Pagina 4 van 199 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 4951 worden weergegeven.
  1. #76
    Junior Member
    Registratie datum
    Oct 2001
    Woonplaats
    Machelen (Brabant, Be)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Bij cd-wow.nl:
    Staan hier Nederlandse subs op?

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luad Bekijk bericht
    Staan hier Nederlandse subs op?
    Geen idee, ik kijk films altijd zonder ondertitels.
    Volgens Ezydvd heeft de film alleen Engelse subs.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door apojapo Bekijk bericht
    Waarschijnlijk mijn allerlaatste bestelling voor hd-dvd (snik ) Hoewel ik dat een tijdje terug al dacht.
    Van harte, wacht ook nog op mijn zending van de recent door Film4 gereleasede HDtje's... ben trouwens nieuwsgierig naar Burt Munro...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #79

    Standaard



    besteld van de take 3, get 4 actie

  5. #80

    Standaard

    I Robot aan collectie toegevoegd en gezien. Tot nu toe is dit (voor mij)absoluut één van de beste zowel qua beeld als geluid....super.

  6. #81

    Standaard

    Wanted!!! vandaag bij media markt rotterdam voor 19 eurie....

  7. #82

    Standaard

    Gekregen:
    - Rambo
    - The Dark Knight
    - Iron Man
    - Predator


  8. #83

    Standaard

    in bestelling nog niet binnen word over een week uitgeleverd via amazon
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  9. #84

    Standaard

    bij Amazon.com;



    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #85

    Standaard

    WANTED steelcase (hier op forum)
    BARON VON MUNSCHAUSEN (ebay)
    HELLBOY 2 (ebay)
    THE GETAWAY (marktplaats)

    kan ff voorruit

  11. #86

    Standaard

    Gisteravond om 22.20 binnen gekregen:

    Baron Von Munschausen
    Assembly
    The Spiderwick Chronicles
    Rendition
    Mad Detective

  12. #87

    Standaard

    Binnen:

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #88

    Standaard



    Binnen van Play (incl. NL subs)

  14. #89

    Standaard

    Vandaag ontvangen:

    Zulu, The Adventures of Baron Munchausen & The Warriors



  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door poppapump Bekijk bericht
    Wanted!!! vandaag bij media markt rotterdam voor 19 eurie....
    in Rotterdam Alexander hadden ze m nog niet
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  16. #91

    Standaard

    Na 8en ook nog bezorgd:


  17. #92

    Standaard

    nieuwe erbij.

    Shawshank redemption
    Potc 2
    Speedracer

    en The Descent

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  18. #93

    Standaard



    van cd-wow
    helaas was de disc-holder afgebroken, gelukkig geen krassen o.i.d

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stfn Bekijk bericht


    van cd-wow
    helaas was de disc-holder afgebroken, gelukkig geen krassen o.i.d
    Zou je meer informatie kunnen geven van deze uitgave? Ik zou graag meer willen weten over de audio, subs, beeldkwaliteit en of de film daadwerkelijk regio all is...

  20. #95

    Standaard

    Vandaag binnen van amazon.co.uk;



    In mijn ogen (samen met Planet Earth) een must-have! Ik ben er in ieder geval heel blij mee, zeker voor die prijs.

  21. #96

    Standaard

    Mijn aanschaffen van gisteren, vandaag & een paar weken geleden.















    Wanna know how I got these scars? My father was... a drinker. And a fiend.
    And one night he goes off crazier than usual. Mommy gets the kitchen knife to defend herself.
    He doesn't like that. Not. One. Bit. So, me watching, he takes the knife to her, laughing while he does it.
    Turns to me and he says "Why so serious?" Comes at me with the knife,"Why so serious?"
    He sticks the blade in my mouth. "Let’s put a smile on that face!" And...


    Why so serious?

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rspooren Bekijk bericht
    Zou je meer informatie kunnen geven van deze uitgave? Ik zou graag meer willen weten over de audio, subs, beeldkwaliteit en of de film daadwerkelijk regio all is...
    Hoi hij is inderdaad regio vrij ( A B en C) let wel op, dit geldt alleen voor de Australische versie, de US versie is Regio 1.
    Over de subs; ik heb net even gekeken voor je en er zitten er een heleboel op die niet op de verpakking staan, maar helaas geen Nederlands.

    Beeldkwaliteit kan ik je helaas niet mee helpen aangezien mijn tv niet goed genoeg is dat ik daar daadwerkelijk oordeel over kan geven, zelfde voor Audio maar ik kan wel zeggen dat er Dolby TrueHD 5.1 als je daar wat aan hebt.

    Kijk hier eens voor wat screencaps, het gaat over de duitse versie maar ze zijn het er uiteindelijk over eens dat de AU versie beter kwaliteit heeft: http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=68870

    Hoop dat je er wat aan hebt, cd-wow heeft alleen de AU versie dus als je hem daar haalt weet je zeker dat je de beste hebt http://www.cdwow.com/AMERICAN-PSYCHO...t/view/3841372

  23. #98

    Standaard

    Take 3 Get 4, eindelijk binnen:

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #99

    Standaard

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stfn Bekijk bericht
    Hoi hij is inderdaad regio vrij ( A B en C) let wel op, dit geldt alleen voor de Australische versie, de US versie is Regio 1.
    Over de subs; ik heb net even gekeken voor je en er zitten er een heleboel op die niet op de verpakking staan, maar helaas geen Nederlands.

    Beeldkwaliteit kan ik je helaas niet mee helpen aangezien mijn tv niet goed genoeg is dat ik daar daadwerkelijk oordeel over kan geven, zelfde voor Audio maar ik kan wel zeggen dat er Dolby TrueHD 5.1 als je daar wat aan hebt.

    Kijk hier eens voor wat screencaps, het gaat over de duitse versie maar ze zijn het er uiteindelijk over eens dat de AU versie beter kwaliteit heeft: http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=68870

    Hoop dat je er wat aan hebt, cd-wow heeft alleen de AU versie dus als je hem daar haalt weet je zeker dat je de beste hebt http://www.cdwow.com/AMERICAN-PSYCHO...t/view/3841372
    Hartstikke bedankt voor de duidelijke info, ik denk wel dat ik deze ga bestellen hoor.

Pagina 4 van 199 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •