Pagina 37 van 38 EersteEerste ... 27333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 928 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    De "Hans Zimmer - Live In Prague (2017)" BD heeft Dolby Thrue-HD 7.1 Atmos.
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #902

    Standaard

    Valerian and the City of A Thousand Planets: 2D (3D heeft ook Dolby Atmos)

    Disc Title: Valerian And The City Of A Thousand Planets (2017) BD50 NL-RETIAL
    Disc Size: 45.820.361.753 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.5.8
    Notes:
    BDINFO HOME:
    Cinema Squid
    http://www.cinemasquid.com/blu-ray/tools/bdinfo
    INCLUDES FORUMS REPORT FOR:
    AVS Forum Blu-ray Audio and Video Specifications Thread
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1155731

    ********************
    PLAYLIST: 00000.MPLS
    ********************
    <--- BEGIN FORUMS PASTE --->
    [code]
    Total Video
    Title Codec Length Movie Size Disc Size Bitrate Bitrate Main Audio Track Secondary Audio Track
    ----- ------ ------- -------------- -------------- ------- ------- ------------------ ---------------------
    00000.MPLS AVC 2:16:35 43.076.941.824 45.820.361.753 42,05 28,19 Dolby TrueHD 7.1 4125Kbps (48kHz/24-bit)
    [/code]
    [code]
    DISC INFO:
    Disc Title: Valerian And The City Of A Thousand Planets (2017) BD50 NL-RETIAL
    Disc Size: 45.820.361.753 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.5.8
    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00000.MPLS
    Length: 2:16:35.041 (h:m:s.ms)
    Size: 43.076.941.824 bytes
    Total Bitrate: 42,05 Mbps
    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 28191 kbps 1080p / 24 fps / 16:9 / High Profile 4.1
    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 4125 kbps 7.1 / 48 kHz / 4125 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 640 kbps)
    Dolby TrueHD Audio French 4249 kbps 7.1 / 48 kHz / 4249 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 640 kbps)
    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics Dutch 26,766 kbps
    Presentation Graphics French 27,508 kbps
    Presentation Graphics French 0,295 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #903

    Standaard

    Zo, boel weer eens beetje bijgewerkt. Thanx for the input!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Valerian and the City of A Thousand Planets: 2D (3D heeft ook Dolby Atmos)
    Volgens mij toch niet waar. Mijn versie heeft de 3D schijf een DTS HD Master 7.1 Engelse en Franse soundtrack, toch echt geen Dolby Atmos.
    De 2D schijf heeft wel een Dolby Atmos track (zowel de Engelse als de Franse track).
    Mijn versie in Antwerpen gekocht, maar lijkt me sterk dat de versie die in Nederland te koop is anders is.

    John Tak: ik denk dat je voor de Nederlandse versie 3D moet schrappen als Atmos track, want dat klopt echt niet.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  5. #905

    Standaard

    Oops, was mij verteld en ik heb niets met 3d..., dus ook niet gecontroleerd.
    Excuus voor de foute info

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Volgens mij toch niet waar. Mijn versie heeft de 3D schijf een DTS HD Master 7.1 Engelse en Franse soundtrack, toch echt geen Dolby Atmos.
    De 2D schijf heeft wel een Dolby Atmos track (zowel de Engelse als de Franse track).
    Mijn versie in Antwerpen gekocht, maar lijkt me sterk dat de versie die in Nederland te koop is anders is.

    John Tak: ik denk dat je voor de Nederlandse versie 3D moet schrappen als Atmos track, want dat klopt echt niet.
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #906

    Standaard

    Haha no problemo heren. Ik pas het even aan.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #907

    Standaard

    De BeNeLux (2K)BD van Atomic Blond heeft een DTS:X in het Engels en Duits. Op de cover staat dat deze als DTS-HD MA 5.1 vermeld en dat is dus een cover-fout.
    De BeNeLux (2K)BD van Fast & Furious 8 heeft ook een DTS:X in het Engels.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  8. #908

    Standaard

    Nou niet meteen zo mopperen hoor... Dan heb ik ze gewoon over het hoofd gezien. Ben er een paar maanden uit geweest vanwege een oogoperatie, dus geef me een klein beetje krediet please. Je bijdragen worden nog steeds zéér gewaardeerd.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #909

    Standaard

    Vraagje:

    Ik was vorig weekend in Media Markt in Antwerpen.
    Ik zag daar Annabelle Comes Home op Blu Ray liggen.

    Op de achterkant zag ik dat er bij audio dit op stond :

    Dolby Atmos True HD : Frans
    Dolby Atmos Digital Plus : Engels

    Bestaat er een versie met nederlands ondertiteling waar de engelse Dolby Atmos True HD op staat ?

    Warner slaat hier weeral compleet de bal mis en geeft voorrang aan de gedubde franse versie voor de beste kwaliteit, joost mag weten waarom.

    Hopelijk bestaat er in Nederland een andere versie van de Blu Ray.

  10. #910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Bestaat er een versie met nederlands ondertiteling waar de engelse Dolby Atmos True HD op staat ?
    Nee, zo'n versie bestaat niet.

  11. #911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, zo'n versie bestaat niet.
    Wat een zooitje knoeiers bij Warner !!
    In alle andere landen, staat er gewoon Engelse Dolby Atmos True HD op,
    hier moeten ze weer iets anders doen, pffffffff

  12. #912

    Standaard

    Warner does it again, we krijggen weeral de gedubde versie als beste kwaliteit.

    Film: The Joker 4K
    Atmos Audio:
    Dolby Atmos True HD : Frans
    Dolby Atmos Digital Plus : Engels

    DD+ is toch mindere kwaliteit dan TrueHD,
    waarom dit dan op een schijf zetten ?
    Man, man, man...
    En dan maar klagen dat mensen niet in eigen land kopen maar online.
    Laatst aangepast door Soxbro : 08-02-2020 om 20:44

  13. #913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Warner does it again, we krijggen weeral de gedubde versie als beste kwaliteit.

    Film: The Joker 4K
    Atmos Audio:
    Dolby Atmos True HD : Frans
    Dolby Atmos Digital Plus : Engels

    DD+ is toch mindere kwaliteit dan TrueHD,
    waarom dit dan op een schijf zetten ?
    Man, man, man...
    En dan maar klagen dat mensen niet in eigen land kopen maar online.
    Dat is een coverfout, de UHD zelf bevat toch echt een Dolby Atmos TrueHD track.

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is een coverfout, de UHD zelf bevat toch echt een Dolby Atmos TrueHD track.
    Een engelse bedoel je dan ?

    Speelt nu nu niet echt rol voor mij, want ik ging hem niet kopen. Dat was eerder bij toeval dat ik dat gezien had.

    2 weken op rij dat ik dit bij Warner ontdek.
    Waarschijnlijk vele andere 4K's van Warner op dezelfde manier.

    Zo misschien is het dan ook een coverfout bij Annabelle Comes Home ?

    In alle andere landen staat daar wel de engelse Dolby TrueHD Atmos op. Hier niet
    Laatst aangepast door Soxbro : 09-02-2020 om 12:11

  15. #915

    Standaard

    Er zijn inmiddels een hoop titels van Warner met Frans Dolby TrueHD Atmos en Engels Dolby Digital Plus Atmos. Daar is Warner al een tijd mee bezig. In 2016 werd hierover al gediscussieerd. Zie: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...er-in-de-steek!

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er zijn inmiddels een hoop titels van Warner met Frans Dolby TrueHD Atmos en Engels Dolby Digital Plus Atmos. Daar is Warner al een tijd mee bezig. In 2016 werd hierover al gediscussieerd. Zie: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...er-in-de-steek!
    Bedankt voor de link.

    Voor degene die absoluut zeker willen zijn van een nederlands ondertitelde disc met engelse Dolby True HD Atmos track (indien de cover niet fout is)

    Dan kan je de Steelbook versie van Fnac kopen.

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Een engelse bedoel je dan ?

    Ja, er staat een Engelse Dolby TrueHD met Atmos-track op de UHD.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Bedankt voor de link.

    Voor degene die absoluut zeker willen zijn van een nederlands ondertitelde disc met engelse Dolby True HD Atmos track (indien de cover niet fout is)

    Dan kan je de Steelbook versie van Fnac kopen.
    Je bedoelt dan wel de UHD-uitgave denk ik?

  18. #918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, er staat een Engelse Dolby TrueHD met Atmos-track op de UHD.



    Je bedoelt dan wel de UHD-uitgave denk ik?
    Yep, The Joker UHD Fnac Steelbook versie.
    Het gaat wel om de franse versie, ik weet niet of de Belgische Fnac versie hetzelfde is.

    Hier is de unboxing video, waarop je de achterkant ziet.

    https://youtu.be/HE_Mca7ipCc

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Yep, The Joker UHD Fnac Steelbook versie.
    Het gaat wel om de franse versie, ik weet niet of de Belgische Fnac versie hetzelfde is.

    Hier is de unboxing video, waarop je de achterkant ziet.

    https://youtu.be/HE_Mca7ipCc
    Deze heeft dezelfde specs als de NL versie, alleen is er geen coverfout gemaakt vwb de audio op de UHD. Op de BD staat ook nog steeds een DD+ track in het Engels en TrueHD in het Frans.

  20. #920

    Standaard

    Een onaangename verrassing:

    De Limited Edition Steelbook van Fast &Furious 9 4K. De 4K schijf heeft volgens de cover wel DTS:X. maar wanneer je de schijf in speler hebt gelegd blijkt er helaas weer een Dolby Atmos op te staan.

    Ik had gehoopt dat de info op de cover juist was en dat ze hun les hebben geleerd. Aan de andere kant was het na het lezen van deze review wel te verwachten dat wij ook weer een Dolby Atmos zouden krijgen.

    Inmiddels is door het wel/niet gebruiken van 'loudness-management' en dynamische volumeregeling het vertrouwen bij mij zo ver gedaald, dat ik geen andere films met deze codec durf te kopen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  21. #921

    Standaard

    Wederom is onderstaande totale onzin...
    Inmiddels is door het wel/niet gebruiken van 'loudness-management' en dynamische volumeregeling het vertrouwen bij mij zo ver gedaald, dat ik geen andere films met deze codec durf te kopen


    Wat je aanhaalt zijn "Hardware" opties/instellingen en hebben totaal niets met met het audio content heeft te maken.


    What does loudness management do?
    The loudness control is simply intended to significantly boost low and high frequencies when listening at low levels so that the ear perceives an overall flatter sound pressure level. In other words, if the loudness contouring control is not enabled at low volume levels, bass and treble appear to be lacking.


    Loudness Management is an option specific to Dolby Digital audio. It’s a crude form of compression that will flatten the sound so there is little change from loud to soft sounds. You will find it (only when a Dolby signal is input) in the Audio menu.


    Instellen van de instelmethode voor het dynamische bereik bij Yamaha als voorbeeld:
    Selecteert de dynamische bereikaanpassingsmethode voor de weergave van bitstreamaudio (Dolby Digital- en DTS-signalen).


    Instelmenu (Setup)
    “Sound” > “Volume” > “Dynamic Range”
    https://manual.yamaha.com/av/18/rxv4...318359435.html


    Misschien handig om de handleiding van je hardware eens door te lezen... en je instellingen van je reliever door te lopen.
    Want het lijkt dat wat jij ervaart een andere oorzaak heeft dan dat jij er aan geeft.
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Wederom is onderstaande totale onzin...
    Inmiddels is door het wel/niet gebruiken van 'loudness-management' en dynamische volumeregeling het vertrouwen bij mij zo ver gedaald, dat ik geen andere films met deze codec durf te kopen


    Wat je aanhaalt zijn "Hardware" opties/instellingen en hebben totaal niets met met het audio content heeft te maken.


    What does loudness management do?
    The loudness control is simply intended to significantly boost low and high frequencies when listening at low levels so that the ear perceives an overall flatter sound pressure level. In other words, if the loudness contouring control is not enabled at low volume levels, bass and treble appear to be lacking.


    Loudness Management is an option specific to Dolby Digital audio. It’s a crude form of compression that will flatten the sound so there is little change from loud to soft sounds. You will find it (only when a Dolby signal is input) in the Audio menu.


    Instellen van de instelmethode voor het dynamische bereik bij Yamaha als voorbeeld:
    Selecteert de dynamische bereikaanpassingsmethode voor de weergave van bitstreamaudio (Dolby Digital- en DTS-signalen).


    Instelmenu (Setup)
    “Sound” > “Volume” > “Dynamic Range”
    https://manual.yamaha.com/av/18/rxv4...318359435.html


    Misschien handig om de handleiding van je hardware eens door te lezen... en je instellingen van je reliever door te lopen.
    Want het lijkt dat wat jij ervaart een andere oorzaak heeft dan dat jij er aan geeft.
    Deze heb ik op "Min/Auto" staan en dat werkt voor TrueHD en Digital (Plus) redelijk. Bij TrueHD wil deze regelmatig niet de +4dB verzwakken en moet ik dus de geluidssterkte verlagen.

    Wanneer ik een Audio-track met Dolby Audio laat weergeven, krijg ik soms problemen met de niveaus. Als ik deze dan verander, merk ik dat die instelling wat anders doet dan bij formaten zonder Dolby Audio. Ik heb geen info kunnen vinden over hoe Dolby Audio toegepast wordt maar alleen dat het een verzameling is van codecs, "Dolby Volume" en "dialog enhancement"

    Wat is dan de juiste stand?
    Of zit Dolby Audio ingebakken in de niveaus?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  23. #923

    Standaard

    Beste Gerco,


    Ik zal proberen een advies te geven, maar ik zeg gelijk bij dat ik zelf een AV-processor heb met losse eindversterkers en Yamaha niet ken.
    Wel wat ervaring met andere receivers. Op mij AV-processor heb je ook de instelling "Off" voor de zaken waar je vragen over hebt.


    Als je wil dat de receiver er geen invloed uit op de inkomende bitstream (audio stream) zou ik de receiver zoveel als mogelijk op de stand "Of" of vergelijkbaar in Yamaha termen zetten. Let daarbij ook op de instellingen van de BD/UHD speler of Tv m.b.t. welk formaat deze naar je receiver stuurt. Deze moeten op bitstream staan en niet op PCM of Auto.
    Je wil immers het signaal zonder conversie.


    De (Yamaha) omschrijving:
    Maximum - Produceert audio met afstellen van het dynamische bereik.
    Nu is de een vertaling en een wat kromme, en heb ik even op het AVS-forum gekeken en dan lees ik onderstaande.


    Max maximizes dynamic range ,and on the Yamaha, "Max" is the same thing as "OFF".......Just keep it at "Max".
    Helpful:
    1. Maximum - for feature films (or music)
    2. Standard - for general use
    3. Minimum - for listening to sources at low volume levels (at night).



    Dan "Dolby Volume" en "Dialog Enhancement"


    What is Dolby Volume?
    - Dolby Volume is an advanced digital signal processing technology for controlling playback volume.
    Once you choose the level, Dolby Volume takes care of the rest. No more unwelcome blasts from commercials,
    no dialogue suddenly too soft to hear, and no volume differences when you change channels or switch sources.

    >> Dit is dus ook weer een hardware optie die je zelf besluit te gebruiken of niet als deze op he receiver aanwezig is.
    Deze regelt dat onderlinge geluidsniveaus van verschillend content genivelleerd word. Persoonlijk niet gebruiken.



    "Dialog Enhancement" deze heeft NIETS met Dolby te maken en is een Yamaha optie.

    - Adjusting the volume of dialogue sound
    Adjusts the volume of dialogue sounds that are hardly heard.
    Option menu: “Dialogue” > “Dialogue Level”
    Setting range: 0 to 3 (higher to strengthen)


    NOTE
    This setting is not available when one of the following conditions is met.
    Dolby Atmos content or DTS:X content is played back.
    The Dolby Surround or Neural:X decoder is working.


    >> Dit is dus ook weer een hardware optie die je zelf besluit te gebruiken of niet als deze op he receiver aanwezig is.
    Deze zorgt dat de dialoog/spraak harder word weergegeven dan de rest van de geluiden, zonder het totale niveau van het centerkanaal te verhogen.
    Dit heeft wel consequenties voor de andere geluiden uit de center dat die overstemd worden en gaat ook ten koste van je stereo spreiding en surround bubbel.
    Persoonlijk niet gebruiken.


    Ik hoop dat je er wat aan hebt en anders wellicht tijd voor een upgrade
    En zoals altijd (net als op Tv's) (beeld en geluid) enhancers doen vaak meer kwaad dan goed.
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De (Yamaha) omschrijving:
    Maximum - Produceert audio met afstellen van het dynamische bereik.
    Nu is de een vertaling en een wat kromme, en heb ik even op het AVS-forum gekeken en dan lees ik onderstaande.


    Max maximizes dynamic range ,and on the Yamaha, "Max" is the same thing as "OFF".......Just keep it at "Max".
    Helpful:
    1. Maximum - for feature films (or music)
    2. Standard - for general use
    3. Minimum - for listening to sources at low volume levels (at night).

    What is Dolby Volume?
    - Dolby Volume is an advanced digital signal processing technology for controlling playback volume.
    Once you choose the level, Dolby Volume takes care of the rest. No more unwelcome blasts from commercials,
    no dialogue suddenly too soft to hear, and no volume differences when you change channels or switch sources.

    >> Dit is dus ook weer een hardware optie die je zelf besluit te gebruiken of niet als deze op he receiver aanwezig is.
    Deze regelt dat onderlinge geluidsniveaus van verschillend content genivelleerd word. Persoonlijk niet gebruiken.



    "Dialog Enhancement" deze heeft NIETS met Dolby te maken en is een Yamaha optie.

    - Adjusting the volume of dialogue sound
    Adjusts the volume of dialogue sounds that are hardly heard.
    Option menu: “Dialogue” > “Dialogue Level”
    Setting range: 0 to 3 (higher to strengthen)

    NOTE
    This setting is not available when one of the following conditions is met.
    Dolby Atmos content or DTS:X content is played back.
    The Dolby Surround or Neural:X decoder is working.

    >> Dit is dus ook weer een hardware optie die je zelf besluit te gebruiken of niet als deze op he receiver aanwezig is.
    Deze zorgt dat de dialoog/spraak harder word weergegeven dan de rest van de geluiden, zonder het totale niveau van het centerkanaal te verhogen.
    Dit heeft wel consequenties voor de andere geluiden uit de center dat die overstemd worden en gaat ook ten koste van je stereo spreiding en surround bubbel.
    Persoonlijk niet gebruiken.

    En zoals altijd (net als op Tv's) (beeld en geluid) enhancers doen vaak meer kwaad dan goed.
    Dus als ik het goed begrijp moet ik speciaal voor Dolby Audio de "Dynamic range" instellen als "Max"?
    Ik gebruik "Min/Auto", omdat auto er voor zorgde dat het dynamisch bereik werd hersteld en de min dat DN's boven de 0dB worden gecompenseerd bij hun codecs zonder die toevoeging.
    Heel onhandig als zo'n instelling niet in het optie-menu zit en er ook geen instelling voor 'Dolby Volume' in het menu aanwezig is, terwijl er wel "Dolby Audio" op de buitenkant staat.

    Ik vind het vreemd dat op de site van Dolby niets meer te vinden is over 'Dolby Audio'. Ik hoop dat ze wakker zijn geworden en het uit hun aanbod verwijderd hebben of dat ze binnenkort met meer duidelijkheid komen en dat we een update krijgen zodat het weer voldoet aan hun filosofie.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  25. #925

    Standaard

    DN staat voor "Dialogue Normalization" en heeft niets met Dynamiek te maken, tot dat je je hardware de (verkeerde) controle geeft.
    Grof gezegd vertaald uit het Engels - Dialnorm is de metadata-parameter die de afspeelversterking binnen het Dolby Digital-audiocompressiesysteem regelt. Dialnorm staat voor Normalisatie van Dialogen. De Dialnorm is een geheel getal met een bereik van 1 tot 31 dat overeenkomt met een afspeelversterking van respectievelijk -30 tot 0 dB.
    Oftewel het betreft de balans tussen de "Dialoog" en de overige geluid.


    1. Zou men dit niet gebruiken zouden alle elementen even hard klinken en zou er geen dynamiek zijn, want dan zou de dialoog even hard als een explosie klinken.
    Maar ook dat de explosie geen impact meer geeft.
    2. Als de audio heel zacht staat kun je de stemmen niet verstaan en dat is dan niet te helpen / de balans aan te passen.
    https://hometheaterhifi.com/volume_7...on-6-2000.html


    De DM is voor zowel Dolby als DTS (alleen DTS kun je niet hardwarmatig beïnvloeden):
    Dialogue Normalization are values stored in headers of AC3 (Dolby) and DTS streams.


    In Dolby Digital (AC3) streams docs:
    Dialogue Normalization
    This 5-bit code indicates how far the average dialogue level is below digital 100 percent. Valid values are 1–31. The value of 0 is reserved. The values of 1 to 31 are interpreted as -1 dB to -31 dB with respect to digital 100 percent.


    In DTS docs:
    Dialog Normalisation Parameter
    The dialog normalization gain (DNG), in dB, is specified by the encoder operator and is used to directly scale the decoder outputs samples
    Show directly the attenuation needed (-4 dB) instead the relative value to -31 in AC3.


    Dus op het moment dat je Hardware matig via een schakeling dit gaat beïnvloeden zal je een gevolg daarvan merken.
    En in jou geval hoe Yamaha is heeft geïmplementeerd.


    Jou instellingen:


    Dus als ik het goed begrijp moet ik speciaal voor Dolby Audio de "Dynamic range" instellen als "Max"? >>> JA


    Ik gebruik "Min/Auto", omdat auto er voor zorgde dat het dynamisch bereik werd hersteld en de min dat DN's boven de 0dB worden gecompenseerd bij hun codecs zonder die toevoeging. >>> Niet correct, want Min/Auto gaat juist het geluid aanpassen naar lage volumes en verlaagt (en vlakt af) de dynamiek van het totale geluid ten gunste van de dialoog. Dat is wsl ook de reden dat je het Atmos geluid zo "Brack" ervaart.


    Min/Auto
    Stelt het dynamische bereik in (limiteert) voor een helder geluid, zelf 's nachts of op laag volume.
    Bij de weergave van Dolby TrueHD-signalen wordt het dynamische bereik automatisch aangepast op basis van de ingangssignaalinformatie.
    Laatst aangepast door Hombre : 08-02-2022 om 16:14
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 37 van 38 EersteEerste ... 27333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •