Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 94 worden weergegeven.

Discussie: Gladiator 2

  1. #1

    Standaard Gladiator 2

    De uitvoerend producent van 'Gladiator 2' zegt dat het werk aan de sequel begonnen is.
    Gladiator was een van de grootste financiele successen van 2000 en won bovendien tal van oscars, dus kan ook een sequel niet uitblijven. De producenten pikken het verhaal terug op 15 jaar na de dood van 'Maximus' en dat betekent vanzelfsprekend dat Russell Crowe niet kan terugkeren in zijn rol van heldhaftige Gladiator. Het is wel mogelijk dat de Oscarwinnaar een cameo krijgt in de sequel maar echt veel informatie over het verhaal werd nog niet vrijgegeven...

  2. #2

    Standaard Gladiator 2

    Heb je hier ook een bron voor?

    Als je op imdb kijkt is daar nog niets bekent over Gladiator 2 terwijl zij wel vaak 1 v/d eersten zijn.

    Nou ja, mocht ie komen dan is ie er niet voor 2006

  3. #3

    Standaard

    Hoe kan dat nou ???

    Maximus is toch dood gegaan in deel 1 ?

  4. #4

    Standaard

    ik kan me zowieso niet goed voorstellen dat die net zo goed wordt als de eerste: krijgen ze nog een hele kluif aan. Maar ik wens ze wel veel succes alvast

  5. #5

    Standaard

    dan kan je toch nog wel een deel 2 maken?? ook al is hij dood.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling
    Hoe kan dat nou ???

    Maximus is toch dood gegaan in deel 1 ?
    maximus kan natuurlijk wél terugkeren in een sequel...
    een sequel is het verhaal vóór de eerste film!!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  7. #7
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    De spits van ergens vorige week heeft duidelijk gemaakt dat er
    een sequel komt van Gladiator en hoogst waarschijnlijk in 2004
    of 2005.Hierin zal de jonge Lucius het verhaal gaan oppikken
    met nog meer strijd en bedrog.Maximus is overleden en zal
    als flashbacks terugkeren in het 2de deel.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna


    maximus kan natuurlijk wél terugkeren in een sequel...
    een sequel is het verhaal vóór de eerste film!!
    Je bent in de war met een PREquel.

    Hoe dan ook: Dit is niet bijster origineel van het toch al niet al te originele Hollywood. Laten we hopen dat er niet al te geforceerd een link wordt gelegd met het eerste deel, want dat verhaal is gewoon afgerond.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Zoals episodes 1 2 en 3

  10. #10

    Standaard

    maximus kan natuurlijk wél terugkeren in een sequel... een sequel is het verhaal vóór de eerste film!!
    nee dat is een Prequel, een Sequel is een verhaal wat op het eerste door of verder gaat.

    Greetz Matthijs
    Have the Lambs stopped screaming, Clarice? - The Silence of The Lambs

    Mijn DVD collectie

  11. #11

    Standaard Re: Gladiator 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HEGO
    De uitvoerend producent van 'Gladiator 2' zegt dat het werk aan de sequel begonnen is.
    Ik hoop maar dat dit een geintje is, want films als deze hebben gewoon geen sequel nodig.
    Maar goed, mij verbaast tegenwoordig niets meer en zelfs 2001: A Space Odyssey heeft een (toegegeven, erg slechte) sequel gekregen. Maar dat wil dus nog niet zeggen dat ik het een goed idee vind.

  12. #12

    Standaard

    Zoals de papegaai in Aladdin zou zeggen: Why am I not surprised?

  13. #13
    Anonymous
    Guest

    Standaard Re: Re: Gladiator 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik hoop maar dat dit een geintje is, want films als deze hebben gewoon geen sequel nodig.
    Als het een beetje slim wordt aangepakt dan zou het wat kunnen
    worden.Maar goed, aangezien er alleen dollar tekens in het hoofd
    ronddwalen van de makers van deze sequel zal het waarschijnlijk
    niet slim aangepakt worden

  14. #14

    Standaard

    Hoe dan ook, het is belachelijk dat een klassieker in spé, een vervolg krijgt...laten we hem met z'n allen gaan boycotten

  15. #15

    Standaard

    ze kunnen beter een re-make maken van ceasar sakespeare al willen ze toch een romeinse film.


    want een tweede deel is bijna nooit goed....

  16. #16

    Standaard

    Slecht idee! Zo'n mooi afgerond geheel als Gladiator een sequel aandoen is vragen om problemen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Slecht idee! Zo'n mooi afgerond geheel als Gladiator een sequel aandoen is vragen om problemen.
    Het gaat zich niet om het idee. Een aantal luitjes hebben uitgeteld wat een vervolg zou kunnnen opbrengen en that's it.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Het gaat zich niet om het idee. Een aantal luitjes hebben uitgeteld wat een vervolg zou kunnnen opbrengen en that's it.
    Dat is het probleem van al die Hollywoodfilms

  19. #19

    Standaard

    het wordt een verhaal dat zich 15 jaar later afspeelt. Maximus en Russel Crowe komen er dus zeker NIET in terug, ook niet met flashbacks.

    Jammer, want hij was de grote kracht achter Gladiator. Nu is het maar hopen dat deel 2 goed wordt, ik betwijfel het.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    het wordt een verhaal dat zich 15 jaar later afspeelt. Maximus en Russel Crowe komen er dus zeker NIET in terug, ook niet met flashbacks.
    't Kan wel.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    't Kan wel.
    maar zal niet gebeuren, dat las ik ergens op een movie site in een nieuwsbericht. Ik zal het nog eens opzoeken vanavond, nu ga ik naar mijn werk.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matthijs Foppele


    nee dat is een Prequel, een Sequel is een verhaal wat op het eerste door of verder gaat.

    Greetz Matthijs

    sorry voor de domme opmerking
    en bedankt voor het bijleren

    groetjesss
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    het wordt een verhaal dat zich 15 jaar later afspeelt. Maximus en Russel Crowe komen er dus zeker NIET in terug, ook niet met flashbacks.

    Jammer, want hij was de grote kracht achter Gladiator. Nu is het maar hopen dat deel 2 goed wordt, ik betwijfel het.
    Ik vrees dat het dezelfde kant op gaat als Speed II, Predator II, Robocop II, enz. enz. Maar je weet het natuurlijk nooit. Die Hard II vond ik wel goed, al was de eerste de beste
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik vrees dat het dezelfde kant op gaat als Speed II, Predator II, Robocop II, enz. enz. Maar je weet het natuurlijk nooit. Die Hard II vond ik wel goed, al was de eerste de beste
    Laten we hopen dat het net zo wordt als Back to the future 2, die vind ik alledrie erg gaaf!!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Laten we hopen dat het net zo wordt als Back to the future 2, die vind ik alledrie erg gaaf!!
    Die was ook goed, het kan dus wel. Maar zonder de hoofdacteur wordt het toch moeilijk.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •