De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard science of star wars

    Weet iemand waar ik aan science of Star Wars kan komen??

  2. #2

    Standaard

    Bedoel je de Star Wars DVD's? Wat dacht je van bol.com, vanleest, frs of mediamarkt. Bij van leest is de trilogy nu in de aanbieding van star wars voor 24.99.

  3. #3

    Standaard

    Welkom hier.

    Het boek kun je gewoon bij amazon.com bestellen. Of bedoel je de film (bron: imdb.com)?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Ik weet ook niet wat je juist bedoelt, is dat een docu? Ik ken alleen "Empire of Dreams", de extra docu bij de oude uitgave van de originele trilogie.

    Let wel op, in de nieuwe uitgave van de oude trilogie (fotootje hieronder...) zit volgens mij die docu niet bij, want die staat volledig op een 4de disc en duurt 240 minuten.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  5. #5

    Standaard

    Als het een boek is stel je je vraag misschien beter hier: http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=69
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  6. #6

    Standaard

    Science of Star Wars is een mini serie van documentaires geweest of Discovery Channel.

    http://www.imdb.com/title/tt0458284/

    Ik heb verder geen idee of hier DVD's van te krijgen zijn.


  7. #7

    Standaard

    Ralfers begrijpt het! Daar ben ik naar op zoek.
    Empire of dreams is misschien ook interessant, is die misschien ergens los te verkrijgen dan?
    Vriendelijk bedankt allen!

  8. #8

    Standaard

    De bonusschijf van de Star Wars Trology wordt wel eens los op eBay en Marktplaats aangeboden. Ik heb hem daar zelf ook vandaan gehaald.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #9

    Standaard

    Momenteel wordt die niet aangeboden op ebay en mp. Ik zal het goed blijven volgen. Ook zal ik op deze site bij tkg een advertentie plaatsen en zal maar geduldig moeten zijn. Bedankt. Van mij mag deze discussie op slot.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •