De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard *NSYNC - PopOdyssey Live [DVD]

    *NSYNC - PopOdyssey Live [DVD]

    Na het grote succes van *NSYNC’s ‘No Strings Attached’ album zijn de heren zeker niet op hun lauweren gaan rusten. Deze DVD geeft een impressie van de grote ‘PopOdyssey’-tour waarmee *NSYNC in 2001 maar liefst 35 steden in de Verenigde Staten aandeed.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard Bye bye bye

    Ik vind ze best lief, hoor, die N-Syncjes, maar is dit nu een review waar iemand op dvd.nl op zit te wachten??
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard

    Tja, als dvd.nl zich zou gaan richten naar de wensen van de grootste gemene deler van het dvd.nl publiek, zouden ze zich toch behoorlijk à la (management en marketing afdeling van) *NSync opstellen: je publiek uitsluitend dat bieden wat ze graag willen horen/lezen/zien. Is dat wat je wilt??

    Hier is een dvd besproken die velen hier wellicht nooit zullen kijken, laat staan kopen, maar het geeft wel een beeld van de kwaliteit die aan dergelijke dvd's besteed wordt. Je moet 's kijken op EzyDvd, bij Coming Soon en New Releases. Hier zitten behoorlijk wat concert-dvd's bij. Kennelijk is er een markt voor.

    Laat dvd.nl lekker doorgaan met recenseren van allerlei dvd's, hiermee wordt een breder publiek bediend. Ik weet dat er een soort 'hardcore-dvd.nl-bezoeker' bestaat, maar door een breder aanbod komen er nieuwe gebruikers bij, en wordt de dvd.nl community alleen maar groter!

    PS. Dvd.nl hou vol - meer publiek = een grotere stand op HCC

  4. #4

    Standaard Jammer

    Ach, ik vind het ook geen probleem, maar er zijn zoveel andere goede en gevarieerde muziekvideo's te bespreken. Hierin merk je wel duidelijk dat dvd.nl alleen maar hun toegezonden titels bespreekt. Beetje jammer.

    Maar ik mag niet klagen, want het is gratis he

    De doelgroep van *N-Sync ontbreekt totaal op dvd.nl natuurlijk.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard Meer Muziek DVD reviews

    Allereerst bedankt voor de reviews op deze site. Voor mij zijn ze zeker een overweging voor wel/niet aanschaf. Maar wanneer komen echt de grote der Aarde aan de beurt

    Elvis - That's The Way It Is
    Barbara Streisand - Timeless
    Frank Sinatra

    etc

    Ben benieuwd
    Bezit van de zaak, betekent eind van het vermaak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •