Pagina 100 van 104 EersteEerste ... 509096979899100101102103104 LaatsteLaatste
De resultaten 2.476 tot 2.500 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2476

  2. #2477

    Standaard

    Snel ge-preordered op Play.com (er zullen er maar 4000 uitgegeven worden, zal wel uitverkocht zijn tijdens de pre-order periode):

    Steelbook uiteraard .


  3. #2478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Snel ge-preordered op Play.com (er zullen er maar 4000 uitgegeven worden, zal wel uitverkocht zijn tijdens de pre-order periode):

    Steelbook uiteraard .

    Ik had hem al besteld, maar hoe weet je dat er 4000 copies uitgebracht wordt.?
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  4. #2479

    Standaard

    Er zijn 2 customer reviews en in 1 daarvan wordt dit gemeld. Verder zou ik het ook niet weten. 4000 wereldwijd? Dan zou die nu echt al uitverkocht zijn lijkt mij. En het duurt nog 4 maanden voor hij uitkomt. Misschien tegen die tijd ook ergens te bestellen met nl subs.

  5. #2480

    Standaard

    Ik vind 4000 nog best wel veel voor een Play.com Exclusive Steelbook.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #2481

    Standaard

    Iemand die HiDefNinja runt heeft contacten met de uitgevers en webshops. Vandaar ook dat het artwork aan de binnenkant is gekozen door de leden van het forum van HiDefNinja. Hij heeft dus ook altijd feitjes over uitgaves die hij rechtstreeks van de uitgevers krijgt. Die hebben dus ook gezegd dat het er 4000 zullen zijn.

    Volgens mij is de minimale afname bij Steelbook ook 4000.


  7. #2482

    Standaard

    Jammer dat er geen subtitles op die BD staan van The Terminator.

    Maar ik heb de amerikaanse uitgave van de BD, en daar zat zo'n kaartje voor, en als je dat beweegt heb je zo'n 3D beeld.

    De beeldkwaliteit van deze BD zou die beter zijn dan de Amerikaanse uitgave die ik er van heb?.

    Deze heb ik dus : https://www.planetaxel.com/product/T...r/027616151285

  8. #2483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Iemand die HiDefNinja runt heeft contacten met de uitgevers en webshops. Vandaar ook dat het artwork aan de binnenkant is gekozen door de leden van het forum van HiDefNinja. Hij heeft dus ook altijd feitjes over uitgaves die hij rechtstreeks van de uitgevers krijgt. Die hebben dus ook gezegd dat het er 4000 zullen zijn.

    Volgens mij is de minimale afname bij Steelbook ook 4000.
    Hadden ze ook maar inspraak op de frontcover, want erg mooi is die niet. Misschien dat hij in het echt mooier is. Zolang de beeld- en geluidskwaliteit maar geweldig zijn van de BD.

  9. #2484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jammer dat er geen subtitles op die BD staan van The Terminator.

    Maar ik heb de amerikaanse uitgave van de BD, en daar zat zo'n kaartje voor, en als je dat beweegt heb je zo'n 3D beeld.

    De beeldkwaliteit van deze BD zou die beter zijn dan de Amerikaanse uitgave die ik er van heb?.

    Deze heb ik dus : https://www.planetaxel.com/product/T...r/027616151285
    De BD is nog niet uit, dus de ondertiteling is ook nog niet bekend. Er is ook bevestigd dat deze een nieuwe master zal hebben, dus ga er vanuit dat deze beter is dan de bestaande Terminator BD.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Hadden ze ook maar inspraak op de frontcover, want erg mooi is die niet. Misschien dat hij in het echt mooier is. Zolang de beeld- en geluidskwaliteit maar geweldig zijn van de BD.
    Hij kan indd (helaas) niet alles regelen


  10. #2485

    Standaard

    heb hem idd ook gepre-ordered :


    Als ik deze dan binnen heb, dan heb ik bovenstaande steelbook, de steel van 2:


    En deze van 4 :



    Dan zou ik alleen nog een steelbook van 3 moeten hebben, als die al uberhaupt er is.

    Staat wel mooi dan.

    Overigens vind ik die van 4 dan wel de allerlelijkste, en met stip op 1 die van 2.

  11. #2486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Dan zou ik alleen nog een steelbook van 3 moeten hebben, als die al uberhaupt er is.

    Staat wel mooi dan.

    Overigens vind ik die van 4 dan wel de allerlelijkste, en met stip op 1 die van 2.
    Deel 3 bestaat zeker (Duitse uitgave):

    http://www.amazon.de/Terminator-Rebe...7561449&sr=8-1

  12. #2487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Deel 3 bestaat zeker (Duitse uitgave):

    http://www.amazon.de/Terminator-Rebe...7561449&sr=8-1
    Dank je wel , alleen wel best prijzig.

    Ik heb 3 als gewone verpakking, en die voldoet tot nu goed, en om dan 30 euro te betalen, das een kwestie van afwegen.

    Maar voorlopig hou ik het ff bij de gewone en wellicht kom ik hem nog goedkoper tegen, of ze moeten hem hier of in Engeland ook als steel gaan uitbrengen.

  13. #2488

    Standaard



    Fraaie steel, nu net geen 10 pond bij amazon.co.uk

  14. #2489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dank je wel , alleen wel best prijzig.

    Ik heb 3 als gewone verpakking, en die voldoet tot nu goed, en om dan 30 euro te betalen, das een kwestie van afwegen.

    Maar voorlopig hou ik het ff bij de gewone en wellicht kom ik hem nog goedkoper tegen, of ze moeten hem hier of in Engeland ook als steel gaan uitbrengen.
    Ik ben vrijwel zeker dat er een steel van 3 uit gaat komen... Hoop het wel i.i.g.
    En tja, Salvation kun je eigenlijk niet '4' noemen. Het is gewoon Terminator Salvation .

  15. #2490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik ben vrijwel zeker dat er een steel van 3 uit gaat komen... Hoop het wel i.i.g.
    En tja, Salvation kun je eigenlijk niet '4' noemen. Het is gewoon Terminator Salvation .
    Deel 3 bestaat al vrij lang hoor, zie de post van scorpius...

  16. #2491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Deel 3 bestaat al vrij lang hoor, zie de post van scorpius...
    Weet ik, had het over een Engelse release .

  17. #2492

    Standaard

    Weet iemand of deze steelbook ook Nl subs heeft?
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    Staat van niet maar er wordt ook gemeld: titels heeft extra soundtrack en ondertitels??

  18. #2493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Weet iemand of deze steelbook ook Nl subs heeft?
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    Staat van niet maar er wordt ook gemeld: titels heeft extra soundtrack en ondertitels??
    Als je op de link "jetzt kaufen bei amazon"drukt staat bij een van de gebruikers recensies dat beide films Nederlandse ondertitels hebben.

  19. #2494

    Standaard

    Ja! Thnx, gauw maar bestellen!

  20. #2495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Deel 3 bestaat zeker (Duitse uitgave):

    http://www.amazon.de/Terminator-Rebe...7561449&sr=8-1
    Met die Duitse tekst erop laat maar zitten

    Deze maar gelijk besteld ook:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...rlrefer=search

    Laatst aangepast door maniac e : 23-05-2012 om 14:22

  21. #2496

    Standaard

    Oke, er is nog geen release datum, maar de afbeeldingen enz. staan er al.



    Via Amazon.co.uk

    Deze ga ik zeker kopen!

  22. #2497

    Standaard

    Mijn Gran Torino steelbook ontvangen van eBay..

    Bevat 2 deukjes, de zijkant is verwisseld (WB-logo staat omgekeerd, Gran Torino ook). De seal bevat scheuren, er zitten wat vlekjes op de papieren cover en er zitten kleine scheuren/krassen op de papieren cover..

    Meteen een claim ingediend.

  23. #2498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Mijn Gran Torino steelbook ontvangen van eBay..

    Bevat 2 deukjes, de zijkant is verwisseld (WB-logo staat omgekeerd, Gran Torino ook). De seal bevat scheuren, er zitten wat vlekjes op de papieren cover en er zitten kleine scheuren/krassen op de papieren cover..

    Meteen een claim ingediend.
    Altijd balen dat soort dingen, als die mensen zich nou eens wat meer konden inleven in de ander..

  24. #2499

    Standaard

    Met zoveel verschillende releases en re-releases blijf je aan het kopen. Gekkenwerk! Als je elke keer zou upgraden heb je straks 9 keer dezelfde film in huis haha.

  25. #2500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht
    Met zoveel verschillende releases en re-releases blijf je aan het kopen. Gekkenwerk! Als je elke keer zou upgraden heb je straks 9 keer dezelfde film in huis haha.
    Het is maar waar je je mee bezig houdt :P.

Pagina 100 van 104 EersteEerste ... 509096979899100101102103104 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •