkeerd, star wars is een geweldige saga maar daarna heb je van de meesten tenminste in europa totaal niets meer gehoord! Als je als groot zijnde betsempeld wilt worden, zul je toch ook wereldwijd wat moeten laten zien. Zoals gezegd, na star wars hebben we van de meesten niets meer gehoord of gezien. Hetzelfde gebeurd nu een beetje met Christensen, na star wars hoor je daar ook totaal niets meer van, zit dus niet in internationale grote producties! dat je In sde usa leuk bezig bent zegt ons hier niet zoveel.

    Nee, dan heeft Ford het al een stuk beter gedaan!
    Peter Cushing, Alec Guinness, Sam Jackson, Christopher Lee, Natalie Portman, Ewan McGregor, Frank Oz (Muppets en zn regiewerk), Liam Neeson, Keira Knightley....toch allemaal wel grote bekende namen waar je na hun SW rol t eea van gehoord hebt......en een aantal voor ons minder bekende namen zijn in de UK (ook europa!) weer veel meer bekend. (Michael Sheard, Kenny Baker, Hugh Quarshie etc zijn vanwege hun rollen in britse TV series en hun toneelwerk daar bekend(er) dan hier in NL)

    Heel die bekendheid kan me verder gestolen worden trouwens. Het is imo niet iets wat de kwaliteit van een productie bepaald!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Peter Cushing, Alec Guinness, Sam Jackson, Christopher Lee, Natalie Portman, Ewan McGregor, Frank Oz (Muppets en zn regiewerk), Liam Neeson, Keira Knightley....toch allemaal wel grote bekende namen waar je na hun SW rol t eea van gehoord hebt......en een aantal voor ons minder bekende namen zijn in de UK (ook europa!) weer veel meer bekend. (Michael Sheard, Kenny Baker, Hugh Quarshie etc zijn vanwege hun rollen in britse TV series en hun toneelwerk daar bekend(er) dan hier in NL)

    Heel die bekendheid kan me verder gestolen worden trouwens. Het is imo niet iets wat de kwaliteit van een productie bepaald!
    Die waren al bekend voor de productie van star wars 1, 2 en 3! Christensen niet en daar is ook de meeste commentaar op! (mischien een van de redenen waarom wij hem nu weinig in grote producties zien?!)

    Het is voor een acteur wel gunstig als hij veel goede en grote producties op zijn naam heeft staan.:razz: (wordt je sneller weer gevraagd voor goede producties en niet voor kleine rollen of alleen amerika producties!)

    Ik noemde ook specifiek Hamill en Christensen!
    Laatst aangepast door hstadman : 11-01-2009 om 18:31

  15. #65
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heel die bekendheid kan me verder gestolen worden trouwens. Het is imo niet iets wat de kwaliteit van een productie bepaald!
    Mischien was dat juist de kracht wel!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Mischien was dat juist de kracht wel!
    Alec guiness was natuurlijk al door de wol geverfd en was volgens zeggen van lucas ook wel nodig om de nodige ervaring in het team te krijgen!!!

  17. #67
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vaak is het ook een vereiste om een film bij de studiobazen te kunnen verkopen!
    Zeker voor een ongevestigde naam als reggiseur!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #68

    Standaard

    Ik denk dat de mix van veel onbekende en een aantal bekende namen zeer goed heeft gewerkt, dat geldt voor SW en ook LotR.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wat heeft Hamill buiten star wars in Europa voor elkaar gekregen?
    The Big Red One van Samuel Fuller, een wat minder bekende oorlogsfilm, maar toch een vrij grote productie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik denk dat de mix van veel onbekende en een aantal bekende namen zeer goed heeft gewerkt, dat geldt voor SW en ook LotR.

    The Big Red One van Samuel Fuller, een wat minder bekende oorlogsfilm, maar toch een vrij grote productie.
    LOTR wel, SW 1, 2 en 3 wat minder.

    Ik denk dat PJ voor LOTR ook veel meer tijd ervoor, tijdens en erna heeft gebruikt voor de productie dan Lucas!

    Die film die je noemt is bij de massa ook nauwelijks bekend.
    Laatst aangepast door hstadman : 11-01-2009 om 19:38

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    LOTR wel, SW 1, 2 en 3 wat minder.

    Ik denk dat PJ voor LOTR ook veel meer tijd ervoor, tijdens en erna heeft gebruikt voor de productie dan Lucas!

    Die film die je noemt is bij de massa ook nauwelijks bekend.
    ja, maar ik denk dat je het ook wel in de tijdgeest moet zien. De manier van filmen is wel veranderd sinds SW.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Ik noemde ook specifiek Hamill en Christensen!
    Hayden zat in Jumper; geen cheapass productie.....maar deze is helaas voor hem toch wel geflopt. Men had hier meer van verwacht.
    Dit geluk heb je nodig; stel dat Magnum PI geen hit was geworden, dan was Ford nooit Indy geweest (maar Tom Selleck). Wie weet wat er dan met Ford gebeurd was? Was hij dan voor BladeRunner en Witness (een cultclassic en een Oscar nominatie) gecast?
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 11-01-2009 om 21:18

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Een aantal nieuwe scenes in A New Hope bestonden al: Luke en Biggs op Yavin-4 net voor de Death Star aanval was gefilmd in 76 maar destijds weggelaten. De Jabba scene was er ook al; maar dan zonder de CGI Jabba en zonder Boba Fett.

    Maar goed.....op mn fanbase post (SW en Trek hebben de trouwste fanbases) is niemand teruggekomen? Zwijgen is instemmen?
    Je hebt gelijk wat die scenes betreft, dat was ik even vergeten. Maar daar is wel weinig van gebruikt. De Yavin scene slechts gedeeltelijk en op Tatooine is alles behalve Jabba weg gelaten. Jabba door technische restricties en tijd en de rest omdat die het verhaal niet ten goede kwamen. Voor de rest is alles nieuw toegevoegd volgens mij.

    En wat die fanbase betreft ... daar heb je denk ik wel gelijk in. Waar zou dat aan liggen? Star Trek is bijvoorbeeld niet vanaf het begin heel populair geweest. Star Wars daarentegen is ingeslagen als een bom en mede door de merchandise is Star Wars ook niet vergeten. Volgens mij was de videorecorder nog niet zo ingeburgerd in die tijd (eind jaren 70) zodat je niet regelmatig kon kijken. Begin jaren tachtig veranderde dat pas goed.

    Ik zit trouwens nu The Phantom Menace te kijken ... eh nee, die staat wel aan, maar ik zit dit te typen. Ik hoop dat The Phantom Menace wanneer deze op Blu-Ray verschijnt ook aangepast worden. Overal waar JarJar kan worden weg gelaten moet deze worden uitgegumd en waar dit niet kan, moet JarJar maar vervangen worden door iets volwasseners. Zijn de Blu-Ray's al aangekondigd overigens?
    Je kan met deze film aan niemand uitleggen waarom je Star Wars szo leuk vindt. Ik ben benieuwd wat ik er van zou vinden als ik weer 6-7 jaar oud zou zijn en The Phantom Menace voor het eerst zou zien. Waarschijnlijk zou ik dan helemaal lyrisch zijn.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #73
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    goed.

    Ik ben benieuwd wat ik er van zou vinden als ik weer 6-7 jaar oud zou zijn en The Phantom Menace voor het eerst zou zien. Waarschijnlijk zou ik dan helemaal lyrisch zijn.
    En dat ook nog eens vice versa, dan sla je de spijker op z'n kop!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #74

    Standaard

    Ik bedenk me ineens iets. Wat als George Lucas dezelfde techniek beschikbaar had voor het filmen van Episode 4 als voor Episode 1. Zou A New Hope dan ook zo 'kinderachtig' zijn geworden? Episode 2 en 3 zijn vele malen beter. Veel duisterder ook. Je ziet duidelijk een opbouw naar het eind van Episode 3 en je kan goed zien, dat GL bij deze films zeker wist, dat er een volgend deel zou komen. Dat was bij Episode 4 allerminst een zekerheid. Alhoewel The Phantom Menace ook wel een echt einde heeft net als Episode 4. Death Star opgeblazen/Naboo bevrijd.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 12-01-2009 om 10:17
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hayden zat in Jumper; geen cheapass productie.....maar deze is helaas voor hem toch wel geflopt. Men had hier meer van verwacht.
    Dit geluk heb je nodig; stel dat Magnum PI geen hit was geworden, dan was Ford nooit Indy geweest (maar Tom Selleck). Wie weet wat er dan met Ford gebeurd was? Was hij dan voor BladeRunner en Witness (een cultclassic en een Oscar nominatie) gecast?
    Een heel stel van de nieuwe lichting zijn gewoon geen hoogvliegers...wat moeten we straks zonder arnie, bruce willis, stallone etc. Ford is de avonturen man...selleck zat trouwens al in een avonturenfilm, namelijk highway to china! Niet te vergelijken met indiana jones...Trouwens, de ene acteur is beter met het kiezen van goede projecten dan een ander.

    Overigens wil Lucas vaak nieuw "talent" gebruiken, dus ford zou hij mischien alsnog hebben gekozen! Wat als film nooit was uitgevonden?!!!

    Voor de star wars games fans, check it out! De eerste gelekte beelden van star wars battlefront 3!

    Die ga ik zeker aanschaffen, heb delen 1 en 2 helemaal grijs gespeeld!

    http://www.gamekings.tv/index/nieuws...battlefront-3/

    Dit gaat erg vet worden!
    Laatst aangepast door hstadman : 16-01-2009 om 17:35

Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •