De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DC Direct - Blu Ray animatie (Superman, Batman etc.)

    Inmiddels zijn er al weer 3 titels uitgekomen:

    'Superman : Doomsday'

    'Justice League: The New Frontier'

    'Batman Gotham Knight'

    en zit de derde eraan te komen:

    "Wonderwoman"

    Nu zoek ik deze in regio 2 of regiovrij. Ik kwam ergens tegen dat The New Frontier regio 0 zou zijn (dus regiovrij?), waar kan ik deze info vinden.



  2. #2

    Standaard

    Zijn de genoemde titels niet allemaal van Warner Bros.? Zo ja, dan zijn ze allemaal regiovrij.

  3. #3

    Standaard

    Klopt. DC is onderdeel van Warner, ze zullen dus waarschijnlijk allemaal regiovrij zijn. www.dvdcompare.net is een handige site om te kijken of een titel regiovrij is of niet. Warner is dat over het algemeen wel.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4

    Standaard

    Superman Doomsday, Batman Gotham Knight, Justice League the new frontier en Justice League season one zijn inderdaad Warner releases en regiovrij: dat weet ik zeker omdat ik ze zelf in huis heb (via amazon.com).

  5. #5
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Jammer alleen dat het ongeloofelijke crap films zijn

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Jammer alleen dat het ongeloofelijke crap films zijn
    vind jij... Ik vond met name New Frontier erg goed, vooral omdat er een lekkere oude feel aanzit. Gotham Knight is een erg apart en ambitieus project, wat enigzins wat gemengde gevoelens achter liet bij me ... maar Superman Doomsday was behoorlijk indrukwekkend vond ik. Tuurlijk niet zo aangrijpend als de comic, maar voor een cartoon vond ik hem erg goed. Wonder Woman nog niet gezien, die is onderweg.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Jammer alleen dat het ongeloofelijke crap films zijn

    Als je niets fatsoenlijk in te brengen hebt, blijf dan weg!


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •