Pagina 189 van 199 EersteEerste ... 89139179185186187188189190191192193 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.701 tot 4.725 van 4951 worden weergegeven.
  1. #4701

    Standaard

    Besteld

    Tazza - The War Of Flower





    Mother



    Memories Of Murder


    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #4702

  3. #4703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Waar besteld?
    hier

    al tijd niet meer bij hun besteld maar voordeel is dat je zelf kunt aangeven wat voor bedrag je op het pakje wilt vermelden (en zo als het goed is geen last van douane zult hebben)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #4704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ook maar besteld bij Amazon.co.uk:
    nl subs ? nl/vlaams gesproken ?

  5. #4705

    Standaard

    Ik denk het sowiso niet, aangezien de NL uitgave van A-Film is is dat technisch gezien onmogelijk.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  6. #4706

    Standaard

    De UK versie is van Universal en zal - volgens de persberichten - gelijk zijn aan de USA/Canada versie (Engels, Frans (Quebec) en Portugese (Latijns Amerika) geluid en ondertieling - Engels in SDH usa versie).

    De rechten in NL liggen bij A-film. Volgens de persberichten zou deze Engelse en Franse audio en ondertiteling hebben. uiteraard ook NL ondertiteling. Heb een topic geopend om meer te weten te komen over de NL uitvoering.

    @David: zeg nooit nooit, maar de kans is zeer klein.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #4707

  8. #4708

    Standaard

    Children of Men
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  9. #4709
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik denk het sowiso niet, aangezien de NL uitgave van A-Film is is dat technisch gezien onmogelijk.
    Technisch gezien is het wel mogelijk, ik denk dat het eerder een rechtenkwestie is aangezien zij de film exclusief mogen verdelen in de Benelux.

  10. #4710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Technisch gezien is het wel mogelijk, ik denk dat het eerder een rechtenkwestie is aangezien zij de film exclusief mogen verdelen in de Benelux.
    Ik bedoel hier eigenlijk mee te zeggen dat de rechten hier bij een independent liggen en dat daardoor nl subs niet op buitenlandse uitgaven verschijen. vandaar dat technisch als is logistiek niet mogelijk.

    Het heeft natuurlijk helemaal niks met de techniek van het medium te maken want dan kan het natuurlijk wel.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  11. #4711
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik bedoel hier eigenlijk mee te zeggen dat de rechten hier bij een independent liggen en dat daardoor nl subs niet op buitenlandse uitgaven verschijen. vandaar dat technisch als is logistiek niet mogelijk.

    Het heeft natuurlijk helemaal niks met de techniek van het medium te maken want dan kan het natuurlijk wel.
    Ah oké, ik zette het er gewoon even bij om missverstanden te voorkomen


    Erbij!
    Laatst aangepast door Luvlektrik : 18-01-2010 om 18:13

  12. #4712

    Standaard

    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  13. #4713

    Standaard

    Laatste tijd erbij (paar nog onderweg):




    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #4714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Heb de hele film zelf nog niet gezien, wat bedoel je precies en kan ik dat straks even voor jou naar checken.

    Wel, kijk eens bij het onderwerp Blu-ray Inglorious Basterds waar je meer te weten kan komen over die Engelse betiteling.

  15. #4715

    Standaard

    En mijn Simpsons maar eens aangevuld met seizoensbox 20 (regiovrij)

    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #4716

    Standaard




    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 18-01-2010 om 22:03

  17. #4717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    En mijn Simpsons maar eens aangevuld met seizoensbox 20 (regiovrij)
    Waar vandaan?
    Ik heb daar ook wel interesse in

  18. #4718
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denv82 Bekijk bericht
    Waar vandaan?
    Ik heb daar ook wel interesse in
    Als je een fan bent van de Simpsons DVD's en al de leuke extra's die daar altijd bijkwamen raad ik je aan om nog even te wachten. Er is namelijk bijna niets van extra's aanwezig. Misschien dat daar verandering inkomt na verloop van tijd, omdat hierover al veel klachten te vinden zijn.

    "For whatever reason, The Complete Twentieth Season only has one special feature: a teaser for Morgan Spurlock's 20th Anniversary Simpsons special (Disc 1, HD, 4 minutes). Not the hour-long documentary itself, mind you, merely a preview of said special. That's right... the discs don't trot out any audio commentaries, 20th Anniversary retrospectives, or production featurettes. It essentially includes nothing of note. Suffice to say, fans of the series will be terribly disappointed. "

    Bron: blu-ray.com

  19. #4719

    Standaard

    En ik geloof dat de eerste negen? episodes in 4:3 formaat zijn, en een belabberde beeldkwaliteit hebben.
    Als je de eerste 19 seizoenen op dvd hebt, kun je 20 denk ik ook beter op dvd kopen. Ik geloof sowieso niet dat HD voor een serie als The Simpsons veel voordeel biedt?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #4720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denv82 Bekijk bericht
    Waar vandaan?
    Ik heb daar ook wel interesse in
    Ik heb hem "gewonnen" via Ebay. Het is de USA versie. Hij is uit in de USA en Australie. Amazon heeft hem voor een 30 euro incl.

    Dat er geen extras op zitten klopt en is erg jammer te noemen. Zeker gezien de zorgvuldigheid van de voorgaande seizoenen. Ik verwacht echter geen re-release en het gaat mij met name op de epicodes. Het geluid is hier in ieder geval wel 5.1. Kunnen we van NL DVD boxen sinds enkele seizoenen niet meer zeggen.

    De eerste 9 zijn 4:3. Ze zijn niet belabberd, maar hebben dezelfde kwaliteit als SD. Overigens schijnt het HD beeld, net als de Film, super te zijn en wel degelijk meerwaarde te bieden.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #4721

    Standaard

    Binnen van amazon.co.uk in 4 dagen incl weekend


    13,60


    13,60
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  22. #4722

    Standaard

    Binnen van amazon.uk
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #4723

    Standaard

    Twee hele fijne!

  24. #4724

    Standaard



    Voor een tientje bij Amazon.co.uk.
    Gelijk mijn eerste bestelling daar, ben benieuwd
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  25. #4725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht


    Voor een tientje bij Amazon.co.uk.
    Gelijk mijn eerste bestelling daar, ben benieuwd
    Als hij op voorraad is dan is hij meestal na een dag of drie binnen en geleverd door amazon.de of amazon.fr. Dat staat tenminste op de verpakking.
    Laatst aangepast door homernt : 20-01-2010 om 07:34

Pagina 189 van 199 EersteEerste ... 89139179185186187188189190191192193 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •