Pagina 28 van 38 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 928 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Weet iemand of Mission Impossible Rogue Nation in NL ook Dolby Atmos krijgt. Bij Bol.com lees ik alleen maar TrueHD 7.1

  2. #677

    Standaard

    Volgens de specificaties van Universal heeft Mission Impossible een Dolby Atmos soundtrack
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #678

    Standaard

    Staat idd ook achter op de inlay.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #679

    Standaard

    Alhowel de DTS:X firmware upgrade nog lan op zich laat wachten, en er GEEN zekerheid is dat deze ook goed zal weren..

    Crimson Peak (Blu-ray Disc)
    Bildformat: 1.85:1 Widescreen
    Ton:
    Englisch: DTS:X / DTS HD Master Audio 7.1
    Deutsch, Französisch, Italienisch, Spanisch: DTS Digital Surround 5.1
    Untertitel:
    D, GB, F, I, E, P, DK, NL, FIN, N, S, IS, Arab, Hindi
    Bonusmaterial:
    – The Light And Dark Of Crimson Peak
    – Hand Tailored Gothic
    – I Remember Crimson Peak – The Gothic
    Corridor
    – Deleted Scenes
    – A Primer On Gothic Romance
    – A Living Thing
    – Beware Of Crimson Peak
    – Crimson Phantoms
    – Feature Commentary with Co-Writer/Director Guillermo del Toro
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #680

    Standaard

    Ik zag dat Man from U.N.C.L.E. een Atmos track heeft in het buitenland.
    denken jullie dat wij weer een prut versie krijgen in nederland?

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik zag dat Man from U.N.C.L.E. een Atmos track heeft in het buitenland. Denken jullie dat wij weer een prut versie krijgen in nederland?
    Nope Die ontzettend fijne Atmos-track staat ook gewoon op de NL-versie.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik zag dat Man from U.N.C.L.E. een Atmos track heeft in het buitenland.
    denken jullie dat wij weer een prut versie krijgen in nederland?
    Nee dat vermoed ik niet...... maar ik ben wel klaar met die Franse Warner Bros. afdeling,
    heb de UK versie vandaag aangekregen, samen met de 3D San Andreas, Warner Bros.
    Frankrijk mag zijn Franse rommel houden, dan maar geen NL ondertitels, vermaak
    me met de engelse ook wel.

    Moet toch wat zijn dat dat zelfs de Italianen en Spanjaarden op de UK uitgave zitten,
    nu wij nog, opdoeken die franse troep, die NL sub en die franse sub kunnen ook
    nog wel op de UK uitgave

    Ze zullen het toch niet durven om op deze 2D uitgave de franse track een ATMOS
    te maken en de engelse niet..... Nee, zo dom schat ik ze niet.

    Morgenmiddag vrij..... wordt denk ik wel genieten
    Have fun and enjoy your collection

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Gelukkig heet jij dan niet D!rk J@n want die maakt er pijnhoop van met zijn bijeengeraapte
    onzin waar eigenlijk niemand bij gebaat is, is alleen maar een rem als er wel een fatsoenlijke bijdrage komt.
    Begrijp wat je bedoelt met die flierefluiter, die zegt nee tegen een bijdrage van mij bovenop zijn start en wijzigingscontributie omdat hij de voor en achterkant gescand wil hebben als ik het goed begrijp. Die snapt zeker niet dat niet iedereen een scanner heeft...

    EDIT: Betreft deze: http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...4&PageNum=LAST
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Begrijp wat je bedoelt met die flierefluiter, die zegt nee tegen een bijdrage van mij bovenop zijn start en wijzigingscontributie omdat hij de voor en achterkant gescand wil hebben als ik het goed begrijp. Die snapt zeker niet dat niet iedereen een scanner heeft...

    EDIT: Betreft deze: http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...4&PageNum=LAST
    Paper Towns, Denk dat hij het gelezen heeft, zijn nee stem lijkt weg te zijn/ingetrokken te zijn.

    Heb hem niet, maar wel een vriendschappelijk ja gestemd.

    Die meneer heeft mij ooit eens geprobeerd te intimideren per PM over een contributie
    van mij, heb die meneer gewaarschuwd dat ik niet bang voor hem ben en dat ik zijn PM
    zou melden...... Stond direct op de ignore lijst van dat zieltje, maar helaas was daarmee
    ook het bewijsmateriaal verdwenen. Heb niemand op mijn ignore lijstje, dacht wel dat ik
    er bij 3 zieltjes wel op sta, lust ze rauw

    Oh.... een originele scan gaat natuurlijk voor op een van het web geviste copy van een
    winkel met enkel 2 voorkantjes, maar de meest op het origineel gelijkende van het web
    geviste exemplaar gaat voor op een ander van het web gevist exemplaar dat niet op
    het origineel lijkt...... als je me nog kan volgen

    Heb zelf wel een scanner, en dat zieltje schijnbaar ook, maar dat zieltje kan nooit over
    alle originelen beschikken die hij aanmeld, met andere woorden, de meesten van zijn
    bijdragen zijn zeer onbetrouwbaar omdat hij niet over het origineel beschikt.

    Mijn bijdragen worden ook nooit geweigerd omdat ik niet over een BR speler in mijn
    PC beschik, ik kan immers geen Disc ID's bijdragen, het gaat om de correcte gegevens
    die je kan bijdragen, niet om wat je niet kan bijdragen.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #685

    Standaard

    Ik heb hem ook via invelos een pm gestuurd dat door zijn stem dadelijk mijn werk wel eens voor niets kon zijn. Hij vond dat ik het niet duidelijk had omschreven wat betreft de scan. Ach ja, gelukkig heeft hij zijn stem ingetrokken en ik begrijp precies wat je bedoelt met een het ene plaatje van het web dat beter is dan het andere zoals ik het bij die bijdrage ook heb gedaan
    Hij maakt ze al aan voor dat ze uitkomen volgens mij, hij heeft al wel héél veel bijgedragen, een stuk of 6000 geloof ik
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #686

    Standaard

    Heren ik ben werkelijk het spoor bijster, waar hebben jullie het over...? Wellicht weer on topic dan over meerkanaals films en zo?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Heren ik ben werkelijk het spoor bijster, waar hebben jullie het over...? Wellicht weer on topic dan over meerkanaals films en zo?
    Had je nog wat aanvullingen beloofd voor tijdens je vakantie, is er even niet van gekomen..... als ik weer een
    beetje op orde ben ga je er nog een paar krijgen, ook degenen die je nog niet verwerkt heb.

    Morgen ga ik, als het montage materiaal binnen is, ook de hoogte in

    Zie mijn topic:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?7...woord-en-beeld
    Have fun and enjoy your collection

  13. #688

    Standaard

    Ok, top, dan zal ik dat snel weer even verder aanvullen. Heb wel al wat dingetjes toegevoegd maar ik mis nog een paar dingen, iets met Minions of zo?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ok, top, dan zal ik dat snel weer even verder aanvullen. Heb wel al wat dingetjes toegevoegd maar ik mis nog een paar dingen, iets met Minions of zo?
    Je/we mis(t)sen nog wel een paar dingen in de lijst, ben er al een beetje aan begonnen
    maar heb nog niet alles goed gecontroleerd, je weet alles wat ik bijdraag komt uit
    eigen collectie en gecontroleerd tijdens het afspelen.

    Deze wil ik de liefhebbers niet onthouden, toevallig vandaag gekocht, maar toch
    eerst nog even tegengehouden door al die rommilige info die je vind in DVD Profiler
    en op diverse web en winkelsites, maar hier is ie dan:

    NL


    Roger Waters: The Wall(2015) Dolby ThrueHD 7.1 ATMOS

    Kun je hier in NL verkrijgen voor €15,19 (echt waar, moet men zelf maar even zoeken)
    op de hoes staat DTS HD MA 5.1 , helaas en gelukkig in dit geval, is de info op veel
    hoezen verre van betrouwbaar. Voor de liefhebbers de EAN is: 5 05308 065447

    Zal een dezer dagen wat correcties/aanvullingen doen.

    Ben ook druk bezig met Truus, hier en daar even aan haar digitale instellingen friemelen
    en ze gaat steeds meer naar mijn hand staan Moet overigens wel zeggen dat deze
    audio track van The Wall in mijn ogen geen 10 verdiend zoals ik hier daar vermeld heb
    zien staan, met een negen is hij al te dik betaald, laten we het op een 8+ tot 8,5 houden
    Misschien houd Truus me nog een beetje voor de gek.... en wordt het later een 9, denk
    niet dat er meer inzit, heb ook van Truus al beter gehoord
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 13-01-2016 om 18:07
    Have fun and enjoy your collection

  15. #690

    Standaard

    Ik heb Roger Waters - The Wall ook, maar dan de geïmporteerde versie uit Amerika met een waanzinnige Dolby Atmos track, Ik ben het eigenlijk wel erg eens met de lovende reacties, een 8,5 vind ik aan de lage kant hoor haha De US-versie heeft ook gewoon NL-ondertitels. Je zou dan dus bijna denken dat het inderdaad ook gewoon dezelfde versie is als die hier in de winkels ligt.
    Aangezien er inderdaad op de NL-versie op de doos niks stond vermeld, heb ik het niet aangedurfd om op de gok de titel hier in de lijst te zetten, maar gelukkig mag ie er dus wél bij.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ik heb Roger Waters - The Wall ook, maar dan de geïmporteerde versie uit Amerika met een waanzinnige Dolby Atmos track, Ik ben het eigenlijk wel erg eens met de lovende reacties, een 8,5 vind ik aan de lage kant hoor haha De US-versie heeft ook gewoon NL-ondertitels. Je zou dan dus bijna denken dat het inderdaad ook gewoon dezelfde versie is als die hier in de winkels ligt.
    Aangezien er inderdaad op de NL-versie op de doos niks stond vermeld, heb ik het niet aangedurfd om op de gok de titel hier in de lijst te zetten, maar gelukkig mag ie er dus wél bij.
    Ja hij mag er bij John

    Ook deze schijf heeft een indrukwekkend aantal ondertitels(heb al een update voor het DVDProfiler profieltje ingediend), het
    is zeer warschijnlijk dezelfde schijf die ook in de rest van Europa wordt verkocht.

    Over de geluidskwaliteit..... geloof me, ik ben niet de enige die vind dat het echt geen 10 is,
    heb hier en daar(oa op Amazon.uk) wat commentaren gelezen en het kan echt beter, de
    track mist heel wat dynamiek, is het allemaal net niet. In tegenstelling tot de hele kritische
    luisterraars zoals mijzelf, zijn er ook genoeg mensen die het wel geweldig vinden klinken,
    maar ja wat voor een set hebben ze?

    Van jouw set weet ik wel dat het goed zit, niks mis mee Dan zou je bijna gaan denken
    dat de europese schijf minder zou zijn.... maar dan vraag je je af, waarom zou Universal
    dat doen

    Bij onze volgende meeting zal ik mijn schijfje dan ook meenemen, kunnen we vergelijken
    of er ook een verschil in kwaliteit inzit... moest bij mijn schijfje ook al wat omhoog
    met de volumeknop.... al een beetje een veeg teken.

    Overigens speelt Truus nog steeds niet helemaal naar het zin, maar dat is nog steeds
    een kwestie van fijnregelen en we weten dat dat wel eens een tijdje kan duren uit de
    ervaring die ik daar mee heb opgebouwd.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #692

    Standaard

    Het zijn meer een paar aanvullingen:

    UK

    San Andreas 3D&2D (Dolby TrueHD 7.1 ATMOS engels) (geen NL subs wel engels en meer)

    Kan geplaatst worden bij de ATMOS en "gewone" 7.1 titels.

    NL

    Unbroken (Dolby TrueHD 7.1 ATMOS engels)

    Mad Max: Fury Road 2D (Dolby TrueHD 7.1 ATMOS engels + frans)
    Mad Max: Fury Road 3D (Dolby TrueHD 7.1 ATMOS frans - Dolby Digital Plus 7.1 ATMOS engels )

    Sommige titels stonden wel al bij de ATMOS afdeling maar nog niet bij de gewone afdeling oa Unbroken,
    de Mad Max is ook bij 3D wel in ATMOS engels, alleen wel in mindere kwaliteit, een reden waarom ik
    geen franse shit uitgaven van Warner Bros. meer koop.

    Alle info gecontroleerd in eigen apparatuur en uit eigen collectie.

    Heb nog een paar titels in mijn wenslijstje staan voor wat betreft ATMOS uitgaven, zoals de engelse
    uitgave van:

    The Expendables 3: Extended Edition
    Insurgent [Blu-ray 3D + Blu-ray] [Region Free]
    The Hunger Games: Mockingjay Part 1

    Maar het moet even op zijn beurt wachten.... heb al eea uitgegeven aan apparatuur.... en dat boompje
    wil maar niet gaan bloeien
    Have fun and enjoy your collection

  18. #693

    Standaard

    Hahahaha bekend fenomeen, dat van dat boompje......
    De boel is weer aangevuld.

    Hmm wat gek, mij is in negatieve zin niks opgevallen aan The Wall. Kan me toch niet echt voorstellen dat ze een aparte disc voor Europa maken als al die sub-tracks ook op de US-versie staan. En ik vind mezelf toch ook best kritisch
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Hahahaha bekend fenomeen, dat van dat boompje......
    De boel is weer aangevuld.

    Hmm wat gek, mij is in negatieve zin niks opgevallen aan The Wall. Kan me toch niet echt voorstellen dat ze een aparte disc voor Europa maken als al die sub-tracks ook op de US-versie staan. En ik vind mezelf toch ook best kritisch
    In weze is er ook niets negatiefs aan te vinden..... maar ik heb betere, meer dynamische tracks gehoord, de track "spettert' niet,
    nu is het ook niet helemaal mijn muziek, dat kan ook nog eens van invloed zijn dat ik misschien dan wat meer op de geluidskwaliteit
    let en wat minder naar de muziek op zich.

    Neem hem wel mee bij onze volgende meeting, was overigens voor mij wel het eerste concert dat ik ben tegengekomen in ATMOS,
    een echte film vind ik het nu ook weer niet direct, dat gepraat van Roger Waters hadden ze van mij weg mogen laten, maar daar
    ben ik niet de enige in

    En een 8+ is toch niet slecht, een echte topper in ATMOS is Mad Max en daar komt The Wall op het gebied van audio toch niet
    in de buurt, begrijp me niet verkeert....The Wall klinkt beter dan menig concert, maar voor ATMOS bij onderling vergelijk... is het
    geen 10, het kan ook niet allemaal een 10 zijn of Mad Max moet een 11 worden
    Have fun and enjoy your collection

  20. #695

    Standaard

    De US release van Sherlock - The Abominable Bride heeft een Atmos Track (Dolby TrueHD 7.1 core).

  21. #696

    Standaard

    Haha ok DPF Ik heb Mad Max uit Amerika gehaald, dus nu wel een gewone 3D-versie zonder die foute Franse Wibra-versie van het zo mooie Atmos-systeem. Ga ik zo gauw ik tijd heb eens lekker voor zitten!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  22. #697

    Standaard

    Nog een toevoeging, staat ook nog niet bij de nl afdeling, maar in mijn geval betreft het:

    DE

    Mission: Impossible - Rogue Nation ( Dolby TrueHD 7.1 ATMOS Engels) (heeft NL subs)

    Vanzelfsprekend gecontroleerd en uit eigen verzameling, denk dat deze uitgave hetzelfde is als de NL, UK etc etc uitgaven,
    is niet zo als warner bross. met overal lokale uitgaven die het allemaal ook nog eens duurder maken ook.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #698

    Standaard

    Verbaast me dat deze 2 films nog niet zijn aangemeld voor ons meer dan 5.1 topic, ze zijn al even
    uit, maar kwam ze hier op het forum geheel nieuw en leuk geprijst tegen:

    NL

    Kingsman: The Secret Service (DTS HD MA 7.1 engels)
    Spy (DTS HD MA 7.1 engels)

    Beiden heerlijke popcorn films die weten te vermaken, uit eigen collectie en
    vanzelfsprekend gecontroleerd.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #699
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    7.1 is zo 2014...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #700

    Standaard

    Heb hier even lopen zoeken, op het forum, maar niet kunnen vinden: Sicario, hier in Nl geen Dolby Atmos track? begrijp ik niet, waarom dit niet standaard er gewoon op? De versie in DE heeft namelijk wel dit geluidspoor, en prijs ook niet verkeerd,
    € 15,99, of 16,99 via Amazon.de. Waardeloos dat ze hier weer voor de goedkoopste oplossing gekozen hebben....

Pagina 28 van 38 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •