Pagina 4 van 36 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 892 worden weergegeven.
  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Voor de star wars games fans, check it out! De eerste gelekte beelden van star wars battlefront 3!

    Die ga ik zeker aanschaffen, heb delen 1 en 2 helemaal grijs gespeeld!

    http://www.gamekings.tv/index/nieuws...battlefront-3/

    Dit gaat erg vet worden!

    Die komt er zeker in!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Die komt er zeker in!
    Zeker weten! Dit wordt voor mij gewoon een blinde aanschaf! delen 1 en 2 heb ik zoveel plezier aan beleefd dat deze er zonder meer in gaat komen! het filmpje ziet er ook erg vet uit, van alle delen zit er wat in de game, ik zag oude en nieuwe delen gecombineerd, wat het beter dan delen 1 en 2 zou kunnen maken!

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Een heel stel van de nieuwe lichting zijn gewoon geen hoogvliegers...wat moeten we straks zonder arnie, bruce willis, stallone etc. Ford is de avonturen man...selleck zat trouwens al in een avonturenfilm, namelijk highway to china! Niet te vergelijken met indiana jones...Trouwens, de ene acteur is beter met het kiezen van goede projecten dan een ander.

    Overigens wil Lucas vaak nieuw "talent" gebruiken, dus ford zou hij mischien alsnog hebben gekozen! Wat als film nooit was uitgevonden?!!!
    ?Ikke niet snap?
    Nee, hij had Ford niet gekozen; Selleck zou Indy gaan spelen. Dat was klaar, dat was duidelijk. 'Dankzij' Magnum PI werd t toch nog Ford, hoewel Lucas eigenlijk tegen was; hij wilde niet dat Ford in al zn films zou spelen (naast SW zat Ford ook in Lucas' American Graffiti). Verder was Ford toen Indy in pre-productie ging allang geen nieuw talent meer; ANH, ESB, Hanove Street, Apocalypse Now etc had ie toen al gemaakt.

    Overigens is High Road to China met Selleck uit 1983 en dus pas na RotLA gemaakt.

  4. #79

    Standaard

    Snappen we het nog ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #80

    Standaard

    @hstadman, ik denk dat je het niet snapt
    Lucas wou Ford in Star Wars, daar is geen twijfel over
    bij het casten voor Raiders of the Lost Arc (Indiana Jones 1 dus) wilden ze eerst Tom Selleck nemen, maar die kon/wou zich niet vrij maken omdat Magnum PI een groot succes was. Ford heeft het dan overgenomen (wat duidelijk een goede keuze was).

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    @hstadman, ik denk dat je het niet snapt
    Lucas wou Ford in Star Wars, daar is geen twijfel over
    bij het casten voor Raiders of the Lost Arc (Indiana Jones 1 dus) wilden ze eerst Tom Selleck nemen, maar die kon/wou zich niet vrij maken omdat Magnum PI een groot succes was. Ford heeft het dan overgenomen (wat duidelijk een goede keuze was).
    Ah duidelijker, in the dukes post kreeg ik de indruk dat het om star wars zou gaan, maar het gaat om indiana jones. Duidelijk.
    De discussie begon namelijk met star wars...(dat krijg je als je net van bed af komt.LOL)

    Ik denk dat selleck voor het zekere heeft gekozen en voor het succes van de serie is gegaan, vast inkomen!
    Lucas wilde zeker van het succes van magnum pi profiteren.

    Ford is ook een veelzijdiger acteur dan selleck! Dat is wel uit beide carieres gebleken. Het niveau van films die ford heeft gemaakt ligt gemiddeld gezien toch wel aanzienlijk hoger.

    Daarnaast, tim burton werkt ook erg vaak met depp! Gezien de kaliteit van de films hoeft dat dus niet nadelig te zijn!

    Naja, geschiedenis heeft ons geleerd dat het allemaal goed is gekomen!

    Maar zo zijn er meer groot geworden of hebben een goede film afgeleverd omdat iemand niet wilde of niet kon! Dus zo uniek is dat niet in hollywood.

    Zoals zo vaak hangt het in hollywood af van toevalligheden!
    Laatst aangepast door hstadman : 17-01-2009 om 15:30

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ford is ook een veelzijdiger acteur dan selleck! Dat is wel uit beide carieres gebleken. Het niveau van films die ford heeft gemaakt ligt gemiddeld gezien toch wel aanzienlijk hoger.
    Ford veelzijdiger, dat valt toch wel mee? Ford speelt heel vaak dezelfde soort rollen. Het succes van de films heeft daar weinig mee te maken, acteurs worden vaak op een bepaalde rol gecast.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ford veelzijdiger, dat valt toch wel mee? Ford speelt heel vaak dezelfde soort rollen. Het succes van de films heeft daar weinig mee te maken, acteurs worden vaak op een bepaalde rol gecast.
    Your milage may vary oftwel uw mening kan anders zijn. Ik vind selleck een iets mindere acteur dan ford. Andersom mag en kan ook.

    Hij heeft veel actie/avonturenfilms gemaakt...Toch worden acteerprestaties wel gekoppeld aan de kwaliteit van de film.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik denk dat selleck voor het zekere heeft gekozen en voor het succes van de serie is gegaan, vast inkomen!
    Lucas wilde zeker van het succes van magnum pi profiteren.
    Niet echt.
    -Selleck wilde wel, maar zat vast aan de serie;
    -Lucas kon niet echt profiteren; toen hij Selleck wilde was de serie nauwelijks van start gegaan

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ford is ook een veelzijdiger acteur dan selleck! Dat is wel uit beide carieres gebleken. Het niveau van films die ford heeft gemaakt ligt gemiddeld gezien toch wel aanzienlijk hoger.

    Daarnaast, tim burton werkt ook erg vaak met depp! Gezien de kaliteit van de films hoeft dat dus niet nadelig te zijn!
    mbt dat eerste zitten we op 1 lijn
    Mbt Burton/Depp: wat te denken van Scorsese en DeNiro?
    Lucas heeft in een interview gezegd dat hij destijds (ten tijde van RotLA) Ford oa niet wilde omdat hij geen Scorsese/DeNiro praktijken wilde (het veelvuldig casten van dezelfde acteur voor zijn films)

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Niet echt.
    -Selleck wilde wel, maar zat vast aan de serie;
    -Lucas kon niet echt profiteren; toen hij Selleck wilde was de serie nauwelijks van start gegaan
    Uhmmm, in amerika ging magnum pi in december 1980 in premiere! In Juni ging indiana jones in premiere...in een half jaar tijd weet je in america of een serie wel of niet populair is... Zse draaien daar meestal elke week en dan is een half jaar al vrij lang. Gezien het feit dat sommigen al na enkele maanden alweer offline worden gehaald! In nederland zit er zelf nog wat meer tijd tussen.

    Ik denk zelf nog steeds dat de vastigheid van een serie selleck meer aansprak dan een film, de gok is even groot maar een serie kan heel lang draaien, zeker in amerika en biedt een vast salaris. Een film blijft een gok, kan meerdere delen worden of bij 1 film blijven. Daarnaast vele acteurs laten het achterste van hun tong nooit zien...het kan best eens achter de schermen anders zijn geweest dan dat hij nu beweerd, nu indiana een groot succes is, is het gemakkelijk zeggen dat hij wel wilde.

    We weten ook niet op wat voor een tijdstip selleck is gevraagd! Na een getekend contract, tijdens de besprekingen van de serie of toen selleck nog kon kiezen tussen de 2?! Als het contract voor de serie al was getekend, heb je al geen keuze meer en is selleck eigenlijk al niet eens een serieuze kandidaat meer! Afkopen van zo'n contract zat er vast ook niet in!

    In principe blijft het koffiedik kijken totdat je de werkelijke data en feiten kent!

    Feit voor mij blijft wel dat ik ford liever zie als Indiana dan selleck.

    Selleck heeft overigens erg goed verdient door de populariteit van magnum pi in de tachtiger jaren! Dus erg rauwig zal hij er nu ook weer niet om zijn...
    Laatst aangepast door hstadman : 17-01-2009 om 18:17

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    mbt dat eerste zitten we op 1 lijn
    Mbt Burton/Depp: wat te denken van Scorsese en DeNiro?
    Lucas heeft in een interview gezegd dat hij destijds (ten tijde van RotLA) Ford oa niet wilde omdat hij geen Scorsese/DeNiro praktijken wilde (het veelvuldig casten van dezelfde acteur voor zijn films)
    Ach, het heeft lucas geen windeieren gelegd. En veel dingen in hollywood zijn afhankelijk van toevalligheden in die periode!

    dat zal jij als star wars kenner zeker weten. de ewok die eerst was uitgekozen werd ziek door voedselvergiftiging en moest vervangen worden door......dankzij die ziekte van een ander is zijn cariere in een stromversnelling geraakt en speelt hij nu o.a. ook mee in harry potter e.d. Was die andere nu niet ziek geworden......

    In dit geval heeft het erg goed uitgepakt.

    Soms door omstandigheden ook minder! Soms pakken andere acteurs beter uit, soms ook minder!
    Laatst aangepast door hstadman : 17-01-2009 om 18:14

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Uhmmm, in amerika ging magnum pi in december 1980 in premiere! In Juni ging indiana jones in premiere...in een half jaar tijd weet je in america of een serie wel of niet populair is... Zse draaien daar meestal elke week en dan is een half jaar al vrij lang. Gezien het feit dat sommigen al na enkele maanden alweer offline worden gehaald! In nederland zit er zelf nog wat meer tijd tussen.

    Ik denk zelf nog steeds dat de vastigheid van een serie selleck meer aansprak dan een film, de gok is even groot maar een serie kan heel lang draaien, zeker in amerika en biedt een vast salaris. Een film blijft een gok, kan meerdere delen worden of bij 1 film blijven. Daarnaast vele acteurs laten het achterste van hun tong nooit zien...het kan best eens achter de schermen anders zijn geweest dan dat hij nu beweerd, nu indiana een groot succes is, is het gemakkelijk zeggen dat hij wel wilde.

    We weten ook niet op wat voor een tijdstip selleck is gevraagd! Na een getekend contract, tijdens de besprekingen van de serie of toen selleck nog kon kiezen tussen de 2?! Als het contract voor de serie al was getekend, heb je al geen keuze meer en is selleck eigenlijk al niet eens een serieuze kandidaat meer! Afkopen van zo'n contract zat er vast ook niet in!

    In principe blijft het koffiedik kijken totdat je de werkelijke data en feiten kent!
    Deze werkelijke data ken ik
    Selleck kreeg rond 16 april 1980 de rol van Indy. Vlak daarna zette CBS (waarmee Selleck een deal had) de serie Magnum in productie, zodat Selleck 'out' was.
    Op 1 mei 1980, net voordat de opnames van RotLA begonnen had Ford de rol van Indy.
    Bron: mn Indy bibliotheek.

    Maw: de serie was toen nog niet gefilmd en men wist niet hoe populair deze zou worden. Selleck zat vast aan zn CBS deal.

    Leuk weetje: ook David 'The Hoff' Hasselhoff was een Indykandidaat......
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 17-01-2009 om 20:31

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ach, het heeft lucas geen windeieren gelegd. En veel dingen in hollywood zijn afhankelijk van toevalligheden in die periode!

    dat zal jij als star wars kenner zeker weten. de ewok die eerst was uitgekozen werd ziek door voedselvergiftiging en moest vervangen worden door......dankzij die ziekte van een ander is zijn cariere in een stromversnelling geraakt en speelt hij nu o.a. ook mee in harry potter e.d. Was die andere nu niet ziek geworden......

    In dit geval heeft het erg goed uitgepakt.

    Soms door omstandigheden ook minder! Soms pakken andere acteurs beter uit, soms ook minder!
    Die acteur die ziek werd was al bekend: Kenny Baker! Speelde R2-D2 en.....de Ewok Paploo.

  15. #90

    Standaard

    Iets anders:
    Ben nu deze 2 op de wii aan t spelen...damn wat cool en verslavend!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Deze werkelijke data ken ik
    Selleck kreeg rond 16 april 1980 de rol van Indy. Vlak daarna zette CBS (waarmee Selleck een deal had) de serie Magnum in productie, zodat Selleck 'out' was.
    Op 1 mei 1980, net voordat de opnames van RotLA begonnen had Ford de rol van Indy.
    Bron: mn Indy bibliotheek.

    Maw: de serie was toen nog niet gefilmd en men wist niet hoe populair deze zou worden. Selleck zat vast aan zn CBS deal.

    Leuk weetje: ook David 'The Hoff' Hasselhoff was een Indykandidaat......
    Het is dus CBS die het tegen heeft gehouden, die zullen selleck wel aan zijn contract gehouden hebben. Ik neem ze het niet kwalijk.

    Tja, als selleck een contract heeft getekend voor de serie houdt het op. Jammer voor hem, of gelukkig voor ons dat CBS werk van de serie heeft gemaakt rond het indiana tijdstip.

    Out of the 3, dan liever toch selleck, i.p.v. knight rider hasselhoff.
    Laatst aangepast door hstadman : 17-01-2009 om 23:28

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Iets anders:
    Ben nu deze 2 op de wii aan t spelen...damn wat cool en verslavend!
    Heb je de beelden al gezien van star wars battlefront 3. Ik hoop dat dat door gaat!
    Amazon had al een aankondiging op het web voor maart! Hoop echt dat het zo is!

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Heb je de beelden al gezien van star wars battlefront 3. Ik hoop dat dat door gaat!
    Amazon had al een aankondiging op het web voor maart! Hoop echt dat het zo is!
    Maart al? Dan moet ik opschieten: moet iig deze 2 en the Force Unleashed nog uitspelen.....

  19. #94
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maart al? Dan moet ik opschieten: moet iig deze 2 en the Force Unleashed nog uitspelen.....
    Ach joh, paar avondjes door spelen en dan ben je klaar!
    Bij TFU kan je nog wat leveltjes en characters downloaden!

    Maar Maart duurt nog relatief lang, en in dit geval veels te lang

    Tom als Han was denk ik heel wat anders geweest!
    Gelukkig dat allemaal anders gelopen is!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Tom als Han was denk ik heel wat anders geweest!
    Gelukkig dat allemaal anders gelopen is!
    Kurt Russell was dacht ik ook nog een kandidaat, iig auditie gedaan. Had denk ik ook wel een goeie geweest, maar het is moeilijk om nu iemand anders voor te stellen dan Ford.


    edit: nog gevonden ook op youtube
    http://nl.youtube.com/watch?v=nix_PID3oiA
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 18-01-2009 om 11:36
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #96
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    BFIII

    New Charachter?

    How's this for a change

    Bron



    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #97
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Overigens wordt in dat stuk ook vermeld dat Pandemic nu de honeurs heeft overgenomen van Free Radical

    Daarom zullen we ook de feature moeten missen om realtime vanaf de grond direct naar de ruimte te kunnen vliegen, iets wat mij alle jaren dwars zat in SW games.
    Dat zou de beleving nog realitischer maken, nu worden dat toch weer cutscenes!

    Helaas, hopelijk wordt de release daardoor niet extra vertraagd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    My eyes! I'm blind!

  25. #100

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 4 van 36 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •