Pagina 36 van 38 EersteEerste ... 2632333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 928 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    La La heeft wel atmos! Ook Deepwater Horizon kreeg atmos en dat was ook een Belga uitgave. Vind dat ze goed bezig zijn bij Belga.

  2. #877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    La La heeft wel atmos! Ook Deepwater Horizon kreeg atmos en dat was ook een Belga uitgave. Vind dat ze goed bezig zijn bij Belga.
    Dat van Atmos wist ik niet, maar heb ook geen interesse in die titels (ben zwaar allergisch voor musicals).

    Maar DTS:x blijft iets wat maatschappijen achteraf moeten doen en dan is het ieder voor zich
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #878

    Standaard

    Hallo iedereen.
    Ik ben nieuw hier (heb jullie eerder toevallig gevonden).
    Ben sedert enkele maanden ook bezig met Dolby Atmos en DTS:X.
    Maar ik vind het eigenlijk nogal tegenvallen.
    Ja, je hoort nu en dan wel een en ander daarboven (vooral helikopters en vliegtuigen of hun motoren, of krakende oude Engelse mansions (Crimson Peak), maar echt indrukwekkend vind ik het over het algemeen zeker en vast niet.
    Slechts 2 X was ik evenwel onder de indruk : 1. in 10 Cloverfield Lane wanneer de alien op het schuurtje springt en je hem duidelijk op het dak hoort lopen en 2. in Terminator Genisys wanneer je John Connor duidelijk op het dak van de gele schoolbus hoort stappen.
    De scene onder water in M.I. Rogue Nation was ook niet slecht.
    Wat vinden jullie ?
    Ben ik te streng of te veeleisend ?

  4. #879

    Standaard

    Zet het maar eens uit, dan besef je dat je een veel ruimtelijker geluidsbeeld hebt met Atmos. Het lijkt er op dat jij je helemaal loopt te focussen op wat je(niet) boven je hoort.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #880

    Standaard

    Heeft John Wick 2 Dolby Atmos in Nederland?

  6. #881

    Standaard

    Yep, gisteren gekocht. Heb zelf alleen geen Atmos opstelling.
    Mijn instellingen van mijn 7.1 waren overigens slecht afgesteld en vond het geluid achter me flink tegenvallen. Vanavond nog een poging wagen.

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Yep, gisteren gekocht. Heb zelf alleen geen Atmos opstelling.
    Mijn instellingen van mijn 7.1 waren overigens slecht afgesteld en vond het geluid achter me flink tegenvallen. Vanavond nog een poging wagen.
    Bedankt voor de bevestiging, succes met afstellen, is inderdaad wel van belang.

  8. #883

    Standaard

    Hier de scan van JW 2 met Dolby Atmos

    DISC INFO:
    Disc Title: John Wick Chapter 2 (2017) NL
    Disc Size: 48.532.725.637 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.5.8
    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00000.MPLS
    Length: 2:02:22.335 (h:m:s.ms)
    Size: 32.145.420.288 bytes
    Total Bitrate: 35,02 Mbps
    (*) Indicates included stream hidden by this playlist.

    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 23997 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 4610 kbps 7.1 / 48 kHz / 4610 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 640 kbps)
    Dolby Digital Audio English 448 kbps 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / Dolby Surround
    DTS-HD Master Audio French 2143 kbps 5.1 / 48 kHz / 2143 kbps / 16-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 16-bit)
    * Dolby Digital Audio English 224 kbps 2.0 / 48 kHz / 224 kbps / Dolby Surround

    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics Dutch 12,409 kbps
    Presentation Graphics French 11,940 kbps
    Presentation Graphics English 15,793 kbps
    Presentation Graphics French 0,753 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Hier de scan van JW 2 met Dolby Atmos
    Moet je er niet bij zetten dat dit heel erg mee valt voor een Belga Film release
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #885

    Standaard

    Misschien heb je gelijk, maar...

    one bird does not make spring

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Moet je er niet bij zetten dat dit heel erg mee valt voor een Belga Film release
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #886

    Standaard

    De UK release van xXx: The Return of Xander Cage: 3D heeft een Engelse Dolby Atmos track op zowel de 2D als 3D discs. Deze versie is in mijn bezit.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  12. #887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Misschien heb je gelijk, maar...

    one bird does not make spring
    Helaas waar, kijk maar naar de release van Patriots Day...

  13. #888

    Standaard

    Ik ga tegenwoordig voor de UHD`s: XXX The Return of Xander Cage heeft gelukkig wel de Dolby Atmos op zowel de UHDisc als bijgevoegde Blu Ray.

  14. #889

    Standaard

    Live by Night (NL uitgave) heeft een Engelstalige Dolby Atmos (TrueHD 7.1) geluidsspoor op de disc (in bezit).
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  15. #890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dinandus Bekijk bericht
    Ik ga tegenwoordig voor de UHD`s: XXX The Return of Xander Cage heeft gelukkig wel de Dolby Atmos op zowel de UHDisc als bijgevoegde Blu Ray.
    Voor zover ik begreep had de gewone blu-ray release van deze film ook een Atmos-track (zelfs zowel 2D als 3D)
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  16. #891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    La La heeft wel atmos! Ook Deepwater Horizon kreeg atmos en dat was ook een Belga uitgave. Vind dat ze goed bezig zijn bij Belga.
    Als Belga dan ook nog eens iets doet met de ondertitels bij 3D-films ben ik helemaal blij. Gisteren weer eens naar Mockingjay 2 in 3D zitten kijken en heel hinderlijk hoe de ondertitels gewoon op één vaste plek zitten qua diepte en dus de hele tijd dwars door voorwerpen heen zitten....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #892

    Standaard

    De UK release van Wonder Woman 3D heeft een Engelse 7.1 Dolby Atmos track (TrueHD) op de 2D schijf. De 3D schijf heeft "maar" een Engelse 5.1 DTS-HD Master track. De Blu-ray is in mijn bezit.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  18. #893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Voor zover ik begreep had de gewone blu-ray release van deze film ook een Atmos-track (zelfs zowel 2D als 3D)
    Ja dat kan ik bevestigen, heb deze Blu-ray in bezit.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  19. #894

    Standaard

    UK: Transformers: The Last Knight 3D. 2D en 3D disc hebben beide een Engelse Dolby Atmos track (TrueHD 7.1).
    NL: The Mummy 3D. Zowel de 2D als de 3D disc hebben beide een Engelse Dolby Atmos track (TrueHD 7.1).
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  20. #895
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Transformers 1 t/m 4 zijn nu uit op 4K UHD Blu-ray. Als iemand ze gekocht heeft; graag testen of de films nu allemaal Dolby Atmos geluid hebben? Volgens de marketing moeten ze nu allemaal Dolby Atmos. Ik zit nu een Duitse review te lezen, geen woord over Dolby Atmos.

    Productiefout of marketing fout van Paramount? Heb ze ook maar een mail gestuurd.

  21. #896
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor de eerste twee (drie) zullen ze denk ik een nieuwe mix moeten maken, want die zal er vast niet zijn. Ik heb dus getwijfeld, maar wacht nog even op een eventuele box. Ook voor de nieuwe ben ik voor 3D gegaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #897
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik doelde op 1-3 ja.

  23. #898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Voor de eerste twee (drie) zullen ze denk ik een nieuwe mix moeten maken, want die zal er vast niet zijn. Ik heb dus getwijfeld, maar wacht nog even op een eventuele box. Ook voor de nieuwe ben ik voor 3D gegaan.
    Heb ook de 3D, was weer smullen

    Op blu ray was deel 4 al met atmos en deel 3 met ThrueHD 7.1, deel 2 met DTS HD MA 5.1 en deel 1 had ik op DVD

    Ja denk ook dat ze voor de eerste 2 delen een nieuwe mix voor atmos moet komen..... denk dat ze voor deel 3 wel al iets hebben in die richting.

    Overigens staat Transformers gelijk aan schitterend beeld en super goed geluid, net als ook het laatste deel weer om van te smullen was

    PS

    Op HD DVD was deel 1 voorzien van een 5.1 Dolby plus track..... denk dat je niet teleurgesteld wordt met de UHD schijfjes van deze films, titles lagen ook altijd zeer gunstig geprijst in de winkels en er was altijd wel een mooie uitgave met DVD of aparte bonus discs zoals ook bij het laatste deel.

    Ben nog niet over op 4K, maar zal net als met DVD niet gaan "dubbeldippen" als ik eventueel wel zou over gaan.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 02-11-2017 om 20:44 Reden: fouten verbeterd
    Have fun and enjoy your collection

  24. #899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Deel 3 heeft op Blu ray reeds een ATMOS track, Deel 2 heeft een uitstekende 7.1 Dolby TrueHD track, daar zou ik dan ook niet bang voor zijn, het eerste deel was DTS HD MA 5.1 op Blu ray.
    Je loopt een deel vooruit.

    Transformers [2007]: Dolby TrueHD 5.1
    Transformers: Revenge of the Fallen [2009]: DTS-HD Master Audio 5.1
    Transformers: Dark of the Moon [2011]: Dolby TrueHD 7.1
    Transformers: Age of Extinction [2014]: Dolby Atmos
    Transformers: The Last Knight [2017]: Dolby Atmos

    Waar er bij de laatste 3 delen geen verschil is in de geluidssporen v.w.b. de 2D en 3D versie.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  25. #900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Je loopt een deel vooruit.

    Transformers [2007]: Dolby TrueHD 5.1
    Transformers: Revenge of the Fallen [2009]: DTS-HD Master Audio 5.1
    Transformers: Dark of the Moon [2011]: Dolby TrueHD 7.1
    Transformers: Age of Extinction [2014]: Dolby Atmos
    Transformers: The Last Knight [2017]: Dolby Atmos

    Waar er bij de laatste 3 delen geen verschil is in de geluidssporen v.w.b. de 2D en 3D versie.
    Je hebt helemaal gelijk, zag het op het moment dat ik het plaatste, mijn verbeterde versie en
    jouw correcte versie zijn zo'n beetje op hetzelfde tijdstip verschenen.

    Dacht dat ik een deel achterliep, maar begrijp wat je bedoeld, eea kwam door mijn dubbele
    bezit van deel 1, die heb ik op DVD en op HD DVD, daardoor ging ik zelf even een deel
    de fout in, had even niet goed opgelet. Ik ga liever niet "dubbeldippen" maar wie weet komt
    het eerste deel nog wel eens hier in Blu ray vorm, er zijn maar een paar titels die ik zowel
    op DVD als op Blu ray heb.

    Alle delen hebben overigens uitstekend geluid, deel 2 blijft wel een beetje een vreemde eend
    in de bijt, die heeft als enige DTS, al was die, als ik het mij goed herinner, ook uitstekend van klank.

    Ja, koop al genoeg, dubbeldippen is weggooien van geld zo heb ik Star Wars ook nog steeds enkel
    op DVD, maar..... bij een gunstig prijsje kan ik met die films toch misschien wel een uitzondering
    maken, maar ik heb er nooit de prijs voor willen betalen zoals hij net uitkwam op Blu ray, heb nu
    eenmaal geen grote uiers
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 36 van 38 EersteEerste ... 2632333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •