Pagina 96 van 104 EersteEerste ... 46869293949596979899100 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.376 tot 2.400 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb de steelbook gezien van de FRS tegenvaller, achterop zat er een papiertje geplakt met 2 stukjes plakband met de info over audio en verhaal. Dus op de achterkant van de steelbook zijn er geen letters gedrukt.
    Ben blij dat ik de gewone Oring + lenticular sleeve heb besteld.
    Zo'n papiertje wil je juist zodat al die lelijke info niet op de achterkant hoeft geprint te worden en je gewoon artwork kan krijgen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  2. #2377

    Standaard

    Ik vind een los papiertje met 2 kleine plakbandjes zo goedkoop overkomen. Maar goed de steelbox is toch lelijk zoals ik het gezien heb. Dus ben blij met gewoon doosje.

  3. #2378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb de steelbook gezien van de FRS tegenvaller, achterop zat er een papiertje geplakt met 2 stukjes plakband met de info over audio en verhaal. Dus op de achterkant van de steelbook zijn er geen letters gedrukt.
    Ben blij dat ik de gewone Oring + lenticular sleeve heb besteld.
    Do I smell troll poo?

  4. #2379

    Standaard

    Hoezo heb je in je broek gescheten dan?

  5. #2380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb de steelbook gezien van de FRS tegenvaller, achterop zat er een papiertje geplakt met 2 stukjes plakband met de info over audio en verhaal. Dus op de achterkant van de steelbook zijn er geen letters gedrukt.
    Ben blij dat ik de gewone Oring + lenticular sleeve heb besteld.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik vind een los papiertje met 2 kleine plakbandjes zo goedkoop overkomen. Maar goed de steelbox is toch lelijk zoals ik het gezien heb. Dus ben blij met gewoon doosje.
    Dat is 'n grap hé!? Man.., ik kom niet meer bij...
    ___________________________________________



  6. #2381

    Standaard

    A oke ja ik wist niet of je dat letterlijk of als grap bedoelde.
    Dat is met typen he, je kan nooit emotie of de toon horen van hoe je het zegt. En moeilijk inschatten hoe de persoon het bedoeld.

  7. #2382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    A oke ja ik wist niet of je dat letterlijk of als grap bedoelde.
    Volgens mij hoopt Morlock dat JIJ een grap maakte.

  8. #2383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Volgens mij hoopt Morlock dat JIJ een grap maakte.
    Dat is toch wel duidelijk hé

    ----------





    Net binnen gekregen (debossed)


    ___________________________________________



  9. #2384

    Standaard

    Terminator BD Steel exclusief bij play.com, release 3 september 2012



    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/31294786/The-Terminator/Product.html?searchstring=terminator&searchsource= 0&searchtype=BLU&urlrefer=search&strefer=BLU&searc hfilters=s{terminator}%2bc{600}%2b
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #2385

    Standaard

    Erg lelijk die Terminator steel helaas. Dan is de gewone release mooier. Ze hadden beter daar een steelbook van mogen maken:



    Helaas geen subs.

  11. #2386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Erg lelijk die Terminator steel helaas. Dan is de gewone release mooier. Ze hadden beter daar een steelbook van mogen maken:



    Helaas geen subs.
    De gewone is mooi ja.

  12. #2387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Dat is toch wel duidelijk hé

    ----------




    Nice! Waar heb je die tweede gekocht?

  13. #2388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Nice! Waar heb je die tweede gekocht?
    links Free Record Shop..., rechts Media Markt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Terminator BD Steel exclusief bij play.com, release 3 september 2012
    ik heb de US digibook al maar deze komt er natuurlijk ook in, full art én embossed/debossed
    ___________________________________________



  14. #2389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    links Free Record Shop..., rechts Media Markt
    En via het internet of gekocht in de winkel?

  15. #2390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    De volgende edities van M:I4 tref ik aan op frs.com:
    22,99
    32,00 (3 Blu-rays?!)
    FRS is weer lekker vaag over wat je eigenlijk reserveert, maar als de €32,00-versie de Steelbook-versie is, is ie duurder dan bij Play.com. Dat zou op zich logisch zijn als het daadwerkelijk 3 BR's zijn ipv 2 BR's en 1 DVD...
    Zal waarschijnlijk geen steelbook zijn. Denk dat de 32,- versie die is met de bonus blu-ray, vergelijkbaar met die van Best Buy in de US.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  16. #2391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Zal waarschijnlijk geen steelbook zijn. Denk dat de 32,- versie die is met de bonus blu-ray, vergelijkbaar met die van Best Buy in de US.
    MediaMarkt krijgt als het goed is een MediaMarkt exclusive steelbook net als bij Transformers 3.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #2392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    MediaMarkt krijgt als het goed is een MediaMarkt exclusive steelbook net als bij Transformers 3.
    2 dingen, die me dan toch naar de US 3-dics versie doen leunen.
    - De steelbook is waarschijnlijk niet die 3-disc, maar een steelbook-versie van de reguliere 2-disc combo editie.
    - Het artwork van de steelbook staat me niet aan, tenminste als die is zoals de UK steel. Vond het matig voor deze titel naar mijn mening. Geef mij maar die "ik-hang-aan-de-Dubai-toren-for-real" cover.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  18. #2393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    2 dingen, die me dan toch naar de US 3-dics versie doen leunen.
    - De steelbook is waarschijnlijk niet die 3-disc, maar een steelbook-versie van de reguliere 2-disc combo editie.
    - Het artwork van de steelbook staat me niet aan, tenminste als die is zoals de UK steel. Vond het matig voor deze titel naar mijn mening. Geef mij maar die "ik-hang-aan-de-Dubai-toren-for-real" cover.
    Helemaal eens met dat laatste. Vind dat die "hoodie"-foto (ook bij de postercampagne gebruikt) geenszins de sfeer v de film neerzet en had ook gehoopt op Dubai-artwork wat veel representatiever zou zijn geweest. De bizarre camera-hoeken staan bovendien garant voor een mooi design!
    Wat betreft het eerste punt: ik prefereer bijna altijd een Steelbook-editie boven een andere set, hoeveel discs meer die andere set ook heeft

  19. #2394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Helemaal eens met dat laatste. Vind dat die "hoodie"-foto (ook bij de postercampagne gebruikt) geenszins de sfeer v de film neerzet en had ook gehoopt op Dubai-artwork wat veel representatiever zou zijn geweest. De bizarre camera-hoeken staan bovendien garant voor een mooi design!
    Wat betreft het eerste punt: ik prefereer bijna altijd een Steelbook-editie boven een andere set, hoeveel discs meer die andere set ook heeft
    Wat je zegt, bijna altijd. Vind mooi artwork wel belangrijk bij een steel, omdat je die meestal duurder zijn.
    Maar ik ga altijd voor de meest uitgebreide editie. In dit geval heb ik dus geluk dat ik persoonlijk niet kapot ben van het artwork van MI GP.
    Wat nu interessant wordt is de kwestie van Jaws.
    Er is al een steelbook in pre-order, maar er komt ook hoogstwaarschijnlijk een mooi digibook.
    Vind die toch wel fraai hoor.
    Laatst aangepast door Filmgek : 16-04-2012 om 15:43
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  20. #2395

    Standaard

    Ach, als je eenmaal meer dan 150 Steelbooks hebt, vallen digibooks of andere uitgaves een beetje uit de toon op je plank Ik kan digibooks ook wel waarderen hoor!
    Maar wat te denken van deze: Czech Back to the Future Steelbook
    Laatst aangepast door Goatrider : 16-04-2012 om 16:43

  21. #2396

    Standaard

    Is deze al voorbijgekomen? :


    (Duitse Steelbook)

  22. #2397

    Standaard

    Geen BD maar wel een mooie Steelbook

    Ik zag zo gauw niet een DVD steelbook thread (als ie uberhaupt al bestaat, vandaar ik hem geplaatst heb hier), en vond hem wel mooi.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 17-04-2012 om 02:06

  23. #2398

    Standaard

    Vandaag Drive binnengekregen, gekocht via ebay, en vandeweek De Heineken Ontvoering gekocht. Heb er nu totaal 10 en dit fenomeen begint naast het verzamelen van BD zelf ook al een beetje een hobby te worden.... where does it end...

  24. #2399

    Standaard

    Heb je de UK Steelbook van Drive, die donkere met groot Drive in het paars/roze??
    Samen met Paul en Tron Legacy (Duits) mijn 3 mooiste Steels.

  25. #2400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Heb je de UK Steelbook van Drive, die donkere met groot Drive in het paars/roze??
    Samen met Paul en Tron Legacy (Duits) mijn 3 mooiste Steels.
    Yup! Ik heb verder oa deze en OUATIA die ik er mooi vind.

Pagina 96 van 104 EersteEerste ... 46869293949596979899100 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •