Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 132 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ultra HD bij Philips 21:9 scherm

    tags:

    De promosite van Philips' Cinema-tv is alleen al bijzonder vanwege de vraag of je de versie voor 20 mbps wilt bekijken.

    Eindelijk eens een site waar ik m'n glasvezelverbinding voor nodig heb. Bij het openen van philips.com/cinema, de promotiesite voor de superbreedbeeld-tv Cinema 21:9, vraagt Philips namelijk of je misschien de ultra hd-versie wilt bekijken, waarvoor een 20 mbps verbinding nodig is.

    Bron: http://www.bright.nl/ultra-hd-bij-philips-219-scherm
    Mmm, heb ook dat promofilmpje bekeken in de ultra hd-versie....

    Niet echt bijzonder, tenminste dan de onzin die er werd verteld, en je hebt er ook geen glasvezel verbinding voor nodig, hier liep hij met ADSL+ als een zonnetje naar binnen.

    Overdrijven is ook een vak.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #52
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Twee nadelen eigenlijk

    Hij is te klein
    Het is een Philips...................
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #53

    Standaard

    Bijna is het zover, 28 April te bewonderen bij diverse winkels

    Prijzen zijn nog erg hoog, ben benieuwd.

    Megapool: 3399,- (Niet meer te vinden op de website??)
    Internetwitgoed.nl: 3672,-
    RAF: 3999,-
    Extreme Discount: 7091,95 (what is in a name?)

    Maar evengoed heb ik het er niet voor over
    Laatst aangepast door Maverick : 27-04-2009 om 22:58 Reden: Megapool maakt je blij met een dooie mus?
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  4. #54

    Standaard

    Net de Demo mogen aanschouwen... Viel mij erg tegen, werkt dus alleen met Blu-ray spelers die 'n 21:9 als output kunnen geven, anders kijk je naar 'n gerekt 16:9 beeld. Verder, elke 16:9 uitzending wordt door de tv gerekt naar 21:9 en elke 4:3 uitzending naar 16:9... Enige wat goed weergeven wordt door deze tv zijn 2:35 bronnen (zoals CinemaScope films), helaas films die in exotischere formaten op de schijf gezet zijn zullen nog steeds gerekt worden door deze "intelligente" TV. Om over standaard TV programma's nog maar te zwijgen.

    Denk dat dit scherm leuk is voor reclame doeleindes (langs het voetbalveld, in de macdonalds, in bushokjes etc.) en voor winkels en kantoren... zie de meerwaarde van dit ding niet tegenover 'n betaalbaarder 50" schermpje die nagenoeg de zelfde breedte heeft maar wel alle beeldformaten goed kan weergeven.

    Wel 'n zeer gave feature die goed werkt is Net TV, dankzij wifi in de TV kan deze zo in het netwerk gehangen worden en zodoende kan men vanaf de luie bank surfen. Bepaalde sites zijn speciaal hergeprogrammeerd om makkelijk te bedienen via Net TV (zoals: Buienradar / Youtube / 9292ov / 538 / etc.)...

    Dacht dat ik 'n 3D tv demo zou gaan zien, werd hier niet echt opgewonden van

    Geef mij maar 'n raam ipv. deze brievenbus....
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Net de Demo mogen aanschouwen... Viel mij erg tegen, werkt dus alleen met Blu-ray spelers die 'n 21:9 als output kunnen geven, anders kijk je naar 'n gerekt 16:9 beeld. Verder, elke 16:9 uitzending wordt door de tv gerekt naar 21:9 en elke 4:3 uitzending naar 16:9... Enige wat goed weergeven wordt door deze tv zijn 2:35 bronnen (zoals CinemaScope films), helaas films die in exotischere formaten op de schijf gezet zijn zullen nog steeds gerekt worden door deze "intelligente" TV. Om over standaard TV programma's nog maar te zwijgen.

    Denk dat dit scherm leuk is voor reclame doeleindes (langs het voetbalveld, in de macdonalds, in bushokjes etc.) en voor winkels en kantoren... zie de meerwaarde van dit ding niet tegenover 'n betaalbaarder 50" schermpje die nagenoeg de zelfde breedte heeft maar wel alle beeldformaten goed kan weergeven.

    Wel 'n zeer gave feature die goed werkt is Net TV, dankzij wifi in de TV kan deze zo in het netwerk gehangen worden en zodoende kan men vanaf de luie bank surfen. Bepaalde sites zijn speciaal hergeprogrammeerd om makkelijk te bedienen via Net TV (zoals: Buienradar / Youtube / 9292ov / 538 / etc.)...

    Dacht dat ik 'n 3D tv demo zou gaan zien, werd hier niet echt opgewonden van

    Geef mij maar 'n raam ipv. deze brievenbus....
    ik weet niet welke demo jij hebt gehad, maar ik denk dat je een aantal dingen niet helemaal hebt begrepen.

    "werkt dus alleen met Blu-ray spelers die 'n 21:9 als output kunnen geven" ???
    -Deze bestaan niet en ook de nieuwe Philips BR speler heeft dit niet. de feature die momenteel/zometeen uniek is voor de Philips BR-speler is de mogelijkheid ondertitels die nu standaard in de zwarte balken worden weergegeven omhoog te plaatsen in het beeld. Dit samen met het naar 21:9 zoomen van de menu's maken deze BR-speler meer geschikt i.c.m. deze TV.

    "anders kijk je naar 'n gerekt 16:9 beeld"???
    -Je kijkt niet naar een gerekt 16:9 beeld, maar naar een ingezoomd 16:9 beeld.
    In werkelijkheid kijk je dus naar een resolutie van 1920 bij +/- 800 en dat dan ge-upscaled naar 2560x1080

    "elke 16:9 uitzending wordt door de tv gerekt naar 21:9 en elke 4:3 uitzending naar 16:9"???
    -Ook dit is niet waar, je hebt de keuze de standaard formaten te rekken. dit gebeurt dus alleen als je daarvoor kiest. je kan er prima 'gewoon' TV op kijken in 4:3 of 16:9 alleen heb je dan zwarte balken aan de zijkanten.
    Ik was trouwens aangenaam verrast door het 'rekken' van deze formaten, het blijven dikkere mensen maar het is aanzienlijk beter dan ik tot nu toe heb gezien.

    "Zie de ........de zelfde breedte heeft maar wel alle beeldformaten goed kan weergeven."
    - Daar heb je misschien een punt, maar of je nu een 60" (als je vergelijkbaar formaat wil) in je huiskamer neerzet of deze dan bescheiden 56" Inch is denk ik toch wel een verschil. Zeker omdat meer dan 60 procent van de Blu-ray discs het 21:9 formaat beeld hebben, dus op je 60" dikke zwarte balken onder en boven.

    Ik ben toch wel onder de indruk van deze TV, het formaat spreekt mij wel aan en het beeld is goed (moet eerlijk zeggen dat de demo niet geweldig was, maar dat ligt eerder aan de fabrieks instellingen) bij een goede afstellling en callibratie zal deze je echt versteld doen staan vermoed ik.
    Wat ik wel mis aan deze TV is Ambilight aan de onderkant (hij wordt geleverd met muur beugel en zonder voet, dus wil philips dat je hem gaat ophangen voor de beste belevenis), mogelijkheid 2 beelden/sources weergeven naast elkaar en ik denk dat hij met LED backlight mogelijk nog dunner en beter in het zwart zou zijn. Maar zoals al geroepen is....... Ze moeten misschien niet gelijk een perfect toestel op de markt zetten.:razz:

    Zeker gezien het bedrag dat ervoor moet worden neergelegd wacht ik rustig op de volgende generatie (met bovenstaande features) of ga eens kijken naar een beamer.
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  6. #56

    Standaard

    Alsnog ben ik er niet over te spreken ... Met name omdat merendeel van de films die ik kijk niet 2,35:1 zijn, maar eerder 1,35:1 of 1,77:1 en 1,85:1, Hoe intelligent deze TV ook is, ik wil niet dat ie gaat lopen schalen in mijn films waar haalt ie die pixels vandaan die niet op de schijf staan? En het kijken zonder schalen op deze TV lijkt mij irritanter dan met 'n conventionele 16:9 tv. Om bij de philips vertegenwoordiger te spreken, dit is niet zoals de regiseur het bedoeld heeft!

    Trouwens het Excuus dat gemen ook beter gaat op dit scherm is natuurlijk ook larie, die console games zijn geprogrammeerd op de huidige beeldformaten, en is niet echt de bedoeling dat de TV met pixels gaat rekken of zoomen. Zou er niet aan moeten denken om op dit scherm te multi-playeren, verticaal is dan wel weer 'n voordeel maar meeste games hebben het beeld horizontaal verdeeld.

    ps. jij legt het allemaal wat duidelijker uit, nu is het voor iedereen duidelijk
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 28-04-2009 om 13:20 Reden: ps.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #57

    Standaard

    Zag hem vandaag bij de MM Cruqius, hij hing tussen 4 ambilight exemplaren van veel kleiner formaat, ook was de 21:9 op een soort van demo stand gezet en de 4 overigen stonden wat bleekjes te wezen. Misste wat beeld aan onder en bovenzijde..... waarschijnlijk om propperige mensen te voorkomen.

    Was niet echt onder de indruk, ik houd het lekker bij mijn eigen TV, hoef niet zo'n brievenbus geval.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik stelde al eerder dat ik dit..., zeg..., 8 jaar geleden voor mij een natte droom was!
    Creatief had ik al zelfs setjes zilver gespoten en later, zwart gelakte latjes had gemaakt om hetzelfde effect te krijgen.

    Maar inmiddels is de kwaliteit van het zwart op mijn huidige scherm zodanig dat ik geheel geen balken meer zie, maar wel alle details in het zwart!

    Het is wel een reden waarom ik nu het liefst verduisterd een film kijk!
    Dan krijg ik echt het cinemascope effect!

    Minpunt van een 60", is dat cinemascope dan wel minder inmens is dan de 16:9 en 4:3 formaten.
    En bij dit scherm klopt die verhouding wel!
    Ga je van 4:3 naar meer op dit scherm krijg je ook echt zoals het hoort meer, maar uiteindelijk relatief klein.
    Ik wil dus niks inleveren, alleen maar winnen!


    Maar als er één uitkomt van 60, plus de extra ruimte, dan zou ik het persoonlijk wel heel warm krijgen.
    Zal ik daarna meteen de plaatselijke bank eens binnenlopen....................................... ......., onherkenbaar!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Twee nadelen eigenlijk

    Hij is te klein
    Het is een Philips...................
    1. mee eens, de beeldhoogte is veel te klein.
    2. het is niet echt Philips, want het scherm komt bij Sharp vandaan..

  10. #60
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #61

    Standaard

    Review even snel doorgekeken. Ik vraag me af of ze met deze televisie een nieuwe standaard neer (kunnen) zetten. Wel erg prijzig, voor een negentienjarige student

  12. #62

    Standaard

    Grappig, maar een beetje videofiel schaft voor dergelijke prijzen een full hd projector aan want wat maken die zwarte balken uit als je 2:35 beeld 3 meter breed is....

    Het lijkt mij meer een leuke gadget voor de filmfanaat voor er bij, maar voor de gewone tv kijker dia af en toe film kijkt kan het beter bij een 16:9 houden lijkt mij.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #63

    Standaard Philips Cinema 21/9

    Heb een paar dagen geleden mijn "ouwe" Philips lcd(47 PFL 9732) ingeruild voor deze
    56 PFL 9954 en ben nog steeds onder de indruk van de sublieme beeldkwaliteit van dit
    toestel. Het apparaat kost een paar centen maar dan heb je ook wel waar voor je geld.
    Ik kijk héél veel blu-ray en hd films en dan is het echt genieten met dit televisietoestel.
    Het is mij ook opgevallen dat snelle bewegingen op dit apparaat op een voortreffelijke
    manier worden weergegeven. De aura's rond objecten waar mijn vorige Philips last van
    had zijn op deze tv volledig weggewerkt.
    Toch zou ik dit toestel niet aanraden als je enkel tv kijkt. De 16/9 beelden worden weliswaar met minimale vervorming weergegeven maar het apparaat komt het best tot
    zijn recht in combinatie met een blu-ray speler. Ik heb momenteel een voortreffelijke blu-ray speler van Panasonic maar heb ook de nieuwe BDP 9100 van Philips besteld omdat
    deze ondertitelverschuiving heeft en dat is toch wel handig als je naar een blu-ray disc kijkt waar één gedeelte van de ondertiteling buiten het beeld valt.

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Tja, ik heb net een 52" inch Samsung staan en dat vind ik mooi zat. M'n collega heeft een 65 inch staan met 8 keilbouten in de muur, dat is pas echt wat. Hier in NL noet te krijgen (Fujitsu) maar dat is pas een beeld. Maar ja, gelukkig ben ik geen Amerikaan (bigger=better) dus ik hou het voorlopig hierbij. Wat wel gevaarlijk is is de gewenning. Ben van een 32" naar een 52" inch gegaan en binnen een paar dagen ben je gewend aan de maat. Dat gaat echt retesnel, beetje beangsigend als je erover nadenkt....

  16. #66
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daarom heb ik in de keuken een 19" inch, en in de kamer 60"
    Ik kijk wel eens een voetbal wedstrijd eerst in de keuken en later verder in de kamer.
    Dan krijg je toch echt telkens het wauw effect!
    Maar ook dat duurt kort idd.

    Enne.., bestaat dat...., Geld over....??


    @Phil Neutral heel veel plezier met deze tv!
    Ben ruim voorzien, maar toch een tikkeltje jaloers!

    Ben wel nieuwschierig of dat ondertiteling verschuiving echt werkt.
    De meeste BD spelers kennen al zo'n functie, alleen wordt dat op de meeste disc's nog niet ondersteund!
    Maar misschien is dit een functie speciaal voor dit scherm!
    Het zou mooi zijn als er in de BD speler, dus een 21:9 beeldscherm optie is!
    Ik help het je hopen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #67

    Standaard

    Ik heb een stukje van een recensie gelezen op htforum.nl, daarin staat dat het zowel met DVD's als BD's perfect werkt.

    Deze speler is ook zeer handig als je een Constant Image Height projectiesetup hebt, eventueel met anamorphische voorzetlens/prisma.

  18. #68

    Standaard

    geld over ? nee dat bestaat bij mij in ieder geval niet haha. Heb best wat geld over voor een tv maar geen 4.000 euro daar kan je een leuk auto'tje van kopen.
    Als ik het hier lees heeft iedereen een 52 inch of groter scherm thuis maar ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die die afmetingen normaal vind. Ik vind het zelf ook veel te groot tenzij je echt een meter pf 5 a 6 van het scherm af zit. Ik heb maar een klein flatje en de afstand tussen tv en bank is ongeveer 3 meter dan is 40 inch meer dan genoeg anders wordt het een gevoel alsof je naar een tennis wedstrijd aan het kijken bent...........

  19. #69
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach, ik denk dat Phil daar vrij neutraal tegenaan kijkt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    de afstand tussen tv en bank is ongeveer 3 meter dan is 40 inch meer dan genoeg anders wordt het een gevoel alsof je naar een tennis wedstrijd aan het kijken bent...........
    Dit vind ik altijd van die rarre argumenten, net als ""Anders is het net alof je vooraan in de bioscoop zit".
    Zelfs achter in de zaal van een moderne bioscoop zit je veel dichter dan 2 keer het diagonaal van het scherm.

    40" op 3 meter zou oveneen komen met het kijken van een tennismatch op 80 meter afstand van het veld
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    geld over ? nee dat bestaat bij mij in ieder geval niet haha. Heb best wat geld over voor een tv maar geen 4.000 euro daar kan je een leuk auto'tje van kopen.
    Als ik het hier lees heeft iedereen een 52 inch of groter scherm thuis maar ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die die afmetingen normaal vind. Ik vind het zelf ook veel te groot tenzij je echt een meter pf 5 a 6 van het scherm af zit. Ik heb maar een klein flatje en de afstand tussen tv en bank is ongeveer 3 meter dan is 40 inch meer dan genoeg anders wordt het een gevoel alsof je naar een tennis wedstrijd aan het kijken bent...........
    Dit is niet waar. Je kunt met gemak drie a vier meter van een 3 meter breed full hd scherm zitten zonder dat je naar een tennis wedstrijd aan het kijken bent. Het kijkt zelfs vele malen rustiger en beter dan een klein scherm.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    geld over ? nee dat bestaat bij mij in ieder geval niet haha. Heb best wat geld over voor een tv maar geen 4.000 euro daar kan je een leuk auto'tje van kopen.
    Als ik het hier lees heeft iedereen een 52 inch of groter scherm thuis maar ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die die afmetingen normaal vind. Ik vind het zelf ook veel te groot tenzij je echt een meter pf 5 a 6 van het scherm af zit. Ik heb maar een klein flatje en de afstand tussen tv en bank is ongeveer 3 meter dan is 40 inch meer dan genoeg anders wordt het een gevoel alsof je naar een tennis wedstrijd aan het kijken bent...........
    Ieder zijn hobby. Voor mij is een auto minder belangrijk dan een tv.
    Een auto moet mij van de ene plaats naar de andere brengen en daar stopt het mee.
    Omdat ik niet de ruimte en de interesse had om een beamer te kopen is dit voor mij
    de "bijna" perfecte oplossing. Iedereen moet voor zich uitmaken waar zijn of haar prioriteiten liggen. Je kan nu éénmaal niet alles hebben in het leven. En als ik moet kiezen tussen geld uitgeven aan een auto of aan een nieuwe tv dan is mijn keuze heel
    snel gemaakt.

  23. #73

    Standaard

    post een foto Phil. ben toch wel benieuwd hoe het er bij je uit ziet.
    elke keer als ik een 2.35 film kijk op mijn 50" (en dat gebeurd nogal vaak) vind ik toch stiekem wel vervelend dat er zoveel van het scherm niet benut wordt...

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dit is niet waar. Je kunt met gemak drie a vier meter van een 3 meter breed full hd scherm zitten zonder dat je naar een tennis wedstrijd aan het kijken bent. Het kijkt zelfs vele malen rustiger en beter dan een klein scherm.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dit vind ik altijd van die rarre argumenten, net als ""Anders is het net alof je vooraan in de bioscoop zit".
    Zelfs achter in de zaal van een moderne bioscoop zit je veel dichter dan 2 keer het diagonaal van het scherm.

    40" op 3 meter zou oveneen komen met het kijken van een tennismatch op 80 meter afstand van het veld
    Ben ik het niet mee eens heb al last bij 40 inch op 3 meter afstand en meedere mensen met mij. Als je een aktie film kijkt gaan de beelden heel snel waardoor je ogen dat ook bij moeten gaan benen. Gevolg is dat je ogen snel heel moe worden en je het allemaal niet goed kan volgen. Pff een scherm van 3 meter kan me niet voorstellen dat je dan ook maar iets kan goed kan zien tenzij je op een meter of 6 van het scherm af zit. Daarnaast gaat de bioscoop ook niet op omdat de ruimte daar veel groter is. En de regel gaat daar ook op dat als je daar te dichtbij zit (en dan bedoel ik niet vooraan) heb je ook al last dat je ondertitels als een tenniswedstrijd van links naar rechts snel moet gaan lezen en moeite hebt om de film nog een beetje te volgen......
    Laatst aangepast door neo123 : 14-07-2009 om 18:47

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    Ben ik het niet mee eens heb al last bij 40 inch op 3 meter afstand en meedere mensen met mij. Als je een aktie film kijkt gaan de beelden heel snel waardoor je ogen dat ook bij moeten gaan benen. Gevolg is dat je ogen snel heel moe worden en je het allemaal niet goed kan volgen. Pff een scherm van 3 meter kan me niet voorstellen dat je dan ook maar iets kan goed kan zien tenzij je op een meter of 6 van het scherm af zit. Daarnaast gaat de bioscoop ook niet op omdat de ruimte daar veel groter is. En de regel gaat daar ook op dat als je daar te dichtbij zit (en dan bedoel ik niet vooraan) heb je ook al last dat je ondertitels als een tenniswedstrijd van links naar rechts snel moet gaan lezen en moeite hebt om de film nog een beetje te volgen......
    Lijkt me meer een probleem van ondertitels lezen. Veel mensen importeren hier en zijn niet afhankelijk van subs. Zelf heb ik wel graag subs, maar dat mogen ook engelse zijn, dat helpt als het laat is en de audio niet meer te hard kan en ze onduidelijk spreken. Zelf hang ik niet zwaar aan de subs, heb soms niet eens in de gaten als ze er niet zijn bij engels gesproken films. Kan me voorstellen dat je wordt afgeleid als je heel erg zwaar aan de subs hangt en niet zo'n snelle lezer bent. Gelukkig hebben we hier nog subs, moet er niet aan denken dat ze allemaal nederlands gaan l@llen en dat ze allemaal hetzelfde gaan klinken, of nog erger uit de oostblok, dat 1 persoon de hele film door lult met 1 monotome stem die alle stemmen doet, en wel zo hard dat je het origineel niet meer kan horen.

    Zou de grootte van het scherm dan ook nog ergens anders vanaf hangen.....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •