Pagina 27 van 38 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 928 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Deze info is correct.

    Sony herhaald hier dezelfde truc als bij de 4K release van Dr
    acula!

    En erger nog er is niet eens een 7.1 mix !!!!!

    Audio: Engels, Frans, Italiaans, Spaans DTS HD MASTER 5.1
    Ondertiteling: NEDERLANDS, Engels, Frans, Italiaans, Spaans



    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Het zou onderhand wel eens tijd worden dat er fatsoenlijke titels met Auro3D uitkomen. Jamie's verhaal wordt overigens hier bevestigd: wordt er voortaan voor Auro3D gekozen in plaats voor Atmos?

    http://www.areadvd.de/news/sony-kein...-blu-ray-disc/

    Overigens staat de film voor de Amerikaanse markt op blu-ray.com gewoon met Atmos aangekondigd. http://www.blu-ray.com/movies/Pixels-3D-Blu-ray/137008/
    Laatst aangepast door Hombre : 22-11-2015 om 12:07
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    En is dat de versie die hier in Nederland te koop is? Of is die geïmporteerd uit Duitsland? En wat heeft de 3D versie dan...? Atmos?
    NL zoals ik een post daar voor al aan gaf. 3D heeft ook DTS HD MA.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    NL zoals ik een post daar voor al aan gaf. 3D heeft ook DTS HD MA.
    Je hebt heel veel berichten mister mede Ultimate Member, veelal 1 regel berichtjes......

    Hoeveel moeite is het dan om ook nog een beetje compleet te zijn in je regel?

    Komop Pepijn je kan er dan op z'n minst nog bijvermelden over hoeveel kanalen de tracks dan beschikken....

    zucht

    Als ik alleen al de bijdragen zie die geleverd worden aan een programma als DVDProfiler..... je broek
    zakt er vanaf.... incompleet, vol fouten, verkeerde hoezen en vooral maar de eerste willen zijn..... is dan
    ook een programma waar je niet op kan vertrouwen als je de werkelijke data van een schijfje wilt weten.
    Zelfs hier op het forum zijn ze niet eens in staat om de audio kanaaltjes van een schijfje correct te vermelden
    bij een blu ray review en zelfs na melding daarvan lukt het nog niet.....
    Have fun and enjoy your collection

  4. #654

    Standaard

    John.... kun je de Minions nog vermelden zoals reeds bijgegedragen maar nog niet verwerkt op
    onze start pagina?

    Kun je als je wilt gelijk de Muppets nog een entertje geven? deze staat achter een andere titel....

    Ben benieuwd naar het geluid van de genoemde schijfjes, nog een maandje en dan hoop ik ze
    bij je te mogen horen..... laat tegen die tijd maar weten wat je zelf al wel en niet hebt, kan ik eventueel
    nog wat meenemen....

    Je krijgt binnenkort een PM met de status van de liefhebbers...
    Have fun and enjoy your collection

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je hebt heel veel berichten mister mede Ultimate Member, veelal 1 regel berichtjes......

    Hoeveel moeite is het dan om ook nog een beetje compleet te zijn in je regel?

    Komop Pepijn je kan er dan op z'n minst nog bijvermelden over hoeveel kanalen de tracks dan beschikken....
    Ik vind dat wel veel moeite ja en ik ben geen man van veel woorden typen. M.a.w. je mag blij zijn dat ik die twee disc's om een uur of 2/3 's nachts nog in de speler duw en er naar kijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je hebt heel veel berichten mister mede Ultimate Member, veelal 1 regel berichtjes......

    Hoeveel moeite is het dan om ook nog een beetje compleet te zijn in je regel?

    Komop Pepijn je kan er dan op z'n minst nog bijvermelden over hoeveel kanalen de tracks dan beschikken....
    Ik vind dat wel veel moeite ja en ik ben geen man van veel woorden typen. M.a.w. je mag blij zijn dat ik die twee disc's om een uur of 2/3 's nachts nog in de speler duw en er naar kijk.

    EDIT: Mijn bijdragen aan DVDProfiler zijn overigens wel altijd compleet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat zou dan een unicum zijn en fantastisch nieuws voor John. Nee, niet om de film, maar dan is de eerste Auro 3D-titel bij deze een feit.
    Wel een vreemde keuze, want de noodzakelijke Auro 3D-opstellingen zijn denk ik op een hand te tellen.
    Vreemd moment om nu nog te komen met titels. Wellicht denk men: met DTS:X wil het maar niet vlotten, misschien maken we nog kans. Komt er toch nog een formatwar!
    Persoonlijk zit ik niet echt te wachten op een formatwar en ook al vond ik bij John de Auro 3D echt heel goed..... er zit een heel andere speakeropstelling aan vast, daarbij is Auro 3D kanaal gericht
    en is ATMOS ruimtelijk gericht en kan toe met de tot nu toe gebruikelijke 5.1 en 7.1 opstellingen.

    Ja..... DTS X mag wat mij betreft weg blijven, DTS HD MA komt ook bijna nooit in de duurt van Dolby TrueHD en omdat er origineel al wat bioscoop ATMOS bestaat staat DTS X toch al op flinke
    achterstand, misschien leuk voor erbij en om wat concurrentie te houden...

    Ja..... dan Sony, zij gaan kiezen voor Auro 3D...... en dat is nu net een bedrijf waarvan steeds meer consumenten zich terugtrekken, Sony heeft al eens bewezen dat zij met Dolby TrueHD niet
    echt uit de voeten kunnen met de film Total Recall. Dacht dat Auro 3D LPCM als drager gebruikt, helemaal het fijne weet ik er nog niet van, wel dat de bovenkanalen in PCM worden opgenomen.

    Sony is in het verleden wel vaker eigenwijs geweest met bijvoorbeeld minidisc en dan in hun spelers geen MP3 willen ondersteunen, die arrogante jappen moesten hier wel van terugkomen,
    ze verkochten zo geen spelertjes meer, geen bedrijf waar ik op ga wedden en dan hebben we ook nog eens onze lokale uitgevers..... die schijnen ook al vaak niet te weten wat ATMOS inhoud,
    wel weten ze alles in DTS HD MA op hun schijfjes te frutselen.....


    Ja..... leuk zo'n formatwar.... hoop dat tante echt nog wel een tijdje blijft spelen.... zit er niet op te wachten
    Have fun and enjoy your collection

  8. #658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind dat wel veel moeite ja en ik ben geen man van veel woorden typen. M.a.w. je mag blij zijn dat ik die twee disc's om een uur of 2/3 's nachts nog in de speler duw en er naar kijk.

    EDIT: Mijn bijdragen aan DVDProfiler zijn overigens wel altijd compleet
    Je overtreft jezelf..... 3 regels

    Ik ben ook zo'n nachtbraker, alleen om die tijd maak ik geen profieltjes meer, ben dan
    ook vaak te moe, maar als ik ze wel maak, dan noteer ik met de schijf in de speler
    de audio kanalen en de subs, alsmede runtime, formaat, beetje de extra's etc etc...

    Gelukkig heet jij dan niet D!rk J@n want die maakt er pijnhoop van met zijn bijeengeraapte
    onzin waar eigenlijk niemand bij gebaat is, is alleen maar een rem als er wel een fatsoenlijke bijdrage komt.

    Fijn dat je wel compleet bijdraagt in DVD profiler

    OH...... enne hoeveel kanalen heeft die 3D schijf dan?
    Have fun and enjoy your collection

  9. #659

    Standaard

    In DVDProfiler voeg ik zelfs de disc ID toe als ik de disc in bezit heb, ook wel makkelijk met een BD speler in de laptop

    Beide disc's hebben Engels DTS HD MA 5.1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In DVDProfiler voeg ik zelfs de disc ID toe als ik de disc in bezit heb, ook wel makkelijk met een BD speler in de laptop

    Beide disc's hebben Engels DTS HD MA 5.1
    Ja.... wrijf het er maar in

    Heb een oude PC, krijg hier altijd het afdankertje en die hebben
    geen blu ray speler in het vooronder, ook niet nodig, we kijken toch
    geen blu rays via de PC en om alleen een PC aan te schaffen met BR
    voor DVDProfiler gaat me net wat te ver.

    Oh.... als het een combo is, dan doe ik er nog wel de DVD ID bij....,
    doe ook echt mijn best

    EDIT: maar DTS HD MA 5.1 ..... gut te gut, das ook maar gewoontjes,
    ook geen reden om hardhollend naar de winkel te gaan.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Zoals ik al eerder zei: The Man from U.N.C.L.E. heeft één van de allerbeste Dolby Atmos mixen die ik tot nu toe heb gehoord. Dat geluidsteam heeft er echt een feestje van gemaakt in de mixage studio. Verplichte aankoop voor geluidsliefhebbers. En daarnaast vond ik het ook alleszins een aangename film om naar te kijken.

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...om-uncle/27738
    Ik geloof je en hoop ook dat de schijf een spetterende audio track bezit, is dacht ik een Warner uitgave..... die koop ik niet hier, heb de UK uitgave besteld, samen met de UK uitgave van San Andreas 3D.

    BTW wil de Minions nog vermelden in de lijst en je moest dacht ik nog ergens een enter geven bij de NL M titels, staan er 2 achter elkaar.

    Bij voorbaat dank
    Have fun and enjoy your collection

  12. #662

    Standaard

    Gisteren San Andreas in Dolby TrueHD 7.1 beken en Holly Kwakemolie .. dat was genieten
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Gisteren San Andreas in Dolby TrueHD 7.1 beken en Holly Kwakemolie .. dat was genieten
    Heb hem besteld in the UK, hoop dat die ook in 3D goed is met zijn audio..... laat ik natuurlijk nog even weten aan de liefhebbers hier.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #664

    Standaard

    He John..... vandaag is mijn Pixels 3D blu ray aangekomen.....

    2 schijfjes in de doos en je gaat het natuurlijk al raden..... nergens op de doos/hoes een verwijzing
    dat er gebruik is gemaakt van AURO 3D.

    Toch in het audio menu van de 2D disc kun je kiezen voor de Engelse AURO 3D track..... je voelt
    hem al aankomen..... de 3D disc heeft geen AURO 3D, tenminste voor zover ik dat kon
    bepalen met mijn NIET ATMOS_AURO 3D setup, ik ben afgegaan op menu's van beide schijfjes.

    Fijn voor jou dat de 2D disc AURO 3D heeft, jammer voor de 7.1 liefhebbers, deze moeten het
    doen met op deze film een vrij magere DTS HD MA 5.1 track.

    Hoop dat de film beter is.....ga hem zo even in zijn geheel in 3D kijken, dat beeld ziet er overigens
    wel goed uit in 3D.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #665

    Standaard

    Nou ben benieuwd. Heb hem in bestelling staan. Ik verwacht er overigens niet veel van. Heb de film in JT Vlaardingen gezien in Atmos en het was niet echt de meest indrukwekkende geluidsbelevenis hoor. En weer HEEL irritant dat de 3D-versie weer GEEN Auro3D heeft. Laten we nou gewoon eens consequent blijven..... Wat heeft de 3D-versie dan? Ook gewoon 5.1??
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  16. #666

    Standaard

    Voor de verandering heeft de Amerikaanse 3D Blu-ray van Pixels ook alleen een Engels DTS-HD Master Audio 5.1 spoor. Zie de recensie op Blu-ray.com.

  17. #667

    Standaard

    Da's toch maf hè... Mja aan de andere kant zal de 3D-versie veel meer ruimte nodig hebben dan de 2D-variant... maar dan kunnen ze toch op z'n minst de 7.1 HD variant erop zetten, zou je denken...?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  18. #668

    Standaard

    Zo zwaar is de Atmos track van Pixels nu ook weer niet!

    AUDIO:
    English / Dolby TrueHD Audio / 7.1 / 48 kHz / 4879 kbps / 24-bit (ATMOS)
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #669

    Standaard

    Nou en zoals ik al eerder zei, eerlijk gezegd was ik in de bios ook niet zo erg onder de indruk van deze Atmos mix.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Nou ben benieuwd. Heb hem in bestelling staan. Ik verwacht er overigens niet veel van. Heb de film in JT Vlaardingen gezien in Atmos en het was niet echt de meest indrukwekkende geluidsbelevenis hoor. En weer HEEL irritant dat de 3D-versie weer GEEN Auro3D heeft. Laten we nou gewoon eens consequent blijven..... Wat heeft de 3D-versie dan? Ook gewoon 5.1??
    Beide schijven hebben oa DTS HD MA 5.1 engels, alleen de 2D disc heeft als extra een AURO 3D kanaal.

    Ja heel gewoon, schreef al een magere 5.1 track..... en dan bedoelde ik ook echt mager
    wat betreft geluidskwaliteit,,, het center kanaal komt echt lucht tekort en blijft achter
    bij de rest, als echt een hele boel actie komt, dan komt er een beetje beweging in het
    geluid, maar niet zodanig dat ik onder de indruk kwam.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Da's toch maf hè... Mja aan de andere kant zal de 3D-versie veel meer ruimte nodig hebben dan de 2D-variant... maar dan kunnen ze toch op z'n minst de 7.1 HD variant erop zetten, zou je denken...?
    Ben ik met je eens, laten ze dan eens wat van die extra buitenlandse
    geluidskanalen vervallen, Pixels 3D beschikt naast de eerder genoemde
    engelse track ook over:

    Catalaans DD 5.1
    Frans, Italiaans en Spaans DTS HD MA 5.1

    Weg met die talen en dan de Dolby True HD 7.1 track was misschien beter geweest.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #672

    Standaard

    via Google vertaling: Atmos in de DISCO!

    Na Dolby Atmos al in de bioscoop en home theater wordt gebruikt, is het object-based surround sound en kan al snel ervaren in discotheken. Ministry of Sound heeft nu aangekondigd uitrusten haar disco in Londen met een Dolby Atmos geluidssysteem. Als onderdeel van een aantal "speciale evenementen" ook dj's moet plaatsvinden, met name om de voordelen van Dolby Atmos-Sounds exploiteren. Allereerst zal Ministry of Sound the Floor "The Box" uit te rusten met een Dolby Atmos sound systeem, dat is te bestaan uit 22 kanalen van ongeveer 60 luidsprekers. Bovendien, een verlichtingssysteem dat is gesynchroniseerd met de gemengde Dolby Atmos muziek. De nieuwe Dolby Atmos geluidsinstallatie in de "Ministry of Sound" zal worden onthuld op 23 januari 2016 een bijzondere gebeurtenis met de Drum & Bass label "Hospital Records". Meer Dolby Atmos evenementen gepland in Londen het hele jaar door.

    DTS:X kun je zo langzamerhand wel vergeten.
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #673
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn NL 3D-versie van Pixels is bij Wehkamp afgeketst, dus die heb ik nooit ontvangen en ook niet meer besteld, omdat ik de film zelf en de audiotrack niet meer vertrouw. Het komt er dus op neer dat er nergens een Dolby Atmos-track is voorzien en de Auro 3D-track is nog niet bevestigd - of anders heel onopgemerkt is geïntroduceerd, daar had ik dan veel meer bombarie over verwacht. Wat een zooitje rond de specificaties van deze film. Weet iemand hoe dat nou met de NL 2D- en 3D-versie zit?

    In de eerste post staat hij nog wel als een Atmos-track vermeld bij VS, klopt dit dan nog?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #674

    Standaard

    Het is bijzonder vreemd; op de hoes is nergens ook maar enige melding gemaakt van het Auro3D spoor. Wat toch tamelijk uniek is want zover ik weet zijn er op filmgebied in onze regio nog nergens blu-rays te koop met Auro3D. Het is echter wel degelijk aanwezig; in het keuzemenu schatert de Auro3D keuze je tegemoet en kan je bij voor een origineel Auro3D spoor kiezen. Dit geldt dan wel alleen voor de 2D-versie van de film...

    Op de 3D-versie van de film schittert Auro3D van afwezigheid; daar kan je dan alleen weer kiezen voor een "gewoon" 5.1 HD audio spoor. Bizar hè?

    Dolby Atmos is overigens op geen van beide schijven te bekennen, dus dat moet je dan nog even aanpassen. Als je de film in Amerika bestelt krijg je overigens wél een Dolby Atmos track....!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijn NL 3D-versie van Pixels is bij Wehkamp afgeketst, dus die heb ik nooit ontvangen en ook niet meer besteld, omdat ik de film zelf en de audiotrack niet meer vertrouw. Het komt er dus op neer dat er nergens een Dolby Atmos-track is voorzien en de Auro 3D-track is nog niet bevestigd - of anders heel onopgemerkt is geïntroduceerd, daar had ik dan veel meer bombarie over verwacht. Wat een zooitje rond de specificaties van deze film. Weet iemand hoe dat nou met de NL 2D- en 3D-versie zit?

    In de eerste post staat hij nog wel als een Atmos-track vermeld bij VS, klopt dit dan nog?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijn NL 3D-versie van Pixels is bij Wehkamp afgeketst, dus die heb ik nooit ontvangen en ook niet meer besteld, omdat ik de film zelf en de audiotrack niet meer vertrouw. Het komt er dus op neer dat er nergens een Dolby Atmos-track is voorzien en de Auro 3D-track is nog niet bevestigd - of anders heel onopgemerkt is geïntroduceerd, daar had ik dan veel meer bombarie over verwacht. Wat een zooitje rond de specificaties van deze film. Weet iemand hoe dat nou met de NL 2D- en 3D-versie zit?

    In de eerste post staat hij nog wel als een Atmos-track vermeld bij VS, klopt dit dan nog?
    Zoals John en ik al vermeld hebben heeft de NL versie geen ATMOS track..... heel jammer, want we weten dat
    dat heel goed kan klinken als Dolby TrueHD als drager gebruikt wordt, vaak krijgen we dan ook nog eens
    een 7.1 track.

    Niet aangekomen..... deze week bij MM 3 halen 2 betalen..... als ik het eerder geweten had, dan had ik een aantal
    films niet besteld..... scheelt toch weer een paar dubbeltjes
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 27 van 38 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •