Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Claudio

  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Claudio

    Hieronder volgt het interview met Claudio

    De vragen staan hier. Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Claudio zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Algemeen gedeelte

    Mijn naam....? Dat is makkelijk, die is in het echt ook Claudio. Het stamt af van Claudius (de kreupele/manke!!, tja, ik heb het niet bedacht.) Ik ben geboren en getogen in Amsterdam op 15 februari 1968 (mooiste dag van het jaar natuurlijk) Echter mijn beide ouders zijn Italiaans. Ze komen uit de regio Salerno! Ik ben, naar ze zegge, gelukkig getrouwd en heb twee jongens. Nazzaro is van 2000 en Aurelio is van 2002. Ik woon sinds 1994 in Diemen en ben begin 2007 wederom verhuisd. Letterlijk 1 straat verder, maar wel een wereld van verschil! Ik ben gediplomeerd Orthopedisch schoenmaker. Al toen ik in mijn wieg lag kreeg ik van mijn vader een hamer in mijn hand gedrukt. “Jij wordt later schoenmaker” zei hij dan! Samen met mijn broer heb ik nu de zaak overgenomen van mijn vader! (Ja, want die is al 15 jaar met pensioen… Niet dus!) Door dit vak help ik een hoop dankbare mensen, maar kan en moet ik tevens ontzettend creatief zijn. Ik heb de beschikking tot een schat van materialen, machines en fantasie! Maar oké, genoeg over werk!
    Uiteraard zijn films en alles HT een enorme passie van mij. Maar ik heb meer hobby’s dan dat ik vingers heb, ha! Ik speel basgitaar, heb af en aan in “bandjes” gespeeld. Sinds 2010 speel ik in de band BarabaNL. (Ook die naam heb ik niet bedacht.) Basinvloeden zijn: Jaco Pastorius, Rocco Prestia, Geddy Lee, Marcus Miller, Victor Wooten en Stanley Clarke. Ik schilder wel eens, ik teken, verbouw, tuinier, maakt niet echt uit wat! Als het maar met iets creëren te maken heeft en ik mijn beelddenkende fantasie erop los kan laten. Een andere hobby is mijn grote waterval en waterloop vanuit de sloot die achter mijn tuin ligt. Deze hobby is nooit af! Elk jaar moet er weer wat aan gebeuren, kan ie weer mooier, groter, beter! Always a work in progress dus. Me like games, heb o.a. een NES, SNES, N64, PS2, Gamecube, PSP, Game-PC etc. gehad! Nu speel ik voornamelijk op de X-box 360 en doe mee met de kids op de Wii en DS. De PC gebruik ik eigenlijk nooit meer voor Games. Vaste game is PES (Al jaren speel ik elke dinsdag met mijn maten ISS c.q. PES). Filmen en monteren is ook een fanatieke hobby. O.a.in Pinnacle Studio of Sony Vegas Pro en sinds kort in AVCHD. Meestal zijn dat mijn eigen opnames en heel soms op speciaal verzoek voor andere! Paint shop Pro is mijn tool en af en toe maak ik websites - mainly my own. Ik maak ook functionele grafische configuratie-files voor de Philips Prontoafstandsbediening reeks. Ben nu aan het prontoscripten en heb onlangs een installer-certificatie gehaald. Ook vind ik het leuk om PC of netwerkproblemen op te lossen (niks zo saai als een werkende PC). Verder leef ik voetbal (Vak 119) en luister veel muziek (Jazz, Fusion, Funk, Soul, Progg- en Symfo-rock, Reggae enz.) Eigenlijk maakt het niet uit, maar bij voorkeur wel echte instrumenten. En sinds enige tijd heb ik mij vol op een paar forums gestort, maar voornamelijk deze! Vraag me niet waar ik de tijd vandaan ha hal! Ach…, alles heeft z’n tijd! Om nou zelf wat met film te doen lijkt me lastig. Eigenlijk wil ik alleen dingen wil doen die ik zelf leuk vind en wil me niet echt aanpassen aan de verwachtingen van andere. En ik heb het al zo druk…

    Ervaring met het medium film


    Mijn ouders waren al gek van films, dus op zeer jonge leeftijd keek ik mee! (al begreep ik er de ballen van) Veel Italiaanse films, uiteraard de Sergio Leone’s, Il Patrino en wat er toen zoal op tv was! We gingen dan ook vaak naar de bioscoop. Opeens was daar Starwars en dat was natuurlijk helemaal te gek! Me vader bracht me vaak op zondag naar de film in de stad en zo raakte ik steeds dieper en dieper. Toen kwamen de zendpiraten, dat was altijd super spannend. Eerst wachten tot de tv op ruis ging na de reguliere uitzendingen en dan maar afwachten wat ze gingen uitzenden, heel stiekem uiteraard! Heb toen o.a. veel kannibalen- en zombie-films gezien, maar ook goede films! Vooral de begintijd was leuk toen er nog geen piratengids was.

    Wij hadden al vrij snel een video, maar aangezien ik als jongen helemaal KungFu-Billy was (Ik deed daar zelf ook lang aan), huurde ik voornamelijk Martial-arts. LOL, er waren toen twee videotheken in Amsterdam, beide in de van Woustraat! Maar van het ene op het andere moment sloeg dat helemaal om. Ik ging toen huren wat hip was, maar ja…, ik had natuurlijk Betamax en de meeste films waren inmiddels VHS exclusief. Dat probleem moest even getackeld worden, andere video dus. Ik kopieerde toen alles wat los en vast zat en had een flinke collectie gekopieerde films. Zeer matige kwaliteit, maar ik had ze wel. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik mij nu daar helemaal van distantieer. Ik wil alleen nog maar originele en kopieer of download helemaal niks meer. Voelde me af en toe wel net een videotheek, omdat iedereen altijd maar films kwam lenen. Nog tot de dag van vandaag beheerst film mijn leven. Als kind spaarde ik sowieso alle Spiderman, Batman, Superman, Avengers, Hulk en eigenlijk de meeste marvel- en DC-comics. Maar al lange tijd waren dat inmiddels films geworden, op alle soorten media. Ik kan nu nog steeds kinderlijk blij worden als een bepaalde titel eindelijk uitkomt op BD en mij daar helemaal in verliezen…., wacht., dat is misschien iets teveel. Redelijk vrolijk zijn dan. Voor mij was en is film nog steeds het middel om even de realiteit te ontsnappen. Je stapt tijdelijk even in een andere wereld, een andere dimensie misschien. Niet dat ik dat nodig had overigens, maar je even letterlijk laten vervoeren. Vandaar dat ik tot op de dag van vandaag nog steeds kan genieten van Blockbusters , spektakelfilms, het occulte en iets minder van levensdrama’s en realiteit-films. Dan maar een goede balans..!
    De technische ontwikkelingen heb ik helemaal gevolgd en, zoals vele hier, vrijwel overal aan meegedaan. We zijn nu in een stadium beland waarin zelfs voor mij als kritische zeikerd weinig te wensen overblijft. We naderen nu bijna de perfectie met Full-HD en BD. Altijd kon ik nog wel wat opmerken of was er nog wat te wensen. Net niet weet je wel. Maar nu is dat wel een beetje verleden tijd. Tijdens mijn verbouwing in 2006 (zucht, ben net weer een beetje opgeknapt), heb ik uiteraard gelijk allemaal HT en netwerkvoorbereidingen gemaakt voor mijn “Home Entertainment Center”.

    Mijn setup bestaat uit: (13-01-2009)


    Pioneer Kuro PDP LX6090 ( Inmiddels al vervangen door de Panasonic TX P65VT50 en nu de TX P65VT60E), Onkyo TX NR5000E, Onkyo DV SP1000E, IXOS HDMI 4-1, Toshiba HD XE1, Panasonic DMP BD50 ( Inmiddels vervangen voor de Oppo BPD 93EU), Xbox 360, WII, UPC Horizon HDTV-DVR, Topfield TF6000PVR, B&W FPM - 4 side & rears, B&W FPM - 5 center, B&W FPM - 6 fronts, Rel Strata 5 Sub, Sony HDR SR 12E en de Pronto Professional.

    Film Algemeen


    Wat is de leukste film die ik heb gezien?

    (takes a moment……)

    (takes another….)

    Dat is een lastige…, het zijn er zoveel! Ik kan en mag geen andere noemen dan Star Wars. Die heeft grote invloed op mij gehad, meer een impact, eigenlijk! Maar dat is dieper dan alleen de films. Dan maar de film waar ik niet mee naar toe mocht, maar heel graag wou. Die heeft dan denk ik wel het meeste indruk op mij gemaakt! De zomer van de witte haai. Maar dan moet ik gelijk toegeven dat ik helemaal haaien-freak was. Nog steeds vind ik het een machtig beest en een machtige film! Als ik echt een favoriete genre moet noemen, dan maar sci-fi, maar toch ook actie/avontuur, iets van occult, thrillers/horror, spektakel/geschiedenis, animatie…, eigenlijk gewoon teveel om op te noemen. Mijn favoriete acteur is denk ik Harrison Ford. Ik geloof hem elke keer in welke rol dan ook en ja.. ., juist door Star Wars en Raiders! Mijn favoriete komiek is Bill Murray. Mijn favoriete actrice was Brooke Shields en alleen maar door The Blue Lagoon ( had ik helemaal “the hots” voor, toen!). Nu zou ik het niet echt weten zo snel. Misschien Charlize Theron, maar dat is voornamelijk wederom the looks! Of anders Megan Fox om dito redenen.

    Mijn favoriete regisseur is Steven Spielberg, omdat hij toch wat extra’s brengt in zijn films. Ik hoef niet zo nodig een ster te ontmoeten, het zijn net mensen, ha ha! En beter de illusie hooghouden dan maar. De film die ik het meest ondergewaardeerd vind is “What about Bob”. Meesterlijk! De film die ik het meest overgewaardeerd vind is “Leaving las Vegas”. I almost had a drama O.D.! Huilen om een film doe ik niet, alhoewel “Everbody cried when Old Yeller died” (Stripes). De filmsoundtrack die mij het meest bij bleef? Hmm, twijfel tussen weer Jaws of Close Encounters (Laten we Star Wars even buiten beschouwing). Ik kijk het liefste een film thuis in mijn massagestoel voor mijn grote scherm, tenzij hij echt op het grote doek hoort! Maar dan wel, bij voorkeur, als het heel rustig is in de bios. Het meest vervelende tijdens een film is wel: als ze in de bios de film uitgooien omdat ze niet de moeite nemen personeel in te huren om mensen naar hun plaats te wijzen en dus iedereen zijn kaartje weer moet laten zien, omdat mensen niet meer kunnen zitten. Dat is mij nu al 3 keer overkomen, kolder!

    Van DVD tot HT

    Ik was echt een vroege vogel. Ik had echt een van de eerste dvd spelers. Het was wel een DVD/LD combo van Pioneer omdat ik al een heleboel Laserdiscs had. Mijn eerste DVD titel was o.a. The Good, The Bad and The Ugly. Het was wel een afknapper. Hij was wel Dolby Digital, maar echter 1.0 (een eerste wijze les, dat kwam bij LD nooit voor) DVD’s kopen doe ik al jaren niet meer, alleen BD’s op een enkele uitzondering na! Ik heb in al die jaren ontzettend veel videotapes, Laserdisc’s, dvd’s , HD dvd’s gekocht, dat ik nu toch wel wat kieskeuriger ben. Ik koop niet alles meer, alleen jeugd sentiment en verplichte kost (Lekker ruim begrip). Mijn waardevolste DVD’s of Blu-ray's zijn uiteraard mijn zelfgemaakte montages (Kids hè!) Mijn Hometheater is mijn woonkamer. Ik heb dit bewust zo gedaan, omdat ik daar in volle kwaliteit alles wil kunnen doen. Film kijken, HDTV kijken, gamen, muziek luisteren, forum-en etc. Alles op hetzelfde scherm en audio installatie. Ook computeren doe ik voornamelijk op mijn scherm! ( er zitten er wel 4 in het netwerk door het hele huis). De grootte van mijn kijkscherm kan wat mij betreft niet groot genoeg zijn. Ik heb nu een 65”en dat is behelpen en dat is geen geintje…, nou kleintje dan! Ik bedoel film is toch gemaakt voor het grote scherm. Hoe groter des te meer bioscoop effect en helemaal bij 2.35:1 films. Maar ik wil nog niet aan de beamer, Het blijft een stap vooruit, maar twee terug in kwaliteit. Zeker nu ik eindelijk echt zwart zie! Dan maar de som der delen. Ik ben tevreden….., for now!

    De site van DVD.nl

    Ik ben al lid sinds 28-05-2002, echter pas de laatste tijd ben ik een frequent-flyer! Ik tikte dvd.nl in en kwam jaren terug op deze site. Klaarblijkelijk is het forum het leukste aan deze site. Ach ja, DVD.nl crew brengt verantwoordelijkheid met zich mee en wordt het minder vrijblijvend! Nu vind ik het nog leuk!! (Ha ha, sinds 2012 ben ik toch toegetreden tot de crew, zo zie je maar, never say never). Handelen doe ik eigenlijk nooit, to much fuss. Doe er liever een vriend of kennis een plezier mee. Laatste tijd ben ik vaak op de site te vinden, maar om nou te zeggen verslaafd? Het is hier wel gezellig met een vaste kliek die dagelijks een hoop nonsens vertellen hier. Oh wacht …., ook hele nuttige dingen hoor!

    Tot slot


    - Hoe vond je dit interview?
    Beetje eenzijdig, anders dan anders. Alle vragen zijn opeens opgelost in de brei Maar verder heel leuk
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-02-2015 om 20:12 Reden: Update en actualisering
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Geweldig stuk om te lezen, blijkt wel dat ik veel met jou op 1 lijn zit wat betreft films maar ook games. PES is al jaren mijn favoriete voetbalgame en speel het elke zaterdag met een paar maten, elke pot is weer anders!

    Heb je een seizoenskaart voor Ajax? Ik zit er aan te denken om het volgend jaar ook te gaan doen namelijk, elke keer via de TV kijken is toch anders en lang niet zo leuk!

    en dat je SW fan was had ik al door


  4. #4

    Standaard

    hé, leuk en met humor geschreven!

    Ik PES ook, gister nog even met Sevilla Real Madrid geslacht met 5-0 (3e niveau).
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    hé, leuk en met humor geschreven!

    Ik PES ook, gister nog even met Sevilla Real Madrid geslacht met 5-0 (3e niveau).
    Dan wordt het tijd voor een niveautje omhoog
    Mijn gamertag is kwdtj btw Claudio, al speel ik PES niet online omdat het een DRAMA is ;(
    Speel wel dagelijks COD5 online
    Laatst aangepast door Daan de G. : 13-01-2009 om 12:51


  6. #6

    Standaard

    Erg leuk interview, ik heb een paar keer moeten lachen!

    Leuk beroep heb je, ik draag speciale schoenen dus ik weet hoe belangrijk die zijn!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    al speel ik PES niet online omdat het een DRAMA is ;(
    Ik speel PES niet omdat het een drama is :wink: FIFA is vele malen beter deze keer.
    Maar goed, leuk interview (al was het wel even wennen zonder de vragen).
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  8. #8

    Standaard

    Leuk om te lezen en leuk geschreven maar dat is dan meestal het geval als iets leuk om te lezen is.

  9. #9

    Standaard

    Leuk en zie veel overeenkomsten.

    Maar dat projectoren 2 stappen terug zijn qua kwaliteit is absoluut niet waar. Diepzwart is al lang mogelijk hoor. Aan de andere kant; wat heb je aan het nog dieperdediepere zwart als je scherm maar 60" en je nooit het echte bios gevoel hebt??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Ghèhè, leuk interview Claudio...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Leuk en zie veel overeenkomsten.

    Maar dat projectoren 2 stappen terug zijn qua kwaliteit is absoluut niet waar. Diepzwart is al lang mogelijk hoor. Aan de andere kant; wat heb je aan het nog dieperdediepere zwart als je scherm maar 60" en je nooit het echte bios gevoel hebt??
    Ah joh, gewoon een stukje denial van mijn kant. Ik ben gewoon jaloers, en wil dat niet weten

    En thanks allemaal voor jullie postieve reacties!

    Maar goed, leuk interview (al was het wel even wennen zonder de vragen).
    Echt joh..., klote kabouters, gisteren stonden ze er nog gewoon
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

    Standaard

    Erg leuk interview om te lezen Claudio (leest door het weglaten van de vragen als één groot geheel)! Weet weer een beetje meer over onze Artpad-Leonardi-da-Vinci !

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Geweldig stuk om te lezen, blijkt wel dat ik veel met jou op 1 lijn zit wat betreft films maar ook games. PES is al jaren mijn favoriete voetbalgame en speel het elke zaterdag met een paar maten, elke pot is weer anders!

    Heb je een seizoenskaart voor Ajax? Ik zit er aan te denken om het volgend jaar ook te gaan doen namelijk, elke keer via de TV kijken is toch anders en lang niet zo leuk!

    en dat je SW fan was had ik al door
    Yep, al jaren vak 119 rij 21-123/124 en rij 22-123/124.
    Zakelijk wel te verstaan, maar we gaan lekker altijd zelf! ssst!
    Er is niks leuker dan in het stadion zelf kijken, tenzij het vriest brrrr!


    Zal overigens je gamertag even opzoeken, wie weet kan ik je een keer inmaken in pes of afmaken in COD5

    zo goed
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-01-2009 om 17:13
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Erg leuk geschreven
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    Ik begon te lezen met een lach en eindigde met een lach, wat een cool met flinke dosis humor geschreven interview. Als dit ook maar een klein beetje een reflectie is van je real-life persoonlijkheid dan moet jij wel lachend door het leven gaan en staan.8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan is mijn opzet geslaagd

    Ha, het leven kan soms net zo hard zijn als dat het mals is!
    Je kunt niet altijd lol hebben!
    En stel, je eet elke dag hetzelfde koekie, is ie ook niet eens meer lekker!

    Maar het is wel zaak om zoveel mogelijk te genieten in het leven!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    Maar het is wel zaak om zoveel mogelijk te genieten in het leven!
    Precies! Leuk interview Claudio!

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Graag gedaan
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    Maar het is wel zaak om zoveel mogelijk te genieten in het leven!
    amen my brother...amen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Over beamers gesproken:
    Ga maar eens kijken naar de nieuwste JVC en Epson beamers!

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Over beamers gesproken:
    Ga maar eens kijken naar de nieuwste JVC en Epson beamers!
    Ha, zoals ik al zei een stukje Denial
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Leuk interview Claudio!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hmm..., beetje saai interview dit!

    Een beetje zeggen dat ie niet verslaafd is, maar wel om de 5 minuten refreshen om te kijken of iemand nog wat nonsens heeft gepost!
    Voor hetzelfde geld zegt ie dat hij helemaal niet van forums houd.

    Hij staat dan wel eerste in de tekentopic.........!!
    Maar is dat omdat ie zoveel weet...., of omdat hij gewoon de meeste posts in dat topic heeft?
    Als je maar vaak genoeg raad, is het vanzelf wel een keer goed.., toch?

    Of is het zo iemand, dat als er niks te beleven is op het forum, hij zomaar weer een onzinnige tekst in dit interview plaatst?
    En dat alles in de hoop weer een beetje aandacht te krijgen.
    En dan die flauwe grappen de hele tijd.....D'oh!!
    Beetje de OHT vervuilen met domme stomme opmerkingen...., kolder gewoon!
    Elke inkopper is zogenaamd voor hem..., en dat dan weer keer op keer weer moet melden.
    Nou, ik mag hem niet!!

    Loopt hij ook nog de hele tijd te roepen dat hij beamers maar niks vind, want een Kuro is zo mooi.
    Man..., hij is gewoon jaloers, omdat iemand anders een grotere heeft..., tsss, toegeven ho maar!

    En steeds maar volhouden dat ie niet verslaafd is...., geloof er niks van!
    Sorry hoor, maar ik moest dat toch even kwijt over die pizzavre..., die nep amsterdammer.., die.., die...
    Ach laat ook maar.., zonde van de tijd en deze ruimte!
    Maar goed.., dat is dan weer mijn mening en niet die van de geinterviewde.., blijkbaar.



    Hoogachtend,
    Norman B.
    (ondertussen veblijf ik, in stil protest!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-01-2009 om 00:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    What the......

    Een beetje zeggen dat ie niet verslaafd is, maar wel om de 5 minuten refreshen om te kijken of iemand nog wat nonsens heeft gepost!
    Voor hetzelfde geld zegt ie dat hij helemaal niet van forums houd.
    Tss.., Ok.., een beetje veslaafd dan!
    En nee dit forum is iets van de laatste tijd, daarvoor maar sporadisch!
    Mischien gaat het weer net zo snel over als het gekomen is!
    En vind ik het gewoon weer net als eerst nutteloos om in discussie te gaan.

    Hij staat dan wel eerste in de tekentopic.........!!
    Maar is dat omdat ie zoveel weet...., of omdat hij gewoon de meeste posts in dat topic heeft?
    Als je maar vaak genoeg raad, is het vanzelf wel een keer goed.., toch?
    Do'h!!
    Je moet ze uiteindelijk ook wel een keer goed raden he!

    En steeds maar volhouden dat ie niet verslaafd is...., geloof er niks van!
    Sorry hoor, maar ik moest dat toch even kwijt over die pizzavre..., die nep amsterdammer.., die.., die...
    Ach laat ook maar.., zonde van de tijd en deze ruimte!
    Maar goed.., dat is dan weer mijn mening en niet die van de geinterviewde.., blijkbaar.
    Tja.., Ik bedoel je kan ook niet reageren.
    Hou je mening lekker voor je!
    Zonde van mijn tijd en ruimte!

    Nou, ik mag hem niet!!
    Nee, Norman B.dat is een fijne gozer!

    Uhum.., Wij hadden even een onderonsje!
    Sorry dat jullie dat moesten meemaken!

    Is this true boredom

    Boredom is an emotional state experienced during periods lacking activity or when individuals are uninterested in the activities surrounding them. The first record of the word boredom is in the novel Bleak House by Charles Dickens, written in 1852,[1] in which it appears six times, although the expression to be a bore had been used in the sense of "to be tiresome or dull" since 1768.[2]
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard



    Ik heb verder overigens geen vragen, de antwoorden geef je namelijk al voorafgaand aan

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •