Pagina 112 van 199 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122162 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.776 tot 2.800 van 4951 worden weergegeven.
  1. #2776

    Standaard



    Bij de FRS Amsterdam Centraal, kon hem niet laten liggen . Ik vind hem prachtig!

  2. #2777

    Standaard

    Is die versie gelijk aan de extended versie van de dvd? En hoe zit het met het beeld?

    Ik ga vanavond namelijk naar MM Arena en daar lag hij voor 20 euro. Maar las in een topic op dvd.nl over het niet al te goede beeld enzo.

    Thanks alvast!
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  3. #2778

    Standaard

    Er is al veel gezegd over het beeld.
    Om te voorkomen dat die discussie hier weer oplaait zou ik de Gladiator thread op dit forum even doorlezen. daar staan ook weer genoeg linkjes in naar andere sites...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #2779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Is die versie gelijk aan de extended versie van de dvd? En hoe zit het met het beeld?

    Ik ga vanavond namelijk naar MM Arena en daar lag hij voor 20 euro. Maar las in een topic op dvd.nl over het niet al te goede beeld enzo.

    Thanks alvast!
    Ik heb de Uk blu-ray versie en over het beeld kan ik zeggen dat ie niet beter of minder is dan de dvdversie, echter het geluid is wel vele male beter.

  5. #2780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Is die versie gelijk aan de extended versie van de dvd? En hoe zit het met het beeld?

    Ik ga vanavond namelijk naar MM Arena en daar lag hij voor 20 euro. Maar las in een topic op dvd.nl over het niet al te goede beeld enzo.

    Thanks alvast!
    Deze week waarschijnlijk geen tijd meer om hem te bekijken. Maar er is een heel topic over; http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=68391&page=27

    Ik vind het in ieder geval een prachtige cover, en steelbook staat me ook wel aan. Je kan trouwens kiezen, de bioscoop versie of de extended.

  6. #2781

  7. #2782

    Standaard

    King Kong (Peter Jackson)
    La vie en rose (UK)
    Snow White and the Seven Dwarfs(Pre order)
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #2783

    Standaard



    Binnen. Alleen zitten de magneten en stickers er niet bij. Waarschijnlijk worden die later geleverd, maar ik krijg nu wel een gratis Hellboy 2 Blu-Ray omdat de magneetjes en stickers er niet bij zitten.

  9. #2784

    Standaard

    Vandaag binnen voor 15 euro via Freerecordshop.nl (in combinatie met Blu-rayclub en addiscount):



    Net besteld voor dezelfde prijs via Freerecordshop.nl (zelfde wijze):


  10. #2785

    Standaard

    Wat is zo'n addiscount en wat is de blu ray club?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #2786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wat is zo'n addiscount en wat is de blu ray club?

    De blu-ray club is iets wat de Free Record Shop heeft bedacht om meer klanten naar blu-ray te krijgen.
    Je word lid of je krijgt een pasje als je iets bij BCC koopt en krijg je zo 10 % korting op blu-rays.

    Adddiscountclub.nl kan je kortingen verdienen door reclamefilmpjes te bekijken en daarna een vraag over te beantwoorden.
    Elke vraag die goed beantwoord word levert korting op.
    Je moet wel een account aanmaken maar dat is zo gebeurt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #2787

    Standaard

    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #2788

    Standaard

    Fast & Furious (Blu-ray)
    Push (Blu-ray)
    Monsters Inc. (Blu-ray)
    Gladiator (Blu-ray)
    Coraline (Blu-ray)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #2789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Monsters Inc. (Blu-ray)
    Gladiator (Blu-ray)
    Coraline (Blu-ray)
    Nice Waar heb je die gehaald en voor hoeveel als ik vragen mag? Ik wil ze namelijk ook deze week gaan halen.

  15. #2790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Vandaag binnen voor 15 euro via Freerecordshop.nl (in combinatie met Blu-rayclub en addiscount):


    Hier ook! Bedankt voor de tip.

  16. #2791

    Standaard

    Net opgehaald:



    De frame-bladeraars kunnen me wat.

  17. #2792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De blu-ray club is iets wat de Free Record Shop heeft bedacht om meer klanten naar blu-ray te krijgen.
    Je word lid of je krijgt een pasje als je iets bij BCC koopt en krijg je zo 10 % korting op blu-rays.

    Adddiscountclub.nl kan je kortingen verdienen door reclamefilmpjes te bekijken en daarna een vraag over te beantwoorden.
    Elke vraag die goed beantwoord word levert korting op.
    Je moet wel een account aanmaken maar dat is zo gebeurt.
    Aanmelden daar voor gaat niet meer? Je moet namelijk verplicht je BCC bonnetje invoeren.

    Maar goed, ik ben ook eindelijk overgestapt op Blu-ray (nou ja Playstation 3 dan).


    Zat bij mijn PS3 (via Amazon)


    Voor €19,99 bij de MM vond ik het niet verkeerd

    En zojuist bij Amazon besteld:




  18. #2793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Whisper Bekijk bericht
    Voor €19,99 bij de MM vond ik het niet verkeerd
    Bij welke MM heb je de Predator-box gekocht en hadden ze er nog veel liggen?

  19. #2794

    Standaard

    Viewing aangekregen:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #2795

    Standaard

    Vandaag onvangen van Axelmusic.com:

    Deep Impact (US)

    Een verrassing, want ik had geen verzend mailtje ontvangen. Die gaan we woensdagavond eens flink bewonderen

  21. #2796

  22. #2797

    Standaard



    De beeldkwaliteit is absoluut beter dan nederlandse uitgave. Vooral het rode gedeelte kwam veel beter uit de verf. Bij de Nederlandse versie heb je even na het half uur een scene met heel veel beeld ruis maar hier niks van dat alles.

  23. #2798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Besteld:

    Is ie al zeker regiovrij dan?

  24. #2799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Whisper Bekijk bericht
    Aanmelden daar voor gaat niet meer? Je moet namelijk verplicht je BCC bonnetje invoeren.
    Gewoon allemaal nullen of vraagtekens invoeren.

    Dat addiscount is wel je ziel verkopen aan de commercie , maar al met al kostte Gladiator me maar € 16,87.
    Geen verzendkosten in de pre-order, 10% Blu-rayclub korting, €5,62 addiscount korting en gisteren al op de deurmat

    Oh ja, je kunt bij addiscount iedere keer dezelfde reclamefilmpjes bekijken en dan krijg je steeds dezelfde vraag over de filmpjes die je dient te beantwoorden.....
    Laatst aangepast door peptalk : 30-09-2009 om 10:55 Reden: zinsopbouw veranderd

  25. #2800

    Standaard

    Gisteren weer een hele mooie (zeker qua beeld) aan de verzameling toegevoegd:

    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

Pagina 112 van 199 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122162 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •