Pagina 33 van 38 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 928 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Laat het dan een troost wezen dat de bijgeleverde UHD BD veelal overal hetzelfde is. De BD niet. Maar laat je ook niet te snel verleiden door UHD BD. Lang niet alles is native 4K, maar wel al aan de prijs. Natuurlijk profiteer je van HDR, maar lang niet elke titel leent zich voor UHD BD. Maar dat was bij DVD en Blu-ray Disc in het begin niet anders. Er van uitgaande dat UHD BD diezelfde kans krijgt.
    Kan me niet voorstellen dat de rest van de wereld, op wat franse gebieden na, zit te
    wachten op deze shituitgaven van Warner Bros frankrijk.

    Hoe achterlijk zijn ze bij Warner Bros om ons in te delen bij die ... fransen

    Het hele romaanse taalgebied wil er niet bij en dan stoppen ze ons erbij,
    wat zijn die amerikanen en die fransen toch ontzettend stompzinning.

    Zullen ze ook wel weer uitvreten met de Duitse uitgaven, net zo chauvinistisch
    als die fransen, te dom/lui om te lezen....

    Nu maar hopen dat de UK bij de EU blijft.... anders krijgen we zo weer dat
    geouwehoer met de douane als we daar wat bestellen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #802

    Standaard

    Tja, de indeling bij de Fransen heb ik ook nooit gesnapt.
    Die keus komt uit de tijd van de DVD en heeft wsl te maken dat NL een onderdeel is v/d Benelux en Belgie en Luxenburg hebben een deel Franstaligen met ook de Franse chaufinistische mentaliteit. (herineren we nog de Franse DTS en de hogere DD bitrate tracks tov de low-Q Engelse tracks ....)
    Daarbij gaan ze gegeel voorbij aan dat een Franstalige Belg gewoon zijn software in Frankrijk koop, want daat is de catalogus groter/breeder/kwalitativer en goedkoper dan die v/d Benulux.

    Dat NL totaal geen binding of affaniteit met de Frans heeft (behalve dat het het dichtsbijzinde zuidelijke land is), ontgaat ze totaal.

    Blijkbaar kijken ze niet naar bv de indeling op de kabel waar slecht 1 Franstalige zende aanwezig (geen Franse) maar wel een hele reeks Engels- en Duitstalige, wat dus duidelijk aangeeft hoe de verhoudingen liggen.

    En wat de EU betreft, kom maar op met de Brexit, en dan snel net de Nedxit (of Dutxit - klinkt als ....)

    Dit zal in het optische Dinosaurier land niet snel gaan wijzigen, waardoor dit medium nu op sterven na dood is.
    En als deze starks dood is het natuurlijk de schuld van het downloaden en niet van foute en falende bedrijfsvoering!
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #803
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat je het om moet draaien.

    Meer en meer komt niet eens meer in Nederland op de markt. De gemiddelde consument is blij dat je een titel met ondertiteling KAN kopen, als ze dat nog willen doen!
    Gelukkig ga ik na mijn zomervakantie ook nog een paar dagen naar Londen en neem wat Euro's mee. Scheelt me weer verzendkosten, want titels in Nederland kopen doe ik steeds minder.
    Geef het een paar jaar en dan zijn er geen distributeurs meer.

    De UHD BD die bijgeleverd wordt is toch niet Frans?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik denk dat je het om moet draaien.

    Meer en meer komt niet eens meer in Nederland op de markt. De gemiddelde consument is blij dat je een titel met ondertiteling KAN kopen, als ze dat nog willen doen!
    Gelukkig ga ik na mijn zomervakantie ook nog een paar dagen naar Londen en neem wat Euro's mee. Scheelt me weer verzendkosten, want titels in Nederland kopen doe ik steeds minder.
    Geef het een paar jaar en dan zijn er geen distributeurs meer.

    De UHD BD die bijgeleverd wordt is toch niet Frans?
    De franse track is kwalitatief voorgetrokken op de engelse track, zeg maar
    dat de franse track daarmee tot de 'belangrijkste" track is gemaakt, dit
    in tegenstelling tot de engelstalige originele track.

    Maakt het in mijn ogen tot een franse vage ina schijf

    Zelfde verhaal als die shit fransen ook doen met de 3D schijf, chauvinistische
    stokbroden kauwers.

    Kan ik een lijstje opgeven bij je
    Have fun and enjoy your collection

  5. #805

    Standaard

    Vandaag 13 hours binnen gekregen van amazone.uk.
    Deze heeft dolby atmos op bluray.

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Vandaag 13 hours binnen gekregen van amazone.uk.
    Deze heeft dolby atmos op bluray.
    Dat is een hele fun Atmos track, denk aan je buren
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #807

    Standaard

    Helaas weer een blunder van onze Belga vrienden

    Wederom slecht gebruik gemaakt van de BD50. 35gb inclusief extra's en slechts een low bitrate 16bit 5.1 track (geen 24bit 7.1 DTS:X)

    De totale disc vulling is qua grote is ongeveer gelijk aan de US disc met dan enkel beeld en audio (dus zonder extra's) .... ....

    DISC INFO:
    Disc Title: Gods of Egypt (2016) 2D
    Disc Size: 35.768.261.270 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.5.8
    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00000.MPLS
    Length: 2:07:29.266 (h:m:s.ms)
    Size: 23.248.883.712 bytes
    Total Bitrate: 24,31 Mbps
    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    VC-1 Video 20637 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / Advanced Profile 3
    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 2339 kbps 5.1 / 48 kHz / 2339 kbps / 16-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 16-bit)

    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics Dutch 29,889 kbps
    FILES:
    Name Time In Length Size Total Bitrate
    ---- ------- ------ ---- -------------
    00000.M2TS 0:00:00.000 2:07:28.265 23.248.852.992 24.318
    00020.M2TS 2:07:28.265 0:00:01.000 30.720 246
    Laatst aangepast door Hombre : 22-06-2016 om 15:56
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #808

    Standaard

    Dank voor de info Hombre, jammer weer, ook maar weer importeren dan.

    Snap niet dat de verkopers niet snappen dat mensen zoals ik niets meer
    in de preorder willen kopen, ze zijn vreselijk slecht met hun technische
    info en proberen je zodoende gewoon rotzooi in je mik te drukken
    Have fun and enjoy your collection

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Vandaag 13 hours binnen gekregen van amazone.uk.
    Deze heeft dolby atmos op bluray.
    Dank voor de tip heeft nl subs en komt hier pas in augustus uit.

    Kan dus gewoon wel op BR....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #810

    Standaard

    Voor de Steelbook liefhebbers: 13 Hours US heeft van Target een Steelbook. Op Bluray.com wordt deze als Regio A bestempeld maar ik kan bevestigen dat deze Regiovrij is.

  11. #811

    Standaard

    afgelopen weekend in Brussel geweest, en kon daar mooi enkele SONY UHD films aanschaffen, zijn franstalige boxen, vreemde is dat er alleen de UBD in zit, en niet zoals hier in NL en o.a. Duitsland ook een BD en soms nog een Digi code.
    wel ALLEMAAL een DOLBY ATMOS Engelstalige soundtrack, en voor de happy few onder ons, ook nog NL ondertiteling.
    Zijn voor mijn geworden: Salt, Chappie, Spiderman:Le Destin d`n Heros, Hancock en de Smurfen 2.
    Goed voor menig bios avondje thuis van de week...

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dinandus Bekijk bericht
    Vreemde is dat er alleen de UBD in zit, en niet zoals hier in NL en o.a. Duitsland ook een BD en soms nog een Digi code
    Volgens mij had ik elders op de site gelezen, dat Sony in Nederland de UHD ook zonder BD levert.

    Gevonden: http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...=1#post2025943

  13. #813

    Standaard

    Voor de liefhebbers van dolby atmos,
    Heb 13 hours gezien en zowel de film als de atmos track is om te smullen.
    Wat een killer geluidstrack.

  14. #814

    Standaard

    Wat gaaf. En wat is nou een leuke betaalbare UHD-speler...? En je kunt UHD's toch ook gewoon afspelen in 'gewone' HD-kwaliteit op je reguliere tv hè...?

  15. #815
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vraag 1,

    Die is er niet. Je kunt wel een x-box one S halen voor 299,-, maar dan kun je geen HD-audio afspelen???
    Er is een Samsung (NOT) voor 499,- en een vrijwel niet leverbare Panasonic voor bijna 900,-

    Vraag 2,

    Goeie vraag, ik weet niet zeker of dat zomaar kan. Er zit namelijk wel HDCP 2.2 op. Maar misschien ook wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vraag 1,

    Die is er niet. Je kunt wel een x-box one S halen voor 299,-, maar dan kun je geen HD-audio afspelen???
    Er is een Samsung (NOT) voor 499,- en een vrijwel niet leverbare Panasonic voor bijna 900,-

    Vraag 2,

    Goeie vraag, ik weet niet zeker of dat zomaar kan. Er zit namelijk wel HDCP 2.2 op. Maar misschien ook wel.
    HDMI..... een grotere melkerij door de boeven is nog niet door de EU bemoeials opgemerkt

    Heb ook de trieste gedachte dat je met een UHD speler het niet voor elkaar gaat krijgen dat
    een 4K schijfje in Full HD afgespeeld gaat worden...... de krengen willen immers nieuwe
    apparaten verkopen.

    Wat ik tot dusver van HDMI heb meegemaakt is dat het allesbehalve vergevingsgezind is en dat
    lage apparaten enkel wil handshaken met gelijkwaardige en hogere apparatuur.... maar hogere apparatuur
    zich niet laat verbinden met lagere apparatuur.

    Het vervelende is dat wie is dan de lage en wie is de hoge..... je mag het al raden....

    De speler met de software is de baas...... denk maar aan de 3D schijf, hoger dan de 1.3 HDMI
    2D genoten en hij liet zich niet afspelen via een 1.3 HDMI receiver

    TV lager dan de 2.0 HDMI.... en dat is/zijn de Full HD TV's denk ik wel.....geen beeld

    Ben benieuwd als het wel lukt..... heb ondertussen 3 4K schijfjes, nog geen speler en scherm,
    maar de rest is er klaar voor
    Have fun and enjoy your collection

  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Vandaag 13 hours binnen gekregen van amazone.uk.
    Deze heeft dolby atmos op bluray.

    Kunt u mij vertellen of de Blu-rays (liefst Atmos) op Amazone ook Nederlands ondertiteld zijn?

  18. #818

    Standaard

    GEEN Dolby Atmos of 7.1 mix voor:

    The Divergent Series: Allegiant

    Verenigde Staten
    Avontuur / Sciencefiction
    121 minuten

    Disc Size: 46.743.949.157 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No

    Playlist: 00000.MPLS
    Size: 28.197.599.232 bytes
    Length: 2:01:00.461
    Total Bitrate: 31,07 Mbps

    Video: MPEG-4 AVC Video / 25000 kbps / 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1
    Audio: English / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz / 4039 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    Audio: English / DTS Audio / 2.0 / 48 kHz / 384 kbps / 24-bit

    Subtitle: Dutch / 21,592 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #819
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De NL-versie bedoel je neem ik aan?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #820

    Standaard

    Frank 73.
    13 hours is met ned subs.

    Divergent deel 3 komt 20 jullie uit op uhd bluray in de states dus bekijk het maar lekker met deze zooi hier.

  21. #821

    Standaard

    Dank je !
    Pascal.

    dan ga ik deze ook bij Amazone bestellen vandaag.

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De NL-versie bedoel je neem ik aan?
    Ja, dit zijn de gegevens van de NL versie.

    Misschien moet Belga eens met het Duitse Concorde gaan praten, die Duitser kunnen wel Atmos versie uitbrengen en komen ook met UHD versies...
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #823

    Standaard

    Hallo multimediale vrienden van het multikanale leven,
    Hoewel ik nog steeds na inloggen de webpagina's van dvd.nl niet kan zien, zoals de voorpagina (ik krijg nog steeds de melding

    Interne serverfout - Sorry, er is iets fout gegaan bij het laden van de pagina. De beheerders van de site zijn hiervan op de hoogte gesteld. Je kunt teruggaan naar de vorige pagina of naar de homepagina van DVD.nl.

    Dus.....), zag ik tot mijn vreugde dat wel dit topic over Atmos en andere geluidsformaten weer aan mij is gekoppeld, en ik het topic dus weer kan bewerken. Ik heb geprobeerd om een aardige inhaalslag te maken, als iemand nog titels mist dan hoor ik het uiteraard graag.

    Overigens ben ik nog steeds al mijn PM's kwijt en blijf ik gedoemd tot het zijn van een junior member...

  24. #824
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yeeeeh,

    In ieder geval een stap verder.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #825

    Standaard

    Volgende mirakel: na in een andere browser uitloggen en opnieuw inloggen verschenen ook ineens de berichten op de pagina's weer. Yeahhhh Blijkbaar mag ik weer meedoen! Wat alleen nog niet werkt is het stemmen op een film. Dan ziet de pagina me als 'uitgelogd'....

Pagina 33 van 38 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •