Pagina 5 van 36 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 892 worden weergegeven.
  1. #101
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet erg pienter die meid...
    toy yoda
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #102

    Standaard

    lol
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #103

    Standaard

    Domme dozen krijgen een doos, niks mis mee, toch?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    LOL
    Heb deze vele jaren gesigneerd gekregen van haar stuntdouble (ook op de foto)

  5. #105

    Standaard

    Kwam dit tegen, bestaat uit zeven delen....haha....erg grappig. Beschrijft hoe vreselijk slecht met name the Phantom Manace is.....en er valt niets tegen in te brengen ook!!

    http://www.youtube.com/watch?v=FxKtZ...layer_embedded

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    en er valt niets tegen in te brengen ook!!
    Toch wel: een eigen mening/kijk.

    Op een ander forum wist iemand het al bijzonder goed te verwoorden:
    Deze persoon heeft slechts één doel voor ogen heeft en dat is TPM zo slecht mogelijk bespreken. Hij doet geen enkele moeite om ook maar één positief punt op te sommen, alles is slecht. Niet alles wat hij zegt is zever, daar niet van, maar het is niet omdat iets anders is, dat het daarom slecht is.

    Ik heb ook deel 7 gezien en daarmee ga ik grotendeels akkoord. Met dat van Lucas ga ik absoluut akkoord, maar dat kan amper een nieuw feit worden genoemd. Het is idd zo dat niemand in de prequels Lucas in vraag stelde terwijl dat altijd moet gebeuren of op z'n minst iemand die eens zegt "George, couldn't we try to do this or that?". Nu is het idd Don Corleone die binnenkomt en al zijn capo's zitten bang af te wachten of hij hen gaat vermoorden of niet.

    Maar er vallen ook dingen te nuanceren. Hij zegt vergelijk het begin van TPM met dat van ANH. Ik zeg 'vergelijk het begin van TPM met dat van RotJ of TESB'. Is dat zoveel interessanter dan het begin in TPM? Vergelijk anders eens het begin van RotS met dat van TESB? Het begin van ANH is - voor mij dan - zonder twijfel het beste begin van om het even welke film. Dat kan gewoonweg nooit meer geëvenaard worden.

    En iemand die toch geen interesse heeft in boeken en comics (op zich helemaal geen problemen mee) hoeft zich ook niet op te winden over hoe slecht TPM wel is want dat zou het minste van zijn zorgen moeten zijn.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Toch wel: een eigen mening/kijk.

    Op een ander forum wist iemand het al bijzonder goed te verwoorden:
    Vind je dat bijzonder goed verwoord? En je hebt het over een eigen mening en je quote vervolgens iemand anders. Het is niet simpelweg roepen dat die film *** is....elke scene of situatie wordt helder uitgelegd waaruit gewoon blijkt dat er geen zak van klopt. Maar jij vind de film wel goed, begrijp ik?

    Kijk, ik ken je verder niet maar ik heb wel een beetje een beeld over je gevormd. Volgens jou is elke scheet die Sjors laat meteen het equivalent van de lekkerste parfum. Iemand die elk poppetje, boekje, sleutelhangertje, speelgoedje van Star Wars verzameld, wil natuurlijk geen kwaad woord horen over Star Wars. Maar het lijkt me nogal duidelijk dat die nieuwe trilogy met name de Phantom Manace voorop, gewoon geen goede films zijn maar puur gemaakt door Sjors om weer zoveel mogelijk te kunnen cashen. Er zijn een hoop fans in de wereld waarvoor zoiets kinderachtigs als Star Wars tot bijna een geloof wordt verheven. Ik vind het altijd erg grappig als ik die beelden van beurzen zie waar een of andere nerd in een Stormtrooperpak een handtekening komt vragen aan de "acteur" die ergens achteraf in een scene in een alienpak rondliep.

    Maar terugkomend op die youtubestukjes.....daar valt toch echt niets tegen in te brengen. Kun je aankomen met een "eigen kijk" maar sorry die klopt gewoon niet. Dan ben je volgens mij blijven hangen in die oude trilogy en zou je graag willen zien dat dat niveau (want dat waren best geinige films, nogal kinderachtig, maar entertaining) zou zijn blijven gehandhaafd. Helaas is dat niet zo. Maar goed, zolang er videogames, comics, speeldgoedjes, dvd's, heruitgaves van dvd's, nog een heruitgave op dvd verkocht blijven worden, lacht Sjors natuurlijk in zn vuistje. De filmmaker die zn hele leven teert op Star Wars.

    Die oude trilogy had zn charme en vooral een ziel, de laatste trilogy is gewoon huilen met de pet op.
    Laatst aangepast door Melzz : 07-03-2010 om 15:58

  8. #108

    Standaard

    Natuurlijk is dit jou persoonlijke mening en "from a certain point of view"

    En ik respecteer jou mening al heb je ongelijk.

    MrYoda

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Natuurlijk is dit jou persoonlijke mening en "from a certain point of view"

    En ik respecteer jou mening al heb je ongelijk.

    MrYoda
    Waarom heb ik ongelijk? Komt er nog een argument of "heb ik gewoon ongelijk"?

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vind je dat bijzonder goed verwoord? En je hebt het over een eigen mening en je quote vervolgens iemand anders. Het is niet simpelweg roepen dat die film *** is....elke scene of situatie wordt helder uitgelegd waaruit gewoon blijkt dat er geen zak van klopt. Maar jij vind de film wel goed, begrijp ik?

    Kijk, ik ken je verder niet maar ik heb wel een beetje een beeld over je gevormd. Volgens jou is elke scheet die Sjors laat meteen het equivalent van de lekkerste parfum. Iemand die elk poppetje, boekje, sleutelhangertje, speelgoedje van Star Wars verzameld, wil natuurlijk geen kwaad woord horen over Star Wars. Maar het lijkt me nogal duidelijk dat die nieuwe trilogy met name de Phantom Manace voorop, gewoon geen goede films zijn maar puur gemaakt door Sjors om weer zoveel mogelijk te kunnen cashen. Er zijn een hoop fans in de wereld waarvoor zoiets kinderachtigs als Star Wars tot bijna een geloof wordt verheven. Ik vind het altijd erg grappig als ik die beelden van beurzen zie waar een of andere nerd in een Stormtrooperpak een handtekening komt vragen aan de "acteur" die ergens achteraf in een scene in een alienpak rondliep.

    Maar terugkomend op die youtubestukjes.....daar valt toch echt niets tegen in te brengen. Kun je aankomen met een "eigen kijk" maar sorry die klopt gewoon niet. Dan ben je volgens mij blijven hangen in die oude trilogy en zou je graag willen zien dat dat niveau (want dat waren best geinige films, nogal kinderachtig, maar entertaining) zou zijn blijven gehandhaafd. Helaas is dat niet zo. Maar goed, zolang er videogames, comics, speeldgoedjes, dvd's, heruitgaves van dvd's, nog een heruitgave op dvd verkocht blijven worden, lacht Sjors natuurlijk in zn vuistje. De filmmaker die zn hele leven teert op Star Wars.

    Die oude trilogy had zn charme en vooral een ziel, de laatste trilogy is gewoon huilen met de pet op.
    Ik quote iemand anders omdat die het in mijn ogen prima verwoord. Sta volledig achter zijn mening.
    En ook: over smaak valt niet te twisten. Ik vind bv het alom gelouwerde Avatar om te kotsen. Teert alleen maar op de 3D gimmick en heeft verder niets. Das mijn mening.
    Anderen vinden het geweldig om redenen die ik niet zie....maar das prima..
    Dat jij en anderen SW slecht vinden.....betekent niet dat het ook echt slecht is.

    Toch grappig dat je een beeld van me hebt. Nee; ik verzamel geen pupkes en toys en vind zeker niet alles wat Lucas gedaan heeft goed. Clone Wars vind ik bv een misser (er had een veel betere setting gekozen kunnen worden) en de prequels hadden zeer zeker beter gekund.

    Wel vind ik de hoon die Lucas altijd krijgt in de meeste gevallen onterecht.
    Teren op het succes van SW dmv tig heruitgaves? Heb het al vaker gezegd: er zijn netzoveel heruitgaves (sterker: zelfs meer) op DVD verschenen van Evil Dead en LotR. Daarover wordt nooit gerept.

    Ja, ik heb tig conventies bezocht (en op diverse gewerkt, oa als assistent van acteurs) maar nog nooit in een SW pak gelopen. (en ik heb er ook geen)

    Mbt SW fans die acteurs eea laten signeren (wat blijkbaar 'not done' is); we zullen het maar niet hebben over het legioen forummers die kicken op een slipcase die om een DVD zit.
    Wat ik bedoel te zeggen: iedereen heeft zo zijn eigen 'eigenaardigheden' op hobbygebied. Prima toch?

  11. #111

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk, ieder zn ding joh. Voor de duidelijkheid, ik heb ook gewoon alle Star Wars delen in de kast staan. Die youtubestukjes gaan over de Phantom Manace, niet over de gehele trilogy. Vooral de oude trilogy is sterk alhoewel Return of the Jedi met zn Ewoks wel een hoog "knuffelgehalte" krijgt. Ik was oprecht beledigd toen ik de Phantom Manace zag, hoe een saga zo om zeep werd geholpen. Uiteraard is de reviewer op youtube erg negatief maar zn argumenten en voorbeelden, daar kan ik me erg in vinden. Er klopt niet veel aan die film. En Lucas vind ik geen groot filmmaker nee, wel een geniaal zakenman.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Kwam dit tegen, bestaat uit zeven delen....haha....erg grappig. Beschrijft hoe vreselijk slecht met name the Phantom Manace is.....en er valt niets tegen in te brengen ook!!

    http://www.youtube.com/watch?v=FxKtZ...layer_embedded
    Avondvullend, grappig, highly quotable en pijnlijk waar...

    Geef de maker van deze review een budget en laat hem regelmatig reviews online zetten.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Je hebt helemaal gelijk, ieder zn ding joh. Voor de duidelijkheid, ik heb ook gewoon alle Star Wars delen in de kast staan. Die youtubestukjes gaan over de Phantom Manace, niet over de gehele trilogy. Vooral de oude trilogy is sterk alhoewel Return of the Jedi met zn Ewoks wel een hoog "knuffelgehalte" krijgt. Ik was oprecht beledigd toen ik de Phantom Manace zag, hoe een saga zo om zeep werd geholpen. Uiteraard is de reviewer op youtube erg negatief maar zn argumenten en voorbeelden, daar kan ik me erg in vinden. Er klopt niet veel aan die film. En Lucas vind ik geen groot filmmaker nee, wel een geniaal zakenman.
    Lucas....is ook geniaal als het aankomt op techniek. ILM, Skywalker Sound etc anyone?

    TPM heeft imo zeker topmomenten. Darth Maul, Podrace, Qui Gon, Tatooine.....maar itt de OT ook diverse minpunten.
    Doel van TPM is de 'vondst' van Anakin en het begin van de Sith; m.i. had hiervoor geen 2 uur durende film aan besteed hoeven te worden....dan was er in de prequels meer tjd voor andere dingen overgebleven.
    Wellicht had beter voor een totaal ander verhaal gekozen kunnen worden. Er is zoveel uitstekend materiaal dat het prima als film zou doen (Knight of the Old Republic bijvoorbeeld). Hoe dan ook: ik vermaak me wel met de prequels.

    NB: met de liveaction serie kan er weer een hoop worden goedgemaakt (de setting daarvan (tussen III en IV) is iig top).

  14. #114

    Standaard

    Kwam dit tegen , bestaat momenteel uit 2 delen en more to come ...haha....erg grappig. Beschrijft hoe vreselijk slecht AVATAR is.....en er valt niets tegen in te brengen ook, maar dan ook niets!!

    http://screenrant.com/avatar-review-...uy-kofi-43799/


    Zie je hoe makkelijk het is, wel zinloos maar makkelijk.

    Ondertussen ga ik mijn tijd beter besteden.

    Ga nu mijn Jar Jar pak aantrekken en ga mijn HD rip van de Phantom Menace kijken op mijn 60 inch Plasma in HD 7.1 Surround


    Lees ook eens A Defense of the Unjustly Maligned Overture to the Star Wars Saga

    http://www.lardbiscuit.com/lard/ilovetpm.html

    May the force be with you.

    mryoda
    Laatst aangepast door mryoda : 07-03-2010 om 19:40

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Kwam dit tegen , bestaat momenteel uit 2 delen en more to come ...haha....erg grappig. Beschrijft hoe vreselijk slecht AVATAR is.....en er valt niets tegen in te brengen ook, maar dan ook niets!!

    http://screenrant.com/avatar-review-...uy-kofi-43799/

    Zie je hoe makkelijk het is, wel zinloos maar makkelijk.
    1. Die review beschrijft helemaal niet hoe vreselijk slecht Avatar is. Die review geeft kritiek op Avatar, maar boort niet alles de grond in. Hij is genuanceerder over de film dan jij over zijn review.
    2. Ik kan hem ook bij deze review grotendeels geen ongelijk geven -zij het dat hij zich bij Phantom Menace meer tijd heeft genomen en een heel stuk dieper ingaat op de film. Bij Avatar heeft hij zich die tijd nog niet gegund, maar dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat hij Phantom Menace vaker heeft kunnen zien (dankzij de dvd) en het allemaal al heeft kunnen laten bezinken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Avondvullend, grappig, highly quotable en pijnlijk waar...

    Geef de maker van deze review een budget en laat hem regelmatig reviews online zetten.
    Hij zou wel eens die knijper van zn neus kunnen halen.
    Vind hem op een aantal punten wel erg doorslaan, maar over de algemene strekking van zn review ben ik het wel mee eens; de NT kan niet in de schaduw staan van de OT.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #117
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    de NT kan niet in de schaduw staan van de OT.
    Uiteraard!

    Al was het maar voor het jeugdsentiment!
    En alleen al Harrison Ford!

    De NT was natuurlijk al kansloos, al ver voordat ze er waren.
    Maar ben toch blij dat ze er zijn!.....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #118

    Standaard

    Sommigen hier weten het wellicht al: ik heb een eigen website waarop ik interviews publiceer die ikzelf met allerlei Star Wars cast & crewleden heb gehad.

    Dit draadje leek me een mooie plek om eea te promoten

    Zojuist is er weer een nieuwe online gegaan; die met Bruce Spence, de acteur die naast Star Wars ook te zien was in The Matrix, Mad Max en Lord of the Rings....


    Bruce Spence | Star Wars | Interview

    Volgende week woensdag weer een nieuwe!

  19. #119

  20. #120

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Kwam dit tegen, bestaat uit zeven delen....haha....erg grappig. Beschrijft hoe vreselijk slecht met name the Phantom Manace is.....en er valt niets tegen in te brengen ook!!

    http://www.youtube.com/watch?v=FxKtZ...layer_embedded
    Deze gast is geniaal. De Phantom Menace komt er slecht vanaf. Helemaal waar TPM wordt vergeleken met de Original Trilogy.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  22. #122

  23. #123

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Waar doe je deze interviews? En is dit puur een hobby of heeft je werk er ook iets mee te maken?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Waar doe je deze interviews? En is dit puur een hobby of heeft je werk er ook iets mee te maken?
    Overal en nergens :razz:
    Ik heb voor 2 Star Wars sites gewerkt (1 nederlandse en 1 amerikaanse) waarvoor ik tig interviews heb afgenomen; in-person, telefonisch.....
    Daarnaast voor diverse conventies gewerkt (o.a. tweemaal als assistent van Anthony 'C-3PO' Daniels gefungeerd).
    Momenteel heb ik nog steeds contact met cast & crewleden waardoor er nog steeds interviews online blijven binnenkomen. Ik heb er momenteel nog 10 (and counting) 'op voorraad', dus de pret is nog niet voorbij
    Het is een behoorlijk uit de hand gelopen hobby

    Iemand van hier gisteren ook naar Star Wars in Concert geweest?
    http://starwarsinterviews1.blogspot....n-concert.html
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 01-04-2010 om 18:19

Pagina 5 van 36 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •