Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Beam je dan in HD?
    Uiteraard

  2. #27

    Standaard

    Call of Duty vind ik persoonlijk ook een heel vet spel. Moet nodig dat nieuwe deel eens gaan halen. Voor de rest speel ik nauwelijks op mijn Xbox. Heb gewoon iets van 20 spellen liggen maar doe er niets mee. Mocht je nog een spel zoeken dan kun je me Pmen.

    Ik zag dat we uit hetzelfde jaar kwamen, wat is 1985 toch een pracht jaar om geboren te worden.

    Heb je de nieuwe van W. Allen al gezien. Genaamd Vicky Christina Barcelona? Drie keer raden waar dat gefilmd is...

    En hoe zit het met je account bij www.whatiwatch.net ben wel benieuwd wat jij zoal kijkt in een maand tijd.

  3. #28

    Standaard

    Vanaf volgende week ga ik mijn WiW maar eens bijhouden Heb VCB al gezien en de sfeer,omgevingen en muziek zijn inderdaad helemaal top


  4. #29

    Standaard

    Ik dacht het al dat je VCB gezien had maar wou het voor de zekerheid even melden.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik denk ook dat ik eerst de Receiver vervang en dan in de loop van de tijd de boxen. Edgar heeft me lekker gemaakt
    En aan welke receiver zit je te denken?

  6. #31

    Standaard

    Dat weet je best
    Maar ik moet eerst van mijn oude receiver afkomen, en dat wil nog niet echt vlotten
    Laatst aangepast door Daan de G. : 21-01-2009 om 07:51


  7. #32

    Standaard

    Leuk intervieuw weer,
    Maar zo erg is Ede qua criminaliteittoch niet, woon nu ook al 27 in bennekom en ede, en ik vind het wel meevallen.
    Al hebben ze wel geprobeerd gisteren mn fietste jatten

  8. #33

    Standaard

    Ik deel je mening wat betreft Wall-E wel. Deze film is puur het bewijs dat goede graphics alleen nog niet een goede animatiefilm maken. Begin is leuk, maar vond het ook doodzonde dat het toch weer tot een zoetsappig melodramatische feel goed movie over mensen werd........ Ik had liever gezien dat het een pure sf film was geworden waarin twee robots van verschillende werelden allerlei avonturen in de ruimte kregen..... Tot de wending leek het dit ook te worden......jammer...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #34

    Standaard

    Al die nominaties ook weer voor Wall-E! Doet me pijn aan de ogen!

    Ede kent wel een hoge criminaliteit, in Veldhuizen staan wekelijks auto's in de fik en Ede was de eerste stad waarbij het uitgaansgebied onder video toezicht viel, door al die ongeregeldheden daaro! En ik zweer het, ik heb er niks mee te maken


  10. #35

    Standaard

    Heee....ik zie dat jij de flascreentv hebt, die ik graag eens wil aanschaffen. Bevalt ie? En zien dvd's er nog mooi uit op dat scherm, worden ze mooi weergegeven? Ben wel benieuwd naar je ervaringen. Alvast bedankt!

  11. #36

    Standaard

    Super, ik had eerst een LCD tv van Toshiba welke ik na een paar maanden al zat was. Terwijl hij toch overal goed uit de reviews kwam e.d. Toen maar diep in de buidel getast en heb nog geen seconde spijt gehad.

    Erg mooie tv, die alles perfect weergeeft! Vooral Blu Ray's zijn een lust voor het oog en gamen doe ik er elke dag mee, niks geen problemen.

    Ik merkte in het begin wel dat ik gevoelig ben voor phosphor trails, dit is echter bijna nooit te merken en komt bijna alleen maar voor tijdens gamen. Vind het in ieder geval lang niet zo storend als beeldvegen bij een LCD.


  12. #37

    Standaard

    Dat is mooi om te horen! Enne....dvd's geven ook mooi beeld...ook al is dat natuurlijk niet te vergelijken met Blu Ray?

  13. #38

    Standaard

    Ligt ook aan de transfer, maar veel nieuwe films (dus met een goede transfer) zien er schitterend uit!!!


  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ligt ook aan de transfer, maar veel nieuwe films (dus met een goede transfer) zien er schitterend uit!!!

    Heb je daar geen last van......, dat het schitterd??
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •