Pagina 34 van 38 EersteEerste ... 24303132333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 928 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Ik neem aan dat het al bekent is dat Warner met Batman wederom een flater slaat.
    Laatst aangepast door Hombre : 30-07-2016 om 09:50
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik neem aan dat het al bekent is dat Warner met Batman wederom een flater slat.
    Weer de engels talige track als stront en de de franse taal als goud????

    Chauvinisten
    Have fun and enjoy your collection

  3. #828

    Standaard

    Ja!!!!

    De Engelse track is een DD+ en de Franse DD-THD voor zowel de 2D als 3D versie.

    Dus als je NL subs en Engels DD-THD wil is er alleen de dl optie

    Overigeens gebrek aan ruimte op de schijf is weer BS.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Weer de engels talige track als stront en de de franse taal als goud????

    Chauvinisten
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ja!!!!

    De Engelse track is een DD+ en de Franse DD-THD voor zowel de 2D als 3D versie.

    Dus als je NL subs en Engels DD-THD wil is er alleen de dl optie

    Overigeens gebrek aan ruimte op de schijf is weer BS.
    Ja, denk dat ik ook maar eens een cursus dl moet gaan volgen,
    je hoeft het tegenwoordig voor de kwaliteit niet te laten en
    WB vraagt er hier gewoon om met zijn klantenpesterij.

    K fransen
    Have fun and enjoy your collection

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja, denk dat ik ook maar eens een cursus dl moet gaan volgen,
    je hoeft het tegenwoordig voor de kwaliteit niet te laten en
    WB vraagt er hier gewoon om met zijn klantenpesterij.

    K fransen

    Helemaal mee eens!

    Nederland is vergelijkbaar met Sandinavie en die krijgen doordat ze bij de UK horen wel geode uitgaves ...

    Voor mij hoeven ze niet meer kosten te maken voor Nederlandse hoesjes ... , laat het gewoon Engels en dan zijn we gelijk ook af van die Franse schreeuw teksten
    Laatst aangepast door Hombre : 01-08-2016 om 22:29
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #831

    Standaard

    10 Cloverfield Lane zou ook Dolby Atmos bevatten.

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Helemaal mee eens!

    Nederland is vergelijkbaar met Sandinavie en die krijgen doordat ze bij de UK horen wel geode uitgaves ...

    Voor mij hoeven ze niet meer kosten te maken voor Nederlandse hoesjes ... , laat het gewoon Engels en dan zijn we gelijk ook af van die Franse schreeuw teksten
    Schreeuw teksten...... was gisteren even bij de MM en de 3D doos "ultime" uitgave van Batman vs Superman in de hand genomen,
    waar ze "maar" 35 euro voor durven vragen......

    Waar ik naar kijk, en dat is best lastig met die kleine shit lettertjes, is wat voor audio
    erop zit.... en jawel.... zowel de Engelse als de franse taal in ATMOS, dat zou toch
    goed moeten zijn???? er staat namelijk verder helemaal niets bij.

    Wat ik mij nu afvraag..... is dit wederom een maar ten dele de waarheid info?

    Ik vertrouw die franse hufters voor geen millimeter, de franse taal met Dolby ThrueHD? en de Engelse taal met Dolby Plus??????

    Beiden dan weliswaar in ATMOS, maar zoals de kenners met een knappe audio setup weten, kan daar
    een verschil in dag en nacht van audio kwaliteit liggen zoals we reeds met een aantal titels
    van die franse laaienlichter (ja als je info maar deels de waarheid bevat is dat niet fraai) Warner Bros hebben meegemaakt.

    Mijn vraag is dan ook aan de eigenaren van de film...... engels maar in Dolby Plus en frans in Dolby ThrueHD?
    Have fun and enjoy your collection

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    10 Cloverfield Lane zou ook Dolby Atmos bevatten.

    Koop de laatste tijd bijna niets meer, ben het zat om online iets te kopen waarvan
    niet duidelijk bekent is wat er precies opstaat en in welke hoedanigheid het erop
    staat..... bij ECI staat dat het ATMOS 5.1 zou zijn?????

    Ja..... Dolby ThrueHD of Dolby Plus?

    Als de winkels en de uitgevers zich maar blijven verschuilen.....

    Ze maken zichzelf kapot.

    Volgens ECI:

    Details:
    EAN 5053083072957
    Taal Duits, Engels, Frans, Italiaans
    Ondertiteling Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Nederlands, Noors, Zweeds
    Uitvoering Blu-Ray
    Speelduur 104
    Verschijningsdatum 27-07-2016
    Schermformaat 1080p High Definition, High Definition 2.40:1
    Geluidsformaat Dolby Atmos 5.1
    Leeftijdsindicatie Vanaf 16 jaar
    Kijkwijzer Angst, Geweld, Grof Taalgebruik
    Afmetingen 190 x 136 x 17 mm.
    Gewicht 100 gr.
    Extra's


    • Cloverfield too, Bunker mentality, Duck and cover, Spin-off, Kelvin optical, Fine tuned, End of story;Commentary by director Dan Trachtenberg and producer J.J. Abrams
    Have fun and enjoy your collection

  9. #834

    Standaard

    Waarom zijn de Samsung en de Panasonic in het buitenland (Frankrijk, Duitsland) inmiddels flink in prijs gedaald. Hier zijn ze nog steeds hetzelfde.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Koop de laatste tijd bijna niets meer, ben het zat om online iets te kopen waarvan
    niet duidelijk bekent is wat er precies opstaat en in welke hoedanigheid het erop
    staat..... bij ECI staat dat het ATMOS 5.1 zou zijn?????

    Ja..... Dolby ThrueHD of Dolby Plus?
    Ik heb de Engelse uitgave en deze heeft dezelfde disc als de Nederlandse, ik heb het nog niet geprobeerd, maar geluid zal lossless zijn.

  11. #836

  12. #837

    Standaard

    Heb 8 3D films besteld in the UK, 4 waren er onderweg.... 2 zijn er net aangekomen.

    Tot mijn grote genoegen zit daar ook weer eens een film met DTS X geluid bij en NL subs

    Aangekomen is Superman vs Batman, nu hopelijk wel met een Knappe Engelse Dolby TrueHD ATMOS track.
    (helaas geen NL subs, maar dan moet het maar met de Engelse subs)


    Een heel ander verhaal is The Huntsman: Winter's War, deze 3D aankoop heeft tevens de 2D versie aan boord
    en volgens de hoes zowel de Extended als de Theatrical Versions, Universal is de uitgever en dan heb
    ook nog eens Nederlandse subs.... DTS X 7.1 en voor de koptelefoonliefhebbers ook nog een DTS HP X
    track.

    Denk dat ik die DTS X film vanavond als eerste ga kijken... ben benieuwd
    Have fun and enjoy your collection

  13. #838
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben er nog steeds niet uit wat DTS:X nu eenmaal toevoegt, dus ik ben benieuwd... De kans is zomaar aanwezig dat de NL-versie identiek is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ben er nog steeds niet uit wat DTS:X nu eenmaal toevoegt, dus ik ben benieuwd... De kans is zomaar aanwezig dat de NL-versie identiek is.
    Heeft met dit perbericht te maken!

    DTS:X moet een stuk markt aandeel kopen, want Dolby is de leider en loopt steeds verder uit.

    Het zijn overigeens alemaal nabebewerkingen, en vergeet vooral geen "soundbar" aan te schaffen

    DTS AND PARAMOUNT ENTER AGREEMENT TO INCLUDE DTS:X AUDIO IN SELECT HOME ENTERTAINMENT RELEASES

    Daddy’s Home, The Big Short, Zoolander No. 2 and Whiskey Tango Foxtrot are first Paramount titles to feature next-generation DTS:X immersive audio

    July 21, 2016

    DTS, Inc. (Nasdaq: DTSI), a global leader in high-definition audio solutions, has entered into an agreement under which Paramount Home Media Distribution will release a collection of home entertainment titles with a DTS:Xä soundtrack. DTS:X is the most advanced immersive, object-based, multi-dimensional audio technology available to enhance the home entertainment experience like never before.
    Paramount’s first titles released on Blu-ray Disc™ with DTS:X audio are Daddy’s Home, starring Mark Wahlberg and Will Farrell; The Big Short, starring Christian Bale, Steve Carell, Ryan Gosling and Brad Pitt; Zoolander No. 2, starring Ben Stiller and Owen Wilson; and Whiskey Tango Foxtrot, starring Tina Fey and Margot Robbie.

    DTS:X audio technology delivers a truly captivating entertainment experience in home theaters and sound bars, by accurately conveying the fluid movement of sound to create a richer soundscape than has previously been possible. DTS:X technology adapts to the speaker layout to best fit the individual consumer space by seamlessly transporting sound to and through specific locations within the viewing environment – in front of, behind, above and beside the audience.

    “DTS is constantly innovating in order to offer consumers the best entertainment experience possible,” said Bill Neighbors, general manager, digital media and streaming solutions at DTS, Inc. “DTS:X is our most recent, most advanced product offering, raising the bar for in-home entertainment. Consumers and content creators have higher expectations than ever and DTS:X will exceed the most demanding expectations.”

    An AVR or sound bar with DTS:X technology is required for the full immersive audio experience. Denon, Marantz, Sony, Trinnov and Yamaha have delivered DTS:X to many of their AVR models via firmware updates. Throughout the year, several brands, including Acurus, Anthem, ARCAM, Integra, Krell, McIntosh, Onkyo, Outlaw Audio, Pioneer, Steinway Lyngdorf and Theta Digital/ATI will release DTS:X firmware updates to their AVRs. Additionally, Yamaha will deliver a firmware update to its YSP-5600 sound bar this summer.

    On Daddy’s Home, The Big Short, Zoolander No. 2 The Magnum Edition and Whiskey Tango Foxtrot, as well as additional select titles available with DTS:X audio, Paramount and DTS will also make a DTS Headphone:X track available via participating digital retailers. DTS Headphone:X puts listeners in the very center of the film’s soundscape, creating an immersive experience that provides the best entertainment experience available through any headphones.

    “Paramount continues to progress the entertainment experience for audiences at home,” said Edward Hoxsie, Senior Vice President, Worldwide Product Production & Fulfillment, Paramount Pictures. “Working with DTS, a leading contributor in sound innovation, allows us to deliver a great consumer experience with audio technology that enables the immersive audio our feature content deserves.”
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ben er nog steeds niet uit wat DTS:X nu eenmaal toevoegt, dus ik ben benieuwd... De kans is zomaar aanwezig dat de NL-versie identiek is.
    Denk ook dat de kans 100% groot is dat hij gelijk is aan de NL versie, dat is tenminste wel mijn
    ervaring met de Universal uitgaven.

    Heb gisteren The Huntsman: Winter's War opgezet en het was best een leuke film, net zoals
    Batman vs Superman een film waarbij je gemakshalve je verstand op nul zet en je laat verrassen
    door de mooie beelden en het simpele maar toch wel mooie verhaal, waar het in dit geval draait
    om de liefde.

    Ja..... het geluid.... helemaal niets mis mee, maar verder komt het niet, geen audiotrack waarvan
    je onder de indruk raakt, gewoon goed en dan bedoel ik ook echt wel goed.

    Ik moest de receiver een stukje verder opendraaien om het volume te krijgen dat ik normaal
    gewend ben te krijgen op een lager standje, met andere woorden, de DTS X track is lager
    van volume dan ik normaal gewend ben. Het klinkt allemaal goed, maar het komt niet
    in de schaduw van bijvoorbeeld de TrueHD ATMOS track van de UK Batman vs Superman
    film, het mist gewoon de dynamiek die B vs S film heeft, al kan je wel zeggen dat de ATMOS
    track wel heel erg zwaar in het laag zit, .....vet zwaar, iets waar je met een krachtige setup
    je buren behoorlijk lastig kunt vallen zonder dat je daar misschien direct erg in hebt.

    De ATMOS tracks die ik tot dusver gehoord heb, zitten niet kinderachtig in hun laag,
    iets waar het bij de DTS X tracks weer een beetje aan ontbreekt, zelf denk ik dat de
    ATMOS iets overdrijft met zijn laag en dat DTS X wel strak, maar net te mager klinkt....
    althans.... zo klinkt het bij mij.

    Als ik Hombre goed begrepen heb... ja dan zijn de huidige DTS X tracks nabewerkingen,
    als het allemaal door 1 en dezelfde is gedaan(waar het met schamele 3 titels op lijkt)
    dan kan het in de toekomst misschien nog verbeteren met de DTS X nabewerkingen.....
    ik heb betere "gewone" DTS HD MA tracks gehoord, die ook een wat groter dynamisch
    bereik hadden dan wat ik toe nu toe heb gehoord van de DTS X tracks.

    Ik ben er nog steeds niet uit wat DTS:X nu eenmaal toevoegt
    Denk dat ik je wel een beetje begrijp en hoop dan ook dat Paramount en Universal
    dan ook nog niet teveel gaan uitbrengen op DTS X ten koste van ATMOS.

    Wat de 1 misschien iets te te te te is, is de ander weer net een beetje te te te mager,
    maar als ik dan mag kiezen...... doe me dan liever iets te veel dan te mager
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 18-08-2016 om 18:44
    Have fun and enjoy your collection

  16. #841

    Standaard

    KISS Rocks Vegas Dolby Atmos, Dolby TrueHD 7.1 core.

  17. #842

    Standaard

    Net als seizoen 5 heeft seizoen 6 van The Walking Dead DTS HD MA 7.1 geluid, ondanks dat de hoes 5.1 aangeeft.

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    KISS Rocks Vegas Dolby Atmos, Dolby TrueHD 7.1 core.
    Hoe komt de atmos belevenis bij je over, want ik lees hier op DVD Area, een Duits forum, en ook op Amazone hier nogal tegenstrijdige berichten over, de een heeft over marginale effecten, slechts een helicopter iets aan begin van de show, terwijl anderen toch wel positief zijn en het je een duidelijkere ambiance beleving geeft, zeg maar dat je midden in de sound zit?

    Mijn favoriet blijft toch Lucy, wat een geluids track, trouwens ook superscherp beeld op de Blu Ray, denk dat de nu uitkomende 4K versie niet veel toevoegt, hooguit een goede HDR mastering? Iemand hier ervaring mee?

  19. #844

    Standaard

    Warcraft: The Beginning heeft een Engelse Dolby TrueHD 7.1 soundtrack, volgens de back cover van de Blu-ray een Dolby Atmos track. Kan dit niet verifieren, heb geen Atmos installatie.
    Captain America: Civil War heeft een Engelse DTS-HD Master Audio 7.1 soundtrack.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  20. #845

    Standaard

    The Conjuring 2 zou ook dolby atmos zijn... Maar ja Warner you know...best iemand dit testen.

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    The Conjuring 2 zou ook dolby atmos zijn... Maar ja Warner you know...best iemand dit testen.
    De 2D versies van Warner waren het probleem niet, alleen de 3D versies.

  22. #847
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar BvS weer wel, dus ik zou dat zeker eerst checken. Je weet maar nooit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    The Conjuring 2 zou ook dolby atmos zijn... Maar ja Warner you know...best iemand dit testen.
    Of iets Atmos heeft, zegt niks over de 'rotte' core.
    Laatst aangepast door tmvde : 11-10-2016 om 16:19

  24. #849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar BvS weer wel, dus ik zou dat zeker eerst checken. Je weet maar nooit.
    PS4 gaf Dolby True HD aan... maar ja heb zelf geen atmos installatie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #850
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je doelt op The Conjuring 2 - wat je denk ik bedoelt - weet ik 99% zeker dat het goed zit. Anders het is DTS-HD. Je zou je pas zorgen moeten maken als er Dolby Digital Plus staat - waar vaak ook gewoon Atmos in zit, alleen mindere kwaliteit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 34 van 38 EersteEerste ... 24303132333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •