Pagina 35 van 36 EersteEerste ... 25313233343536 LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 892 worden weergegeven.

Standaard

Kan hem nog reserveren..
    of komt er dan later een bericht dat het op is?

Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De exclusieve Zavvi steelbook van Star Wars: episode IV- A New Hope (4K UHD, 3-disc) ziet er prachtig uit, maar is nu alweer uitverkocht Dat moet binnen een uur gebeurd zijn ofzo. Met Jaws en American Psycho ging dat ook al zo snel. Geen kans gehad om hem te pre-orderen, waardeloos. Kunnen ze daar dan niet wat grotere oplages maken als het kennelijk zo hard gaat!?

edit: hij was plots toch weer te bestellen! Dus voor de zekerheid toch maar even in pre-order gezet voordat hij weer van de radar verdwijnt.

Standaard

Hij is nu inderdaad weer te reserveren, maar dat was een twee uur geleden niet het geval. Toen stond er uitverkocht. Jaws was ook in een mum van tijd weg en die is niet meer op voorraad verschenen. Kan zijn dus dat hij nu weer gewoon te bestellen is, maar de verwachting is wel dat deze snel uitverkocht zal raken...de tijd zal het leren. Ik heb hem toch maar snel even in pre-order gezet voor het geval. Op = op over het algemeen en dan is hij ook niet meer te bestellen. Dat geldt tenminste voor dit soort gelimiteerde uitgaves.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard

Volgens mij heeft het volgende filmpje ook met Star Wars te maken, dus mag ik het waarschijnlijk wel in deze topic vermelden.

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Everything Star Wars, en wat je er altijd over kwijt wou, maar nooit kon!
    Met een titel als deze vast wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Standaard

Sinds 2001 was is JW Rinzler ongeveer 15 jaar werkzaam geweest bij Lucasfilm. Hij schreef de meest geweldige boeken: de Making of trilogie van de OT, The Star Wars blueprints, Making of Revenge of the Sith en The Making of Indiana Jones en nog vele anderen. Na zijn vertrek verschenen The Making of Alien, Making of Planet of the Apes an komt in september The Making of Aliens. Een behoorlijke staat van dienst.

HIj zou ook The Making of The Force Awakens gaan doen, een boek dat werd uitgesteld en waar later een streep door ging. Inmiddels is hij al wat jaren weg bij Lucasfilm en was onlangs te gast in diverse podcasts. Hieruit kwamen wat opmerkelijke zaken:

At Disney you were basically infantilized. Nobody was trusted, and you weren’t allowed to see things until it was far too late in terms of knowing how to, in a sense, how to maximize what you were doing in relation to this new film. I will say, it was sort of, not done in the best way. And licensees, I don’t know about all of them, but a couple of the licensees that I worked with, I was unhappy because I thought, and again this is just my opinion, I thought they were being forced to jump through so many hoops that were unnecessary, just for security reasons. You know, these were people that we worked with for literally over a decade. You know, they could be trusted. It was just, it was damaging to our relationship, and make them jump through so many hoops.
    Jeff asked:
    So would, you said it was damaging, would people talk, were they taken aback, we’ve had this working relationship for up to a decade, was there any kind of that, or did people just blindly accept, well this is how Disney runs stuff?
    J.W. Rinzler responded:
    I don’t really know, I didn’t have a lot of conversations with them. But it was clear, that it made their jobs much harder to do. And it made the product not as good as it would have been.
    At about the 38 minute mark, Jeff asks Mr. Rinzler why he left Lucasfilm. Mr. Rinzler responded:
    Basically, when I was executive editor, I had alot of autonomy. I was a director of publishing. But once she said it was okay to do a project, once the liensee and publisher signed on, we just did it. And I was in charge. And when it was done, and the licensee thought it was done, it was done. And all of the book proposals were pitched directly to us, and we had, we basically had a lot of control over what was going on, and we had a lot of autonomy. But as Disney sort of slowly worked, you know in their defense they had to work Lucas licensing into their licensing program. They’re a bigger company. They had to adapt us to their working methods. I felt it basically took away all of my autonomy, which is one of the things that made the job fun. And then of course, I was no longer working with George Lucas. I wasn’t working with anyone like him at Disney. And so it was just time to go. Also, Disney said I couldn’t write again. When I was actually at the company. Their policy was that an editor couldn’t write. So those three big things were taken away. And I had been there for, by the time I had decided to go, I had been there for 14, 15 years. It was time to go. I don’t regret it at all.
    When Disney came on, and I will say this, I don’t think it violates any NDA, I’d been there for 15 years. I worked with George Lucas for all those 15 years. And, I couldn’t see a script for the longest time, for The Force Awakens. And so it was just the polar opposite of ways of working. It was all about control, and fear, and paranoia… Not that Lucasfilm, we had some of that. I mean, it wasn’t like it was heaven on Earth. But it was far and away, like day compared to that night, it was just so much easier, and you know, we didn’t torture the licensees. Some of them could come in and read the script. Not everybody. But like, you know, the head person, whoever needed to read it for that company, could read it. So that they knew what was going on. And so there was just a lot of cooperation, a lot of sharing of information, and a lot of autonomy. If I decided a book was good and was done, it was done. It was published.

“I keep in touch with a couple people. A lot of people left such as myself, I really did not, I think that’s fairly obvious, that I did not enjoy the transition. I was optimistic at first, and then personally, I did not like what was happening. I didn’t like what was happening to the licensing department, and the publishing department, or the films. That’s just my personal opinion. And, I really tried hard, to make it work for myself because, you know, it was a job too. I didn’t want to starve, to put it in an extreme way. But I just couldn’t take it. I don’t think there were camps at that time. But maybe now there are. That I couldn’t really speak to. But a lot of people left. One friend of mine, she left, she saw the writing on the wall right away, and she got out very early, and suffered less brain damage. “

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Pablo Hidalgo dacht ook leuk te zijn:

https://variety.com/2020/tv/news/sta...er-1234875850/
    Ja voor iemand die zijn geld verdiend omdat Star Wars Fans de boeken koopt ie hij schrijft, was dit niet echt een slimme zet! Als ik HR van Disney, lucasFilm en/of DK Publishing was zou ik hem er toch even op aanspreken dat hij misschien iets beter moet nadenken met wat en hoe hij in het openbaar post... Schijnt ook niet de eerste keer te zijn dat dit hem overkomt...

En je dan verschuilen achter het feit dat je sarcastisch was... Tja... Zo kan ik er nog wel een paar noemen...

Wanneer gaan mensen eens inzien dat zoiets vaak geschreven niet overkomt zoals je het zou zeggen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco VC Bekijk bericht
    Ja voor iemand die zijn geld verdiend omdat Star Wars Fans de boeken koopt ie hij schrijft, was dit niet echt een slimme zet! Als ik HR van Disney, lucasFilm en/of DK Publishing was zou ik hem er toch even op aanspreken dat hij misschien iets beter moet nadenken met wat en hoe hij in het openbaar post... Schijnt ook niet de eerste keer te zijn dat dit hem overkomt...

En je dan verschuilen achter het feit dat je sarcastisch was... Tja... Zo kan ik er nog wel een paar noemen...

Wanneer gaan mensen eens inzien dat zoiets vaak geschreven niet overkomt zoals je het zou zeggen...
    Er staat toch echt in het artikel dat het om een private post ging.
    Blijkbaar kan je tegenwoordig niets meer zeggen of schrijven tegen/naar vrienden of collega's.
    Sommige mensen nemen alles wat te serieus denk ik. (En ik vrees dat de Corona toestanden geen verbetering zijn.)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Er staat toch echt in het artikel dat het om een private post ging.
    Blijkbaar kan je tegenwoordig niets meer zeggen of schrijven tegen/naar vrienden of collega's.
    Sommige mensen nemen alles wat te serieus denk ik. (En ik vrees dat de Corona toestanden geen verbetering zijn.)
    Hidalgo heeft zijn tweets afgeschermd maar al zijn geaccepteerde volgers konden het gewoon zien. En sowieso neemt het ook niet weg dat je als medewerker van LFL zoiets niet kunt doen.
    Voordat er nogal wat commotie over ontstond heeft hij zelfs een screencap als Twitter bannerfoto gebruikt. Dus zou ik het niet willen afdoen als "je mag niks meer zeggen"; hij wilde duidelijk even de spot drijven.

Overigens is hij niet de eerste bij LFL die de afgelopen paar jaar (zonder aanleiding) zoiets gedaan heeft maar wel de eerste bij wie de grotere sites het hebben opgepikt.

Standaard

Vraagje... Volgens berichten online zou de Star Wars Vintage Collection (o.a. de 2 Ewoks movies, Ewoks & Droids cartoons, originele Clone Wars cartoon) sinds 18 juni jl. eindelijk ook hier in Nederland op Disney+ zijn uitgekomen. Maar ik kan ze nog steeds niet vinden! Ben ik de enige?

Standaard

Vraagje... Volgens berichten online zou de Star Wars Vintage Collection (o.a. de 2 Ewoks movies, Ewoks & Droids cartoons, originele Clone Wars cartoon) sinds 18 juni jl. eindelijk ook hier in Nederland op Disney+ zijn uitgekomen. Maar ik kan ze nog steeds niet vinden! Ben ik de enige?
    Je bent zeker niet de enige, ik kan ze ook niet vinden.

Standaard

Droids was niet aangekondigd voor 18 juni; deze zou pas later komen.
    Mbt die andere titels: ik heb vernomen dat deze in augustus op D+ staan (ze zijn ook van de D+ kalender gehaald).

Standaard

Droids was niet aangekondigd voor 18 juni; deze zou pas later komen.
    Mbt die andere titels: ik heb vernomen dat deze in augustus op D+ staan (ze zijn ook van de D+ kalender gehaald).
    Vanaf 20 augustus staan ze op D+

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Is er bekend of hij aan het werk was met het vormgeven van 'Making Of'-boeken omtrent de prequel trilogie?

Standaard

In de recent verschenen biografie van Howard Kazanjian (producer van o.a. Raiders of the Lost Ark en Return of the Jedi) komt Marcia Lucas aan het woord.
    Lucas is de ex-vrouw van George Lucas en won (samen met Richard Chew en Paul Hirsch) een Oscar voor het montagewerk van Star Wars A New Hope.

Ze heeft een nogal rake mening over Kathleen Kennedy, JJ Abrams en de sequels:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Is er bekend of hij aan het werk was met het vormgeven van 'Making Of'-boeken omtrent de prequel trilogie?
    Rinzler was al enkele jaren weg bij Lucasfilm.
    Former Lucasfilm Writer Had "Tell All" Blog Taken Down by Disney, Book Canceled. (piratesandprincesses.net)

In 2005 heeft hij al een Making of Revenge of the Sith uitgebracht.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 20-09-2021 om 15:16

Standaard

In de recent verschenen biografie van Howard Kazanjian (producer van o.a. Raiders of the Lost Ark en Return of the Jedi) komt Marcia Lucas aan het woord.
    Lucas is de ex-vrouw van George Lucas en won (samen met Richard Chew en Paul Hirsch) een Oscar voor het montagewerk van Star Wars A New Hope.

Ze heeft een nogal rake mening over Kathleen Kennedy, JJ Abrams en de sequels:

Je post wordt internationaal behoorlijk opgepakt

https://www.ign.com/articles/star-wa...us-sequels-rey
    https://collider.com/star-wars-edito...hleen-kennedy/

Standaard

James Earl Jones (91) stopt als stem van Darth Vader in Star Wars

Bron: telegraaf.nl https://www.telegraaf.nl/entertainme...r-in-star-wars

Standaard

Aangezien ik ook hier door de jaren heen zat interviews heb gespamd..... vorige week heb ik mijn allerlaatste gedaan.

Standaard

Je hebt goed werk gedaan Dennis.

Pagina 35 van 36 EersteEerste ... 25313233343536 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten