De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Razzie Awards 2008 (uitgereikt in 2009)

    Mick Myers en Paris Hilton grote kanshebbers Razzies
    'The Love Guru' van Mike Myers is zeven keer genomineerd voor een Golden Raspberry Award. De film, waarin de acteur een liefdesgoeroe speelt, maakt onder meer kans op een award voor de slechtste film. Myers en zijn medespelers Jessica Alba, Verne Troyer en Ben Kingsley maken ieder kans op de prijs voor de slechtste acteerprestatie.

    De filmprijzen, die in de volksmond de Razzies worden genoemd, zijn een reactie op de Oscars en werden in 1980 voor het eerst vergeven. Ze worden op 21 februari uitgereikt, één dag voor de Oscaruitreiking.

    De andere genomineerden in de categorie slechtste film zijn 'Disaster Movie', 'Meet the Spartans', 'The Happening', 'In the Name of the King: a Dungeon Siege Tale' en 'The Hottie & the Nottie', met Paris Hilton. Hieronder alle nominaties

    Slechtste film:
    'Disaster Movie'
    'Meet The Spartans'
    'The Happening'
    'The Hottie and the Nottie'
    'In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale'
    'The Love Guru'

    Slechtste acteur:
    Larry the Cable Guy - 'Witless Protection'
    Eddie Murphy - 'Meet Dave'
    Mike Myers - 'The Love Guru'
    Al Pacino - '88 Minutes' en 'Righteous Kill'
    Mark Wahlberg - 'The Happening' en 'Max Payne'


    Slechtste actrice:
    Jessica Alba - 'The Love Guru'
    Cameron Diaz - 'What Happens in Vegas'
    Paris Hilton - 'The Hottie and the Nottie'
    Kate Hudson - 'Fool's Gold' en 'My Best Friend's Girl'
    Annette Bening, Eva Mendes, Debra Messing, Jada Pinkett-Smith en Meg Ryan - 'The Women'

    Slechtste bijrol:
    Uwe Boll - 'Postal'
    Pierce Brosnan - 'Mamma Mia!'
    Ben Kingsley - 'The Love Guru', 'War, Inc.' en 'The Wackness'
    Burt Reynolds - 'Deal' and 'In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale'
    Verne Troyer - 'The Love Guru' and 'Postal'

    Slechtste vrouwelijke bijrol:
    Carmen Electra - 'Disaster Movie' en 'Meet the Spartans'
    Paris Hilton - 'Repo! The Genetic Opera'
    Kim Kardashian - 'Disaster Movie'
    Jenny McCarthy -'Witless Protection'
    Leelee Sobieski - '88 Minutes' en 'In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale'

    Slechtste koppel
    Cameron Diaz and Ashton ***cher - 'What Happens in Vegas'
    Paris Hilton and either Christine Lakin or Jorel David Moore - 'The Hottie and the Nottie'
    Larry the Cable Guy and Jenny McCarthy - 'Witless Protection'
    Eddie Murphy and Eddie Murphy - 'Meet Dave'

    Slechtste prequel, sequel, remake of rip-off:
    'The Day the Earth Stood Still'
    'Disaster Movie'
    'Meet the Spartans'
    'Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull'
    'Speed Racer'
    'Star Wars: The Clone Wars'

    Slechtste regisseur:
    Uwe Boll - 'Tunnel Rats' en 'In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale'
    Jason Friedberg and Aaron Seltzer - 'Disaster Movie' en 'Meet the Spartans'
    Tom Putnam - 'The Hottie and the Nottie'
    Marco Schnabel - 'The Love Guru'
    M. Night Shyamalan - 'The Happening'

    Slechtste scenario
    Jason Friedberg and Aaron Seltzer - 'Disaster Movie' en 'Meet the Spartans'
    M. Night Shyamalan - 'The Happening'
    Doug Taylor - 'In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale'
    Mike Myers and Graham Gordy - 'The Love Guru' (novum/mvl/lb)

    Bron: www.hln.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Ik snap Al Pacino niet zo goed

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop dat Mike Myers alle 7 nominaties mag verzilveren!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Al Pacino slechtste acteur................haha !
    Nu was Righteous Kill wel een draak van een film.

  5. #5

    Standaard

    Ja, vind Pachino wel heel erg aftakelen:razz:,maar eerlijk is eerlijk we hebben wel hele slecht efilms gehad afgelopen jaar..

    Slechtste film:
    'Disaster Movie'
    'Meet The Spartans'
    'The Hottie and the Nottie'
    'In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale'
    'The Love Guru'

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Ach Al Pacino als slechtste acteur slaat op zichzelf nergens op, maar zijn laatste films zijn inderdaad niet best. Toch is de beste man nog tien keer beter dan de gemiddelde acteur.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ach Al Pacino als slechtste acteur slaat op zichzelf nergens op, maar zijn laatste films zijn inderdaad niet best. Toch is de beste man nog tien keer beter dan de gemiddelde acteur.
    Tja, Al Pacino vs. Mike Myers of nog erger vs. Paris Hilton. Voor wie kies je dan???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Het zal Pacino wellicht niets interesseren, maar op z'n best krapt ie zich achter de oren en stapt hij aan boord van betere projecten dan de afgelopen jaren. Kan hij beter ook John Avnet de hand schudden en ver achter zich laten.

  9. #9

    Standaard

    Tja nominatie van Pacino slaat natuurlijk nergens op, maar ja er moet altijd een grote naam tussen zitten.

  10. #10

    Standaard

    Ik begrijp sowieso nooit zo goed waarom acteurs die qua financiën allang binnen zijn, niet gewoon alleen die rollen kiezen die ze artistiek het meest interessant vinden.
    Vooral Pacino en DeNiro kunnen er wat van, ze kiezen de ene na de andere flutrol, terwijl ze vroeger legendarische prestaties hebben neergezet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    En het is ook niet dat Al Pacino een groot geldverdiener is in hollywood-termen
    Daar moet ik je toch even tegenspreken.
    Bijvoorbeeld 11 mln voor S1m0ne. Voor The Godfather Part II 10% van de boxoffice.
    Hij hoeft de rest van zijn leven echt niet meer te werken.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-07-2012 om 12:08
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    Zoals Eddie Murphy het al eens gezegd heeft:
    Tja, wie zulke slechte films maakt moet in de klappen kunnen delen. Maar eerlijk is eerlijk, het siert Eddy Murphy dat hij het zo sportief aanpakt.
    Laatst aangepast door Werner : 04-07-2012 om 11:15
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Slechste film "The Happening"???
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

  15. #15

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    the happening was echt zooooo ***
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  17. #17

    Standaard

    Shyamalan-bashen is nu éénmaal ook één van de hobby's van de Razzie-jury.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Nou, de Razzie-commissie heeft het netjes bij het rechte eind. Alle crap van het afgelopen jaar komt minstens 1 keer voor in deze nominaties. Wie er ook "wint", ze verdienen het allemaal. Alleen Al Pacino komt op mij meer over als sensatiezucht. Beide films waren slecht, maar om Pacino daar persoonlijk op af te rekenen...

    Shyamalan-bashen is pas terecht sinds Lady in the Water. Daarvoor niet. The Happening is dus ook bijzonder terecht. Ongelooflijk amateuristisch misbaksel.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  19. #19

    Standaard

    Ach die Razzies zijn toch altijd al complete onzin geweest, ze nomineren alleen grote commerciële films, alsof je daartussen echt de slechtste films van het jaar zal vinden. Maar eerlijk is eerlijk, de meeste films die ze nomineren verdienen het inderdaad wel om aan de schandpaal genageld te worden, behalve Speed Racer (en eventueel The Day The Earth Stood Still).

    Ik heb de indruk dat ze ook gewoon kijken welke films doorheen het jaar het meest afgekraakt werden door critici en op basis daarvan hun lijst samenstellen. Weinig creativiteit dus.

  20. #20

    Standaard

    Tja, dit keer kan ik ze alleen maar gelijk geven! Al die rotzooi zoals Disaster movie welke elk jaar weer een nieuwe film krijgt, dat slaat toch nergens op! En nog te bedenken dat er zelfs mensen (lees kinderen) naar zulke films gaan... en ze nog leuk vinden ook!

    The Happening is geheel terecht genomineerd, tenenkrommend geacteerd, een verschrikkelijke verhaallijn en een belachelijk plot! Shyamalan is juist overrated...

    Al Pacino is misschien ook wel terecht, als je Rightious Kill gezien hebt dan kan je eigenlijk concluderen dat zo'n groots acteur embaarlijk staat te spelen..


  21. #21

    Standaard

    Rightious Kill is zeker geen meesterwerk, maar toch zeker niet de slechtste film van 2008
    ik ben misschien een Pacino fan, maar zo slecht vond ik hem er niet in

    volgens mij neemt hij dergelijke rollen gewoon omdat ze LEUK zijn om te spelen
    ik kan mij zeker voorstellen dat sommige artistieke films met een kleiner budget niet altijd even leuk zijn om te doen
    dergelijke acteurs zijn uiteraard al lang "binnen" en doen dit als hobby

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Logisch?
    Absoluut niet. Vond `m goed, daarbij zijn er zoooooooooooooooo veel meer slechtere films dan The Happening gemaakt het afgelopen jaar.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #23

    Standaard

    Mss zijn sommige films wel terecht genomineerd maar ik vind dat het bij die Razzies eerder moet gaan om de met goede bedoelingen maar toch slecht uitgevallen films moet gaan, zoals The Happening.

    Dat The Love Guru, The Hottie and the Nottie en wat nog allemaal rommel is weet iedereen hier wel, ik zou zo'n films nog niet eens de aandacht geven door voor The Razzies genomineerd te zijn.

    Ok, het gaat er net om wat de slechtste film is en dergelijke, maar zo'n misbaksels kan je niet eens een film noemen imo. Dat zijn gewoon snelle projecten om grof geld mee te verdienen (en vaak lukt dat nog ook) Dat weet iedereen die eraan meewerkt, van 'acteur' tot regisseur, en als dat ding dan in de filmzaal draait denken ook zij, wat een brakke shit is dit, maar who cares, we get paid.

    Ik zou dan liever zien dat men bij The Razzies eerder de serieuze films die toch gefaald hebben onder de loep nemen. Dat zou heel die 'awardshow' al flink wat interessanter maken. Want ik moet niet zien hoe Disaster Movie vijf awards in de wacht sleept omdat het rommel is, dat weet ik zo ook wel. Dat een andere film dan slechtste film award krijgt, terwijl een Disaster Movie hier nog niet eens voor genomineerd werd wil niet zeggen dat die film slechter was, maar dan weeg je de films tenminste af tegen vergelijkbare cocurrenten want ik vind zo'n Paris Hilton misbaksel in dezelfde categorie plaatsen als een film met Pacino ofzo gewoon appelen met peren vergelijken.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #24

    Standaard

    And the winners are...
    Worst Picture: The Love Guru
    Worst Actor: Mike Myers, The Love Guru
    Worst Actress: Paris Hilton, The Hottie And The Nottie
    Worst Supporting Actress: Paris Hilton, Repo: The Genetic Opera
    Worst Supporting Actor: Pierce Brosnan, Mamma Mia!
    Worst Screen Couple: Paris Hilton and either Christine Lakin or Joel David Moore, The Hottie And The Nottie
    Worst Prequel,Remake, Rip-off or Sequel
    (Combined Category for 2008): Indiana Jones and The Kingdom of The Crystal Skull
    Worst Director: Uwe Boll, 1968: Tunnel Rats, In The Name of The King: A Dungeon Siege Tale, and Postal
    Worst Screenplay: The Love Guru, written by Mike Myers & Graham Gordy
    Worst Career Achievement: Uwe Boll (Germany’s Answer to Ed Wood)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •