Pagina 4 van 38 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 928 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Weer eentje: E.T. The Extra-Terrestrial NL - DTS-HD MA 7.1

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Weer eentje: E.T. The Extra-Terrestrial NL - DTS-HD MA 7.1
    Is niet handig van mij had deze hier al bij een oude post gezet.

    Foutje.

  3. #78

    Standaard

    M.b.t. The Doors 7.1, deze is DTS-HD MA.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  4. #79

    Standaard

    Dank weer, lijstje bijgewerkt
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #80

    Standaard

    Is het misschien een idee om van dit topic een 'sticky' te maken, net zoals de topics over de ondertitels? Zelf interesseer ik me niet zo erg voor 7.1 geluid en zie de toegevoegde waarde t.o.v. 5.1 er niet echt van. En ik denk dat er maar weinig mensen zijn die een 7.1-installatie thuis hebben staan.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is het misschien een idee om van dit topic een 'sticky' te maken, net zoals de topics over de ondertitels? Zelf interesseer ik me niet zo erg voor 7.1 geluid en zie de toegevoegde waarde t.o.v. 5.1 er niet echt van. En ik denk dat er maar weinig mensen zijn die een 7.1-installatie thuis hebben staan.
    Ehm geen idee... Is dat iets wat de moderators moeten beslissen...?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ehm geen idee... Is dat iets wat de moderators moeten beslissen...?
    Ja, en die zouden deze topics toch ook moeten lezen, niet ?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, en die zouden deze topics toch ook moeten lezen, niet ?
    Ja, maar daar hebben ze een dagtaak aan vermoed ik....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #84

    Standaard

    @Marcel: beetje eigen initiatief tonen kan wel denk ik, niet meteen naar een ander wijzen. Volgens mij doet een PM met de vraag erin wonderen...

  10. #85

    Standaard

    Even topic bekeken en ik zie zelf de toegevoegde waarde wel om deze sticky te maken. Gezien het feit dat dit forum een verzameling van liefhebbers is, zullen er genoeg liefhebbers van 7.1 geluid zijn. Daar ben ik er overigens zelf 1 van.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nog een paar kleine aanvullingen:
    Check
    Goed bezig!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Even topic bekeken en ik zie zelf de toegevoegde waarde wel om deze sticky te maken. Gezien het feit dat dit forum een verzameling van liefhebbers is, zullen er genoeg liefhebbers van 7.1 geluid zijn. Daar ben ik er overigens zelf 1 van.
    Kortom, daar hoef ik dan geen PM meer over te sturen....?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Kortom, daar hoef ik dan geen PM meer over te sturen....?
    Ehhhhhh..... nope!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    @Marcel: beetje eigen initiatief tonen kan wel denk ik, niet meteen naar een ander wijzen. Volgens mij doet een PM met de vraag erin wonderen...
    Rogier, ik ben niet degene die dit topic begonnen is. Ik deed alleen maar de suggestie aan topic-starter John Tak om hiervan een sticky topic te laten maken. Immers, hij is eigenaar en houdt dit topic bij. En als hij het een goed idee vindt dan moet hij ook het initiatief daartoe nemen, niet ik. En soms pikt een moderator dit op.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier, ik ben niet degene die dit topic begonnen is. Ik deed alleen maar de suggestie aan topic-starter John Tak om hiervan een sticky topic te laten maken. Immers, hij is eigenaar en houdt dit topic bij. En als hij het een goed idee vindt dan moet hij ook het initiatief daartoe nemen, niet ik. En soms pikt een moderator dit op.
    Ik bedoelde ook simpelweg dat als de topiceigenaar dit topic als een sticky wilt hebben je dan het beste even een PM kan sturen. Dit omdat moderators niet alle topics volgen en deze wens wellicht pas veel later (of niet) oppikken als je niks doet en er vanuit gaat dat het wel gebeurt als je het bespreekt in het topic. Naar dat laatste neigde je opmerking een beetje dus vandaar mijn "initiatief" opmerking.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    - X-men: The Last Stand (DTS-HD MA 6.1) aanvulling

    Zeer kleine aanvulling, enkel MA om aan te duiden dat het niet gaat om een HR uitvoering.

    Wel een heel grote waarschuwing:

    Er zijn heel veel verschillende uitvoeringen van deze film, maar nergens wordt er een echt onderscheid gemaakt, zelfs bij de NL release kan ik in de data base geen bevestiging vinden dat een hoes waarop het staat ook echt correct is, doch heb bij 1 UK uitvoering een bevestiging gevonden dat deze titel 6.1 geluid had.

    De meeste uitvoeringen zijn dus 5.1
    http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=9984 meldt dat de US en de UK een MA track heeft maar de NL versie heeft een HR track. De Franse versie die erbij staat was de 1-disc versie die voor de boxset van 1-4 werd uitgebracht, waar de 2-disc SE met HR track inzit.
    Duitse Leon heb ik, die zal ik vanavond eens nakijken.

    Edit: Leon heeft volgens dvdcompare een DTS-HD HR 7.1 track. Zal het vanavond bevestigen.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-04-2013 om 14:46

  17. #92

    Standaard

    Even snel: mijn bevestiging dat Leon DE inderdaad een DTS-HD HR 7.1 track heeft. @dvdpffg: dat van X Men 4 is inderdaad een warrige kwestie, dit is hier op het forum ook breed uitgemeten geweest in de aanloop naar die boxrelease, zoals ik me kan herinneren.

    Edit: overigens is Jack Reacher een titel om in de gaten te houden. De US versie heeft een 7.1 track en Paramount staat erom bekend dat ze daaraan niet veel veranderen in internationale releases, dit itt Fox en Universal bijvoorbeeld.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben op zoek geweest naar dat topic, maar kan het hier niet vinden, de zoekfunctie van het forum werkt bij iig voor geen meter, kan nooit wat vinden
    Ja, dat blijft een lastige. Ik zoek altijd via Google en dan beginnend met site: dvd.nl oid, dan zoekt ie alleen op dvd.nl.

  19. #94

    Standaard

    Ik heb vandaag de UK editie van Jack Reacher ontvangen. De blu-ray heeft een DTS-HD MA 7.1 track.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRK Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de UK editie van Jack Reacher ontvangen. De blu-ray heeft een DTS-HD MA 7.1 track.
    Thanx!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #96

    Standaard

    hier nog een paar voor het lijstje.

    NL uitgaven:

    Finding Nemo 2D
    Dolby TrueHD 7.1 Engels
    Dolby Digital Plus 7.1 Nederlands en Frans

    Monster Inc. 2D 2001
    DTS-HD Master Audio 5.1-ES

    The Muppets 2011
    7.1 DTS-HD MA Engels

    Chaos (2006)
    7.1 DTS-HD MA Engels

    Le Mans (1971)
    7.1 DTS-HD MA Engels

    A Nightmare On Elm Street 1984
    7.1 DTS-HD MA Engels

    Rambo - Extended Cut 2008
    7.1 DTS-HD MA Engels

    Scarface 1983
    7.1 DTS-HD MA Engels

    Shrek Forever After - The Final After2010
    7.1 DTS-HD MA Engels

    War Horse 2011
    7.1 DTS-HD MA Engels

    The Arrival 1996
    7.1 DTS-HD MA Engels


    Duitsland
    The Running Man = Duitse uitgave
    7.1 DTS-HD MA Engels
    Laatst aangepast door Hombre : 01-05-2013 om 10:08

  22. #97

    Standaard

    @John: ik zie dat Black Hawk Down (SE) nog steeds tussen de NL titels staat. Met "SE" bedoelde ik dat dit de Zweedse versie betreft. Sorry voor de verwarring dat je wellicht hier Special Edition las maar het is dus een buitenlandse versie, geen NL.

  23. #98

    Standaard

    Dank voor de aanvullingen Hombre; gezien de terecht kritische blik over mijn schouder van DVD-PFG (als ik het even zo mag afkorten, met alle respect haha) inderdaad wel belangrijk dat alles klopt. Als je zeker weet dat de mooie waslijst helemaal klopt dan voer ik hem in.

    @Rogier: Ahhh! Ok, ik dacht inderdaad Special Edition. Ik zal even een nieuwe Zweedse tak aanmaken...
    Dus even double check: De Zweedse release van "Black Hawk Down" heeft DTS-HD HR 7.1 geluid, maar de NL-release niet...?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Dus even double check: De Zweedse release van "Black Hawk Down" heeft DTS-HD HR 7.1 geluid, maar de NL-release niet...?
    Juistem!

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Juistem!
    Gracie
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 4 van 38 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •