De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Inauguratie Barack Obama in HD bij UPC Digitale TV

    De inauguratie van de 44ste president van de Verenigde Staten Barack Obama is bij UPC Nederland te zien in HD (High Definition).
    De live uitzending van de NOS vindt plaats op dinsdag 20 januari 2009 van 17:30 - 18:45 uur op Nederland 1. De HD-uitzending is bij UPC te zien op kanaal 14 van UPC Digitale Televisie.
    Bron: UPC

    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  2. #2

    Standaard

    hoe geeft upc zoiets te kennen dan?
    ik hoor het nu van jou maar heb zelf ook hd abonnement en
    zou het best handig vinden als ik dat gemaild krijg ofzo.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    hoe geeft upc zoiets te kennen dan?
    ik hoor het nu van jou maar heb zelf ook hd abonnement en
    zou het best handig vinden als ik dat gemaild krijg ofzo.
    Via het infokanaal (kanaal 11) en de UPC site. Ik check ook regelmatig het Chello Forum om op de hoogte te blijven.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  4. #4

    Standaard

    ik had deze link in mijn regelmatig checken lijstje maar daar beland dus blijkbaar niet de goeie info op: http://forum.upclive.nl/forum.jspa?forumID=40
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    ik had deze link in mijn regelmatig checken lijstje maar daar beland dus blijkbaar niet de goeie info op: http://forum.upclive.nl/forum.jspa?forumID=40
    Die is niet up to date idd..
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  6. #6

    Standaard

    respect voor je onderschrift, ik zal eens denken over de mijne.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  7. #7

    Standaard

    Tijdelijke uitzending Nederland1 HD gaat definitief niet door

    De tijdelijke uitzending van Nederland1 HD van de inauguratie van de nieuwe Amerikaanse president Barak Obama gaat definitief niet door. Nederland1 HD had dinsdag 20 januari tussen 17.30 en 18.45 uur voor dit historisch moment tijdelijk willen uitzenden via alle HD aanbieders van Nederland. Ziggo, UPC, CAIW en CanalDigitaal hadden inmiddels toegezegd tijdelijk Nederland1 HD via de zendernetwerken door te geven.
    Sinds vanmiddag bereikte Totaal TV geruchten dat de doorgaan van de HD uitzendingen rond de inauguratie van Barak Obama zeer twijfelachtig zou zijn. Dit is inmiddels door de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) bevestigd. “Vanwege de live vertaling/ondertiteling is het nodig het HD signaal 30 seconden te vertragen. De benodigde apparatuur daarvoor is niet tijdig beschikbaar” laat Kees Noort van de NPO desgevraagd aan Totaal TV weten.
    Bron:TotaalTV

    Weer blij gemaakt met een dood vogeltje...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  8. #8

    Standaard

    Pfff, dan toch geen ondertiteling...

  9. #9

    Standaard

    hmmm heb mijn box nog niet binnen
    och gewoon kijken dan maar(moest ik toch al) lol
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  10. #10

    Standaard

    Inderdaad dan maar gewoon ordinair SD kijken.

    Daarnaast heb ik de bestelde spullen ook nog niet in huis. Als de levertijd een week zou zijn, komt de boel binnen 2 dagen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •