Pagina 3 van 38 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 928 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Kan ik ook bevestigingen. Star Trek 1 t/m 6 hebben 7.1 op Blu-ray.
    De NL-uitgaves hè? Ik zal het aanpassen dan. Van de latere films niks bekend?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #52

    Standaard

    The Hobbit - An Unexpected Journey 3D gekocht bij Amazon U.K. heeft een DTS HD Master 7.1 soundtrack.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    De NL-uitgaves hè? Ik zal het aanpassen dan. Van de latere films niks bekend?
    Mengelmoes, ik heb losse NL en UK uitgaves. Maar dat maakt niks uit, want ze hebben allemaal NL ondertiteling en NL leeftijdslogo op de schijf. Dus ze zijn gelijk aan elkaar, welke je ook koopt uit deze 2 landen.

    De rest van de films heeft slechts 5.1 geluid. Inclusief Star Trek uit 2009.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Mengelmoes, ik heb losse NL en UK uitgaves. Maar dat maakt niks uit, want ze hebben allemaal NL ondertiteling en NL leeftijdslogo op de schijf. Dus ze zijn gelijk aan elkaar, welke je ook koopt uit deze 2 landen.

    De rest van de films heeft slechts 5.1 geluid. Inclusief Star Trek uit 2009.
    Als we het toch over Star Trek hebben, Star Trek The Next Generation seizoen 1 en 2 hebben DTS MA 7.1 geluid. Het derde seizoen wat in mei uitkomt heeft dit ook.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #55

    Standaard

    @John Tak: Fijn dat je de openingspost bijwerkt. Zou je 'm even willen sorteren? Dan is het nog makkelijker om te zien of een uitgave al in de lijst is opgenomen.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  6. #56

    Standaard

    Gamer US heeft ook een 7.1 track.

  7. #57

    Standaard

    TinTin [DTS-HD Master Audio 7.1]

  8. #58

    Standaard

    Zeg, zag (en hoorde) ik nou goed dat Game of Thrones - seizoen 2 óók 7.1 geluid heeft...???
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    @John Tak: Fijn dat je de openingspost bijwerkt. Zou je 'm even willen sorteren? Dan is het nog makkelijker om te zien of een uitgave al in de lijst is opgenomen.
    Sorteren...? Hmmm moet ik de hele lijst op alfabetische volgorde zetten...?? Haha als ik tijd over heb hoor...... ;P
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Sorteren...? Hmmm moet ik de hele lijst op alfabetische volgorde zetten...?? Haha als ik tijd over heb hoor...... ;P
    Prima. Dan zul je bijv. zien dat The Hobbit er 2x in staat en dat kan dan voorkomen worden.

    En voor regio US kun je verwijzen naar http://blu-raystats.com/Stats/Stats.php?Audio=7.1
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  12. #62

    Standaard

    Super 8 [Dolby TrueHD 7.1]

    E.T. [DTS-HD Master Audio 7.1]
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-04-2013 om 13:08

  13. #63

    Standaard

    Okee okee... Zo beter.........?
    Alle titels nu op alfabet.

    Kom maar op met die aanvullingen.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zou er tijd voor maken, moest het zelf ook doen met mijn 3D Blu rays TKG plekje waar ik 3D films vraag. Met knippen en plakken gaat het redelijk snel. Het is nu voor de eventuele aanbieders allemaal wat makkelijker te vinden, die service mag ik dan ook wel geven als de vrager

    Wil hier best nog wel wat toevoegen, maar ook mij gaat het te ver om in zo'n rommelige startpost titel voor titel te moeten gaan opzoeken. wacht dan ook wel even totdat je een beetje orde op zaken hebt, en bespaar je het werk om ook nog weer eens mijn titels op volgorde te moeten zetten.

    BTW wat wil je nu echt allemaal weten? heb volgens mijn eigen database zo'n 40 6.1 Matrixed titels - 9 6.1 Discrete titels en welgeteld 57 7.1 titels. Om eerlijk te zijn zou ik de 6.1 rommel eruit laten, is moeilijk te defineren.

    Vind het overigens wel een goed idee om zo een lijst te maken van wat de leden hier zo aan 7.1 titels hebben en waar zij vandaan komen. Zou wel graag zien dat er bij elke titel vermeld wordt in welke vorm de 7.1 is ( DTS HD MA - DTS HR - Dolby TrueHD - PCM), wil die info voor zover ik daarachter kan komen nog wel aanvullen, aan diegenen die een bijdrage doen zou ik willen verzoeken om dat erbij te vermelden en waar de schijf vandaan komt, maakt het voor jou ook beter werkzaam. Luie bijdragen waar enkel een titel en een kreet 7.1 bijstaat zou ik weigeren/niet verwerken, maar wie ben ik

    Die 6.1 titels kunnen gewoon erin blijven.

  15. #65

    Standaard

    Hoe het klinkt dat maakt iedereen zelf wel uit,het is gewoon hoe goed of slecht het opgenomen is.
    Dat het met Prologic IIx beter klinkt is een ander verhaal.

    6.1 is een geval apart dus had zoiets van die doen we bij 7.1

    Lekker die knie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-04-2013 om 09:01

  16. #66

    Standaard

    Ik ben ook wel voor de vermelding van 6.1, ook omdat mn reciever het toch automatisch verspreid naar 7.1 En we maken hier vooralsnog een opsomming, dus de kwaliteit van de track doet (nog) niet ter sprake.

  17. #67

    Standaard

    Leuk dat je dat van wiki erbij doet maar ik heb al sinds 1997 recievers/versterkers dus ik heb elke nieuwe
    surround optie meegemaakt dus een les heb ik niet nodig.Heb sinds een paar maanden een 7.1 reciever dus daar kan ik nog wel van leren.

    Het gaat erom dat mensen hier zien wat er in 7.1 te krijgen is ,voor de reviewes[geluid] kunnen ze op het web meer dan genoeg vinden.

  18. #68

    Standaard

    Het klinkt inderdaad een beetje als een schoolse les wat een beetje belerend overkomt, de post van dvdpffg, maar hij zal het best goed bedoelen. Maar ook ik ben aardig thuis binnen de verschillende audioformaten en ik vind gewoon het idee van een 6.1 en 7.1 overzicht handig, ondanks het feit hoe de verschillende formaten zich onderling verhouden qua audiokwaliteit.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb nog even mijn inbreng aangepast, is een voorbeeld zoals het eruit zou kunnen zien, maar het is aan de TS of hij het er wel of niet mee eens is, het is tenslotte zijn Topic.

    We willen uiteindelijk toch iedereen gelukkig zien hier
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het klinkt inderdaad een beetje als een schoolse les wat een beetje belerend overkomt, de post van dvdpffg, maar hij zal het best goed bedoelen. Maar ook ik ben aardig thuis binnen de verschillende audioformaten en ik vind gewoon het idee van een 6.1 en 7.1 overzicht handig, ondanks het feit hoe de verschillende formaten zich onderling verhouden qua audiokwaliteit.
    DVD-PFG: erg fijn, dank je wel voor je uitgebreide extra informatie. Zoals je ziet heb ik alles verwerkt en wordt het onderhand toch best een imposant rijtje titels.
    Ik heb overigens wel overal alleen de Engelse titels aangehouden. (schande eigenlijk, voor iemand die zelf films vertaalt voor nasynchronisatie haha)

    Rogier: ik heb de titel aangepast, nu dekt het beter de lading. Ik denk dat het wel overzichtelijk is als er een overzicht is van zoveel mogelijk 'ander' soort Multi-channel titels. Dus 6.1 en 7.1 in één overzicht wil ik wel graag zo houden.

    Dank voor het meedenken allemaal en keep 'em coming
    Laatst aangepast door John Tak : 18-04-2013 om 20:53
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het is zeker niet als les bedoeld, naar niemand toe, zie het meer als een stukje geschiedenis zoals ik het ook zelf ervaren heb (...)
    Claudio is net als ik een heel grote fan van 7.1, toch prijs ik het niet de hemel in, wil niemand teleurstellen en zeker geen hoge verwachtingen scheppen. We zijn gewoon liefhebbers van 7.1
    Lijkt mij prima! En ik had het ook zeker niet als belerend gelezen hoor.

    Wat betreft beoordelingen, laat ik het hier in dit topic maar even neutraal houden, gewoon een opsomming van titels dekt wat mij betreft hier wel even de lading.
    Beoordelingen zijn toch weer een kwestie van smaak inderdaad, en daar kun je lang over twisten...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #71

    Standaard

    Even maar weer een bijdrage: Terminator 2 Skynet Edition Steelbook NL (iig) heeft ook een DTS-HD MA 6.1 (volgens mij matrix) track. Dat van de matrix zal ik morgen even opzoeken, staat volgens mij op de cover.

    Overigens hebben de volgende NL versies net zoals de US versie ook den DTS-HD MA 7.1 track:
    - Captain America: the first avenger 2D en 3D
    - Cars 2D en 3D
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 18-04-2013 om 22:07

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kijk daarmee uit, volgens mij ben je nu Tintin vergeten

    The Guardians..... ach, ik denk dat het geen kwaad kan om er bij die titels Kuifje en de Vijf etc etc bij te vermelden, niet iedereen kent de originele titels en in het geval van de vijf staat het ook niet op de NL cover.

    Je bent goed bezig, ga later nog wel even kijken of je ook daadwerkelijk alles hebt aangepast
    Nee hoor, TinTin staat er wel degelijk bij, maar ik heb hem nu bij de A staan van "Adventures of TinTin"....
    Enne, kijk vooral mee. Als je weer nieuwe titels hebt hoor ik het graag!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  23. #73

    Standaard

    Echte 6.1 zijn ook welkom hoor
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Echte 6.1 zijn ook welkom hoor
    The Fifth Element (DE)
    DTS-HD HR 6.1 (Zelf in bezit)

    Ghost in the Shell 2.0 (UK)
    6.1 DTS MA, volgens de achterkant van de cover.
    Laatst aangepast door HBx2000 : 20-04-2013 om 12:55
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Echte 6.1 zijn ook welkom hoor
    Heb nog even gecheckt maar T2 Skynet is ook een volwaardige DTS-HD MA 6.1 audiotrack.

Pagina 3 van 38 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •