Pagina 21 van 104 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #501

    Standaard Psycho

    Thehut.com heeft de steelbook deluxe versie als preorder voor slechts 15,85 GBP, en regelmatige klanten krijgen nog % korting ook (nummers per mail).

  2. #502

    Standaard

    Hmm ik zal wel iets verkeerd doen maar zie hem niet staan? http://www.thehut.com/elysium.search...shutter+island

    Ook op 'steelbook' krijg ik geen results.

  3. #503

    Standaard

    Lees goed... Barend heeft het over het steelbook van Psycho!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diekert Bekijk bericht
    Hmm ik zal wel iets verkeerd doen maar zie hem niet staan? http://www.thehut.com/elysium.search...shutter+island

    Ook op 'steelbook' krijg ik geen results.

  4. #504

    Standaard

    Lol ik keek naar de vorige post idd, niet naar de titel van zijn post. Excuse me.

  5. #505

    Standaard

    Vandaag in Fnac met de Belgische versie van deze steelbook in m'n handen gestaan maar uiteindelijk toch de gewone gekocht.

    De achterkant is gewoon een sticker (korte inhoud in NL en Fr) die ze over de steelbook geplakt hebben. Niet echt netjes ...
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 09-07-2010 om 22:59 Reden: .

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Vandaag in Fnac met de Belgische versie van deze steelbook in m'n handen gestaan maar uiteindelijk toch de gewone gekocht.

    De achterkant is gewoon een sticker (korte inhoud in NL en Fr) die ze over de steelbook geplakt hebben. Niet echt netjes ...
    Het gaat mij vooral om de uitgebreidere extra's en het boekje, is een heel interessante geschiedenis...

  7. #507

    Standaard

    Vandaag ontvangen; The Hurt Locker (BD) & Benjamin Button (DVD)
    (Samen besteld voor kosteloze verzending.)
    The Hurt Locker is regiovrij, pas bij de release datum aangepast door Yesasia, denk ik. (Voor foto's van BB, zie DVD Steelbook topic.)






  8. #508

    Standaard

    erg mooie steelbook van Hurt Locker! Maar helaas wel erg duur. Heb de normale Uk al, voor 12 euro .. deze kost zo'n 28 euro zag ik ... erg veel, geef ik eigenlijk niet uit aan een film.

  9. #509

    Standaard

    Die van The Hurt Locker is erg vet ja. Komt er ook nog wel eens in.

  10. #510

    Standaard

    Vandaag The Spirit ontvangen! En op Ebay "Sleeping Beauty" 'gewonnen'...nu afwachten tot die arriveert

  11. #511

    Standaard

    Ik las op blu-ray.com dat FutureShop een steelbook exclusive gaat leveren van Iron Man 2.
    Hij staat nog niet op de site, maar... verzend deze shop ook naar NL? Op de site staat geen duidelijk antwoord. Mensen hier die ervaringen hebben met FutureShop?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik las op blu-ray.com dat FutureShop een steelbook exclusive gaat leveren van Iron Man 2.
    Hij staat nog niet op de site, maar... verzend deze shop ook naar NL? Op de site staat geen duidelijk antwoord. Mensen hier die ervaringen hebben met FutureShop?
    Jup, ik heb ervaring met FutureShop Ze verzenden niet buiten Canada en accepteren geen buitenlandse creditcards


  13. #513

    Standaard Prince of Persia blu ray steelbook

    PRINCE OF PERSIA: THE SANDS OF TIME exclusief bij de Ned. Mediamarkt vanaf 1 sept. Wel een erg kale release.

    Zie:
    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...ment&Itemid=54

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HEGO Bekijk bericht
    PRINCE OF PERSIA: THE SANDS OF TIME exclusief bij de Ned. Mediamarkt vanaf 1 sept. Wel een erg kale release.

    Zie:
    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...ment&Itemid=54
    Ga die blu-ray wel in huis halen, alleen dit is het steelbook thread,
    zie nergens iets staan dat dit een steelbook gaat worden, of lees ik daar overheen ?

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KunDun Bekijk bericht
    Ga die blu-ray wel in huis halen, alleen dit is het steelbook thread,
    zie nergens iets staan dat dit een steelbook gaat worden, of lees ik daar overheen ?
    Je leest er idd overheen het staat onder Technische gegevens

    Erg intressant ga ik zeker een oogje op houden, ben benieuwd

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ze verzenden niet buiten Canada en accepteren geen buitenlandse creditcards
    Ja helaas ^$#@*##^ (beep)

    -------------
    Fotootje van The Green Zone, nmm een matige Steelbook


    Laatst aangepast door Morlock : 22-07-2010 om 12:36

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht

    -------------
    Fotootje van The Green Zone, nmm een matige Steelbook

    Vind ik ook...erg drukke buitenkant, en hele saaie binnenkant...Wacht nog even de Duitse versie af...

    Sands of Time komt er wel in denk ik =) Hopen dat de MM ook een special voor Iron Man 2 doet! FS wordt weer een dure import =(

    Vandaag binnengekregen: Minority Report (FR), onlangs ook nog The Dark Knight en BoB (jaja, geen Steelbook, maar toch...)

  18. #518

    Standaard

    HMV kondigt ook al een Exclusive aan voor Prince of Persia

  19. #519

    Standaard

    @ He77razor: ben wel benieuwd naar de binnenkant van de duitse GreenZone dus als je de mogelijkheid hebt...?

    ---------------

    En Amazon.de komt met een Exclusive Iron Man 1&2 Limited Steelbook. Erscheinungstermin: 7. Oktober 2010?? , geen verdere details, je kan je wel opgeven om op de hoogte te worden gehouden.

  20. #520

    Standaard

    ^^ Heb hem nog niet besteld, wacht eerst de foto's af =)

    Duitse Amazon kondigt ook een Iron Man 1 & 2 Steelbook aan!

  21. #521

    Standaard

    Book Of Eli Special Limited Amazon.de Edition:



    Robin Hood Limited Collector's Box:

    Laatst aangepast door wimv : 24-07-2010 om 19:32 Reden: Grotere plaatjes

  22. #522

    Standaard

    Welke ondertitels hebben deze?(Book Of Eli Special Limited Amazon.de Edition en Robin Hood Limited Collector's Box)
    Samsung UE40ES8000| Marantz SR7005|Focal 816w| Focal 806| BK XLS 200 MK II| Oppo 93

  23. #523

    Standaard

    Die van Robin Hood is wel erg duur.. maar ook erg tof. En tofheid wint het bij mij altijd van verstandigheid voor mijn portemonnee.

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diekert Bekijk bericht
    Die van Robin Hood is wel erg duur.. maar ook erg tof. En tofheid wint het bij mij altijd van verstandigheid voor mijn portemonnee.
    Dat "probleem" heb ik nou ook

    Weet niet wat die duitsers aan het goochelen zijn met hun prijzen??
    Ik had de gewone Steelbook van Robin Hood al in de pre-order voor €22,99, kost nu €31,97. Wilde de Collectors Box ook bestellen voor (toen nog) €39,?? te laat.., die was ineens €51,97. Naja, toch maar besteld. Gelukkig is er "der vorbesteller-preisgarantie"!
    Anyway, heb straks wel TWEE mooie sleutelhangers 1 van RH en 1 van TBOE

    @joostbosmans; nog geen idee, zal over een paar weken er wel bij staan, maar grote kans dat ze ook NL subs hebben denk ik.

  25. #525

    Standaard

    Eindelijk voor een redelijke prijs gekocht op Ebay...stond bovenaan mn lijstje!




    Komende maanden worden dure tijden...Augustus komen er een stuk of 13 Steelbooks uit op Amazon.de (wo Transformers en Tropic Thunder). Daarnaast The Book of Eli. En dan in september Robin Hood, Kick Ass en Prince of Persia...


    Nog een vraagje tussendoor. Is Shutter's Island ook verkrijgbaar in de Belgische FNAC? Ik ben hier naar op zpek, maar de prijzen zijn absurd die gevraagd worden...

Pagina 21 van 104 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •