Pagina 7 van 36 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 892 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Thanks again.

    Is het niet zo, dat Ford gewoon tijdens de scene ineens "I know" zei, zonder het vooraf besproken te hebben?
    Een scan zegt vaak meer


  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    TPM is gewoon echt niet goed (naar mijn mening).
    Geen idee of ik het hier ooit gepost heb, maar TPM had imo geskipt kunnen worden en deze gebeurtenissen in de openingscrawl van Ep II (wat dan Ep I geweest zou zijn) kunnen stoppen. Zeg maar zoiets:

    "There is turmoil in the galaxy as the Trade Federation is fucking up and the Sith have shown their faces again.
    Meanwhile, on the planet Tatooine a young boy is found of whom it it said he is the chosen one. Over the last years this boy, Anakin Skywalker, has been trained by Obi-Wan, aJedi master....
    Anakin has one secret that no one knows: he is in love with Padmé Amidala, the ormer Queen of Naboo and as all you kids out there who have listened to Yoda know: Commit, A Jedi can not!"

    Kun je gelijk goed van start, JarJar en Anakin als kind is overbodig, je hebt 1 film extra waarin je de Clone Wars kunt showen (en zo de Clone Wars animatie overbodig maakt)

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    Waarschijnlijk heeft het feit dat George niet zelf Empire geregisseert veel te maken met de kwaliteit van juist die film.
    Niet persé.
    Voor ESB had men meer budget; men hoefde zich niet zo'n zorgen te maken als bij ANH om over budget te gaan etc.
    Verder ging er voor ANH veel geld in het ontwikkelen van nieuwe technieken zitten. Voor ESB kon men deze technieken opnieuw gebruiken (ook al werd er voor ESB ook weer eea nieuws uitgevonden).
    Men kon -in de wetenschap dat er nog een vervolg zou komen- een verhaal schrijven dat een dramatisch einde kon hebben (the Empire is de winnaar, Han is ingevroren etc) wat de meeste fans/kijkers ook enorm aansprak en wat de film ook absoluut beter maakte.

  4. #154

    Standaard

    Ah dus "I know" was wel besproken.

    Ik ben wel benieuwd naar de input van de cast van de New Trilogy. Als je ziet hoe die scene op Cloud City beter uit de verf komt, door er over te praten met de personen, die "dat character zijn", die in die rol zitten.

    Wat TPM betreft. Volgens mij was het inderdaad niet zo slecht. The republic is in trouble, etc, a boy is found, etc, bla bla bla. Dan val je net als in A New Hope ergens in, wat al aan de gang is. Een Trade blockade van een klein nietig planeetje is in die zin niet zo schokkend.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  5. #155

    Standaard

    Ik heb gister avond het eerst uur van Episode 3 gekeken. Ik had er weer zin in, door al dat gediscussieer hier. Maar ... Nee, nee, alsjeblieft geen maar ... jawel, toch een maar.
    Dat eerste half uur zeg. Amerikanen zeggen Corny. Er zitten een paar goede stukjes in (lightsaber gecht met Dooku is aardig gedaan, maar ook het einde hiervan). Maar die robots allemaal, het lijken wel Charlie Chaplins. Nou is Charlie Chaplin goed, maar die hoort niet in een Star Wars film. Wat een slapstick zeg. Het zal wel met de jeugdige kijkers te maken hebben. Maar goed, de film gaat verder en dan komt het weer aardig op gang. Wie is trouwens Grievous en wat doet ie in de film, want hij komt en hij gaat ook weer vrij snel. O wacht even ik was al weer verder gegaan. Turnt Anakin niet erg gemakkelijk naar de Dark Side? Tuurlijk we zagen het al aankomen in deel 2 natuurlijk (dat vond ik dan weer wel erg goed aan die film, hoe hij zich voelt na wat hij met de Tusken Raiders heeft gedaan), maar hier gaat het van "Oh, u bent de Sith Lord, O ja Padme gaat dood, O u kunt haar redden, nou dan is het wel goed. Hij struggled er nog even mee, maar dat is ook snel voorbij. Dan vermoord hij Mace Windu en is hij geschokt, maar hij noemt Palpatine wel gelijk Master. Anakin kennende was het logischer geweest, als hij daarna ook Palapatine had vermoord uit angst/boosheid/wraak weet ik veel, omdat hij min of meer door zijn toedoen Mace Windu vermoord heeft, of eigenlijk, heeft helpen vermoorden. Hij zou het ook uit schuldgevoel gedaan hebben. Maar goed, hier ben ik ongeveer gestopt, want het werd al laat. Nu ga ik dus even verder kijken. Tot nu toe heeft deze film dus zijn geniale momenten, maar ook erg veel 'corny' momenten.


    Ik heb alles maar even tussen spoiler tags gezet. Ik kan me niet voorstellen, dat iemand hier die films nog niet gezien heeft, maar ja, je weet nooit natuurlijk.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 19-04-2010 om 22:06
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  6. #156
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geeft niet joh, ik had hem al gezien en weet ook hoe die afloopt!
    Sterker nog.., waarschijnlijk hoef ik niet eens te kijken, om hem te weer zien!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Het zal wel met de jeugdige kijkers te maken hebben.
    En dat klopt inderdaad. Ik ben ook maar even aan de commentaartrack begonnen en daar werd duidelijk gezegd bij bepaalde scenes, dat die voor de jeugdige kijkers er in zijn gestopt. R2-D2 mag in het eerste deel van de film een beetje de (actie)held uithangen, omdat daar in de rest van de film minder ruimte voor is.

    Duel tussen Anakin en Obi-Wan valt eigenlijk best wel mee. Het is niet zo slecht als ik me herinnerde. En als Anakin doordraait, dan draait ie ook gelijk helemaal door. Hij laat the Emperor voor wat het is en begint gelijk over zijn Empire en dat hij het gaat besturen. Goed gedaan. Alleen dat stukje op die platformpjes boven de 300.980.564.244 graden hete lava vond ik maar matig. Wat me ook op viel tijdens het eerste deel van de commentaartrack is dat de CGI echt 'verkeerlijkt' wordt. This is all digital, this is all digital, in this scene the floor is a set and a piece of the wall, the rest is digital. Het eerste stuk is gewoon niet goed. Waarom zou je overigens dwars door een veldslag vliegen als je er ook boven zou kunnen gaan om dan bij je doel pas weer te dalen, maar goed, dat is weer mierenjeweetwel.

    De film begint matig, maar pikt het na de bevrijding van Palpatine langzaam op en wordt vanaf daar steeds wel beter .

    Ik denk, dat ik van de week ook nog maar een Attack of the Clones moet gaan kijken. TPM sla ik over, daar begin ik niet meer aan.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #158

    Standaard

    Tijd voor een interview-intermezzo.
    Cat Taber; 2 weken geleden geinterviewd.


    Catherine Taber | Star Wars | Interview

  9. #159

    Standaard

    Hoe interview je al die mensen? Bel je ze op, ga je bij ze langs? Reis je specifiek ergens heen om ze te ontmoeten? Ik ben benieuwd. En ben je inmiddels een beetje bekend in Star Wars cast en crew kringen en levert je dat makkelijker de mogelijkheid om bepaald mensen te interviewen?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Hoe interview je al die mensen? Bel je ze op, ga je bij ze langs? Reis je specifiek ergens heen om ze te ontmoeten? Ik ben benieuwd. En ben je inmiddels een beetje bekend in Star Wars cast en crew kringen en levert je dat makkelijker de mogelijkheid om bepaald mensen te interviewen?
    Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, maar goed:
    Ik heb als crew/staf aan een aantal filmevenementen meegewerkt (DutchStarCon, FACTS, Screenheroes). Op de persdagen van deze evenementen heb ik diverse acteurs geïnterviewd. Daarnaast heb ik een aantal acteurs geassisteerd (Anthony ‘C-3PO’ Daniels en Dwight ‘Murdock’ Schultz bijvoorbeeld).
    Door dit soort dingen heb je al een streepje voor. De afgelopen jaren heb ik ook conventies in het buitenland bezocht (als hobby en ook om acteurs voor een event te regelen).
    Daarnaast was ik 1 van de 2 oprichters van de (destijds grootste) Nederlandse Star Wars site (bestaat niet meer overigens; ik ben eind 2007 vertrokken en de site is kort daarna uit de lucht gegaan) en was ik voor de amerikaanse Star Wars site Wattographs een hele tijd stafmedewerker; ik was ‘in charge’ mbt de interviews.
    Door dit soort dingen bouw je een soort reputatie op. Op de laatste con die ik deed waren het twee Star Wars acteurs (die ik kende) die mij als eerste aanspraken in plaats van andersom. Het is dus een kwestie van (heel) veel investeren.
    De interviews doe ik in-person (bijvoorbeeld Anthony Daniels en Billy Dee Williams) óf (bijvoorbeeld in het geval van Rick McCallum en Karen Allen (Marion Ravenwood uit Indiana Jones)) over de telefoon.
    Voorzover ik weet is er een site die meer Star Wars interviews heeft……maar: de helft daarvan is met webmasters van Star Wars sites, comic tekenaars en andere lui die niets met de films en spin-offs te maken hadden.
    Als ik puur de cast en crew tel dan is StarWarsInterviews momenteel de site met de meeste interviews online (en er zitten er nog 10+ in de pijpleiding).
    En ja; ik ben er best trots op
    Overigens kent Lucasfilm mijn site; toevallig is men gisteren nog op de site geweest.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, maar goed:
    Ik heb als crew/staf aan een aantal filmevenementen meegewerkt (DutchStarCon, FACTS, Screenheroes). Op de persdagen van deze evenementen heb ik diverse acteurs geïnterviewd. Daarnaast heb ik een aantal acteurs geassisteerd (Anthony ‘C-3PO’ Daniels en Dwight ‘Murdock’ Schultz bijvoorbeeld).
    Door dit soort dingen heb je al een streepje voor. De afgelopen jaren heb ik ook conventies in het buitenland bezocht (als hobby en ook om acteurs voor een event te regelen).
    Daarnaast was ik 1 van de 2 oprichters van de (destijds grootste) Nederlandse Star Wars site (bestaat niet meer overigens; ik ben eind 2007 vertrokken en de site is kort daarna uit de lucht gegaan) en was ik voor de amerikaanse Star Wars site Wattographs een hele tijd stafmedewerker; ik was ‘in charge’ mbt de interviews.
    Door dit soort dingen bouw je een soort reputatie op. Op de laatste con die ik deed waren het twee Star Wars acteurs (die ik kende) die mij als eerste aanspraken in plaats van andersom. Het is dus een kwestie van (heel) veel investeren.
    De interviews doe ik in-person (bijvoorbeeld Anthony Daniels en Billy Dee Williams) óf (bijvoorbeeld in het geval van Rick McCallum en Karen Allen (Marion Ravenwood uit Indiana Jones)) over de telefoon.
    Voorzover ik weet is er een site die meer Star Wars interviews heeft……maar: de helft daarvan is met webmasters van Star Wars sites, comic tekenaars en andere lui die niets met de films en spin-offs te maken hadden.
    Als ik puur de cast en crew tel dan is StarWarsInterviews momenteel de site met de meeste interviews online (en er zitten er nog 10+ in de pijpleiding).
    En ja; ik ben er best trots op
    Overigens kent Lucasfilm mijn site; toevallig is men gisteren nog op de site geweest.
    Het eerste deel van je biografie kende ik inderdaad al. De rest nog niet. Very nice man. Leuk ook dat Lucasfilm jouw site bezoekt in plaats van andersom.

    Hulde.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #162

    Standaard

    Ik zat dit topic even terug te lezen en wat schetst mijn verbazing meneer Duke:

    -Meest gehate/minst populaire personage
    Baby Boba Fett; oftewel Daniel Logan in Episode II

    Ik ga er maar vanuit, dat je Jar Jar zo slecht vond, dat je die niet eens een plek gunde in je overzicht. Ik vond dat ventje (Logan) nog zo slecht niet, lekker dik accent. Ik vond em wel leuk eigenlijk. Maar ja, ik ken hem dan ook niet persoonlijk, hè.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  13. #163

    Standaard

    Haha, , Dave Prowse zijn reactie op George Lucas:

    One of he world’s greatest film makers, not one of the best directors.

    Ik heb er nog nooit zo naar gekeken, maar ik kan iedereen je interviews aanraden. Erg leuk.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Ik zat dit topic even terug te lezen en wat schetst mijn verbazing meneer Duke:

    -Meest gehate/minst populaire personage
    Baby Boba Fett; oftewel Daniel Logan in Episode II

    Ik ga er maar vanuit, dat je Jar Jar zo slecht vond, dat je die niet eens een plek gunde in je overzicht. Ik vond dat ventje (Logan) nog zo slecht niet, lekker dik accent. Ik vond em wel leuk eigenlijk. Maar ja, ik ken hem dan ook niet persoonlijk, hè.
    Ehm. Nee.
    Young Boba neemt voor mij echt ALLE mystiek weg die rondom Boba Fett hing.
    Overigens heeft men met het idee gespeeld om in ROTS Han Solo als kind mee te laten doen (zijn zelfs schetsen van en hij wordt in een vroege versie van het script ook genoemd......valt -uit mn hoofd, kan ook een ander boek zijn- na te lezen in The Art of ROTS, anders Making of ROTS.
    Dat had niemand gepikt.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 21-04-2010 om 18:38

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Haha, , Dave Prowse zijn reactie op George Lucas:

    One of he world’s greatest film makers, not one of the best directors.

    Ik heb er nog nooit zo naar gekeken, maar ik kan iedereen je interviews aanraden. Erg leuk.
    Thnx.

    Over het algemeen is iedereen echt zwaar lovend over Lucas. Steeds ook vrijwel dezelfde reacties: een stille, bijna verlegen man die continue aan het denken is en exact weet wat hij wil en hoe hij dat wil.
    Prowse.....tja. Hij zegt wel meer dingen waarvan ik denk: owkee......(oa dat van Vaders stem)

    In het kader van amusement raad ik je aan die van Tim Rose te lezen....met name het stuk over Harrison Ford, Salacious Crumb en de microfoon die aan stond

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Het eerste deel van je biografie kende ik inderdaad al. De rest nog niet. Very nice man. Leuk ook dat Lucasfilm jouw site bezoekt in plaats van andersom.

    Hulde.
    http://i26.photobucket.com/albums/c1...eDuke1/LFL.jpg

    Maarre: ik heb denk ik vaker die van hen bezocht

    Komende weken komen overigens online:
    Matt Wood - General Grievous
    Barrie Holland - Lt. Renz
    Erik Bauersfeld - (de stem van) Admiral Ackbar en Bib Fortuna
    Philip Delancy - Naboo pilot
    Nilo Rodis-Jamero - concept designer van ESB en ROTJ
    Caroline Blakiston - Mon Mothma
    Dermot Crowley - General Madine
    Dickey Beer - Barada en Biker Scout
    Kenji Oates - Saesee Tiin
    Daniel Frishman - Deej Warrick (Ewok films)
    Steve Perry - auteur van Shadows of the Empire
    ...en hopelijk nog meer.

    Genoeg materiaal dus voorlopig.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ehm. Nee.
    Young Boba neemt voor mij echt ALLE mystiek weg die rondom Boba Fett hing.
    Overigens heeft men met het idee gespeeld om in ROTS Han Solo als kind mee te laten doen (zijn zelfs schetsen van en hij wordt in een vroege versie van het script ook genoemd......valt -uit mn hoofd, kan ook een ander boek zijn- na te lezen in The Art of ROTS, anders Making of ROTS.
    Dat had niemand gepikt.
    Ik zie je punt. Datzelfde heb ik ook met C3-PO en R2-D2. Had ze lekker aan het einde van Revenge of the Sith een cameo laten maken in Tantive IV (dat was em toch?). Het feit dat Anakin 3PO gemaakt zou hebben is natuurlijk van de zotte. Tuurlijk het kan best, maar het is allemaal zo toevallig. Zo'n groot universum en steeds dezelfde personen. Chewbacca had van mij ook niet per se gehoeven. Dat is ook net weer te.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Thnx.

    Over het algemeen is iedereen echt zwaar lovend over Lucas. Steeds ook vrijwel dezelfde reacties: een stille, bijna verlegen man die continue aan het denken is en exact weet wat hij wil en hoe hij dat wil.
    Prowse.....tja. Hij zegt wel meer dingen waarvan ik denk: owkee......(oa dat van Vaders stem)

    In het kader van amusement raad ik je aan die van Tim Rose te lezen....met name het stuk over Harrison Ford, Salacious Crumb en de microfoon die aan stond
    Lol, the new guy. Erg leuk, zou Harrison het ooit te weten zijn gekomen. Het klinkt alsof hij niet tegen een geintje kan.

    Tim zegt op een gegeven moment trouwens ook best iets moois:

    I think that is why they put themselves though the film making process over and over. It's not the money, though that helps. It's the only place left where they are treated like normal people, and they crave what they have lost more than anything else.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  19. #169

    Standaard

    Wat vind je eigenlijk van de nieuwe trilogie? Was het destijds een grote teleurstelling toen A New Hope in de bioscopen verdween? Denk je zelf ook dat Lucas wellicht toch beter is in de rol van producer?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Ik zie je punt. Datzelfde heb ik ook met C3-PO en R2-D2. Had ze lekker aan het einde van Revenge of the Sith een cameo laten maken in Tantive IV (dat was em toch?). Het feit dat Anakin 3PO gemaakt zou hebben is natuurlijk van de zotte. Tuurlijk het kan best, maar het is allemaal zo toevallig. Zo'n groot universum en steeds dezelfde personen. Chewbacca had van mij ook niet per se gehoeven. Dat is ook net weer te.
    Tantive IV idd ....waar we in ROTS ook even Captain Antilles zien waaraan 3PO in ANH refereert (niet te verwarren met Wedge Antilles overigens)

    En ja; Dat Anakin 3PO maakt was niet de best mogelijke zet.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Lol, the new guy. Erg leuk, zou Harrison het ooit te weten zijn gekomen. Het klinkt alsof hij niet tegen een geintje kan.

    Tim zegt op een gegeven moment trouwens ook best iets moois:

    I think that is why they put themselves though the film making process over and over. It's not the money, though that helps. It's the only place left where they are treated like normal people, and they crave what they have lost more than anything else.
    Thnx, zie dat ik bij het typen een tikfout gemaakt heb (though moet zijn thRough)

    Puppeteers (Rose, Quinn, Philpott, Williamson etc) zijn heerlijke aparte lui; dat heb ik wel gemerkt.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wat vind je eigenlijk van de nieuwe trilogie? Was het destijds een grote teleurstelling toen A New Hope in de bioscopen verdween? Denk je zelf ook dat Lucas wellicht toch beter is in de rol van producer?
    Je 2e zin (over ANH uit 1977 die verdween) vat ik niet helemaal?

    Vooraf wist ik eigenlijk al dat niets voor mij de OT kon overtreffen, dus stelde ik mijn verwachtingen bij. Hierdoor heb ik echt enorm van de prequels genoten.
    Slechter dan de OT? Zeker! Maar ik was er op voorbereid.

    Lucas beter als producer......met American Graffiti en SW: ANH heeft hij 2 puike films als regisseur afgeleverd. (THX1138 is niet geheel mijn ding).

    Hij heeft de 'pech' gehad dat de verwachtingen voor de prequels te hoog gespannen waren en het verhaal minder was (al heeft hij zelf het verhaal geschreven).
    Ik geloof niet dat als iemand anders de prequels had geregisseerd deze enorm veel beter waren geweest.

    Wat ik altijd typerend heb gevonden is een fragment uit The Making of Episode I (de documentaire die op de DVD staat).
    Je ziet Lucas na de eerste vertoning van de eerste cut op de Ranch en hij zegt iets in de trant van dat hij vreest dat hij te ver is gegaan (weet het niet meer letterlijk; heb hem al even niet gezien).
    Alsof hij toen, op het moment dat zowat alles al af is opeens het licht ziet......op het moment dat het al te laat is.

    Desondanks heb ik enorm veel respect voor hem. Hij heeft de manier waarop films gemaakt worden veranderd....en zonder hem geen THX, ILM (en al die moderne technieken....CGI anyone?), Pixar....etc.

  23. #173
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Je 2e zin (over ANH uit 1977 die verdween) vat ik niet helemaal?

    Vooraf wist ik eigenlijk al dat niets voor mij de OT kon overtreffen, dus stelde ik mijn verwachtingen bij. Hierdoor heb ik echt enorm van de prequels genoten.
    Slechter dan de OT? Zeker! Maar ik was er op voorbereid.

    .
    Anders ik wel.

    Het is gewoon heel simpel.
    Wat heb je liever, géén prequels, of wél prequels.
    Ik bedoel als je een echt Starwars hart heb.
    Het is maar net wat je er van verwacht en of je verstand wel ver genoeg op nul staat!
    Sterker nog, ik heb helemaal geen moeite met The Phantom Menace of zelfs Jar Jar, als dat dan de maastaf is.

    Missen wil ik ze zeker niet., die prequels.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #174

  25. #175

Pagina 7 van 36 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •